Mag er nog een b'tje in het?quote:Op zondag 2 augustus 2015 10:49 schreef DKUp het volgende:
Let op dat je zowel rulers als guides aan het staan,
Eeh, nee.quote:
Voornamelijk ontopic ook, dat is ook een verademing!quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:57 schreef DKUp het volgende:
Complimenten voor de rust in UTO, geen gezeik en gezeur![]()
Mag ook wel eens
Nu nog uitvogelen waar dat aan ligt.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:57 schreef DKUp het volgende:
Complimenten voor de rust in UTO, geen gezeik en gezeur![]()
Mag ook wel eens
Gerd is op vakantie.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Nu nog uitvogelen waar dat aan ligt.
Inderdaadquote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:26 schreef rico80 het volgende:
[..]
Voornamelijk ontopic ook, dat is ook een verademing!
Ik heb het inderdaad even in overleg gedaanquote:Op donderdag 13 augustus 2015 09:39 schreef Tuinfluitert het volgende:
Pullup had je gisteren een PM gestuurd, nog geen reactie terug of wil je eerst overleggen met Gert en Liesje1979.
Mogen deze topics in een reeks, (koppelen-aanklikbaar, )om terug te kunnen kijken naar andere nominatieweken.
Utopia nominaties april, juni en augustus
UTO / Utopia nominaties april 2015.
UTO / Utopia nominaties juni 2015
UTO / Utopia nominaties augustus.
Haha je was iets eerder.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:56 schreef mootie het volgende:
Wil iemand zo lief zijn om de TT van 8516 van een haakje te voorzien?
Donequote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:56 schreef mootie het volgende:
Wil iemand zo lief zijn om de TT van 8516 van een haakje te voorzien?
klonen magquote:Op zondag 16 augustus 2015 00:30 schreef Bblurker2 het volgende:
Wat is hier het beleid rond fake accounts? Zie Cos 8517, posts 119, 138 en 143.
Bblurker heeft Pezu ontmaskerd als Mario, altijd al geweten dat het fishy was.quote:Op zondag 16 augustus 2015 00:37 schreef Joezi het volgende:
Ow gaat om onze MarioLeave mario alone!
Die PeZu steekt er wel tijd in zegquote:Op zondag 16 augustus 2015 00:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Bblurker heeft Pezu ontmaskerd als Mario, altijd al geweten dat het fishy was.
quote:Op zondag 16 augustus 2015 01:01 schreef Scrutinizer het volgende:
En ik maar denken dat het Babu was.
quote:Die post zo
Dit is geen scquote:
Meen je niet,quote:Op zondag 16 augustus 2015 00:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Hulde!quote:Op zondag 16 augustus 2015 09:17 schreef pullup het volgende:
Even voor de duidelijkheid dan.![]()
PeZu heeft gisteren even voor de lol gedaan of hij Mario was om te kijken of er iemand in zou trappen en dat laatste is dus gelukt.
Verdere discussie is wat overbodig
quote:Op zondag 16 augustus 2015 00:59 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 augustus 2015 11:57 schreef rico80 het volgende:
[..]PeZu gebruikt ook voor zijn Mario personage een ander toetsenbord zodat hij alleen type tyfus met z'n eigen account heeft
quote:Op zondag 16 augustus 2015 19:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Wil er een mod bewoners achter andere zetten in de TT [COS #8534]
Laat andere bewoners melken was de bedoeling.
Alvast bedankt.
quote:Je had één taak
Ik zag niemand anders compleet irrelevante surstromming youtubes posten, en ik heb Mario vandaag eerder al gewaarschuwd dus vandaar dat ik hem nu aansprak, er zal ongetwijfeld wel meer oftopic zijn maar niet buiten de grens voor het ons aanvaardbare. Wel buiten de jouwe, dat is duidelijk.quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:47 schreef mangalie het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je alleen Mario aanspreekt...
quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:14 schreef mangalie het volgende:
compleet irrelevante surstromming youtubes posten, ??
Ow sorry dan. Het ging mij om het voortdurend offtopic posten. Maar zoals al eerder gezegd mag dat dus in de COS...
quote:Wat wil je nou mop.
quote:
Is al.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:52 schreef DKUp het volgende:
UTO / [INWONERS] Rolf
Mag dit topic alsjeblieft centraal?
Alvast bedankt.
Top.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:09 schreef rico80 het volgende:
Ik begrijp dat Rolf blijft, bij deze nieuwe OP
[ afbeelding ]
Done. Ik heb em al aangepast.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:09 schreef rico80 het volgende:
Ik begrijp dat Rolf blijft, bij deze nieuwe OP
[ afbeelding ]
quote:
Misschien moet je het nog even uitleggen.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 02:25 schreef mootie het volgende:
Aangezien er geen Sv was weer eens een poging gewaagd tot teruglezen. Wat een doffe ellende. Kan daar nou werkelijk niks aan gedaan worden?
Spammen van linkjes van video's, het liefst tig keer dezelfde. Zgn. grappige plaatjes. En de godganse dag geneuzel over die trappen van Stef. Elke Cos die ik aanklikte kwam ik het filmpje tegen, gevolgd door elke keer dezelfde 'discussie'.
Snapt nou echt bijna niemand wat Cossen is?
Of mensen motiveren om een SV te maken. De cos en de SV zijn namelijk twee hele verschillende dingenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Misschien moet je het nog even uitleggen.
Beetje flauw om dit aan te halen. Zo kan de ander gemakkelijk zeggen de Cos en de SC zijn namelijk twee hele verschillende dingen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 07:26 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Of mensen motiveren om een SV te maken. De cos en de SV zijn namelijk twee hele verschillende dingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat daar ietwat soepel mee om wordt gegaan best.
Maar regelmatig gaat het vele posts heul, heul, heul ergens anders over.
Het is geworden zoals het nu is, het wordt getolereerd.
En om dan maar een naam te noemen....het lijkt me niet dat het bij Mootie aan motiveren ligt.
Maar dat willen velen niet.
Naar? Heb er 'Rolf voert de eenden' van gemaakt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:01 schreef markvanrinsum het volgende:
hallo modjes willen jullie dit aanpassen ?
[ afbeelding ]
helemaal top gertquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Naar? Heb er 'Rolf voert de eenden' van gemaakt.
Ik kan niet in de toekomst kijken, zag alleen dat het in het huidige topic af en toe mis ging. Dus er even wat van zeggen kan geen kwaad lijkt me.quote:
Zeker niet. Ik begrijp het wel. Is helaas regelmatig nodig.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kan niet in de toekomst kijken, zag alleen dat het in het huidige topic af en toe mis ging. Dus er even wat van zeggen kan geen kwaad lijkt me.
Ik ben 5 min binnen als er 1 iemand is die zuigt ben jij het wel , jij moet en zal altijd users aanspreken is dat jou job hier?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:46 schreef mootie het volgende:
Dit vind ik dus echt waanzinnig vervelend. yeszie en Freshfruit blijven doorzuigen over de opmerking van Gert. Zeg ik 1 keer iets terug, dan ben ik de zuiger.
Kleutergedoe. Belachelijk.
misschien moet je een keer leren dat een andere mening of een als een waarheid gepresenteerde fabelt ontkrachten niet hetzelfde is als een user aanvallen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:54 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Ik ben 5 min binnen als er 1 iemand is die zuigt ben jij het wel , jij moet en zal altijd users aanspreken is dat jou job hier?
Niemand zegt dat jij mij en FF elke keer meot aanvallen , doe jij zelf steeds en dan krijg je Aktie reactie
Je spreekt nu voor je zelf , jij blijft net zolang doorgaan bij users tot dat jij gelijk krijgt Nee kun jij niet horen . Jou mening moet gelden en gehoord worden .....quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
misschien moet je een keer leren dat een andere mening of een als een waarheid gepresenteerde fabelt ontkrachten niet hetzelfde is als een user aanvallen.
en echt hou op met de vermoorde onschuld spelen over aanvallen
ja dat doe ik wel, ik verschuil me niet lafquote:
onzin ik geef ook dingen toe, niet liegen meisjequote:jij blijft net zolang doorgaan bij users tot dat jij gelijk krijgt Nee kun jij niet horen . Jouw mening moet gelden en gehoord worden .....
huilen? weer liegen, echt hou op jezelf belachelijk te maken met onzinquote:Dus ga je door en door en als men dan wat zegt wat jou niet bevalt ga je huilen.
volwassen? aah dat zegt het meisje dat +1, en loze smilies post en als een dombo achter een FF aanhobbelt?quote:Wordt volwassen en accepteer dat niet alleen jouw mening moet gelden.
En je wilt nu zeggen dat je niet persoonlijk bent?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat doe ik wel, ik verschuil me niet laf
[..]
onzin ik geef ook dingen toe, niet liegen meisje
[..]
huilen? weer liegen, echt hou op jezelf belachelijk te maken met onzin
[..]
volwassen? aah dat zegt het meisje dat +1, en loze smilies post en als een dombo achter een FF aanhobbelt?
waar zeg ik dat?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:04 schreef danaqui het volgende:
[..]
En je wilt nu zeggen dat je niet persoonlijk bent?![]()
Bij sommige is het heel belangrijk om te laten zien hoe goed ze alles weten en dat andere users dom zijn. Blijkbaar voelen ze zich dan beter.quote:
Amenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:05 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Bij sommige is het heel belangrijk om te laten zien hoe goed ze alles weten en dat andere users dom zijn. Blijkbaar voelen ze zich dan beter.
Het beste is negeren, een gesprek op gelijkwaardige hoogte is toch niet haalbaar
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:46 schreef mootie het volgende:
Dit vind ik dus echt waanzinnig vervelend. yeszie en Freshfruit blijven doorzuigen over de opmerking van Gert. Zeg ik 1 keer iets terug, dan ben ik de zuiger.
Kleutergedoe. Belachelijk.
Die opmerking slaat op iedereen die andere users aanvalt. Ook terugsneren omdat je aangevallen wordt of je aangevallen voelt is niet de bedoeling. Daar zijn dus de TR-knop en FB voor.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:01 schreef mootie het volgende:
Op zich vind ik het wel interessant dat men voor het gemak maar aanneemt dat de waarschuwing van Gert enkel en alleen op Pezu en mij sloeg.
Jouw laatste post in de cos voor de TT..quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:05 schreef Cir het volgende:
koelere zeg zuigen en stoken.. in de loods en dan een TT veranderen
mensons ..wat gebeurd er met FOK
dan heb je wel het e.a. gemist!!!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
Jouw laatste post in de cos voor de TT..
Gezuig en gesar was niet echt aan de orde in loods
dan wa sdit zeker een andere cirquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:12 schreef Cir het volgende:
[..]
dan heb je wel het e.a. gemist!!!
ik zat niet in dat gedoe in de cos..
fijne dag ..
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:43 schreef Cir het volgende:
[..]
pff en maar door zuigen..
mens hou het gezellig
En toch sneerde je naar Mootz en maakte een titel met Gezuig en gesar, Cos je mee?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:12 schreef Cir het volgende:
[..]
fijne dag ..
Het is wel héél erg toevallig dan: eerst die laatste post van jou in de COS en daarna zo'n TT die dan op de sfeer in de loods zou slaan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:12 schreef Cir het volgende:
[..]
fijne dag ..
Het zal je vast opgevallen zijn dat een aantal users het aan de stok heeft met elkaar. Dat gebakkelei is niet gewenst in de COS.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:14 schreef Bramenstruik het volgende:
OK Gert dan hier verder................. wie de schoen past trekke hem aan? Heb je daar ook voorbeelden van??
ach denk wat je wilquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is wel héél erg toevallig dan: eerst die laatste post van jou in de COS en daarna zo'n TT die dan op de sfeer in de loods zou slaan.
een beetje teasen mag toch wel? tis niet meer of minder, we zijn niet doodquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is wel héél erg toevallig dan: eerst die laatste post van jou in de COS en daarna zo'n TT die dan op de sfeer in de loods zou slaan.
je werd persoonlijk naar mij, kan je dan zeggen wat ik fout deed vandaag dan?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zal je vast opgevallen zijn dat een aantal users het aan de stok heeft met elkaar. Dat gebakkelei is niet gewenst in de COS.
Fijn dat je mij er even uitpikt. Dat helptquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:07 schreef Gert het volgende:
[..]
[..]
Die opmerking slaat op iedereen die andere users aanvalt. Ook terugsneren omdat je aangevallen wordt of je aangevallen voelt is niet de bedoeling. Daar zijn dus de TR-knop en FB voor.
Overigens zag ik jou ook al bezig vóór mijn opmerking in de COS.
ik zou nog eens terug lezen, ik geloof niet dat gert persoonlijk naar jou werd hoorquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:22 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
je werd persoonlijk naar mij, kan je dan zeggen wat ik fout deed vandaag dan?
tis goed hoor, ineens snap je hetquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
En toch sneerde je naar Mootz en maakte een titel met Gezuig en gesar, Cos je mee?
dag
meningen betwisten is prima, andere users betwisten niet. En "teasen" kun je alleen doen bij users waarmee je op goede voet staat, anders gaat het geheid mis.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:21 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
een beetje teasen mag toch wel? tis niet meer of minder, we zijn niet dood
ging even om wie de schoen past, en ik dacht dat wij er samen er wel uit warenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zou nog eens terug lezen, ik geloof niet dat gert persoonlijk naar jou werd hoor
wij? al lang hoor, daarom wie hem passe trekke hem, hij zei juist niet dat het om jou gingquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:24 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ging even om wie de schoen past, en ik dacht dat wij er samen er wel uit waren
die heb ik gemist danquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
wij? al lang hoor, daarom wie hem passe trekke hem, hij zei juist niet dat het om jou ging
Ik weet niet hoor, maar wat Gabs tegen Cees doet dat noem ik toch sarren, zelf dacht ik dat het daar over ging.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
Jouw laatste post in de cos voor de TT..
Gezuig en gesar was niet echt aan de orde in loods
ne eniet expliciet,m dat et niet om jou ging, maar wie de schoen past moet hem aantrekken niet dat jij hem moet anatrekken.quote:
ik heb maat 37quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
ne eniet expliciet,m dat et niet om jou ging, maar wie de schoen past moet hem aantrekken niet dat jij hem moet anatrekken.
soul lees die laatset post eens en vooral wie ze daar quotequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:29 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar wat Gabs tegen Cees doet dat noem ik toch sarren, zelf dacht ik dat het daar over ging.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:43 schreef Cir het volgende:
[..]
pff en maar door zuigen..
mens hou het gezellig
Dat kanquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:29 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar wat Gabs tegen Cees doet dat noem ik toch sarren, zelf dacht ik dat het daar over ging.
Het gebeurt toch wel vaker dat iets op twee dingen KAN slaan, betekend niet dat het ook zo bedoeld is. Het is maar wat je er zelf in leest.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
soul lees die laatset post eens en vooral wie ze daar quote
[..]
lees dan wie ze quotequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:32 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Het gebeurt toch wel vaker dat iets op twee dingen KAN slaan, betekend niet dat het ook zo bedoeld is. Het is maar wat je er zelf in leest.
En maar doordrammen en doordrammen, je MOET echt je gelijk halen he.........quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
soul lees die laatset post eens en vooral wie ze daar quote
[..]
Haar quote kan toch zeker los staan van de tt? Als we zelf al bedoelingen gaan bedenken voor andermans uitspraken dan kan niemand meer iets zeggen want iemand kan er altijd wel IETS kwetsends achter zoeken.quote:
Kom op zeg, wat een toevalligheid dan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:36 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Haar quote kan toch zeker los staan van de tt? Als we zelf al bedoelingen gaan bedenken voor andermans uitspraken dan kan niemand meer iets zeggen want iemand kan er altijd wel IETS kwetsends achter zoeken.
bemoei jij je er svp niet mee johquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:36 schreef danaqui het volgende:
[..]
En maar doordrammen en doordrammen, je MOET echt je gelijk halen he.........
De wereld zit vol met toevalligheden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:38 schreef Voxs het volgende:
[..]
Kom op zeg, wat een toevalligheid dan.
het zou kunnen inderdaad, dat ontken ik niet maar het is wel heel erg toevallig en dan twijfel ik zeer.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:36 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Haar quote kan toch zeker los staan van de tt? Als we zelf al bedoelingen gaan bedenken voor andermans uitspraken dan kan niemand meer iets zeggen want iemand kan er altijd wel IETS kwetsends achter zoeken.
En dat maak jij uit?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
bemoei jij je er svp niet mee johje weet niks
Het was overduidelijk straatje schoonvegen daarna door Cir. Geeft niet. Ik denk er echter het mijne van. Zeker omdat Cir regelmatig opmerkingen naar Mootie maakt, dat helpt ook niet mee. En verder een vrij zinloze discussie om met jou verder te voeren.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:39 schreef Soulraven het volgende:
[..]
De wereld zit vol met toevalligheden.
NIVEAquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
het zou kunnen inderdaad, dat ontken ik niet maar het is wel heel erg toevallig en dan twijfel ik zeer.
Dat staat je vrij, maar is dat dan echt Cir's probleem als jij ergens een mening over hebt?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
het zou kunnen inderdaad, dat ontken ik niet maar het is wel heel erg toevallig en dan twijfel ik zeer.
nee dat maak ik niet uit maar als jej e zo aan stoort wat bemoei je dan? en je dramt nu zelf ook gewoon nogal hypocrietquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:40 schreef danaqui het volgende:
[..]
En dat maak jij uit?![]()
![]()
Ga lekker door met drammen joh![]()
![]()
Soory hoor, maar Mootie haalt zelf ook wel veel op haar halsquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het was overduidelijk straatje schoonvegen daarna door Cir. Geeft niet. Ik denk er echter het mijne van. Zeker omdat Cir regelmatig opmerkingen naar Mootie maakt, dat helpt ook niet mee. En verder een vrij zinloze discussie om met jou verder te voeren.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee dat maak ik niet uit maar als jej e zo aan stoort wat bemoei je dan? en je dramt nu zelf ook gewoon nogal hypocriet
over een probleem heb ik het niet, maar meer dat het niet zo verbazingwekkend is dat de TT , na alles wat er net gepasseerd is, (en gert die daarvoor al riep kappen) en met die lapo veranderd wordt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:41 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat staat je vrij, maar is dat dan echt Cir's probleem als jij ergens een mening over hebt?
Mag ik vragen waar dan de juiste plaats voor dergelijke discussies is?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:43 schreef Gert het volgende:
Zo, deze discussie is hier ook weer klaar, want heeft niets meer met de bedoeling van dit topic te maken.
plus 1quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:45 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar dan de juiste plaats voor dergelijke discussies is?
DM, PM, of postduif.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:45 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Vragen / opmerkingen aan de moderatie horen hier thuis. Met andere users van mening wisselen over de COS kan net zo goed in SC. En als ook de toon weer akelig wordt en het uitdraait op geruzie en verwijten: weg ermee.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:45 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Weet je, ik heb veel ergere dingen gezien, en toen werd er niet gemoderate, zodat ik nu denk, waar heb je over||?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Vragen / opmerkingen aan de moderatie horen hier thuis. Met andere users van mening wisselen over de COS kan net zo goed in SC. En als ook de toon weer akelig wordt en het uitdraait op geruzie en verwijten: weg ermee.
Maar ik zal dit issue even naar me toe trekken: het is aan de moderatie om te bepalen of een TT wel of niet kan. In dit geval was mijn beoordeling dat de TT duidelijk een voortzetting was van de laatste post in de COS ervoor. Eerlijk gezegd vind ik de pogingen om dat daarna te ontkennen maar matig acteerwerk.
Gaat een beetje moeilijk, een discussie tussen meerdere personen per DM.quote:
Dat jij een tt die wat controverse veroorzaakt even aanpast vind ik prima. Naar mijn idee is het alleen zo dat dit meer gebeurt als bepaalde personen zich erdoor aangevallen voelen, maar goed, dat zal ik dan wel weer verkeerd zien.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Vragen / opmerkingen aan de moderatie horen hier thuis. Met andere users van mening wisselen over de COS kan net zo goed in SC. En als ook de toon weer akelig wordt en het uitdraait op geruzie en verwijten: weg ermee.
Maar ik zal dit issue even naar me toe trekken: het is aan de moderatie om te bepalen of een TT wel of niet kan. In dit geval was mijn beoordeling dat de TT duidelijk een voortzetting was van de laatste post in de COS. Eerlijk gezegd vind ik de pogingen om dat daarna te ontkennen maar matig acteerwerk.
Bedankt voor je feedback.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:53 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Weet je, ik heb veel ergere dingen gezien, en toen werd er niet gemoderate, zodat ik nu denk, waar heb je over||?
ach laat toch.. jammer dat een persoonlijke mening over iets wat onpartijdig dient te gebeuren de overhand krijgt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:53 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Weet je, ik heb veel ergere dingen gezien, en toen werd er niet gemoderate, zodat ik nu denk, waar heb je over||?
ok dat was lomp, want eigenlijk vind ik het goed gaan, maar beetje diepgang mag wel toch?quote:
Dit is nu precies een voorbeeld hoe er in de Cos ook geopereerd wordt. Even indirect kritiek leveren op een ander, even zuigen ipv diegene zelf aanspreken, de dm te gebruiken, je mond dicht te houden of door te scrollen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:56 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ach laat toch.. jammer dat een persoonlijke mening over iets wat onpartijdig dient te gebeuren de overhand krijgt.
Wie de schoen past...quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:01 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dit is nu precies een voorbeeld hoe er in de Cos ook geopereerd wordt. Even indirect kritiek leveren op een ander, even zuigen ipv diegene zelf aanspreken, de dm te gebruiken, je mond dicht te houden of door te scrollen.
Daarbij is het ook nog onwaar ook.
Dat verwijt wordt over het algemeen aan beide kanten gemaakt. Zo ook nu. Dezelfde persoon die in de LAPO aangevallen werd, mootie, waarna ik de TT aanpaste, kreeg kort geleden in dit topic nog een 'standje' van mij waar zij sarcastisch op reageerde omdat ik juist háár 'eruit pikte'.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:55 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat jij een tt die wat controverse veroorzaakt even aanpast vind ik prima. Naar mijn idee is het alleen zo dat dit meer gebeurt als bepaalde personen zich erdoor aangevallen voelen, maar goed, dat zal ik dan wel weer verkeerd zien.
Ik had het dan ook niet over Mootie. Mijn inziens zijn er toch bepaalde mensen die eigenlijk nooit worden aangesproken. Bij wie, als er discussies verwijdert worden, hun kant van de discussie wel mag blijven staan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat verwijt wordt over het algemeen aan beide kanten gemaakt. Zo ook nu. Dezelfde persoon die in de LAPO aangevallen werd, mootie, waarna ik de TT aanpaste, kreeg kort geleden in dit topic nog een 'standje' van mij waar zij osarcastisch op reageerde omdat ik juist háár 'eruit pikte'.
We proberen zonder aanziens des persoon te modereren, al laat het verleden wel sporen na.
Done. Oeps, wel wat laat.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:04 schreef beequeen het volgende:
Kan een mod de TT van COS 8641 veranderen in Cees vs Utopia?
Bedankt vast.
quote:
Het heet een beetje anders:quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:53 schreef Lavenderr het volgende:
Ff vraagje aan de mods. Ik kan het uitzendingentopic niet (meer) vinden. Kijk ik met mijn neus?
Ah, dankjewel Disanaquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Het heet een beetje anders:
UTO / Utopia op TV: bespreek hier de uitzendingen #6
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:44 schreef markvanrinsum het volgende:
gooi de sc maar dicht en laat lekker alles in de cos posten behalve ruzie natuurlijk
is dat een oplosing?
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:31 schreef EverHappy het volgende:
[..]
Jij ook weer hier om gebruikers persoonlijk ergens op aan te spreken?
Naomi zit continu haar neus te snuiten. Die heeft dan natuurlijk ook gesnoven
[ afbeelding ]
Ik kreeg niet de indruk dat ZE persoonlijk werd.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:32 schreef xFleur het volgende:
[..]
Ja ze pikt mij er ook al altijd uit, maar ach, ieder zn ding
Dan moet je toch een beetje opletten. Iedere keer als ik iets over Ivan tik. Dan zet ze me iedere keer op mn plaats.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:41 schreef Ebinas het volgende:
[..]
[..]
Ik kreeg niet de indruk dat ZE persoonlijk werd.
Waarom gelijk in de stress![]()
En ja ik lees heul, heul veel mee. Mootie hoeft haar neus maar te laten zien en er wordt vrijwel direct niet leuk gereageerd op haar. Persoonlijk heb ik daar best moeite mee. Het hoeft je vriendin niet te zijn of te worden, maar hemel zeg. Soms is het hier echt Utopia in de Cos. Laat haar, als de toon van communiceren niet bevalt. Scroll dan.
Maar ik vind het op pesten gaan lijken en dat trek ik slecht.
Het gaat me niet om jullie twee persoonlijk, maar het gebeurt best wel vaak.
Vandaar even naar de FB.
Verders kan het wat mij betreft in DM/PM hoeft niet.
Prima gooi de deur maar dicht dan.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:44 schreef EverHappy het volgende:
[..]
Dan moet je toch een beetje opletten. Iedere keer als ik iets over Ivan tik. Dan zet ze me iedere keer op mn plaats.
Haar eerste berichten zijn altijd om een gebruiker ergens op aan te spreken.
Misschien zal je daar over moeten vallen.
Meer woorden wil ik er niet aan vuil maken.
ja want ivan een isis strijder noemen is iets wat onder cossen valt.. of beweren dat hij offscreen speklapjes eet...quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:44 schreef EverHappy het volgende:
[..]
Dan moet je toch een beetje opletten. Iedere keer als ik iets over Ivan tik. Dan zet ze me iedere keer op mn plaats.
Haar eerste berichten zijn altijd om een gebruiker ergens op aan te spreken.
Misschien zal je daar over moeten vallen.
Meer woorden wil ik er niet aan vuil maken.
Oh ik spreek Mootie eigenlijk nooit aan hoor. Negeer meestal de mensen die Cossers aanspreken ipv COS geven.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:41 schreef Ebinas het volgende:
[..]
[..]
Ik kreeg niet de indruk dat ZE persoonlijk werd.
Waarom gelijk in de stress![]()
En ja ik lees heul, heul veel mee. Mootie hoeft haar neus maar te laten zien en er wordt vrijwel direct niet leuk gereageerd op haar. Persoonlijk heb ik daar best moeite mee. Het hoeft je vriendin niet te zijn of te worden, maar hemel zeg. Soms is het hier echt Utopia in de Cos. Laat haar, als de toon van communiceren niet bevalt. Scroll dan.
Maar ik vind het op pesten gaan lijken en dat trek ik slecht.
Het gaat me niet om jullie twee persoonlijk, maar het gebeurt best wel vaak.
Vandaar even naar de FB.
Verders kan het wat mij betreft in DM/PM hoeft niet.
leer een keer dat een mening corrigeren of bestrijden geen persoonlijk aanval isquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:49 schreef xFleur het volgende:
[..]
Oh ik spreek Mootie eigenlijk nooit aan hoor. Negeer meestal de mensen die Cossers aanspreken ipv COS geven.
Dus in de stress? Nee hoor.
Ik vind het alleen vervelend als mensen (aanvallend) op Cossers reageren ipv op streams.
Dit keer pikte ze mij eruit, dus daar reageer ik dan op.
En dat aanvallende is voor iedereen anders. Maar de meesten zitten wel op 1 lijn als het gaat om: commentaar op streams of commentaar op cossers (en overal tegen in gaan wat Cossers zeggen, dat maakt de sfeer niet gezelliger, als je het mij vraagt).
Verder kreeg ik een DM dat ze het vaker schijnt te doen dus dat speelt dan ook mee (in mijn reactie, waarin ik overigens alleen aangeef dat Mootie mij eruit pikte in haar commentaar (op een reactie van mij en andere cossers i.p.v. op de streams)).
Het is jammer dat mensen op de Cos zitten om commentaar op anderen te leveren.. Dat geldt in dit geval voor Mootie en soms ook voor anderen.
Wat ik zeg: Niks persoonlijks naar Mootie, het is vervelend dat mensen COC (Comments on Cossers) geven ipv COS (Comments on streams).
En meestal scroll ik gewoon door als 'de toon' mij niet bevalt of cossers liever commentaar op cossers geven dan op de streams..
Dit keer zei ik dat zij mij 'eruit pikte'. Is niet in de stress toch? Is gewoon een reactie op haar.
Dat zeg ik toch? Een persoonlijke aanval is voor iedereen anders..quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
leer een keer dat een mening corrigeren of bestrijden geen persoonlijk aanval is
Waar heb ik Ivan een issis strijder genoemd? Je moet er geen dingen bij gaan verzinnen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja want ivan een isis strijder noemen is iets wat onder cossen valt.. of beweren dat hij offscreen speklapjes eet...
![]()
Je maakt zelf die grappen dus dan krijg je commentaar dat weet je
ja als je het heel.aantrekt kun je een mening over je mening als heel persoonlijk ervaren maar dat ligt bij jezelf maar vaak wordt er dan wel als reactie op de man gespeeld, erg dubbel en scheefquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:50 schreef xFleur het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch? Een persoonlijke aanval is voor iedereen anders..
Pezu doelt op posts van je die door de mods zijn verwijderd omdat ze niet binnen de policy vallen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:51 schreef EverHappy het volgende:
[..]
Waar heb ik Ivan een issis strijder genoemd? Je moet er geen dingen bij gaan verzinnen.
Van dat soort leugens ben ik niet bepaald gecharmeerd.
Dat vind ik inderdaad wel apart, op een, wat mij betreft, normale opmerking krijg ik vaak enorm persoonlijke shit over me heen omdat ik zgn. persoonlijk zou zijn geweest.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja als je het heel.aantrekt kun je een mening over je mening als heel persoonlijk ervaren maar dat ligt bij jezelf maar vaak wordt er dan wel als reactie op de man gespeeld, erg dubbel en scheef
dat bedoel ik ook niet, ik bedoel als je soortgelijke dingen beweert, dus een voorbeeld van iets wat niet klopt, dan weet je wat er komtquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:51 schreef EverHappy het volgende:
[..]
Waar heb ik Ivan een issis strijder genoemd? Je moet er geen dingen bij gaan verzinnen.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja als je het heel.aantrekt kun je een mening over je mening als heel persoonlijk ervaren maar dat ligt bij jezelf maar vaak wordt er dan wel als reactie op de man gespeeld, erg dubbel en scheef
Ik denk dat het de cossers vooral gaat om dat bepaalde mensen alleen maar reageren in de cos op andere cossers en vrijwel nooit commentaar op de streams geven uit zichzelf of als reactie op een andere post.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat vind ik inderdaad wel apart, op een, wat mij betreft, normale opmerking krijg ik vaak enorm persoonlijke shit over me heen omdat ik zgn. persoonlijk zou zijn geweest.
Ze is scherp en is het vaak niet eens met de grote meute, of de formulering.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:49 schreef xFleur het volgende:
[..]
Oh ik spreek Mootie eigenlijk nooit aan hoor. Negeer meestal de mensen die Cossers aanspreken ipv COS geven.
Dus in de stress? Nee hoor.
Ik vind het alleen vervelend als mensen (aanvallend) op Cossers reageren ipv op streams.
Dit keer pikte ze mij eruit, dus daar reageer ik dan op.
En dat aanvallende is voor iedereen anders. Maar de meesten zitten wel op 1 lijn als het gaat om: commentaar op streams of commentaar op cossers (en overal tegen in gaan wat Cossers zeggen, dat maakt de sfeer niet gezelliger, als je het mij vraagt).
Verder kreeg ik een DM dat ze het vaker schijnt te doen dus dat speelt dan ook mee (in mijn reactie, waarin ik overigens alleen aangeef dat Mootie mij eruit pikte in haar commentaar (op een reactie van mij en andere cossers i.p.v. op de streams)).
Het is jammer dat mensen op de Cos zitten om commentaar op anderen te leveren.. Dat geldt in dit geval voor Mootie en soms ook voor anderen.
Wat ik zeg: Niks persoonlijks naar Mootie, het is vervelend dat mensen COC (Comments on Cossers) geven ipv COS (Comments on streams).
En meestal scroll ik gewoon door als 'de toon' mij niet bevalt of cossers liever commentaar op cossers geven dan op de streams..
Dit keer zei ik dat zij mij 'eruit pikte'. Is niet in de stress toch? Is gewoon een reactie op haar.
Dan moeten veel Cossers gewoon eens beter opletten, en ook eens de mensen die de godganse dag off topic gaan aanspreken. Niet altijd maar 1 of 2 mensen, die ze niet mogen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:55 schreef xFleur het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat het de cossers vooral gaat om dat bepaalde mensen alleen maar reageren in de cos op andere cossers en vrijwel nooit commentaar op de streams geven uit zichzelf of als reactie op een andere post.
Dat maakt denk ik voor veel cossers dat zij het als aanval zien (persoonlijk of niet) en dat soort reacties minder waarderen dan cos...
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:55 schreef xFleur het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat het de cossers vooral gaat om dat bepaalde mensen alleen maar reageren in de cos op andere cossers en vrijwel nooit commentaar op de streams geven uit zichzelf of als reactie op een andere post.
Dat maakt denk ik voor veel cossers dat zij het als aanval zien (persoonlijk of niet) en dat soort reacties minder waarderen dan cos...
Wat ik hierboven zeg.. zo vatten cossers het op denk ik..quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:57 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze is scherp en is het vaak niet eens met de grote meute, of de formulering.
Dat is Mootie.
Persoonlijke aanvallen heb ik niet gezien, wel het persoonlijk aanspreken op reacties die in haar ogen niet de realiteit weergeven.
Dat is commentaar op streams. Maar ik krijg het idee dat ze een soort van Cees is. Dat gehak daar op hem vind ik heel naar, maar ook op Mootie
En nogmaals het is niet persoonlijk naar jou. Want het gebeurt ook zonder jou.
ja en dat alleen maar en vrijwel nooit klopt ook weer niet dus heel leuk maar een discussie gevoed door emoties is sowieso een gebed zonder eind.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:55 schreef xFleur het volgende:
[..]
[..]
Maar ze reageert op commentaar op de streamsquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:55 schreef xFleur het volgende:
[..]
[..]
Dat maakt je wel populair toch... haha (Positief denken)quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:00 schreef mootie het volgende:
Maar wel grappig, als ik dus op iemand reageer, krijgt diegene meteen een mailtje om te waarschuwen voor mij.
Daar schrok ik ook van.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:00 schreef mootie het volgende:
Maar wel grappig, als ik dus op iemand reageer, krijgt diegene meteen een mailtje om te waarschuwen voor mij.
Ik vraag me af waarom een mening/commentaar op de stream gecorrigeerd moet worden.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
leer een keer dat een mening corrigeren of bestrijden geen persoonlijk aanval is
Oh zo zie ik dat niet hoor (dat ze niet in de groep past ofzo), voor mij past iedereen in de groep en de een geeft commentaar wat niet in mijn straatje past en de ander wel, maar dat is het recht van de Cosser toch? Als iedereen het zelfde zou zeggen en vinden dan zou het saai worden.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:00 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar ze reageert op commentaar op de streams![]()
Zij ziet het wellicht anders en gaat daar op in.
Ze past niet in de groep van veel cossers en daarom wordt ze minder gewaardeerd.
Ik begrijp het werkelijk niet.
Goed ik zal wel te veel een mens als mens zien, met goede en slechte kanten.
Bah, dat is precies Utopia: stoken achter iemands rug om en ondertussen veinzen dat de persoon in kwestie zelf niet deugt.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:49 schreef xFleur het volgende:
[..]
ja want als je het niet eens bent met een comment opnde stream, dus je eigen comment is anders is, is dat opeens geen cos maar cou..quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:00 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar ze reageert op commentaar op de streams![]()
Zij ziet het wellicht anders en gaat daar op in.
Ze past niet in de groep van veel cossers en daarom wordt ze minder gewaardeerd.
Ik begrijp het werkelijk niet.
Goed ik zal wel te veel een mens als mens zien, met goede en slechte kanten.
Tja daar kan ik verder ook niks aan doen..quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Bah, dat is precies Utopia: stoken achter iemands rug om en ondertussen veinzen dat de persoon in kwestie zelf niet deugt.
Was niet mijn bedoeling, de FB l vol te posten.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en dat alleen maar en vrijwel nooit klopt ook weer niet dus heel leuk maar een discussie gevoed door emoties is sowieso een gebed zonder eind.
Godsamme, dat is het fucking punt helemaal niet. Dat heb ik nu al 20 keer uitgelegd.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:02 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom een mening/commentaar op de stream gecorrigeerd moet worden.![]()
Ik snap de hele discussie niet, iedereen heeft zijn eigen mening, als iemand vind dat iemand vies eet, is dat zijn mening.
Waarom moet iemand dan de melding maken, Je hoeft niet te kijken, en zeker niet te cappen???
Mee eensquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:03 schreef xFleur het volgende:
[..]
Oh zo zie ik dat niet hoor (dat ze niet in de groep past ofzo), voor mij past iedereen in de groep en de een geeft commentaar wat niet in mijn straatje past en de ander wel, maar dat is het recht van de Cosser toch? Als iedereen het zelfde zou zeggen en vinden dan zou het saai worden.
+1, gebed zonder eind, laten we maar stoppenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Was niet mijn bedoeling, de FB wil vol te posten.
Wilde puur aangeven wat het met mij deed.
Dit wordt idd een gebed zonder end in FB.
Dus ik kap er maar mee hier.
Mocht iemand verder willen discussiëren, stuur me dan een dm of pm.
omdat het betwisten van de mening laat zien wat jouw comment op de stream is, zo simpelquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:02 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom een mening/commentaar op de stream gecorrigeerd moet worden.![]()
Ik snap de hele discussie niet, iedereen heeft zijn eigen mening, als iemand vind dat iemand vies eet, is dat zijn mening.
Waarom moet iemand dan de melding maken, Je hoeft niet te kijken, en zeker niet te cappen???
Zo komt het wel over, je weet dat er commentaar op komt, en daarna een discussie. Die discussies word ik een beetje moe.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Godsamme, dat is het fucking punt helemaal niet. Dat heb ik nu al 20 keer uitgelegd.
Die discussie komt er vooral omdat mensen niet goed lezen en omdat ik het ben.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:07 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zo komt het wel over, je weet dat er commentaar op komt, en daarna een discussie. Die discussies word ik een beetje moe.
Ik vind je verder een leuke user hoor.
en zo kan een user toch weten dat op zijn commentaar commentaar komt omdat dat commentaar als niet leuk ervaren wordt.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:07 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zo komt het wel over, je weet dat er commentaar op komt, en daarna een discussie. Die discussies word ik een beetje moe.
Ik vind je verder een leuke user hoor.
Schijtziek wordt je ervan, en maar uitdagen en dan de vermoorde onschuld uithangen. Ze lachen zich intussen de *** uit hun broek.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:10 schreef PeZu het volgende:
Het lijkt mij geen vraag, maar ja ieder ziet het anders blijkbaar.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
omdat het betwisten van de mening laat zien wat jouw comment op de stream is, zo simpel
Als iemand walgt van iets mag je je toch afvragen waarom het cappen?
goede volwassen toevoeging hoor, echt noem vooral anderen trollen en dan zo postenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:13 schreef gereed het volgende:
[..]
Schijtziek wordt je ervan, en maar uitdagen en dan de vermoorde onschuld uithangen. Ze lachen zich intussen de *** uit hun broek.
Ik bedoel jou en mootiequote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
goede volwassen toevoeging hoor, echt noem vooral anderen trollen en dan zo posten_!
Als je gewoon meepost is er volgens mij niks aan de hand toch?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Die discussie komt er vooral omdat mensen niet goed lezen en omdat ik het ben.
En het lijkt me niet de bedoeling dat ik niet meer kan posten omdat anderen er niet normaal op kunnen reageren en er voor het gemak altijd maar iets in zien wat er niet staat.
Ja joh, ik vind het lachen, gieren, brullen. En bedankt voor deze zinvolle bijdrage.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:13 schreef gereed het volgende:
[..]
Schijtziek wordt je ervan, en maar uitdagen en dan de vermoorde onschuld uithangen. Ze lachen zich intussen de *** uit hun broek.
Zucht...quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Als je gewoon meepost is er volgens mij niks aan de hand toch?
We hebben laatst lekker lopen cossen volgens mij.
Ik snap niet waarom mensen commentaar op Users moet hebben, op een gegeven moment zijn mensen dat zat.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
en zo kan een user toch weten dat op zijn commentaar commentaar komt omdat dat commentaar als niet leuk ervaren wordt.
En zo snijdt het van het begin aan 2 kanten
Weet je best. En als het teveel offtopic word kan je een TR maken. Dat heb je mij zelf uitgelegd.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Zucht...
'Gewoon' meeposten, wiens 'gewoon' houden we dan aan?
en daarnaast is nog veel meer offtopic die de cos echt verbaggert.. dit 'gaat' tenminste dan nog over iets uto gerelateerd.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het lijkt mij geen vraag, maar ja ieder ziet het anders blijkbaar.
Geeft niks lijkt mij.
Maar nu is er weer een hele discussie in de cos. Ik vind het jammer. Het drukt de sfeer.
Ik heb geen hekel aan Mootie en jou of wie dan ook, het valt mij op dat er vaak disussies komen in de cos omdat er mensen verbeterd worden.
Liesje en gert zijn er heel duidelijk over geweest. Een beetje offtopic is niet erg, zolang het maar niet uit de hand loopt.
Dan komt er iemand die bij de 1ste de beste offtopic post commentaar leverd op de user, wetende dat er een discussie van komt. En vervolgens pagina's offtopic posten veroorzaakt.
Beetje vreemd.
En dat is weer een punt. Iets zeggen of vragen over een post van een user is geen commentaar op een user.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:17 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom mensen commentaar op Users moet hebben, op een gegeven moment zijn mensen dat zat.
commentaar op een mening over een stream is niet commentaar op een user maar het laten merken dat jouw commentaar op de stream afwijkt..quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:17 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom mensen commentaar op Users moet hebben, op een gegeven moment zijn mensen dat zat.
Nee, dat weet ik niet. Ik neem aan dat ik vrolijk met de meute mee moet hobbelen om het gezellig te houden.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Weet je best. En als het teveel offtopic word kan je een TR maken. Dat heb je mij zelf uitgelegd.
En dan komen jullie even rellen om dat weer recht te trekken, man manquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:19 schreef PeZu het volgende:
de cos is net zo'n kleuterklas met achterbaks geroddel en afspraken en kliekjes...
echt johquote:
wat een onzinquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:21 schreef gereed het volgende:
[..]
En dan komen jullie even rellen om dat weer recht te trekken, man man
Daar is de TR knop voor.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
en daarnaast is nog veel meer offtopic die de cos echt verbaggert.. dit 'gaat' tenminste dan nog over iets uto gerelateerd.
Post als ik ga werken en hee haloo hoe is het zijn er legio en ook ik maak die wel eens maar er wordt gewoon dubbel geoordeeld, de ene die commentaar geeft wat incorrect als persoonlijk wordt opgevat wordt wel persoonlijk benaderd en dan verschijnen er meejoelers... mja en dan wel het hoogste woord over de bewoners en hun gedrag, de cos is net zo'n kleuterklas met achterbaks geroddel en afspraken en kliekjes...
nee daar is een tr knop niet voor, zoals net het onees met een mening over stream is ook een commentaar op stream dat een ander daar slecht mee kan dealen is een ander verhaal.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Daar is de TR knop voor.
Wat voor zin heeft het om een gigantische discussie te veroorzaken.
Als je vantevoren weet dat er discussie van komt, doe het alsjeblieft niet, ik ben de discussies helemaal zat.
Je moet helemaal niks.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik niet. Ik neem aan dat ik vrolijk met de meute mee moet hobbelen om het gezellig te houden.
Even voor de anderen. De discussie ben ik gestart (zoals ik jou) net heb uitgelegd.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Daar is de TR knop voor.
Als je vantevoren weet dat er discussie van komt, doe het alsjeblieft niet, ik ben de discussies helemaal zat.
Volwassen mensen onder elkaar zouden gewoon moeten kunnen zeggen: Joh, zet dat even in het juiste topic. Misschien is dit een beter onderwerp voor de Sc. Zwaaien is niet echt de bedoeling in de SC. Etc.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Daar is de TR knop voor.
Ik heb toch gereageerdquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:30 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Even voor de anderen. De discussie ben ik gestart (zoals ik jou) net heb uitgelegd.
Ik kan gewoon heel slecht tegen het met zijn "allen tegen 1" en dat gevoel krijg ik heel erg.
Dat vind ik naar. Ik heb geprobeerd het naar dm/pm te krijgen. Maar dat is niet gelukt
Dit was juist niet naar jouquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik heb toch gereageerd![]()
Ik vind ook niet dat allemaal op 1 moet. Misschien is het dan een idee voor bijv. Moot. (Ik neem jou als voorbeeld) Om dingen via dm te vragen aan iemand, als iets je niet zint.
Zou dat niet veel discussies vermijden?
Mij gaat het er om dat ik de discussies zat ben.
Top idee!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Misschien is het dan een idee voor bijv. Moot. (Ik neem jou als voorbeeld ) Om dingen via dm te vragen aan iemand, als iets je niet zint.
Dat had ik inderdaad verkeerd begrepen, ik dacht al.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:35 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dit was juist niet naar jou.
Dat is ook zo moeilijk met letters. Die kan je weer anders interpreteren.
Dat bedoeld ik dus echt niet
Dit dus. En dat is al vaker aangegeven, zeer recent ook nog.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:33 schreef isax het volgende:
Joehoe volgens mij kan dit best in de sc
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit dus. En dat is al vaker aangegeven, zeer recent ook nog.
Op zich wel prima natuurlijk dat deze discussie niet in de COS plaatsvindt.
Maar het Feedback-topic is bedoeld voor vragen/opmerkingen m.b.t. de moderatie.
Dus wanneer jullie deze discussie weer eens willen voeren: neem dit voortaan mee naar de SC aub.
Ik en meerderen met mij zijn er ook niet van gecharmeerd dat je continu van die kantjeboord rechtse bagger over Ivan spuit, over z'n speklapjes eten, gemekker over een strafblad, nog net niet "dat soort" zeggen. Dat jij vind dat Mootie de pik op jou heeft zegt vooral veel over jou en je manier van cossen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:51 schreef EverHappy het volgende:
[..]
Het was al klaar.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:24 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik en meerderen met mij zijn er ook niet van gecharmeerd dat je continu van die kantjeboord rechtse bagger over Ivan spuit, over z'n speklapjes eten, gemekker over een strafblad, nog net niet "dat soort" zeggen. Dat jij vind dat Mootie de pik op jou heeft zegt vooral veel over jou en je manier van cossen.
In de SC doen we niet aan een vaste OP.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 05:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik weet niet of ik nou de OP heb vernageld van de sc maar hij is niet meer dezelfde.![]()
Kan er een mod naar kijken?
Ow dat wist ik iet. Ik had de lapo en het zag er zo raar uit.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 06:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In de SC doen we niet aan een vaste OP.
Dat kan wel maar dat doen we niet.quote:Op maandag 31 augustus 2015 17:29 schreef mangalie het volgende:
Voor je reageert: persoonlijke aanvallen op andere users zijn niet toegestaan. Houd het hier a.u.b. on topic, dat wil zeggen: Commentaren Op de Streams. Voor slowchatten, zwaaien, Facebook-nieuwtjes posten etc. zijn andere topics op het Utopia-forum beschikbaar.
Kan dit weggehaald worden uit het reactiescherm van de COS?
Yes daar is ie weer, bedankt Liesje.quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:45 schreef liesje1979 het volgende:
UTO / Lilluke Kupkes Caps - Deel 3
Topics zakken soms naar beneden waardoor je ze niet meer gelijk in de index van UTO ziet.quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Yes daar is ie weer, bedankt Liesje.
Ah vandaar.quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Topics zakken soms naar beneden waardoor je ze niet meer gelijk in de index van UTO ziet.
rechtsboven in de index heb je een knop met meer/minder topics, hier kan je een beetje mee spelen om in een langere periode te zoeken.
[ afbeelding ]
Ik post ook off topic, ben ik me van bewust, maar ik heb toch zelf wel het gevoel dat mijn ot post iets meer met utoquote:Op dinsdag 1 september 2015 11:36 schreef DKUp het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat een aantal mensen telkens in de COS moet reageren: "Je post offtopic blablablabla ....". Die nutteloze discussies zit niemand op te wachten in de COS.
Telkens één persoon uit de COS plukken en erover blijven zeiken, chill gewoon. Kijk ook eens wat jezelf post.
Geen idee wat er vandaag speelt, maar gisteren was een andere user het slachtoffer (geen Mario dus).quote:Op dinsdag 1 september 2015 11:48 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik post ook off topic, ben ik me van bewust, maar ik heb toch zelf wel het gevoel dat mijn ot post iets meer met utopia te maken hebben dan het vragen naar de juiste vertaling van het woord tonijn, of de zwaaiende handjes van Mario of het eindeloze gejammer als er iets negatiefs over Gnoom wordt gepost.
Ik snap heel goed dat scrollen de beste manier is, zal ik ook weer braaf gaan doen.
Moet ik een tr gaan sturen over de vraag wat tonijn in het Duits is? Of over de "zielige" post dat hij nu eenmaal niet weet hoe alle gerechten in het Duits heten ? Ze zien me aankomen. Wat mij stoort is dat ik het vriendelijk zeg en dat ik dus daarop een dm krijg van Mario himself dat ik moet ophouden.quote:Op dinsdag 1 september 2015 11:57 schreef DKUp het volgende:
[..]
Geen idee wat er vandaag speelt, maar gisteren was een andere user het slachtoffer (geen Mario dus).
TR, post het hier (eerder) of PM/DM de mods.
Iedereen doet dingen fout, dus negeren of melden via de hier voorgaande mogelijkheden.
Scrollen/negeren kan ook, ik zal niet eens de behoefte hebben om op iedereen te reagerenquote:Op dinsdag 1 september 2015 12:01 schreef Verida het volgende:
[..]
Moet ik een tr gaan sturen over de vraag wat tonijn in het Duits is? Of over de "zielige" post dat hij nu eenmaal niet weet hoe alle gerechten in het Duits heten ? Ze zien me aankomen. Wat mij stoort is dat ik het vriendelijk zeg en dat ik dus daarop een dm krijg van Mario himself dat ik moet ophouden.
maar zeg je niets van dat tonijn gebeuren, dan gaat het er de hele tijd over door en denkt Mario dat hij weer de vrije hand heeft en komt de rest van de dag met van die onzinnige vragen die niets met de streams te maken hebben. Het is dus dweilen met de kraan open. Ik ga wel weer scrollen.
Gewoon een TR sturen, vraag of ze even naar de Cos kijken omdat het off topic uit de hand loopt.quote:Op dinsdag 1 september 2015 12:01 schreef Verida het volgende:
[..]
Moet ik een tr gaan sturen over de vraag wat tonijn in het Duits is? Of over de "zielige" post dat hij nu eenmaal niet weet hoe alle gerechten in het Duits heten ? Ze zien me aankomen. Wat mij stoort is dat ik het vriendelijk zeg en dat ik dus daarop een dm krijg van Mario himself dat ik moet ophouden.
maar zeg je niets van dat tonijn gebeuren, dan gaat het er de hele tijd over door en denkt Mario dat hij weer de vrije hand heeft en komt de rest van de dag met van die onzinnige vragen die niets met de streams te maken hebben. Het is dus dweilen met de kraan open. Ik ga wel weer scrollen.
heb ik gedaan. Het is nu zo dat Mario er een duits woord inflikkerd (over Gnoom uiteraard), een cosser zorgt voor de vertaling en krijgt vervolgens een thumbs up van Marioquote:Op dinsdag 1 september 2015 12:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Gewoon een TR sturen, vraag of ze even naar de Cos kijken omdat het off topic uit de hand loopt.
Het zou wel helpen als mensen eens niet zo reageerden op hem. 100 keer per dag wordt er net gedaan of ze hem niet begrijpen. Er is ook een aantal mensen wat hem juist opjut de hele tijd.quote:Op dinsdag 1 september 2015 12:11 schreef Verida het volgende:
[..]
heb ik gedaan. Het is nu zo dat Mario er een duits woord inflikkerd (over Gnoom uiteraard), een cosser zorgt voor de vertaling en krijgt vervolgens een thumbs up van Mario
dat ben ik helemaal met je eens. Maar op deze manier denkt hij dat hij leuk gevonden wordt.quote:Op dinsdag 1 september 2015 12:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Het zou wel helpen als mensen eens niet zo reageerden op hem. 100 keer per dag wordt er net gedaan of ze hem niet begrijpen. Er is ook een aantal mensen wat hem juist opjut de hele tijd.
Eerlijk gezegd vind ik het wel meevallen. Ik kreeg de indruk dat Mario de hele tijd maar vragen aan het stellen is, maar heb de COS'en doorgenomen en op de hele ochtend was het er maar eentje. En iemand anders vertaalde "absicht" (was geen vraag van Mario).quote:Op dinsdag 1 september 2015 12:11 schreef Verida het volgende:
[..]
heb ik gedaan. Het is nu zo dat Mario er een duits woord inflikkerd (over Gnoom uiteraard), een cosser zorgt voor de vertaling en krijgt vervolgens een thumbs up van Mario
dankjewel. Het vertaal woord was voor mij een beetje de druppel eigenlijk. Het was weliswaar geen vraag van mario om de vertaling te zoeken, maar hij had een duits woord neergezet (zonder zelf even de vertaling op te zoeken) en toen de vertaling kwam gaf hij een thumbs up. Dus hij heeft het dan zelf nagekeken of het klopte lijkt mij.quote:Op dinsdag 1 september 2015 12:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik het wel meevallen. Ik kreeg de indruk dat Mario de hele tijd maar vragen aan het stellen is, maar heb de COS'en doorgenomen en op de hele ochtend was het er maar eentje. En iemand anders vertaalde "absicht" (was geen vraag van Mario).
Maar goed: Mario is verzocht om voor zulke vertaal-vragen vaker even google te gebruiken. Dat scheelt ook weer vijf reacties op zo'n vraag (waarvan drie 'grappig' of uitlokkend).
Er zijn zegge en schrijven 3 posts aan besteedtquote:Op dinsdag 1 september 2015 12:40 schreef Verida het volgende:
[..]
dankjewel. Het vertaal woord was voor mij een beetje de druppel eigenlijk. Het was weliswaar geen vraag van mario om de vertaling te zoeken, maar hij had een duits woord neergezet (zonder zelf even de vertaling op te zoeken) en toen de vertaling kwam gaf hij een thumbs up. Dus hij heeft het dan zelf nagekeken of het klopte lijkt mij.
En dus kan hij ook het woord tonijn opzoeken ipv dat in de cos te vragen (waar hij dan natuurlijks weer het anwoord : kip op krijgt) en zo onstaat gewoon gezeur en gezeik.
Enkelvoud en meervoud mogen in dit geval allebei hoor. Maar goed: u vraagt, wij draaien.quote:Op dinsdag 1 september 2015 13:51 schreef DKUp het volgende:
In de TT moet gaan vervangen worden door gaat.
Alvast bedankt
Bedanktquote:Op dinsdag 1 september 2015 13:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Enkelvoud en meervoud mogen in dit geval allebei hoor. Maar goed: u vraagt, wij draaien.
Het gaat dan ook niet om 1 woord maar om de stortvloed aan shit wat dat veroorzaakt.. En niet een keer ook.quote:Op dinsdag 1 september 2015 15:34 schreef mario390 het volgende:
om en Word in de FB te gaan is helemal niet te snappen
ik heb en vraag gesteld en vraagquote:Op dinsdag 1 september 2015 16:00 schreef rico80 het volgende:
[..]
Het gaat dan ook niet om 1 woord maar om de stortvloed aan shit wat dat veroorzaakt.. En niet een keer ook.
Hier hebben we het per dm over gehad, ja? Woord vertalingen zoek je voortaan op google op.quote:Op dinsdag 1 september 2015 16:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb en vraag gesteld en vraag
quote:Op dinsdag 1 september 2015 16:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Hier hebben we het per dm over gehad, ja? Woord vertalingen zoek je voortaan op google op.
Laten we er niet ook hier nog weer lang over doorgaan. Dank je.
je mag mij ook dm-en hoorquote:
ja dat weet ik daaarom zeg ik dat juist...quote:
De mods hier hebben allemaal ook 'echt' werk, en zijn er dus niet altijd. Het is dus handig om wat extra ogen te hebben die het melden wanneer er iets aan de hand is.quote:Op dinsdag 1 september 2015 21:26 schreef -sabine- het volgende:
Dankjewel.
TR voelde alsof ik meldde dat een mod zijn werk niet goed deed.
Inmiddels weet ik beter.
Ik neem aan dat er ook gemeld wordt wanneer een TR overtrokken is?
Pullup was vaak in de cos te vinden, ik zie hem al een tijdje niet meer.quote:Op dinsdag 1 september 2015 21:09 schreef Gert het volgende:
Er zijn vanavond weer verscheidene TR's geplaatst in meerdere topics. Daar is wat mee gedaan, en dat wilde ik graag laten weten. Het is onwerkbaar om iedereen die een TR plaatst persoonlijk te gaan melden wat ermee gebeurd is. Maar: weet dat ze altijd gelezen worden en dat het gewaardeerd wordt.![]()
(En als er niet zichtbaar door ons ingegrepen is wil dat niet zeggen dat we er niets mee gedaan hebben.)
quote:Op woensdag 2 september 2015 07:38 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Pullup was vaak in de cos te vinden, ik zie hem al een tijdje niet meer.
Komt hij wel terug?
Werk, Geldzaken & Rechtquote:Op vrijdag 4 september 2015 17:58 schreef Dotteke het volgende:
Ben op zoek naar een forum onderdeel waar ik vragen kan stellen over rechten en plichten van een huurder, Kan het niet vinden ,Kan iemand mij helpen?
thnxquote:
Ja inderdaad snel naar beneden met die trolquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:43 schreef Pearlbitch het volgende:
Mag 'INWONERS Isabella #5' naar de centrale topics verhuizen?
Dank!
Dank je wel! die functie had ik nog niet ontdekt, deed het elke keer via zoekenquote:Op maandag 7 september 2015 15:57 schreef Copycat het volgende:
UTO / [PHOTOSHOP] Utopia #3
Onderaan op meer/minder topics klikken.
Of komt het door alle mensen die telkens menen te moeten reageren.quote:Op zondag 13 september 2015 16:27 schreef JanKorteachternaam het volgende:
De sfeer in de COS is weer eens verpest door het gedrag van Mario. Kan daar wat tegen gedaan worden? Het begint vervelend te worden, en gezien de reacties ben ik niet de enige die er zo over denkt.
Als je de topics terugleest, dan zie je heel duidelijk waar de aanleiding is.quote:Op zondag 13 september 2015 16:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Of komt het door alle mensen die telkens menen te moeten reageren.
Het begint omdat zijn TT gekaapt wordt. We weten nu onderdehand dat hij graag de Cos opent. Laat dat dan lekker. Je weet dat kapen op gezeik uitloopt.quote:Op zondag 13 september 2015 16:41 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Als je de topics terugleest, dan zie je heel duidelijk waar de aanleiding is.
Bijvoorbeeld UTO / [COS #8839] Saaiheid troef
Ik vind dat Mario te veel ruimte krijgt. Als er niet wordt opgetreden, dan is het niet vreemd dat gewone gebruikers gaan reageren. In bovenstaand topic zie je ook duidelijk dat ik niet de enige ben die het zat is.
En nu is het de schuld van anderen? Zo kun je alles wel goedpraten. Dat 'gezeik' is volledig voor zijn rekening. Ik heb een report gestuurd en ik hoop dat de mods er wat mee doen.quote:Op zondag 13 september 2015 16:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Het begint omdat zijn TT gekaapt wordt. We weten nu onderdehand dat hij graag de Cos opent. Laat dat dan lekker. Je weet dat kapen op gezeik uitloopt.
Jij komt net kijken dus waarom je over "vroeger" begint is mij een raadsel. De vaste bezoekers van de COS zijn er al meer dan een jaar.quote:Op zondag 13 september 2015 16:45 schreef mario390 het volgende:
Nee vals als je J & M komt werd het vervelend vroeger was het leuk
Nou ja, je kunt hem moeilijk de schuld geven van het kapen door anderen.quote:Op zondag 13 september 2015 16:45 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
En nu is het de schuld van anderen? Zo kun je alles wel goedpraten. Dat 'gezeik' is volledig voor zijn rekening. Ik heb een report gestuurd en ik hoop dat de mods er wat mee doen.
Als je nou 80% minder post, maar de 20% die je wel post ga je aandacht besteden aan de taal dan begrijp ik je posts misschien. Verder ga ik met jou hier niet in discussie.quote:Op zondag 13 september 2015 16:47 schreef mario390 het volgende:
ik bedoel vroeger tussen 12 en 16:00 maar dat snap je niet
En pak dan meteen de mensen aan die hem constant voeden en uitlokken. Als we toch bezig zijn.quote:Op zondag 13 september 2015 16:49 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Als je nou 80% minder post, maar de 20% die je wel post besteed je aandacht aan de taal dan begrijp ik je posts misschien. Mijn verzoek is hopelijk duidelijl: Mods, pak mario390 aan, geef hem geen ruimte meer, want steeds meer mensen zijn het zat.
Dat komt doordat er niet tegen hem wordt opgetreden.quote:Op zondag 13 september 2015 16:49 schreef mootie het volgende:
[..]
En pak dan meteen de mensen aan die hem constant voeden en uitlokken. Als we toch bezig zijn.
Verzoek?quote:Op zondag 13 september 2015 16:49 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Als je nou 80% minder post, maar de 20% die je wel post ga je aandacht besteden aan de taal dan begrijp ik je posts misschien. Verder ga ik met jou hier niet in discussie.
Mijn verzoek is hopelijk duidelijk: Mods, pak mario390 aan, geef hem geen ruimte meer, want steeds meer mensen zijn het zat.
Dan moeten jij en die andere twee en drie maar ergens anders gaan ruzie maken.quote:Op zondag 13 september 2015 16:50 schreef mario390 het volgende:
Ruzie heb ik misschien met 2,3 zind altijd de selben
ik denk dat het er veel meer zijn, maar dat er veel al de moed hebben opgegeven en (op advies van Mods) maar over je post heenscrollen.quote:Op zondag 13 september 2015 16:50 schreef mario390 het volgende:
Ruzie heb ik misschien met 2,3 zind altijd de selben
ik heb wel opgehoud maar de nietquote:Op zondag 13 september 2015 16:52 schreef notturna het volgende:
[..]
Dan moeten jij en die andere twee en drie maar ergens anders gaan ruzie maken.
Waar drie kijven hebben drie schuld.quote:Op zondag 13 september 2015 16:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb wel opgehoud maar de niet
Je houdt niet op, je begint gewoon elke dag weer opnieuw.quote:Op zondag 13 september 2015 16:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb wel opgehoud maar de niet
zie deze topic op anvang en dann snap je hetquote:Op zondag 13 september 2015 16:55 schreef Verida het volgende:
[..]
Je houdt niet op, je begint gewoon elke dag weer opnieuw.
Dit is overigens een discussie die ik niet met je wil voeren en die ook niet in de feedback hoort. Jij moet en zal het laatste woord elke keer hebben,
Ik scroll wel weer verder.
ja hoor mario, je hebt helemaal gelijk, je mag het laatste woord gewoon weer hebben en ik begrijp niets.quote:Op zondag 13 september 2015 16:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
zie deze topic op anvang en dann snap je het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |