Ja deze gast was wel erg triest, groot ookquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 17:05 schreef Scrummie het volgende:
wat een avontuur Div
Dat soort gasten doet altijd mijn hoop op een mooie samenleving verpesten
pattaboyquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 17:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja deze gast was wel erg triest, groot ook
Al ben ik zelf ook zo'n figuurop dat taaltje na..
Als iemand op m'n schoenen gaat staan schiet ik snel uit m'n slof
Heinekenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 12:10 schreef Divje het volgende:
Mogewakker worden met die Heineken reclame
![]()
't is zo'n dag..
Fijn nummertje trouwens
Ging me meer om bier in het algemeenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 12:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
Heinekenbah, doe mij maar Grolsch, palm of pilsner urquell
Pitt? dat is toch dat goedkope studenten bier voor nog geen 8 euro voor een krat incl statiegeldquote:Op woensdag 5 augustus 2015 12:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Ging me meer om bier in het algemeenHeineken is ook niet zo mijn ding
Pitt
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 12:26 schreef theguyver het volgende:
[..]
Pitt? dat is toch dat goedkope studenten bier voor nog geen 8 euro voor een krat incl statiegeld
De Klok. Gaat de tijd na een half krat dan ook veel sneller voor je gevoel?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 13:16 schreef theguyver het volgende:
[..]hebben we hier ook wel, maar ik houd het de laatste tijd bij Klok is namelijk gewoon grolsch maar dan een 3 euro goedkoper..
is gewoon exact het zelfde bier![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 15:23 schreef Divje het volgende:
[..]
De Klok. Gaat de tijd na een half krat dan ook veel sneller voor je gevoel?
Na Pitt word je elke ochtend wakker alsof je in een bodemloze put zitmaar dan is er Pitt! En ben je weer helemaal fit!
1. Pitt
2. ??
3. Kater
4. Pitt
5. Profit!
Is hier sinds kort Jumbo, maar zou uiteindelijk overal moeten wordenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 15:27 schreef Divje het volgende:
Wat ik me nu afvraag, hebben jullie nog een c1000?_!!
Man man man, heb al 3 jaar geen c1000 meer gezien. Lopen we eindelijk eens voor hier in drenthequote:Op woensdag 5 augustus 2015 15:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is hier sinds kort Jumbo, maar zou uiteindelijk overal moeten worden
Pittbroeder (van vroeger)quote:Op woensdag 5 augustus 2015 15:37 schreef Scrummie het volgende:
Ik dronk 'vroeger' ook Pitt trouwens, was onze 'keet' bier. En vakantie bier. Enzo.
Nu drink ik geen bier meer
eh op de wesselerbronx zit er meen ik nog 1quote:Op woensdag 5 augustus 2015 15:27 schreef Divje het volgende:
Wat ik me nu afvraag, hebben jullie nog een c1000?_!!
5 kratjes bier wegen meer dan ik zelf weeg, hoe de neuk moet ik dan nog fietsenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 15:43 schreef Scrummie het volgende:
Dan kan je beter 5 kratjes in 1 kopen. Paste vroeger wel op de fiets. Met moeite..
.
1 keer een vrachtwagen vol met Pitt besteld, voor op de jeugdcamping
oohh de bronxquote:Op woensdag 5 augustus 2015 15:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
eh op de wesselerbronx zit er meen ik nog 1
3 achterop (met van die elastieken), 2 op je stang, ging primaquote:Op woensdag 5 augustus 2015 15:46 schreef Divje het volgende:
[..]
5 kratjes bier wegen meer dan ik zelf weeg, hoe de neuk moet ik dan nog fietsenhoe krijg je het sowieso voor elkaar
[..]
oohh de bronxweet nie waar da leg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |