Wat ga jij maken?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 05:35 schreef moemoe het volgende:
[..]
Slapend kan ik niet typen hè.
Lekker. Ik ga zo ook ontbijt maken.
Bah. Ik lust geen havermout.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 05:39 schreef moemoe het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Amandelmelk met havermout, snufje kaneel, goji bessen en wat walnoten.
Wanneer de tijd rijp is.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 05:41 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Bah. Ik lust geen havermout.
Wanneer ga je slapen dan?
Als ik het al ruik.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 05:43 schreef moemoe het volgende:
Zonde, misschien lust je het wel als je met wat zoet fruit eet?
Ja dank je.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 05:45 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je kunt het ook ongekookt door de yoghurt heen doen.
http://www.gezondheidsnet(...)om-havermout-te-eten
Werkse vandaag!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 05:47 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja dank je.
Maar eerlijk is eerlijk, ik ga het toch niet proberen.![]()
Nu ga ik echt douchen.
Ze moet binnenkort even bij Jinek gaan zitten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 09:46 schreef YokiKater het volgende:
Rooie Reporter () is live in Alphen aan den Rijn. https://t.co/TKsJPBG8MI
Edit; en weer gestopt.![]()
Dat zou ik gaan kijkenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 10:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze moet binnenkort even bij Jinek gaan zitten.
Misschien ga ik de redactie wel mailen.
Nee, Paul heeft de luier volschijten als nieuwe hobby.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:21 schreef Yasmin23 het volgende:
Komt Pauw en Witteman nooit meer terug?
Watquote:Precies zoals ik het zeg. Mensen met een kleurtje hebben bijvoorbeeld een hekel aan het Sinterklaas-feest. Sinterklaas staat eigenlijk symbool voor de vrijheid van de blanke Nederlander. Zodra Sinterklaas "afgepakt" wordt weet je dat blanke mensen niks meer te zeggen hebben.
Jij bent zelf het levende voorbeeld, je heet Yasmin en natuurlijk ben jij niet tegen grote aantallen immigranten in Duitsland.
quote:Helaas bezit het gros van die mensen niet over de capaciteiten om een waardevol diploma te behalen. Je weet dat niet alle bevolkingen over hetzelfde gemiddelde IQ bezitten?
Ja jij haat gewoon Sinterklaas omdat je geen Anita of Priscilla heetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |