Als ze een beetje op MF lijkt zit dat wel goedquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eerst pica's Div, voor ik deze deal sluit..
Is MF inmiddels legaal dan?
Aaaah okequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Als ze een beetje op MF lijkt zit dat wel goed
En ja
Ze houd van 50 shades. :pquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:00 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
Kijk uit joh..
Zo te horen heeft die zus van MF een complete SM kelder![]()
Nou nou nou niet overdrijvenquote:
Ja maaaaar daar krijgt 50% van alle vrouwen een natte dot vanquote:
Pas Juniquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:21 schreef Divje het volgende:
[..]
Nou nou nou niet overdrijvenWas ergens begin dit jaar pas zo!
Heb beter gelezen hehequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja maaaaar daar krijgt 50% van alle vrouwen een natte dot van
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:30 schreef MotherFoker het volgende:
Oh wauw mn tas wordt letterlijk op.de grond dewud zodat dr dochter kan zitten. Mens praat gewoon met me,k weet dat je wilde dak een miskraam was maar nu heb je pech.
Ik krijg een lichte indruk dat je band met je zus niet zo heel erg goed is, of wel?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:30 schreef MotherFoker het volgende:
Oh wauw mn tas wordt letterlijk op.de grond dewud zodat dr dochter kan zitten. Mens praat gewoon met me,k weet dat je wilde dak een miskraam was maar nu heb je pech.
Ze haat me min of meer het verhaal aan Divje verteld paar weken terugquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik krijg een lichte indruk dat je band met je zus niet zo heel erg goed is, of wel?.
'niet zo heel erg goed' is wel een behoorlijk understatement hequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:31 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ze haat me min of meer het verhaal aan Divje verteld paar weken terug
Haha, heb weer opgezwollen lippen als allergische reactie door de hitte.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:34 schreef Divje het volgende:
[..]
'niet zo heel erg goed' is wel een behoorlijk understatement he
Mss kan je haar bij een grote aap het hok in duwen?
dat is toch sexyquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:46 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Haha, heb weer opgezwollen lippen als allergische reactie door de hitte.
Oehquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:46 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Haha, heb weer opgezwollen lippen als allergische reactie door de hitte.
Jasses, en dat park kost gewoon 30 euro entree ofzoquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:15 schreef MotherFoker het volgende:
Kwamen om half 12 aan en zijn nu weer weg omdat nichtje het niet leuk vond. (Aantal huilbuien gehad)
Kort verslag, we gingen net naarbinnen. Iedereen gevraagd of ze moeten plasse. Iedereen nee, willen we net naarbinnen komt m'n nichtje aan met moet plassen. 20 minuten gewacht op dr. Nou eindelijk het park binnen en 1e ronde gaat goed, even later lopen we bij zo'n photoboot duwt ze midden in de foto die gordijnen open. Rent ze ook nog een paar keer achrer de apen aan. En toen er war van gezegd werd janken. Steeds ergens heen willen en dan schreeuwen als het niet ging. Nou weer later het tas op de grond duwen incident. Kijk als t per ongeluk gaat oke. Ze wilde persee naar binnen terwijl er niks aas. Nog van een jongetje zo'n soort electro ding afpakken dat ie met.zn broertje speelde en dan zeiken dat ie het niet deed. Kan nog wel doorgaan zoals een van opa's hamburgers waar die uren voor moest wachten heeft ze kapot getrokken omdat het leuk was. Twee tellen later klooien met limonade en dan zeiken dat ze wespen op dr had.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jasses, en dat park kost gewoon 30 euro entree ofzo. Balen!
Vind Apenheul echt het tofste wat er is in NL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |