Dat dacht ik ook toen ik de nagels van mijn cavia's moest knippen. Maar dat ging echt super makkelijk!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja vacht zal ik doen maar ga geen nagels knippen hoor. Heb ik helemaal geen ervaring mee.
Cavia's zijn niet zo bloeddorstig.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen ik de nagels van mijn cavia's moest knippen. Maar dat ging echt super makkelijk!
Awwwquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:34 schreef Mani89 het volgende:
Cavia's zijn echt superlief ja, ik zie nog zo voor me hoe als ik zijn ronde buikje aaide hij luid begon te knorren en dan door zijn hoeven zakte en op zijn zij ging liggen met zijn oogjes dichtgeknepen.![]()
Rust in vrede Duo en Penotti.
Je probeerde hem te aaien en toen brak hij in twee takkies?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Awww![]()
Ik had bijna soort gelijke ervaringen met Takkie, mijn wandelende tak.
Nee.Kon hem al niet eens aaien.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je probeerde hem te aaien en toen brak hij in twee takkies?
Nee hoor, die haren kom je over 5 jaar nog overal tegen, hoe schoon je ook bentquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jaaaaa eindelijk kunnen ontbijten zonder haar op mijn brood
Ga het huis chemisch haar vrij maken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee hoor, die haren kom je over 5 jaar nog overal tegen, hoe schoon je ook bent
Die haargelslag begint wel te vervelen jaquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jaaaaa eindelijk kunnen ontbijten zonder haar op mijn brood
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die haargelslag begint wel te vervelen ja
Oh kut, Elf is al weer terug
Komt omdat jij een zure pruim bentquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:59 schreef Specularium het volgende:
Brickleberry is nog kutter dan Community.
Deutsche zangeres: https://en.wikipedia.org/wiki/Yasmin_K.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |