Er staan 3 mixen op mocht je je vervelenquote:
Helemaal niet.quote:
Nee Timmmmm, ik kom niet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Jullie kwamen niet bbqen toch? Daarom heb ik jullie niet lastig gevallen met een DM, maar je kan alsnog komen natuurlijk
Omdat gij heul ginne Brabo zijt.quote:
Ik ga het een keertje rustig luusteren.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er staan 3 mixen op mocht je je vervelen
wacht als betaling voor de sessie ga ik je turks muziek sturen, wat voor muziek kan je waarderen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:16 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik ga het een keertje rustig luusteren.
#wordtvervolgd
Wibi houdt heel erg van allerlei romantische Turkse liedjes.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
wacht als betaling voor de sessie ga ik je turks muziek sturen, wat voor muziek kan je waarderen?
Dat je van de verkeerde kant van de rivier af komt.quote:
Beetje iets met klassieke instrumenten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
wacht als betaling voor de sessie ga ik je turks muziek sturen, wat voor muziek kan je waarderen?
Beetje sensueel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wibi houdt heel erg van allerlei romantische Turkse liedjes.
Mocht het je wat boeien, de tracklists:quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:16 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik ga het een keertje rustig luusteren.
#wordtvervolgd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mocht het je wat boeien, de tracklists:Wow!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tarkan valt af dus zeg je?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wibi houdt heel erg van allerlei romantische Turkse liedjes.
Nee joh, gewoon Brabander!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat je van de verkeerde kant van de rivier af komt.
Hmm, mag er ook zang in voorkomen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:19 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Beetje iets met klassieke instrumenten.
Of anders, verras me maar.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hmm, mag er ook zang in voorkomen?
Zou het al heel wat vinden als je de helft ervan zou kennenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:24 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Wow!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja maar ik niet.quote:
Ja zit ook wel in Mixcloud, maar dit is overzichtelijker vind ikquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:28 schreef anonymoussie het volgende:
Wel handig om een tracklist bij die mix te hebben, LTVDK.
2e al gestuurd, beetje ander style, wel zelfde componist.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:38 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Echt heel dope.
Muziek is heel mooi.
Toffe clip.![]()
Zulke presentjes neem ik graag in ontvangst.
Dit ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zit ook wel in Mixcloud, maar dit is overzichtelijker vind ik
Hoezo?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:42 schreef Specularium het volgende:
Laten we allemaal gaan dm'en en dit topic sluiten.
is prive, bemoei je er niet mee.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:42 schreef Specularium het volgende:
Ohquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:42 schreef Specularium het volgende:
Waarschijnlijk is die troep toch te walgelijk voor dit topic.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
is prive, bemoei je er niet mee.
alleen anonymoussie mag genieten van mijn muzieksmaak.
Hoe komt het in godsnaam dat wij zo gemeen tegen elkaar zijn gaan doen, ooit waren we veel closer en liever tegen elkaar. Het spijt me als ik je misschien boos heb gemaakt of gemeen tegen je heb gedaan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is die troep toch te walgelijk voor dit topic.
Iets is niet gauw te walgelijk voor dit topic natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is die troep toch te walgelijk voor dit topic.
Errug mooi, Trigger.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
2e al gestuurd, beetje ander style, wel zelfde componist.
Dit is hoe Harry zijn liefde toont.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoe komt het in godsnaam dat wij zo gemeen tegen elkaar zijn gaan doen, ooit waren we veel closer en liever tegen elkaar. Het spijt me als ik je misschien boos heb gemaakt of gemeen tegen je heb gedaan.
dan wil ik niet weten hoe hij zijn haat toont.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 01:00 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dit is hoe Harry zijn liefde toont.
Laatste danquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 01:02 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Meer.
Maar die ga ik misschien niet allemaal vannacht nog kijken hoor.
Dit wil niemand.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 01:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
dan wil ik niet weten hoe hij zijn haat toont.
Ik denk wel dat er aanleidingen genoeg zijn om aan te twijfelen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 01:12 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
Dit weet ik niet zeker.
Dan ken jij mijn DM inbox nietquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Iets is niet gauw te walgelijk voor dit topic natuurlijk.
Die ligt al kan in bed.quote:
Die van jou zijn meestal niet zo spannend nee.quote:
Voor 2020 is er toch nog wel iets spannends? Een Efteling-date bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 01:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die van jou zijn meestal niet zo spannend nee.
LTKDV lijkt me wel iemand die dit inmiddels tot in detail heeft geplanned, die dag.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 01:27 schreef moemoe het volgende:
[..]
Voor 2020 is er toch nog wel iets spannends? Een Efteling-date bijvoorbeeld?
Romantisch met Yasmin naar het sprookjesbos.
Ik en plannenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 01:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
LTKDV lijkt me wel iemand die dit inmiddels tot in detail heeft geplanned, die dag.
Wat neem je voor je ontbijt?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 05:25 schreef anonymoussie het volgende:
Ik ga maar ontbijten.
Over een half uur gaat mijn wekker.
Slapend kan ik niet typen hèquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 05:34 schreef anonymoussie het volgende:
Bolletje beschuit met kaas.
En een nespresso.
Ben jij nog wakker?
Wat ga jij maken?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 05:35 schreef moemoe het volgende:
[..]
Slapend kan ik niet typen hè.
Lekker. Ik ga zo ook ontbijt maken.
Bah. Ik lust geen havermout.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 05:39 schreef moemoe het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Amandelmelk met havermout, snufje kaneel, goji bessen en wat walnoten.
Wanneer de tijd rijp is.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 05:41 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Bah. Ik lust geen havermout.
Wanneer ga je slapen dan?
Als ik het al ruik.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 05:43 schreef moemoe het volgende:
Zonde, misschien lust je het wel als je met wat zoet fruit eet?
Ja dank je.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 05:45 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je kunt het ook ongekookt door de yoghurt heen doen.
http://www.gezondheidsnet(...)om-havermout-te-eten
Werkse vandaag!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 05:47 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja dank je.
Maar eerlijk is eerlijk, ik ga het toch niet proberen.![]()
Nu ga ik echt douchen.
Ze moet binnenkort even bij Jinek gaan zitten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 09:46 schreef YokiKater het volgende:
Rooie Reporter () is live in Alphen aan den Rijn. https://t.co/TKsJPBG8MI
Edit; en weer gestopt.![]()
Dat zou ik gaan kijkenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 10:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze moet binnenkort even bij Jinek gaan zitten.
Misschien ga ik de redactie wel mailen.
Nee, Paul heeft de luier volschijten als nieuwe hobby.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:21 schreef Yasmin23 het volgende:
Komt Pauw en Witteman nooit meer terug?
Watquote:Precies zoals ik het zeg. Mensen met een kleurtje hebben bijvoorbeeld een hekel aan het Sinterklaas-feest. Sinterklaas staat eigenlijk symbool voor de vrijheid van de blanke Nederlander. Zodra Sinterklaas "afgepakt" wordt weet je dat blanke mensen niks meer te zeggen hebben.
Jij bent zelf het levende voorbeeld, je heet Yasmin en natuurlijk ben jij niet tegen grote aantallen immigranten in Duitsland.
quote:Helaas bezit het gros van die mensen niet over de capaciteiten om een waardevol diploma te behalen. Je weet dat niet alle bevolkingen over hetzelfde gemiddelde IQ bezitten?
Ja jij haat gewoon Sinterklaas omdat je geen Anita of Priscilla heetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |