Mi Gadoquote:Op zondag 2 augustus 2015 16:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En dan word ik er op aangesproken door johannes, echt, fijne vent, die Japie.
Ik geloof hem dan ook niet echtquote:Op zondag 2 augustus 2015 17:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Mi Gado
Van zo'n sneuneus zou je toch een voorliefde voor die club uit amsterdam verwachten.
Oh is er waardeloos gevoetbald?quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
He lav. Hier niet zo, kut voetbal
. Maar jij?
Wat is er loos in de buurt dan?quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh is er waardeloos gevoetbald?
Ja, het gaat. Beetje gedoe in het buurtje . Heeft ook met voetballen te maken
We hebben een klein speeltuintje hier en niet geschikt voor voetballen maar een paar jongens doen dat steeds en schoppen (per ongeluk) deuken in de auto's die er geparkeerd staan.quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat is er loos in de buurt dan?
Ja, Feyenoord is weer als vanouds bezig
quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We hebben een klein speeltuintje hier en niet geschikt voor voetballen maar een paar jongens doen dat steeds en schoppen (per ongeluk) deuken in de auto's die er geparkeerd staan.
Ze worden elke keer verwezen naar de overkant van de straat waar twee prima voetbalvelden zijn, kunnen ze zich helemaal ongans trappen. Gisteren komt zo'n vader van één van die jochies samen met zijn zoon (die de meeste deuken in auto's geschopt heeft) een balletje trappen in het speeltuintje dus ik zei tegen hem dat we net overeengekomen waren met alle buren dat er in het speeltuintje niet meer gevoetbald wordt.
Komt hij dreigend op me af en zegt dat het een speeltuin is dus dat zijn zoon mag voetballen waar hij wil. Hij probeerde me te intimideren maar dat lukte niet want ik ben niet bang voor zo'n bully.
Ik heb tegen hem gezegd dat hij een fraai voorbeeld voor zijn kinderen is en dat het een aso is want toen ik zei dat zoontjelief deuken in auto's schopt zei hij: "I don't care".
Tja, je bent asociaal of je bent het niet heMaar hij ging wel weg.
Hij maakte zich helemaal breed en dacht dat ik wel achteruit zou gaan. Niet dus. Was stieken wel beetje bang hoor, want grote brede gast . Hij schopt zijn vrouw ook regelmatig door het huis wat de hele buurt kan horen dus hard schoppen zit in de familie.quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]. Wat een gappie. En dan jou denken bang te maken
. Die is dom
. Groot gelijk dus! Aanpakken dat soort mensen.
Dan is het altijd oppassen geblazen ja, maar juist door het dan niet te laten merken weet ie z'n plek welquote:Op zondag 2 augustus 2015 18:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij maakte zich helemaal breed en dacht dat ik wel achteruit zou gaan. Niet dus. Was wel bang hoor, want grote brede gast . Hij schopt zijn vrouw ook regelmatig door het huis wat de hele buurt kan horen dus hard schoppen zit in de familie.
Ik zie hem er wel voor aan dat ik ineens een kras op mijn auto'tje heb hoor.quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan is het altijd oppassen geblazen ja, maar juist door het dan niet te laten merken weet ie z'n plek wel.
Als ie je alsnog aanraakt even melden hier, komen Div en ik langs
Dan weet je nu in elk geval wie er verantwoordelijk is.quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zie hem er wel voor aan dat ik ineens een kras op mijn auto'tje heb hoor.
De firma Deuken en Krassenquote:Op zondag 2 augustus 2015 18:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan weet je nu in elk geval wie er verantwoordelijk is.
Een kras op haar auto vind ik ook wel een bezoekje waardquote:Op zondag 2 augustus 2015 18:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan is het altijd oppassen geblazen ja, maar juist door het dan niet te laten merken weet ie z'n plek wel.
Als ie je alsnog aanraakt even melden hier, komen Div en ik langs
Ja, een dikke Audi.quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Een kras op haar auto vind ik ook wel een bezoekje waard
Heeft hij ook een auto Lav?
quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Van elke dikke Audi is een kleintje te maken
Dat jaquote:Op zondag 2 augustus 2015 19:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Van elke dikke Audi is een kleintje te maken
Ik spreek beiden er op aan, maar als alles wat ik jou DM gelijk op FOK! staat heb jij een groter probleem.quote:Op zondag 2 augustus 2015 16:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En dan word ik er op aangesproken door johannes, echt, fijne vent, die Japie.
Sorry Johannes.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik spreek beiden er op aan, maar als alles wat ik jou DM gelijk op FOK! staat heb jij een groter probleem.
Illuminati confirmedquote:Op zondag 2 augustus 2015 21:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Johannes hier. Wat leuk
Nu ff blijven hoor, je hoort nu bij de Illuminati![]()
Mooi is die hequote:Op zondag 2 augustus 2015 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Illuminati confirmed
[ afbeelding ]
Ik mis de driehoekige emoticons nog een beetje
Oh jeequote:Op zondag 2 augustus 2015 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien als er iemand een keer een UI bet verliest
zoals ik vandaag gedaan heb
Ja, een weekje dezequote:Op zondag 2 augustus 2015 22:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh jeeen welke UI moet jij de komende tijd gebruiken? Die er nu staat?
Ai! Paar dagen half blind dus?quote:Op maandag 3 augustus 2015 07:21 schreef theguyver het volgende:
fuck... gister wat tegen mijn oog aan gekregen..
net naar de huisarts geweest ne ..
https://www.thuisarts.nl/(...)ornvliesbeschadiging
ik zie amper iets...
Geen alziend oog dus momenteelquote:Op maandag 3 augustus 2015 07:21 schreef theguyver het volgende:
ik zie amper iets...
herkenbaar.quote:Op maandag 3 augustus 2015 07:21 schreef theguyver het volgende:
ik zie amper iets...
Strekte! Ik ga weer van lenzen aanzien na 6 jaar even gestopt te zijn.quote:Op maandag 3 augustus 2015 07:21 schreef theguyver het volgende:
ik zie amper iets...
2x ziekenhuis in 4 weken, en ik leef nog steeds!quote:Op maandag 3 augustus 2015 16:17 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
herkenbaar.
Voor mij was het einde lenzen.
Ok goed zoquote:Op maandag 3 augustus 2015 17:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
2x ziekenhuis in 4 weken, en ik leef nog steeds!
Thrillseeker?quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
2x ziekenhuis in 4 weken, en ik leef nog steeds!
quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:19 schreef Divje het volgende:
[ afbeelding ]
Ze komen
http://www.irishmirror.ie(...)-foot-minion-6187318
Ja deze gast was wel erg triest, groot ookquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 17:05 schreef Scrummie het volgende:
wat een avontuur Div
Dat soort gasten doet altijd mijn hoop op een mooie samenleving verpesten
pattaboyquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 17:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja deze gast was wel erg triest, groot ook
Al ben ik zelf ook zo'n figuurop dat taaltje na..
Als iemand op m'n schoenen gaat staan schiet ik snel uit m'n slof
Heinekenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 12:10 schreef Divje het volgende:
Mogewakker worden met die Heineken reclame
![]()
't is zo'n dag..
Fijn nummertje trouwens
Ging me meer om bier in het algemeenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 12:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
Heinekenbah, doe mij maar Grolsch, palm of pilsner urquell
Pitt? dat is toch dat goedkope studenten bier voor nog geen 8 euro voor een krat incl statiegeldquote:Op woensdag 5 augustus 2015 12:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Ging me meer om bier in het algemeenHeineken is ook niet zo mijn ding
Pitt
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 12:26 schreef theguyver het volgende:
[..]
Pitt? dat is toch dat goedkope studenten bier voor nog geen 8 euro voor een krat incl statiegeld
De Klok. Gaat de tijd na een half krat dan ook veel sneller voor je gevoel?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 13:16 schreef theguyver het volgende:
[..]hebben we hier ook wel, maar ik houd het de laatste tijd bij Klok is namelijk gewoon grolsch maar dan een 3 euro goedkoper..
is gewoon exact het zelfde bier![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 15:23 schreef Divje het volgende:
[..]
De Klok. Gaat de tijd na een half krat dan ook veel sneller voor je gevoel?
Na Pitt word je elke ochtend wakker alsof je in een bodemloze put zitmaar dan is er Pitt! En ben je weer helemaal fit!
1. Pitt
2. ??
3. Kater
4. Pitt
5. Profit!
Is hier sinds kort Jumbo, maar zou uiteindelijk overal moeten wordenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 15:27 schreef Divje het volgende:
Wat ik me nu afvraag, hebben jullie nog een c1000?_!!
Man man man, heb al 3 jaar geen c1000 meer gezien. Lopen we eindelijk eens voor hier in drenthequote:Op woensdag 5 augustus 2015 15:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is hier sinds kort Jumbo, maar zou uiteindelijk overal moeten worden
Pittbroeder (van vroeger)quote:Op woensdag 5 augustus 2015 15:37 schreef Scrummie het volgende:
Ik dronk 'vroeger' ook Pitt trouwens, was onze 'keet' bier. En vakantie bier. Enzo.
Nu drink ik geen bier meer
eh op de wesselerbronx zit er meen ik nog 1quote:Op woensdag 5 augustus 2015 15:27 schreef Divje het volgende:
Wat ik me nu afvraag, hebben jullie nog een c1000?_!!
5 kratjes bier wegen meer dan ik zelf weeg, hoe de neuk moet ik dan nog fietsenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 15:43 schreef Scrummie het volgende:
Dan kan je beter 5 kratjes in 1 kopen. Paste vroeger wel op de fiets. Met moeite..
.
1 keer een vrachtwagen vol met Pitt besteld, voor op de jeugdcamping
oohh de bronxquote:Op woensdag 5 augustus 2015 15:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
eh op de wesselerbronx zit er meen ik nog 1
3 achterop (met van die elastieken), 2 op je stang, ging primaquote:Op woensdag 5 augustus 2015 15:46 schreef Divje het volgende:
[..]
5 kratjes bier wegen meer dan ik zelf weeg, hoe de neuk moet ik dan nog fietsenhoe krijg je het sowieso voor elkaar
[..]
oohh de bronxweet nie waar da leg.
Heb geen stangquote:Op woensdag 5 augustus 2015 15:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
3 achterop (met van die elastieken), 2 op je stang, ging prima.
En de Wesselerbronx is in Enschede
Kan die website dat wel aan?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 09:06 schreef theguyver het volgende:
Moge peeps![]()
Zondag met de hele puinzooi naar http://movieparkgermany.de/nl
De website?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 10:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan die website dat wel aan?
Veel plzier alvast!
Rotterdam nog een paar dagen, vlucht ging naar Dusseldorf dus waarom nietquote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:02 schreef Lavenderr het volgende:
Middag
Weer terug in Engeland Inso?
Gelijk heb je. Ff de vakantie verlengenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Rotterdam nog een paar dagen, vlucht ging naar Dusseldorf dus waarom niet
Dat is tenminste een lange tijd. Voor jouw doen. Maar ja, als je al een paar nachten wakker bent ..quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Vannacht 13,5 uur geslapen.
Bijna 48 uur niet geslapen voor, tijden en na de reis
Oh wanneer ga je haar weer zien of heb je haar alweer gezien?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Echt superleuke dingetjes voor mn zusje gekocht in malls in Bangkok
Nopequote:
Gaat doorquote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gaat Feyenoord wél door zaterdag of is dat ook afgelast vanwege de politiestaking?
En bijna elke club waar het wel afgelast is apen ze ons na door in het centrum te gaan zuipenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gaat door. Rotterdam word ontzien deze keer door die werkschuwen.
Vooral over Feyenoord lopen zeurenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Nopeweinig films die m'n interesse hebben de laatste tijd.
Ben wel weer helemaal into series, vorig weekend 12 Monkeys gebinged, daarna Proof & Humans ingehaald tot waar ze nu zijn. En Wayward Pines ook nog afgekeken binnen een paar dagenOja en Power.
Jij nog wel wat films gekeken of vooral over Feyenoord lopen zeuren?![]()
Haha ja, maar vind dat wel briljant. Politie gaat dan dus niet stakenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:18 schreef Divje het volgende:
[..]
En bijna elke club waar het wel afgelast is apen ze ons na door in het centrum te gaan zuipen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Die moet ik nog steeds kijkenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vooral over Feyenoord lopen zeuren. Wel American Sniper laatst gezien, vond ik een topper. Series trekken mij niet zo geloof ik, laatst wel Suits episode 2 gezien, vond het hartstikke tof, maar episode 3 moet ik nog weer doen dna.
Dat is het zekerquote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha ja, maar vind dat wel briljant. Politie gaat dan dus niet staken
Bazen serie!quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:23 schreef Divje het volgende:
En nu verder met Mr. Robot. Wat een heerlijke serie is dat
Wat voor serie is dat dan?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:23 schreef Divje het volgende:
En nu verder met Mr. Robot. Wat een heerlijke serie is dat
Dat klinkt wel heul interessantquote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Die moet ik nog steeds kijkenmaar net de laatste aflevering van Suits gekeken. Dat einde
maar hou m'n mond verder dicht
12 Monkeys was best een vette serie. Apocalyptische setting icm time-travel en t nodige quantum-gebazel en virus-gedoe
[..]
Dat is het zekerga mss wel ff groningen in op dat tijdstip
altijd gezellig met ie boertjes.
Hackers drama.quote:
Gaat over een hacker met een behoorlijke antisocial disorder die uhh. Iets doet.quote:
Mooi! Benieuwd hoe ze gaan spelen. Hoop beter dan Ajax van de week wat een drama was datquote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gaat door. Rotterdam word ontzien deze keer door die werkschuwen.
Ik ook erg benieuwd, tot nu toe weinig hoopvolquote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mooi! Benieuwd hoe ze gaan spelen. Hoop beter dan Ajax van de week wat een drama was dat
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:20 schreef schommelstoel het volgende:
Tis warm!
Je zou hem bijna een aaitje geven he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijna![]()
Als het konquote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je zou hem bijna een aaitje geven he?
Bijna
Ondanks dat het van SyFy is is het een leuke serie. Ben niet zo heel erg into timetravel dus kan zijn dat ik heel wat paradoxes en andere shit niet zie maar heb me wel goed vermaaktquote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heul interessant. En doen! Beetje foto's maken, lachen, prima te doen op zondag middag.
Prachtige dieren idd.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:31 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Als het kon![]()
Tijgers zijn mooie dieren/beesten
quote:
Nummer 47 ?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:45 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
Vond zelf dit altijd een heerlijk nummer!
Ja maar dat was zeker ook een lekker nummerquote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
huh had andere link...
LOL
moest deze zijn
Daar is mijn schatje helemaal gek van, ik wil nog graag een keer naar een concert gaanquote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:52 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja maar dat was zeker ook een lekker nummer
Nu even een paar UB40 nummers, ik heb ze nog gezien bij Retropop een jaar geleden
Nooit geweten dat ik je schatje was Guyvquote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
Daar is mijn schatje helemaal gek van, ik wil nog graag een keer naar een concert gaan
Jammer dat ik dat gemist hebquote:
Haha die drank en drugs versie heb ik kunnen horen van af die plek waar ik je net over vertelde in DMquote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Jammer dat ik dat gemist heb
Wel een epische Drank & Drugs meegemaakt met c'est la vie, telt dat ook
gaat met de GP gewoon weer in herhaling
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:08 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Haha die drank en drugs versie heb ik kunnen horen van af die plek waar ik je net over vertelde in DM
Same herequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:09 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Haha kheb m al een tijdje niet meer opgestart
Lol die staat ook nog ergens jaquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Same hereen in ergere mate Skylines, dat spel trekt me tótaal niet meer
![]()
Het was zo mooi (die belofte). Maar heb nog stiekem de hoop dat er een SC4 achtige opleving komt die het spel echt over deze dip heen kan liften. Zou anders idd erg zonde zijn van de inspanning van Paradox Interactivequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:15 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Lol die staat ook nog ergens jaZonde eigenlijk..
Ik verwelkom je met een heerlijk nummer uit een recente game:quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:21 schreef theguyver het volgende:
helloen welkom in de gezelligste SC waar lavje Godin is, en voetbalvettes elders worden uitgevochten..
Muziek uit de jaren 80 en 90 lekker door je speakers zal galmen en geregeld verschillende uitgaans avondturen besproken worden!
Hoi Div ik zit hier al een tijdje hoor..quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:28 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik verwelkom je met een heerlijk nummer uit een recente game:
En ik was op zoek naar een prachtige anekdote van onze Party-Master, maar heb dat opgegeven gezien de hoeveelheid parties
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hoi Div ik zit hier al een tijdje hoor..
Btw lekker nummer even aan mij afspeel lijstje toevoegen
Lol, ik moet vast nog afgestompt en murw-geslagen worden door dit soort typesquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:40 schreef Divje het volgende:
Moet zeggen dat ik het bewonderenswaardig vind wat Thrilled doet in het Tunisia-topic
Dan meen ik serieus
welke afl was dat?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:33 schreef Divje het volgende:
[..]Blij dat je ook een leuk nummer vindt
Ben gek van Stevie Nicks sinds die South Park episode over haar
Jij luistert dus geen Los Santos Rock Radio tijdens het gamenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:41 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Lol, ik moet vast nog afgestompt en murw-geslagen worden door dit soort types
dat nummer vind ik niks trouwens![]()
http://www.shush.se/index.php?id=77&show=southparkquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
welke afl was dat?
http://www.shush.se/index.php?showlist=southpark
thnx nog even kijken voor ik ga slapen,quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:49 schreef Divje het volgende:
"ahh, its's just a goat"![]()
![]()
"Osama bin Laden Has Farty Pants" is de goede
Ah joh, zo'n vergadering.. Laat gaan joh, lekker met de kids naar het strand toe, niks mis meequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 01:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
thnx nog even kijken voor ik ga slapen,
of ik ga morgen slapen tijdens de vergadering...
hmmm keuzes..
haha nee maf dat gaat niet..quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 01:02 schreef Divje het volgende:
[..]
Ah joh, zo'n vergadering.. Laat gaan joh, lekker met de kids naar het strand toe, niks mis mee
Ohja is ook zoquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 01:07 schreef theguyver het volgende:
[..]
haha nee maf dat gaat niet..
zondag al naar movie park germany zaterdag misschien
Arme Div zat je helemaal alleen?quote:
Apenheul is ZO tof. Echt tofste park van Nederland. Ik wil wel in je plaats gaanquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:56 schreef MotherFoker het volgende:
Helleu
Zo naar apenheul met mijn zus en nichtje. Heb zo geen geen zin, en gister nog ruzie gehad...
agh ja gewoon daar achterlaten!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:56 schreef MotherFoker het volgende:
Helleu
Zo naar apenheul met mijn zus en nichtje. Heb zo geen geen zin, en gister nog ruzie gehad...
mijn zus en haar 5 jarige dochterquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
agh ja gewoon daar achterlaten!
Met wie je zus of nichtje..
Kom uit een gezin met 2 zussen en broertje 2 pleegbroers en nog een pleeg zus..
kort gezegd HELL!!!
Heeft je zus geen fok? Pics? Vrijgezel?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:39 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
mijn zus en haar 5 jarige dochter
!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:39 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
mijn zus en haar 5 jarige dochter
hahah ze heeft al een dochter scrumquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heeft je zus geen fok? Pics? Vrijgezel?
ze date op en neer en valt op jonger dan 25 xDquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heeft je zus geen fok? Pics? Vrijgezel?
Ze is alleenstaand.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
!
aha ja oudere zussen zijn altijd evil!
[..]
hahah ze heeft al een dochter scrum
Kansloos dus. Zonde voor haar.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:53 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
ze date op en neer en valt op jonger dan 25 xD
Yep! En rectificeren ho maar!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Feyenoord supporters weer vies zwart gemaakt.
Heb ik je weleens verteld over dr dochter? Of eerder Divje net alle vreselijke dingne die ze heeft gedaan.quote:
Dochter spawn from satan?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:57 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Heb ik je weleens verteld over dr dochter? Of eerder Divje net alle vreselijke dingne die ze heeft gedaan.
Ik ben jonger dan Tjacka.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dochter spawn from satan?
btw ik weet niet of er iemand hier rond loopt die jonger is dan 25 ik meen tjacka..
Ik ben geweldig met kinderen, ze luisteren allemaal naar mijquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:57 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Heb ik je weleens verteld over dr dochter? Of eerder Divje net alle vreselijke dingne die ze heeft gedaan.
Dan is zij wat voor jou ze houd van dr moeder meppenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben geweldig met kinderen, ze luisteren allemaal naar mij.
Juup. Divje weet dr alles van als ie online komt ff vragen aan hem.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dochter spawn from satan?
btw ik weet niet of er iemand hier rond loopt die jonger is dan 25 ik meen tjacka..
Jullie kennen elkaar in real life, hebben jullie gedate!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:07 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Juup. Divje weet dr alles van als ie online komt ff vragen aan hem.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:07 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Dan is zij wat voor jou ze houd van dr moeder meppen
de grens tussen liefde en haat is vaak erg kleinquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:26 schreef Divje het volgende:
[..]*proest* jij wenst Scrum echt het beste toe he
Wow.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:44 schreef Scrummie het volgende:
Wat tikjes tijdens de sex, prima prima. tiktik
Truequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
de grens tussen liefde en haat is vaak erg klein
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:44 schreef Scrummie het volgende:
Wat tikjes tijdens de sex, prima prima. tiktik
Lekker toch!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:00 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
Kijk uit joh..
Zo te horen heeft die zus van MF een complete SM kelder![]()
Als ze een beetje op MF lijkt zit dat wel goedquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eerst pica's Div, voor ik deze deal sluit..
Is MF inmiddels legaal dan?
Aaaah okequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Als ze een beetje op MF lijkt zit dat wel goed
En ja
Ze houd van 50 shades. :pquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:00 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
Kijk uit joh..
Zo te horen heeft die zus van MF een complete SM kelder![]()
Nou nou nou niet overdrijvenquote:
Ja maaaaar daar krijgt 50% van alle vrouwen een natte dot vanquote:
Pas Juniquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:21 schreef Divje het volgende:
[..]
Nou nou nou niet overdrijvenWas ergens begin dit jaar pas zo!
Heb beter gelezen hehequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja maaaaar daar krijgt 50% van alle vrouwen een natte dot van
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:30 schreef MotherFoker het volgende:
Oh wauw mn tas wordt letterlijk op.de grond dewud zodat dr dochter kan zitten. Mens praat gewoon met me,k weet dat je wilde dak een miskraam was maar nu heb je pech.
Ik krijg een lichte indruk dat je band met je zus niet zo heel erg goed is, of wel?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:30 schreef MotherFoker het volgende:
Oh wauw mn tas wordt letterlijk op.de grond dewud zodat dr dochter kan zitten. Mens praat gewoon met me,k weet dat je wilde dak een miskraam was maar nu heb je pech.
Ze haat me min of meer het verhaal aan Divje verteld paar weken terugquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik krijg een lichte indruk dat je band met je zus niet zo heel erg goed is, of wel?.
'niet zo heel erg goed' is wel een behoorlijk understatement hequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:31 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ze haat me min of meer het verhaal aan Divje verteld paar weken terug
Haha, heb weer opgezwollen lippen als allergische reactie door de hitte.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:34 schreef Divje het volgende:
[..]
'niet zo heel erg goed' is wel een behoorlijk understatement he
Mss kan je haar bij een grote aap het hok in duwen?
dat is toch sexyquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:46 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Haha, heb weer opgezwollen lippen als allergische reactie door de hitte.
Oehquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:46 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Haha, heb weer opgezwollen lippen als allergische reactie door de hitte.
Jasses, en dat park kost gewoon 30 euro entree ofzoquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:15 schreef MotherFoker het volgende:
Kwamen om half 12 aan en zijn nu weer weg omdat nichtje het niet leuk vond. (Aantal huilbuien gehad)
Kort verslag, we gingen net naarbinnen. Iedereen gevraagd of ze moeten plasse. Iedereen nee, willen we net naarbinnen komt m'n nichtje aan met moet plassen. 20 minuten gewacht op dr. Nou eindelijk het park binnen en 1e ronde gaat goed, even later lopen we bij zo'n photoboot duwt ze midden in de foto die gordijnen open. Rent ze ook nog een paar keer achrer de apen aan. En toen er war van gezegd werd janken. Steeds ergens heen willen en dan schreeuwen als het niet ging. Nou weer later het tas op de grond duwen incident. Kijk als t per ongeluk gaat oke. Ze wilde persee naar binnen terwijl er niks aas. Nog van een jongetje zo'n soort electro ding afpakken dat ie met.zn broertje speelde en dan zeiken dat ie het niet deed. Kan nog wel doorgaan zoals een van opa's hamburgers waar die uren voor moest wachten heeft ze kapot getrokken omdat het leuk was. Twee tellen later klooien met limonade en dan zeiken dat ze wespen op dr had.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jasses, en dat park kost gewoon 30 euro entree ofzo. Balen!
Vind Apenheul echt het tofste wat er is in NL.
21 per persoom en we waren met zn 6en.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jasses, en dat park kost gewoon 30 euro entree ofzo. Balen!
Vind Apenheul echt het tofste wat er is in NL.
je bent Hotquote:
wil divje , je daar wel even mee helpen!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Dan moet er zo'n lekkere zompige natte zoen op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
Allemachtig, wat een krengetjequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:27 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Kort verslag, we gingen net naarbinnen. Iedereen gevraagd of ze moeten plasse. Iedereen nee, willen we net naarbinnen komt m'n nichtje aan met moet plassen. 20 minuten gewacht op dr. Nou eindelijk het park binnen en 1e ronde gaat goed, even later lopen we bij zo'n photoboot duwt ze midden in de foto die gordijnen open. Rent ze ook nog een paar keer achrer de apen aan. En toen er war van gezegd werd janken. Steeds ergens heen willen en dan schreeuwen als het niet ging. Nou weer later het tas op de grond duwen incident. Kijk als t per ongeluk gaat oke. Ze wilde persee naar binnen terwijl er niks aas. Nog van een jongetje zo'n soort electro ding afpakken dat ie met.zn broertje speelde en dan zeiken dat ie het niet deed. Kan nog wel doorgaan zoals een van opa's hamburgers waar die uren voor moest wachten heeft ze kapot getrokken omdat het leuk was. Twee tellen later klooien met limonade en dan zeiken dat ze wespen op dr had.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
je bent Hot
en dan
[..]
wil divje , je daar wel even mee helpen!KloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh ah toma toma vem vem vem vem
Kind slaat dr moeder gewoon terug joh. Schaamde me laatst dood in de efteling.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Allemachtig, wat een krengetje. Die kan wel wat opvoeding gebruiken!
Direct KO slaan dus. Kan ze ook niet terug slaan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:33 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Kind slaat dr moeder gewoon terug joh. Schaamde me laatst dood in de efteling.
Bij de apen gooien.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Direct KO slaan dus. Kan ze ook niet terug slaan.
Mss kunnen die er even een goede opvoeding tegenaan gooien iddquote:
Niet alleen het kind, maar zeer zeker de moeder ook.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Allemachtig, wat een krengetje. Die kan wel wat opvoeding gebruiken!
dr moeder had dr deels opgevoed een groot deel dus dat kind weet niet naar wie te luisteren.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:40 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Niet alleen het kind, maar zeer zeker de moeder ook.
Net als met honden, de fout is vaker terug te vinden bij het baasje
Deze theroie klopt niet!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:40 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
De moeder moet de opvoeding geven, niet krijgenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:40 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Als moeders de opvoeding niet aankan, heeft zij opvoeding nodig in het opvoeden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De moeder moet de opvoeding geven, niet krijgen.
Jup, maar goed hat kind spawn of satan kan ook een vorm van autisme zijn.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:47 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Als moeders de opvoeding niet aankan, heeft zij opvoeding nodig in het opvoeden.
MF heeft al wel eens vaker wat geschreven over haar nichtje en moeders, dat voor mij wel duidelijk is dat het niet alleen bij het kind ligt.
heeft ze ook een moedervlek in de vorm van 666?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:43 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
dr moeder had dr deels opgevoed een groot deel dus dat kind weet niet naar wie te luisteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
heeft ze ook een moedervlek in de vorm van 666?OfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:00 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
OfDennis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
Dat zeg ik toch ook?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:47 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Als moeders de opvoeding niet aankan, heeft zij opvoeding nodig in het opvoeden.
MF heeft al wel eens vaker wat geschreven over haar nichtje en moeders, dat voor mij wel duidelijk is dat het niet alleen bij het kind ligt.
Haha, TGIFquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:10 schreef schommelstoel het volgende:
[..]![]()
Maar goed dat het weekend is
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:14 schreef MotherFoker het volgende:
Ik hou zoveel van jullie, echt waar, ookal brand mijn lip alsof Satan me heeft gekust i got a smileeeeeeee.
Ja, dat effect heeft deze SC op je hequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:14 schreef MotherFoker het volgende:
Ik hou zoveel van jullie, echt waar, ookal brand mijn lip alsof Satan me heeft gekust i got a smileeeeeeee.
Ik hoop t ook.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat effect heeft deze SC op je he?
Hopelijk gaat het branden snel over MF.
Heb je loppen bekken met divje?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:14 schreef MotherFoker het volgende:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat effect heeft deze SC op je he?
Hopelijk gaat het branden snel over MF.
Al verschillende zalven op gedaan, eentje heeft mn hele lip in de fik gestoken en gevoelloos gemaakt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je er al ijsblokjes tegenaan gehouden? Misschien helpt dat?
Tijgerbalsem?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:47 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Al verschillende zalven op gedaan, eentje heeft mn hele lip in de fik gestoken en gevoelloos gemaakt.
Yes! Altijd leuk, zo'n eerste wedstrijd. Spannend.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mogge luitjes![]()
Al nerveus Scrum?
Ok, speciaal voor jou Div en de andere Feyenoordfansquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yes! Altijd leuk, zo'n eerste wedstrijd. Spannend.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ok, speciaal voor jou Div en de andere Feyenoordfans
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ok, speciaal voor jou Div en de andere Feyenoordfans
Div, dat was gewoon een verkapte natte droomquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 11:33 schreef Divje het volgende:
Wauw, m'n droom staat me nog heel erg helder bij.
Pendelde heen en weer tussen de werkelijkheid ( wereld waarin alleen een vrouwelijke professor met 2 assistenten en ikzelf over waren van de mensheid) en een alternate realiteit waar de hele wereld nog leefde.
M'n missie was om een bepaalde vloeistof te vinden, en dat via een of ander wormhole naar de realiteit te krijgen. Assassins achter me aan, dikke wapens en besmette mensen die voor m'n neus overlijden
Kon toen ik wakker werd met de schoolslag uit bed zwemmen, kletsnat van het zweet
Waaaaaaaaauwquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 12:14 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Div, dat was gewoon een verkapte natte droom![]()
Ofnee, beter nog, een Natte-thriller
Ha coolquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 12:17 schreef schommelstoel het volgende:
Weet niet of Facebook linkjes werken, maar dit is gewoon tof![]()
https://www.facebook.com/FMOkey/videos/10154118022887942/
Hmm ik weet of ik die film wel ga kijken, waarschijnlijk alleen bij gebrek aan beter.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 12:28 schreef Divje het volgende:
Nieuwe Terminator is er in 1080pmaar wel weer met hc korean subs
Zie heel veel haat bij die torrent jaquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 12:31 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hmm ik weet of ik die film wel ga kijken, waarschijnlijk alleen bij gebrek aan beter.
Wat ik er namelijk over lees en hoor is dat ze deze film aan veel kanten niet klopt met het origineel en dat het de reeks verkracht.
Het is meer dat ik hem zal kijken uit nieuwsgierigheid jaquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 12:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Zie heel veel haat bij die torrent ja
Hou eigenlijk helemaal niet van die Terminator reeks, maar ben toch benieuwd
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 12:35 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Het is meer dat ik hem zal kijken uit nieuwsgierigheid ja![]()
Alhoewel ik op de één of andere manier Mad Max Fury Road wel wat vond, alleen hadden de oude Mad Max delen een bepaalde feeling.
Deze nieuwe ook wel, maar toch anders
Ga die kijken dan!quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 12:36 schreef Divje het volgende:
[..]!! thx voor de reminder, die moet ik nog zien
Ja duhquote:
Ga 'm voor het voetbal kijken denk ikquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 12:40 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja duh![]()
En na de film naar buiten om vallen de sterren te checken, rond 1uur/half 2
Voetbal?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 12:42 schreef Divje het volgende:
[..]
Ga 'm voor het voetbal kijken denk ikdus na het voetbal wel even kijken naar de sterretjes
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 12:43 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Voetbal?
Belangrijk?Wie?Wat?Waar?
Euwhjah, jij bent een Feyenoorder![]()
Nee joh, dat ook weer niet.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 12:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Jij had toch helemaal niks met voetbal?
OOo ben je er zo éénquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 12:49 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nee joh, dat ook weer niet.
In het verleden wel wat meer, laatste jaren wat minder dat ik alles zo op de voet volg.
Maar met het Nederlands elftal sta ik altijd klaar!
Haha ja zo één.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 12:51 schreef Divje het volgende:
[..]
OOo ben je er zo éénmaar Ajax geniet wel je voorkeur?
Met Oranje sta ik ook altijd klaar jabij de tap! Het voetbal kan me dan gestolen worden, de gezelligheid komt eerst
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 12:55 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Haha ja zo één.
Nee ik weet niet, hoe ouder ik word hoe minder ik me er druk om maak.
Ik weet nog wel, Ajax won de champions league, schommel helemaal gek.
Daarna verloren door een gemiste penalty van Danny Blind en schommel was niet te troosten.
Ja zoietsquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 12:58 schreef Divje het volgende:
[..]rennen door de straat in je ajaxshirtje enzo?
awwwww.
Word juist steeds fanatieker met de jaren
's ochtends is dat het eerste wat ik doe, kijken of er nieuws is wb Feyenoordquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:02 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja zoiets![]()
Volg je ook nog alle nieuwtjes en alle namen van nieuwe spelers?
Eerder deed ik ook fanatiek mee met Coach van het jaar van DVHN (Dagblad van het noorden)
Ja volgens mij bestaat dat nogquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:04 schreef Divje het volgende:
[..]
's ochtends is dat het eerste wat ik doe, kijken of er nieuws is wb Feyenoord
Dat deed ik 'vroeger', denk zo'n 5/6 jaar geleden niet, dan keek ik de samenvatting en wachtte ik weer een week op een nieuwe samenvatting
Nu kijk ik alles wat met Feyenoord te maken heeft
Dat coach van het jaar heb ik nooit aan mee gedaan. Had er toen nog totaal geen verstand van
Bestaat dat nog trouwens? Lijkt me nu wel leuk eigenlijk
Ga wel eens zoeken, maar dat wordt dan iets voor volgend seizoenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:09 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja volgens mij bestaat dat nog
Moet je even op de website van ze kijken, weet alleen niet of het nog mogelijk is om aan te melden.
Voor een bedrag van 20 miljoen (dacht ik) je eigen team samenstellen, en met beperking dat je van elke club maar 1of2 spelers mag gebruiken.
Krijg de neiging om Football Manager 2014 weer eens te installeren, of 15 maar eens downloaden.
Verslaafd geweest aan die games.
Begon allemaal met Championship Manager 01 02
Weet nog dat ik Zlatan ontdekte bij een Zweedse club, nog voordat hij naar Ajax ging.
Die baas scoorde aan de lopende band bij mijn mooi gecreëerde Ajax
Je kon het redelijk makkelijk winnen, mits je wist wat toen de topspelers waren of jonge broekie's die aan de lopende band scoorden, zoals een zlatan als jonkie.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Ga wel eens zoeken, maar dat wordt dan iets voor volgend seizoen
Football Manageroh wat heb ik daar veel uren in gestoken
maar ben pas begonnen bij 08 ..
Was het in die eerdere versies ook zo makkelijk om binnen 3 seizoenen de CL te winnen met Ajax ?
Die oude interface van CM 01/02 was wel erg bazig
Nog erger, ik had een manager spel van Davilexquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:18 schreef Scrummie het volgende:
FM is baas, maar heb er het geduld niet meer voor geloof ik. Al die trainings onzin wat er bij zit enzo..
CM was vroeger. Jaren 90 zelfs gespeeld, met Eric Cantona nog enzo. En Nicky Butt!
Ja, had altijd een shortlist met de grootste talenten in dat scoutings-schermquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:18 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Je kon het redelijk makkelijk winnen, mits je wist wat toen de topspelers waren of jonge broekie's die aan de lopende band scoorden, zoals een zlatan als jonkie.
Dan werd het een stuk makkelijker namelijk![]()
En later ontdekte ik via het internet een bug in die game waardoor je heel veel geld kon krijgen![]()
Maar dan werd het al snel saai, dus maakte ik maar weer een nieuw seizoen aan zonder die extra cash.
Download nu btw Handheld Manager 2015 voor de tablet![]()
Werkt ook op de telefoon btw, voor als je eens wilt proberen.
Is dat dat spel met dat lompe commentaarquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:19 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nog erger, ik had een manager spel van Davilex![]()
[ afbeelding ]
Die beperking valt wel mee, de versie die ik voor de PSP had was wel wat minder.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:21 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja, had altijd een shortlist met de grootste talenten in dat scoutings-scherm
Had ook zo'n trainer waarmee je álles aan kon passen tijdens het spelen. 1x geprobeerd en 1 speler alle stats op 20 gezetNou dat was 2 minuten leuk
Die Handheld Manager is volgens mij heel beperkt, heb er wel eens over gelezen..
[..]
Is dat dat spel met dat lompe commentaar
Fifa spant wel de kroon jaquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:23 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Die beperking valt wel mee, de versie die ik voor de PSP had was wel wat minder.
En ja, maar eigenlijk is al het commentaar in belachelijk in het Nederlands, Vooral FIFA met Youri Mulder en Evert ten Apel.
Die twee moeten zich kapot schamen, het lijkt ook wel als of ze nog nooit de game gespeeld hebben.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Fifa spant wel de kroon ja'hij zet een tackle in' 20x per wedstrijd en 'Zeg Evert. Ja Youri'
Hahahaha die heb ik ook gehad! Briljant was dat, van Gelder deed commentaar dacht ikquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:19 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nog erger, ik had een manager spel van Davilex![]()
[ afbeelding ]
Daarom het commentaar altijd op engels. Martin Tyler en Alan Smith, of die andere 2.. Tydlelelsdn ofzoquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:27 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Die twee moeten zich kapot schamen, het lijkt ook wel als of ze nog nooit de game gespeeld hebben.
Hadden ze dat wel dan hadden ze hopelijk door gehad hoe stom het was.
kan wel kloppen ja, weet het niet helemaal zeker mee.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahahaha die heb ik ook gehad! Briljant was dat, van Gelder deed commentaar dacht ik.
Nou, dat doelpunt moet nu toch gaan vallen hoor.quote:
Ik dezequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:32 schreef Divje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit spel helemaal kapotgespeeld vroeger
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:41 schreef schommelstoel het volgende:
lol, tijd geleden nog Motocross Madness 2 gedownload, en via Crossover 10 aan de praat gekregen op de mac![]()
Die games waren toen leuk, omdat ze een vrij grote open wereld (voor die tijd) hadden waar je met je motor kon rond scheuren
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa had ik gezien!quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 12:17 schreef schommelstoel het volgende:
Weet niet of Facebook linkjes werken, maar dit is gewoon tof![]()
https://www.facebook.com/FMOkey/videos/10154118022887942/
Ook een heerlijke gamequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:07 schreef Lavenderr het volgende:
Durf het bijna niet te zeggen maar ik 'game' alleen nog maar bubbleshooter![]()
*verslaafd
Je kan er zo lekker in verdwijnen en je gedachten alle kanten op laten gaan. Heel ontspannend (wmb).quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ook een heerlijke gameGamen zoals het bedoelt is! Pure fun.
Net als Rocket League
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |