Wat voor serie is dat dan?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:23 schreef Divje het volgende:
En nu verder met Mr. Robot. Wat een heerlijke serie is dat
Dat klinkt wel heul interessantquote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Die moet ik nog steeds kijkenmaar net de laatste aflevering van Suits gekeken. Dat einde
maar hou m'n mond verder dicht
12 Monkeys was best een vette serie. Apocalyptische setting icm time-travel en t nodige quantum-gebazel en virus-gedoe
[..]
Dat is het zekerga mss wel ff groningen in op dat tijdstip
altijd gezellig met ie boertjes.
Hackers drama.quote:
Gaat over een hacker met een behoorlijke antisocial disorder die uhh. Iets doet.quote:
Mooi! Benieuwd hoe ze gaan spelen. Hoop beter dan Ajax van de week wat een drama was datquote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gaat door. Rotterdam word ontzien deze keer door die werkschuwen.
Ik ook erg benieuwd, tot nu toe weinig hoopvolquote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mooi! Benieuwd hoe ze gaan spelen. Hoop beter dan Ajax van de week wat een drama was dat
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:20 schreef schommelstoel het volgende:
Tis warm!
Je zou hem bijna een aaitje geven he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijna![]()
Als het konquote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je zou hem bijna een aaitje geven he?
Bijna
Ondanks dat het van SyFy is is het een leuke serie. Ben niet zo heel erg into timetravel dus kan zijn dat ik heel wat paradoxes en andere shit niet zie maar heb me wel goed vermaaktquote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heul interessant. En doen! Beetje foto's maken, lachen, prima te doen op zondag middag.
Prachtige dieren idd.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:31 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Als het kon![]()
Tijgers zijn mooie dieren/beesten
quote:
Nummer 47 ?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:45 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
Vond zelf dit altijd een heerlijk nummer!
Ja maar dat was zeker ook een lekker nummerquote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
huh had andere link...
LOL
moest deze zijn
Daar is mijn schatje helemaal gek van, ik wil nog graag een keer naar een concert gaanquote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:52 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja maar dat was zeker ook een lekker nummer
Nu even een paar UB40 nummers, ik heb ze nog gezien bij Retropop een jaar geleden
Nooit geweten dat ik je schatje was Guyvquote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
Daar is mijn schatje helemaal gek van, ik wil nog graag een keer naar een concert gaan
Jammer dat ik dat gemist hebquote:
Haha die drank en drugs versie heb ik kunnen horen van af die plek waar ik je net over vertelde in DMquote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Jammer dat ik dat gemist heb
Wel een epische Drank & Drugs meegemaakt met c'est la vie, telt dat ook
gaat met de GP gewoon weer in herhaling
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:08 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Haha die drank en drugs versie heb ik kunnen horen van af die plek waar ik je net over vertelde in DM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |