SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een hufters, ik zou gewoon nu alsnog die tent in de fik steken.quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:33 schreef Yasmin23 het volgende:
Was ook de enige plek waar we tekort moesten betalen.
En er een hijskraan op tyfen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat een hufters, ik zou gewoon nu alsnog die tent in de fik steken.
Inclusief brugquote:
Had je hem gewoon een paar tikken met dat boek moeten gevenquote:Op maandag 3 augustus 2015 22:35 schreef Yasmin23 het volgende:
En ergens anders een man die mij al bekend voor kwam maar geen idee meer van wat. Hij besteld eten en drankje. Zit lekker te eten, leest een krantje en vraagt de rekening. Dus ik breng hem. Vervolgens komt die naar mij toe dat hij niet ging betalen...
Dus ik hoezo niet? ' ja ik heb geen geld maar heb wel een mooi boek voor je'
Heb maar de politie gebeld :p
Hij kwam mij dus bekend voor omdat hij dit dus vaker bij ons had gedaan en andere plekken.
Goede tactiek wel. Volgens mij is juist de bedoeling dat je ze even afleidt om je daarna uit de benen te maken. Zoals ze in That 70s Show deden.quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:37 schreef Yasmin23 het volgende:
En een keer een zwerver waarvan ik tegen mijn collega die hem bediende al zei van die gaat niet betalen. Maar collega was overtuigd van wel. Dus die man besteld lekker biefstukje, elke keer twee drankjes waaronder lekkere whiskey![]()
Vraagt om rekening, collega brengt hem. Gelijk zegt die ik ga niet betalen
*uit de voeten makenquote:Op maandag 3 augustus 2015 22:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Goede tactiek wel. Volgens mij is juist de bedoeling dat je ze even afleidt om je daarna uit de benen te maken. Zoals ze in That 70s Show deden.
Ja die heb je ook maar sommige hebben gewoon schijt en weten dat ze toch niet veel kan gebeuren. Met die zwerver was ook in de winter dus die vond het waarschijnlijk ook niet erg als die een nachtje de cel in mocht :pquote:Op maandag 3 augustus 2015 22:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Goede tactiek wel. Volgens mij is juist de bedoeling dat je ze even afleidt om je daarna uit de benen te maken. Zoals ze in That 70s Show deden.
Volgens mij kan je er ook geen reet aan doen verder.quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja die heb je ook maar sommige hebben gewoon schijt en weten dat ze toch niet veel kan gebeuren. Met die zwerver was ook in de winter dus die vond het waarschijnlijk ook niet erg als die een nachtje de cel in mocht :p
Snap het ook wel dat je Nederlands verslechtert in dit hyperculturele topicquote:
Nee idd.Politie kwam wel en ze namen ze wel mee. Maar wat er verder gedaan wordt geen idee.quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Volgens mij kan je er ook geen reet aan doen verder.
Houd nou eens op over Triggerturk johquote:
quote:
quote:
Is dat er nog steeds?quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:07 schreef Specularium het volgende:
Ik zit trouwens te wachten tot Jinek weer begint, wat een Topshow gaat dat worden.
Wie komen er allemaal dan op je feestje?quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:10 schreef timmmmm het volgende:
Lekker iedereen per DM lastig vallen met mn BBQ
Olvi komt, dus dan maakt het verder niet zoveel uitquote:Op maandag 3 augustus 2015 23:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wie komen er allemaal dan op je feestje?
quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Olvi komt, dus dan maakt het verder niet zoveel uit
En dan op het laatste moment iedereen afzeggen zodat we romantisch samen kunnen dinerenquote:
Wie weet leest ze nu mee...quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En dan op het laatste moment iedereen afzeggen zodat we romantisch samen kunnen dineren
Dat is wel beter dan met badfoto's jaquote:Op maandag 3 augustus 2015 23:10 schreef timmmmm het volgende:
Lekker iedereen per DM lastig vallen met mn BBQ
Het zijn ook maar dromen, iedereen weet dat sp3c zich niet laat afzeggen. Als je dat probeert, neemt hij zijn slaapspullen mee denk ikquote:
Vandaag nog een naar specularium gestuurdquote:Op maandag 3 augustus 2015 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is wel beter dan met badfoto's ja
Ik heb geen badquote:
Die heb ik met harde schijf en al net op de bbq gegooidquote:Op maandag 3 augustus 2015 23:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan moet je maar vragen of hij mijn badfoto's doorstuurt #timmmmm.rar
Was dat je offer?quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heb ik met harde schijf en al net op de bbq gegooid
Ja ik moest een offer maken van jouquote:
Nou en, moet je maar duidelijk zijn hoor.quote:
Mag ik hem posten?quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:22 schreef timmmmm het volgende:
Yoki heeft ze ongetwijfeld ergens opgeslagen
Van mij wel hoor. In een spoiler, hier wil je niet de nietsvermoedende voorbijganger mee belastenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou ik ook doen, als ik jou was.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:09 schreef LTVDK het volgende:
Begin wel gewend te raken aan deze UI trouwens, misschien moet ik het maar zo houden.
quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:24 schreef YokiKater het volgende:
Sexy badfoto van timmmmmHmm is dit het? Je ziet alleen zn hoofd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:24 schreef YokiKater het volgende:
Sexy badfoto van timmmmmIk word er een beetje bang van, heb de bbq maar afgezegd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed dat jij timmm niet op Whatsapp hebt.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik word er een beetje bang van, heb de bbq maar afgezegd.
Gelukkig heb ik zijn nummer verwijderdquote:Op maandag 3 augustus 2015 23:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar goed dat jij timmm niet op Whatsapp hebt.
Kan hij jouw nummer nog wel hebbenquote:Op maandag 3 augustus 2015 23:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik zijn nummer verwijderd
Er zit gelukkig een blokkeerknop inquote:Op maandag 3 augustus 2015 23:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kan hij jouw nummer nog wel hebben
Hoe wil jij dit verklaren?quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:45 schreef anonymoussie het volgende:
Is Trigger nu weg?
Ik wilde zeggen; volgende wk 2e sessie.
Maar misschien wordt hij nu wel ontmaagd.
Turkije houdt van NL.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoe wil jij dit verklaren?
http://www.hurriyetdailyn(...)D=447&GalleryID=2607
quote:
hmm?quote:Two Dutch tourists entered the oil wrestling ring during a traditional oil wrestling contest held in the southern province of Antalya. Tourists Marcel Zwiep and Cristian Dam were oiled and started to wrestle following instructions. Dam, 42, beat his opponent and won a prize of a week-long holiday from the mayor with his family in a five-star hotel.
Waarom Y-ass?quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:46 schreef anonymoussie het volgende:
Ben je lekker vrij vandaag Y-ass?
Ja oke, maar dan snap je toch wel dat ik langzamerhand mijn vertrouwen in de mens kwijtraak.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:54 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Misschien omdat Paulus daar is geweest.
Ik vind je bijzonder onvriendelijk de afgelopen dagen, nog even en ik ga weer een genoeg is genoeg hebben.quote:
Ga je dan ook 2 weken niet posten terwijl je alle lokquotes negeert?quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik vind je bijzonder onvriendelijk de afgelopen dagen, nog even en ik ga weer een genoeg is genoeg hebben.
Die clip is nice.quote:
Als je mij niet (meer) mag of niet kunt uitstaan, zeg dat dan gewoon direct, dan kan ik gewoon een andere houding aannemen tegen je, ik bedoel ik kan ook extreem lief en vriendelijk doen tegen je, het is alleen maar de vraag of je daarmee zou kunnen omgaan.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ga je dan ook 2 weken niet posten terwijl je alle lokquotes negeert?
Waarom zou ik? Heb dat nummer gewoon hoorquote:[quote]Op maandag 3 augustus 2015 23:57 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Die clip is nice.![]()
Ben je nu mad?
En heb het ook wel eens in een mix gebruiktquote:Op maandag 3 augustus 2015 23:57 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Die clip is nice.![]()
Ben je nu mad?
Nu hebben we de poppen van Ankara aan het dansen hoor.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:03 schreef Triggershit het volgende:
[..]
Oke nu ga ik trollen, jij vroeg er om.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu hebben we de poppen van Ankara aan het dansen hoor.
Ik ga vast in mijn broek schijten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:03 schreef Triggershit het volgende:
[..]
Oke nu ga ik trollen, jij vroeg er om.
Wat tof. Tnx.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En heb het ook wel eens in een mix gebruikt
https://www.mixcloud.com/LTVDK/the-whispers-rare-megamix-pt-3/ (vanaf 45.00 minuten)
Niet nodig, check zijn ui, vast een nicht.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ga vast in mijn broek schijten.
quote:
Jullie kwamen niet bbqen toch? Daarom heb ik jullie niet lastig gevallen met een DM, maar je kan alsnog komen natuurlijkquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niet nodig, check zijn ui, vast een nicht.
waar woon jij?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Jullie kwamen niet bbqen toch? Daarom heb ik jullie niet lastig gevallen met een DM, maar je kan alsnog komen natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |