Ja, dat effect heeft deze SC op je hequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:14 schreef MotherFoker het volgende:
Ik hou zoveel van jullie, echt waar, ookal brand mijn lip alsof Satan me heeft gekust i got a smileeeeeeee.
Ik hoop t ook.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat effect heeft deze SC op je he?
Hopelijk gaat het branden snel over MF.
Heb je loppen bekken met divje?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:14 schreef MotherFoker het volgende:
Ik hou zoveel van jullie, echt waar, ookal brand mijn lip alsof Satan me heeft gekust i got a smileeeeeeee.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat effect heeft deze SC op je he?
Hopelijk gaat het branden snel over MF.
Al verschillende zalven op gedaan, eentje heeft mn hele lip in de fik gestoken en gevoelloos gemaakt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je er al ijsblokjes tegenaan gehouden? Misschien helpt dat?
Tijgerbalsem?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:47 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Al verschillende zalven op gedaan, eentje heeft mn hele lip in de fik gestoken en gevoelloos gemaakt.
Yes! Altijd leuk, zo'n eerste wedstrijd. Spannend.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mogge luitjes![]()
Al nerveus Scrum?
Ok, speciaal voor jou Div en de andere Feyenoordfansquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yes! Altijd leuk, zo'n eerste wedstrijd. Spannend.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ok, speciaal voor jou Div en de andere Feyenoordfans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |