Er staan 3 mixen op mocht je je vervelenquote:
Helemaal niet.quote:
Nee Timmmmm, ik kom niet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Jullie kwamen niet bbqen toch? Daarom heb ik jullie niet lastig gevallen met een DM, maar je kan alsnog komen natuurlijk
Omdat gij heul ginne Brabo zijt.quote:
Ik ga het een keertje rustig luusteren.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er staan 3 mixen op mocht je je vervelen
wacht als betaling voor de sessie ga ik je turks muziek sturen, wat voor muziek kan je waarderen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:16 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik ga het een keertje rustig luusteren.
#wordtvervolgd
Wibi houdt heel erg van allerlei romantische Turkse liedjes.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
wacht als betaling voor de sessie ga ik je turks muziek sturen, wat voor muziek kan je waarderen?
Dat je van de verkeerde kant van de rivier af komt.quote:
Beetje iets met klassieke instrumenten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
wacht als betaling voor de sessie ga ik je turks muziek sturen, wat voor muziek kan je waarderen?
Beetje sensueel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wibi houdt heel erg van allerlei romantische Turkse liedjes.
Mocht het je wat boeien, de tracklists:quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:16 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik ga het een keertje rustig luusteren.
#wordtvervolgd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mocht het je wat boeien, de tracklists:Wow!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tarkan valt af dus zeg je?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wibi houdt heel erg van allerlei romantische Turkse liedjes.
Nee joh, gewoon Brabander!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat je van de verkeerde kant van de rivier af komt.
Hmm, mag er ook zang in voorkomen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:19 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Beetje iets met klassieke instrumenten.
Of anders, verras me maar.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hmm, mag er ook zang in voorkomen?
Zou het al heel wat vinden als je de helft ervan zou kennenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:24 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Wow!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja maar ik niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |