21 per persoom en we waren met zn 6en.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jasses, en dat park kost gewoon 30 euro entree ofzo. Balen!
Vind Apenheul echt het tofste wat er is in NL.
je bent Hotquote:
wil divje , je daar wel even mee helpen!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Dan moet er zo'n lekkere zompige natte zoen op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
Allemachtig, wat een krengetjequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:27 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Kort verslag, we gingen net naarbinnen. Iedereen gevraagd of ze moeten plasse. Iedereen nee, willen we net naarbinnen komt m'n nichtje aan met moet plassen. 20 minuten gewacht op dr. Nou eindelijk het park binnen en 1e ronde gaat goed, even later lopen we bij zo'n photoboot duwt ze midden in de foto die gordijnen open. Rent ze ook nog een paar keer achrer de apen aan. En toen er war van gezegd werd janken. Steeds ergens heen willen en dan schreeuwen als het niet ging. Nou weer later het tas op de grond duwen incident. Kijk als t per ongeluk gaat oke. Ze wilde persee naar binnen terwijl er niks aas. Nog van een jongetje zo'n soort electro ding afpakken dat ie met.zn broertje speelde en dan zeiken dat ie het niet deed. Kan nog wel doorgaan zoals een van opa's hamburgers waar die uren voor moest wachten heeft ze kapot getrokken omdat het leuk was. Twee tellen later klooien met limonade en dan zeiken dat ze wespen op dr had.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
je bent Hot
en dan
[..]
wil divje , je daar wel even mee helpen!KloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh ah toma toma vem vem vem vem
Kind slaat dr moeder gewoon terug joh. Schaamde me laatst dood in de efteling.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Allemachtig, wat een krengetje. Die kan wel wat opvoeding gebruiken!
Direct KO slaan dus. Kan ze ook niet terug slaan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:33 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Kind slaat dr moeder gewoon terug joh. Schaamde me laatst dood in de efteling.
Bij de apen gooien.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Direct KO slaan dus. Kan ze ook niet terug slaan.
Mss kunnen die er even een goede opvoeding tegenaan gooien iddquote:
Niet alleen het kind, maar zeer zeker de moeder ook.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Allemachtig, wat een krengetje. Die kan wel wat opvoeding gebruiken!
dr moeder had dr deels opgevoed een groot deel dus dat kind weet niet naar wie te luisteren.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:40 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Niet alleen het kind, maar zeer zeker de moeder ook.
Net als met honden, de fout is vaker terug te vinden bij het baasje
Deze theroie klopt niet!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:40 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
De moeder moet de opvoeding geven, niet krijgenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:40 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Als moeders de opvoeding niet aankan, heeft zij opvoeding nodig in het opvoeden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De moeder moet de opvoeding geven, niet krijgen.
Jup, maar goed hat kind spawn of satan kan ook een vorm van autisme zijn.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:47 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Als moeders de opvoeding niet aankan, heeft zij opvoeding nodig in het opvoeden.
MF heeft al wel eens vaker wat geschreven over haar nichtje en moeders, dat voor mij wel duidelijk is dat het niet alleen bij het kind ligt.
heeft ze ook een moedervlek in de vorm van 666?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:43 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
dr moeder had dr deels opgevoed een groot deel dus dat kind weet niet naar wie te luisteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
heeft ze ook een moedervlek in de vorm van 666?OfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:00 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
OfDennis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
Dat zeg ik toch ook?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:47 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Als moeders de opvoeding niet aankan, heeft zij opvoeding nodig in het opvoeden.
MF heeft al wel eens vaker wat geschreven over haar nichtje en moeders, dat voor mij wel duidelijk is dat het niet alleen bij het kind ligt.
Haha, TGIFquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:10 schreef schommelstoel het volgende:
[..]![]()
Maar goed dat het weekend is
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:14 schreef MotherFoker het volgende:
Ik hou zoveel van jullie, echt waar, ookal brand mijn lip alsof Satan me heeft gekust i got a smileeeeeeee.
Ja, dat effect heeft deze SC op je hequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:14 schreef MotherFoker het volgende:
Ik hou zoveel van jullie, echt waar, ookal brand mijn lip alsof Satan me heeft gekust i got a smileeeeeeee.
Ik hoop t ook.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat effect heeft deze SC op je he?
Hopelijk gaat het branden snel over MF.
Heb je loppen bekken met divje?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:14 schreef MotherFoker het volgende:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat effect heeft deze SC op je he?
Hopelijk gaat het branden snel over MF.
Al verschillende zalven op gedaan, eentje heeft mn hele lip in de fik gestoken en gevoelloos gemaakt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je er al ijsblokjes tegenaan gehouden? Misschien helpt dat?
Tijgerbalsem?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:47 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Al verschillende zalven op gedaan, eentje heeft mn hele lip in de fik gestoken en gevoelloos gemaakt.
Yes! Altijd leuk, zo'n eerste wedstrijd. Spannend.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mogge luitjes![]()
Al nerveus Scrum?
Ok, speciaal voor jou Div en de andere Feyenoordfansquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yes! Altijd leuk, zo'n eerste wedstrijd. Spannend.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ok, speciaal voor jou Div en de andere Feyenoordfans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |