Oke... en nu?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deutsche zangeres: https://en.wikipedia.org/wiki/Yasmin_K.
Anger Management is nog kutter dan Brickleberry. Helaas vult die aidsshow 90% van de zendtijd van CC.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:59 schreef Specularium het volgende:
Brickleberry is nog kutter dan Community.
Nou, ik zag dat ze vandaag voor de verandering maar weer eens opnieuw zijn begonnen met Community.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Anger Management is nog kutter dan Brickleberry. Helaas vult die aidsshow 90% van de zendtijd van CC.
Ik zag het ja, het was weer maximaal genieten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nou, ik zag dat ze vandaag voor de verandering maar weer eens opnieuw zijn begonnen met Community.
Mjah, ik hoef het niet allemaal nog een keer te zien.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zag het ja, het was weer maximaal genieten.
Ze doen het ook voor mensen als Specularium, in de hoop dat ze het eindelijk eens een keer gaan begrijpen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah, ik hoef het niet allemaal nog een keer te zien.
Misschien eens een keer iets met vitamines eten ipv kapsalonquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:20 schreef Fylax het volgende:
Ik had net even de schrik van mijn leven. Ik kon net 15 seconden even 95% niet zien.
Migraine?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:20 schreef Fylax het volgende:
Ik had net even de schrik van mijn leven. Ik kon net 15 seconden even 95% niet zien.
Heeft dat zin in de volgende situatie dan?: Het gebeurde toen ik opstond. Heb ik wel vaker last van, maar nooit zoo lang.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien eens een keer iets met vitamines eten ipv kapsalon
Ik heb het ook een keer gehad. Maar duurde wel wat langer. Daarna fucking erge hoofdpijn. Maar bij mij is het migraine.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hmm nee, niet dat ik weet. Kwam gewoon door 't opstaan.
Kan aan meerdere dingen liggen, maar vaak ligt het aan je bloeddruk of een tekort aan bepaalde mineralen. Of je zit al 6 uur stil achter je computer en door het opstaan is je evenwichtsorgaan gelijk van slag.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
Heeft dat zin in de volgende situatie dan?: Het gebeurde toen ik opstond. Heb ik wel vaker last van, maar nooit zoo lang.
Keek je in de spiegel? Ghahahaha! :pquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:20 schreef Fylax het volgende:
Een FOK!verslaving is slecht voor je gezondheid zo blijkt maar weer. Ben je wel in voor een hipsterbril? Of worden het lenzen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:35 schreef Fylax het volgende:
Ik heb nu wel al een week lang pijn rond mijn slaap, alsof er op de zijkanten van mijn hoofd gedrukt wordt, doet erg pijn. Ook tinteling en m'n hartslag voel ik dan aan de zijkant van mijn hoofd.
Vannochtend mee naar de dokter gegaan, ze zei 'Laten we maar eerst eens kijken of het door het turen komt. Dus wat minder achter de computer enzo.'
En ze had het ook over even langs de opticien gaan, dusja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |