Was dat je offer?quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heb ik met harde schijf en al net op de bbq gegooid
Ja ik moest een offer maken van jouquote:
Nou en, moet je maar duidelijk zijn hoor.quote:
Mag ik hem posten?quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:22 schreef timmmmm het volgende:
Yoki heeft ze ongetwijfeld ergens opgeslagen
Van mij wel hoor. In een spoiler, hier wil je niet de nietsvermoedende voorbijganger mee belastenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou ik ook doen, als ik jou was.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:09 schreef LTVDK het volgende:
Begin wel gewend te raken aan deze UI trouwens, misschien moet ik het maar zo houden.
quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:24 schreef YokiKater het volgende:
Sexy badfoto van timmmmmHmm is dit het? Je ziet alleen zn hoofd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:24 schreef YokiKater het volgende:
Sexy badfoto van timmmmmIk word er een beetje bang van, heb de bbq maar afgezegd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed dat jij timmm niet op Whatsapp hebt.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik word er een beetje bang van, heb de bbq maar afgezegd.
Gelukkig heb ik zijn nummer verwijderdquote:Op maandag 3 augustus 2015 23:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar goed dat jij timmm niet op Whatsapp hebt.
Kan hij jouw nummer nog wel hebbenquote:Op maandag 3 augustus 2015 23:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik zijn nummer verwijderd
Er zit gelukkig een blokkeerknop inquote:Op maandag 3 augustus 2015 23:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kan hij jouw nummer nog wel hebben
Hoe wil jij dit verklaren?quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:45 schreef anonymoussie het volgende:
Is Trigger nu weg?
Ik wilde zeggen; volgende wk 2e sessie.
Maar misschien wordt hij nu wel ontmaagd.
Turkije houdt van NL.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoe wil jij dit verklaren?
http://www.hurriyetdailyn(...)D=447&GalleryID=2607
quote:
hmm?quote:Two Dutch tourists entered the oil wrestling ring during a traditional oil wrestling contest held in the southern province of Antalya. Tourists Marcel Zwiep and Cristian Dam were oiled and started to wrestle following instructions. Dam, 42, beat his opponent and won a prize of a week-long holiday from the mayor with his family in a five-star hotel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |