meningen betwisten is prima, andere users betwisten niet. En "teasen" kun je alleen doen bij users waarmee je op goede voet staat, anders gaat het geheid mis.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:21 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
een beetje teasen mag toch wel? tis niet meer of minder, we zijn niet dood
ging even om wie de schoen past, en ik dacht dat wij er samen er wel uit warenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zou nog eens terug lezen, ik geloof niet dat gert persoonlijk naar jou werd hoor
wij? al lang hoor, daarom wie hem passe trekke hem, hij zei juist niet dat het om jou gingquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:24 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ging even om wie de schoen past, en ik dacht dat wij er samen er wel uit waren
die heb ik gemist danquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
wij? al lang hoor, daarom wie hem passe trekke hem, hij zei juist niet dat het om jou ging
Ik weet niet hoor, maar wat Gabs tegen Cees doet dat noem ik toch sarren, zelf dacht ik dat het daar over ging.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
Jouw laatste post in de cos voor de TT..
Gezuig en gesar was niet echt aan de orde in loods
ne eniet expliciet,m dat et niet om jou ging, maar wie de schoen past moet hem aantrekken niet dat jij hem moet anatrekken.quote:
ik heb maat 37quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
ne eniet expliciet,m dat et niet om jou ging, maar wie de schoen past moet hem aantrekken niet dat jij hem moet anatrekken.
soul lees die laatset post eens en vooral wie ze daar quotequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:29 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar wat Gabs tegen Cees doet dat noem ik toch sarren, zelf dacht ik dat het daar over ging.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:43 schreef Cir het volgende:
[..]
pff en maar door zuigen..
mens hou het gezellig
Dat kanquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:29 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar wat Gabs tegen Cees doet dat noem ik toch sarren, zelf dacht ik dat het daar over ging.
Het gebeurt toch wel vaker dat iets op twee dingen KAN slaan, betekend niet dat het ook zo bedoeld is. Het is maar wat je er zelf in leest.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
soul lees die laatset post eens en vooral wie ze daar quote
[..]
lees dan wie ze quotequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:32 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Het gebeurt toch wel vaker dat iets op twee dingen KAN slaan, betekend niet dat het ook zo bedoeld is. Het is maar wat je er zelf in leest.
En maar doordrammen en doordrammen, je MOET echt je gelijk halen he.........quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
soul lees die laatset post eens en vooral wie ze daar quote
[..]
Haar quote kan toch zeker los staan van de tt? Als we zelf al bedoelingen gaan bedenken voor andermans uitspraken dan kan niemand meer iets zeggen want iemand kan er altijd wel IETS kwetsends achter zoeken.quote:
Kom op zeg, wat een toevalligheid dan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:36 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Haar quote kan toch zeker los staan van de tt? Als we zelf al bedoelingen gaan bedenken voor andermans uitspraken dan kan niemand meer iets zeggen want iemand kan er altijd wel IETS kwetsends achter zoeken.
bemoei jij je er svp niet mee johquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:36 schreef danaqui het volgende:
[..]
En maar doordrammen en doordrammen, je MOET echt je gelijk halen he.........
De wereld zit vol met toevalligheden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:38 schreef Voxs het volgende:
[..]
Kom op zeg, wat een toevalligheid dan.
het zou kunnen inderdaad, dat ontken ik niet maar het is wel heel erg toevallig en dan twijfel ik zeer.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:36 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Haar quote kan toch zeker los staan van de tt? Als we zelf al bedoelingen gaan bedenken voor andermans uitspraken dan kan niemand meer iets zeggen want iemand kan er altijd wel IETS kwetsends achter zoeken.
En dat maak jij uit?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
bemoei jij je er svp niet mee johje weet niks
Het was overduidelijk straatje schoonvegen daarna door Cir. Geeft niet. Ik denk er echter het mijne van. Zeker omdat Cir regelmatig opmerkingen naar Mootie maakt, dat helpt ook niet mee. En verder een vrij zinloze discussie om met jou verder te voeren.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:39 schreef Soulraven het volgende:
[..]
De wereld zit vol met toevalligheden.
NIVEAquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
het zou kunnen inderdaad, dat ontken ik niet maar het is wel heel erg toevallig en dan twijfel ik zeer.
Dat staat je vrij, maar is dat dan echt Cir's probleem als jij ergens een mening over hebt?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
het zou kunnen inderdaad, dat ontken ik niet maar het is wel heel erg toevallig en dan twijfel ik zeer.
nee dat maak ik niet uit maar als jej e zo aan stoort wat bemoei je dan? en je dramt nu zelf ook gewoon nogal hypocrietquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:40 schreef danaqui het volgende:
[..]
En dat maak jij uit?![]()
![]()
Ga lekker door met drammen joh![]()
![]()
Soory hoor, maar Mootie haalt zelf ook wel veel op haar halsquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het was overduidelijk straatje schoonvegen daarna door Cir. Geeft niet. Ik denk er echter het mijne van. Zeker omdat Cir regelmatig opmerkingen naar Mootie maakt, dat helpt ook niet mee. En verder een vrij zinloze discussie om met jou verder te voeren.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee dat maak ik niet uit maar als jej e zo aan stoort wat bemoei je dan? en je dramt nu zelf ook gewoon nogal hypocriet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |