agh ja gewoon daar achterlaten!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:56 schreef MotherFoker het volgende:
Helleu
Zo naar apenheul met mijn zus en nichtje. Heb zo geen geen zin, en gister nog ruzie gehad...
mijn zus en haar 5 jarige dochterquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
agh ja gewoon daar achterlaten!
Met wie je zus of nichtje..
Kom uit een gezin met 2 zussen en broertje 2 pleegbroers en nog een pleeg zus..
kort gezegd HELL!!!
Heeft je zus geen fok? Pics? Vrijgezel?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:39 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
mijn zus en haar 5 jarige dochter
!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:39 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
mijn zus en haar 5 jarige dochter
hahah ze heeft al een dochter scrumquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heeft je zus geen fok? Pics? Vrijgezel?
ze date op en neer en valt op jonger dan 25 xDquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heeft je zus geen fok? Pics? Vrijgezel?
Ze is alleenstaand.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
!
aha ja oudere zussen zijn altijd evil!
[..]
hahah ze heeft al een dochter scrum
Kansloos dus. Zonde voor haar.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:53 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
ze date op en neer en valt op jonger dan 25 xD
Yep! En rectificeren ho maar!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Feyenoord supporters weer vies zwart gemaakt.
Heb ik je weleens verteld over dr dochter? Of eerder Divje net alle vreselijke dingne die ze heeft gedaan.quote:
Dochter spawn from satan?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:57 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Heb ik je weleens verteld over dr dochter? Of eerder Divje net alle vreselijke dingne die ze heeft gedaan.
Ik ben jonger dan Tjacka.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dochter spawn from satan?
btw ik weet niet of er iemand hier rond loopt die jonger is dan 25 ik meen tjacka..
Ik ben geweldig met kinderen, ze luisteren allemaal naar mijquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:57 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Heb ik je weleens verteld over dr dochter? Of eerder Divje net alle vreselijke dingne die ze heeft gedaan.
Dan is zij wat voor jou ze houd van dr moeder meppenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben geweldig met kinderen, ze luisteren allemaal naar mij.
Juup. Divje weet dr alles van als ie online komt ff vragen aan hem.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dochter spawn from satan?
btw ik weet niet of er iemand hier rond loopt die jonger is dan 25 ik meen tjacka..
Jullie kennen elkaar in real life, hebben jullie gedate!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:07 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Juup. Divje weet dr alles van als ie online komt ff vragen aan hem.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:07 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Dan is zij wat voor jou ze houd van dr moeder meppen
de grens tussen liefde en haat is vaak erg kleinquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:26 schreef Divje het volgende:
[..]*proest* jij wenst Scrum echt het beste toe he
Wow.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:44 schreef Scrummie het volgende:
Wat tikjes tijdens de sex, prima prima. tiktik
Truequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
de grens tussen liefde en haat is vaak erg klein
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:44 schreef Scrummie het volgende:
Wat tikjes tijdens de sex, prima prima. tiktik
Lekker toch!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:00 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
Kijk uit joh..
Zo te horen heeft die zus van MF een complete SM kelder![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |