Wat voor serie is dat dan?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:23 schreef Divje het volgende:
En nu verder met Mr. Robot. Wat een heerlijke serie is dat
Dat klinkt wel heul interessantquote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Die moet ik nog steeds kijkenmaar net de laatste aflevering van Suits gekeken. Dat einde
maar hou m'n mond verder dicht
12 Monkeys was best een vette serie. Apocalyptische setting icm time-travel en t nodige quantum-gebazel en virus-gedoe
[..]
Dat is het zekerga mss wel ff groningen in op dat tijdstip
altijd gezellig met ie boertjes.
Hackers drama.quote:
Gaat over een hacker met een behoorlijke antisocial disorder die uhh. Iets doet.quote:
Mooi! Benieuwd hoe ze gaan spelen. Hoop beter dan Ajax van de week wat een drama was datquote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gaat door. Rotterdam word ontzien deze keer door die werkschuwen.
Ik ook erg benieuwd, tot nu toe weinig hoopvolquote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mooi! Benieuwd hoe ze gaan spelen. Hoop beter dan Ajax van de week wat een drama was dat
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:20 schreef schommelstoel het volgende:
Tis warm!
Je zou hem bijna een aaitje geven he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijna![]()
Als het konquote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je zou hem bijna een aaitje geven he?
Bijna
Ondanks dat het van SyFy is is het een leuke serie. Ben niet zo heel erg into timetravel dus kan zijn dat ik heel wat paradoxes en andere shit niet zie maar heb me wel goed vermaaktquote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heul interessant. En doen! Beetje foto's maken, lachen, prima te doen op zondag middag.
Prachtige dieren idd.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:31 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Als het kon![]()
Tijgers zijn mooie dieren/beesten
quote:
Nummer 47 ?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:45 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
Vond zelf dit altijd een heerlijk nummer!
Ja maar dat was zeker ook een lekker nummerquote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
huh had andere link...
LOL
moest deze zijn
Daar is mijn schatje helemaal gek van, ik wil nog graag een keer naar een concert gaanquote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:52 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja maar dat was zeker ook een lekker nummer
Nu even een paar UB40 nummers, ik heb ze nog gezien bij Retropop een jaar geleden
Nooit geweten dat ik je schatje was Guyvquote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
Daar is mijn schatje helemaal gek van, ik wil nog graag een keer naar een concert gaan
Jammer dat ik dat gemist hebquote:
Haha die drank en drugs versie heb ik kunnen horen van af die plek waar ik je net over vertelde in DMquote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Jammer dat ik dat gemist heb
Wel een epische Drank & Drugs meegemaakt met c'est la vie, telt dat ook
gaat met de GP gewoon weer in herhaling
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:08 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Haha die drank en drugs versie heb ik kunnen horen van af die plek waar ik je net over vertelde in DM
Same herequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:09 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Haha kheb m al een tijdje niet meer opgestart
Lol die staat ook nog ergens jaquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Same hereen in ergere mate Skylines, dat spel trekt me tótaal niet meer
![]()
Het was zo mooi (die belofte). Maar heb nog stiekem de hoop dat er een SC4 achtige opleving komt die het spel echt over deze dip heen kan liften. Zou anders idd erg zonde zijn van de inspanning van Paradox Interactivequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:15 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Lol die staat ook nog ergens jaZonde eigenlijk..
Ik verwelkom je met een heerlijk nummer uit een recente game:quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:21 schreef theguyver het volgende:
helloen welkom in de gezelligste SC waar lavje Godin is, en voetbalvettes elders worden uitgevochten..
Muziek uit de jaren 80 en 90 lekker door je speakers zal galmen en geregeld verschillende uitgaans avondturen besproken worden!
Hoi Div ik zit hier al een tijdje hoor..quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:28 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik verwelkom je met een heerlijk nummer uit een recente game:
En ik was op zoek naar een prachtige anekdote van onze Party-Master, maar heb dat opgegeven gezien de hoeveelheid parties
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hoi Div ik zit hier al een tijdje hoor..
Btw lekker nummer even aan mij afspeel lijstje toevoegen
Lol, ik moet vast nog afgestompt en murw-geslagen worden door dit soort typesquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:40 schreef Divje het volgende:
Moet zeggen dat ik het bewonderenswaardig vind wat Thrilled doet in het Tunisia-topic
Dan meen ik serieus
welke afl was dat?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:33 schreef Divje het volgende:
[..]Blij dat je ook een leuk nummer vindt
Ben gek van Stevie Nicks sinds die South Park episode over haar
Jij luistert dus geen Los Santos Rock Radio tijdens het gamenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:41 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Lol, ik moet vast nog afgestompt en murw-geslagen worden door dit soort types
dat nummer vind ik niks trouwens![]()
http://www.shush.se/index.php?id=77&show=southparkquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
welke afl was dat?
http://www.shush.se/index.php?showlist=southpark
thnx nog even kijken voor ik ga slapen,quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:49 schreef Divje het volgende:
"ahh, its's just a goat"![]()
![]()
"Osama bin Laden Has Farty Pants" is de goede
Ah joh, zo'n vergadering.. Laat gaan joh, lekker met de kids naar het strand toe, niks mis meequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 01:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
thnx nog even kijken voor ik ga slapen,
of ik ga morgen slapen tijdens de vergadering...
hmmm keuzes..
haha nee maf dat gaat niet..quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 01:02 schreef Divje het volgende:
[..]
Ah joh, zo'n vergadering.. Laat gaan joh, lekker met de kids naar het strand toe, niks mis mee
Ohja is ook zoquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 01:07 schreef theguyver het volgende:
[..]
haha nee maf dat gaat niet..
zondag al naar movie park germany zaterdag misschien
Arme Div zat je helemaal alleen?quote:
Apenheul is ZO tof. Echt tofste park van Nederland. Ik wil wel in je plaats gaanquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:56 schreef MotherFoker het volgende:
Helleu
Zo naar apenheul met mijn zus en nichtje. Heb zo geen geen zin, en gister nog ruzie gehad...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |