Heb geen stangquote:Op woensdag 5 augustus 2015 15:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
3 achterop (met van die elastieken), 2 op je stang, ging prima.
En de Wesselerbronx is in Enschede
Kan die website dat wel aan?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 09:06 schreef theguyver het volgende:
Moge peeps![]()
Zondag met de hele puinzooi naar http://movieparkgermany.de/nl
De website?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 10:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan die website dat wel aan?
Veel plzier alvast!
Rotterdam nog een paar dagen, vlucht ging naar Dusseldorf dus waarom nietquote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:02 schreef Lavenderr het volgende:
Middag
Weer terug in Engeland Inso?
Gelijk heb je. Ff de vakantie verlengenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Rotterdam nog een paar dagen, vlucht ging naar Dusseldorf dus waarom niet
Dat is tenminste een lange tijd. Voor jouw doen. Maar ja, als je al een paar nachten wakker bent ..quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Vannacht 13,5 uur geslapen.
Bijna 48 uur niet geslapen voor, tijden en na de reis
Oh wanneer ga je haar weer zien of heb je haar alweer gezien?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Echt superleuke dingetjes voor mn zusje gekocht in malls in Bangkok
Nopequote:
Gaat doorquote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gaat Feyenoord wél door zaterdag of is dat ook afgelast vanwege de politiestaking?
En bijna elke club waar het wel afgelast is apen ze ons na door in het centrum te gaan zuipenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gaat door. Rotterdam word ontzien deze keer door die werkschuwen.
Vooral over Feyenoord lopen zeurenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Nopeweinig films die m'n interesse hebben de laatste tijd.
Ben wel weer helemaal into series, vorig weekend 12 Monkeys gebinged, daarna Proof & Humans ingehaald tot waar ze nu zijn. En Wayward Pines ook nog afgekeken binnen een paar dagenOja en Power.
Jij nog wel wat films gekeken of vooral over Feyenoord lopen zeuren?![]()
Haha ja, maar vind dat wel briljant. Politie gaat dan dus niet stakenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:18 schreef Divje het volgende:
[..]
En bijna elke club waar het wel afgelast is apen ze ons na door in het centrum te gaan zuipen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Die moet ik nog steeds kijkenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vooral over Feyenoord lopen zeuren. Wel American Sniper laatst gezien, vond ik een topper. Series trekken mij niet zo geloof ik, laatst wel Suits episode 2 gezien, vond het hartstikke tof, maar episode 3 moet ik nog weer doen dna.
Dat is het zekerquote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha ja, maar vind dat wel briljant. Politie gaat dan dus niet staken
Bazen serie!quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:23 schreef Divje het volgende:
En nu verder met Mr. Robot. Wat een heerlijke serie is dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |