SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.utopiatv.nl/participant/active
Agenda:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja joh, die rennen zo weer naar het rokersbankje om stoer te praten over hoe goed ze Cees weer de grond in hebben getrapt... + alle andere ergernissen rond om Cees te bespreken (ACHTER ZN RUG OM uiteraard).quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:31 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
En ik zag Gina volgens mij naar Nicole kijken en lachen.![]()
![]()
spreek je gewoon uit joh doe niet zo treurig achterbaks
Meen je dit nou? Dan vliegen de Notes me om de oren.Ik kijk wel uit.
ik heb een pm boxFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Wat ze met chris flikte gaf precies aan wie/ hoe ze is.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:30 schreef xFleur het volgende:
[..]
En die grote bek erna is nog 100x lager....
Nogmaals: ik mocht haar wel.. maar ze heeft nu echt 'afgedaan'"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
Ivan zegt dat ie het wel leuk moet houden omdat Bas zoveel getraind heeft. Nee meteen afmaken zegt Remy. "Hij heeft zo'n grote bek? Dan moet ie het waarmaken"TEAM TAFEL![]()
Oh ja hoor, ik vond haar 'wel oke' maar ze was zeker niet een van mn favorieten ofzo..quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:34 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Wat ze met chris flikte gaf precies aan wie/ hoe ze is.
Zeker niet met dr geschreeuw en gescheld de hele dag![]()
Mark weer lekker met Gabs kleffen, slijmen, roddelen over Cees...
Schijnheil...
Als ie iets meer normaal zou zijn dan had hij moeten zeggen: hee Gabs dat van net was echt niet oke hoor.. Cees deed niks verkeerd op dat moment..
Maar ach, waarom zou je.. Meedoen met de groep is 1000x makkelijker dan het 'opnemen voor de minderen'.![]()
ook dat inderdaad, toch op die paar dingetjes na, ze heeft geen goed onderscheidingsvermogen, wil iedereen te vriend houden en wordt daardoor meegezogen volgens mijquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:34 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Wat ze met chris flikte gaf precies aan wie/ hoe ze is.Make trouble not war![]()
Valt me ook vaak tegen van Bjorn,die moet toch ook weten hoe het voelt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:36 schreef xFleur het volgende:
Mark weer lekker met Gabs kleffen, slijmen, roddelen over Cees...
Schijnheil...
Als ie iets meer normaal zou zijn dan had hij moeten zeggen: hee Gabs dat van net was echt niet oke hoor.. Cees deed niks verkeerd op dat moment..
Maar ach, waarom zou je.. Meedoen met de groep is 1000x makkelijker dan het 'opnemen voor de minderen'.![]()
Gina is een van mijn mindere favo dat gegil enzo. het gedrag tegen markFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Dat is echt een geslagen hond, vals als ik weet niet watquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:38 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Valt me ook vaak tegen van Bjorn,die moet toch ook weten hoe het voelt.Make trouble not war![]()
Dit doet de regie wel weer goed trouwens... we hebben het over de ergernissen naar Gabs en wie komt in beeld op stream 1? Gabsie![]()
![]()
en dat kleutergepraat, verschrikkelijk!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Gina is een van mijn mindere favo dat gegil enzo. het gedrag tegen markMake trouble not war![]()
Ik ben er pas net weer, hebben ze het weer gedaan?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:32 schreef xFleur het volgende:
[..]
Ja joh, die rennen zo weer naar het rokersbankje om stoer te praten over hoe goed ze Cees weer de grond in hebben getrapt... + alle andere ergernissen rond om Cees te bespreken (ACHTER ZN RUG OM uiteraard).![]()
Bjorn is de eerste die naar beneden gaat trappen als hij merkt dat er iemand lager in de pikorde staat.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:38 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Valt me ook vaak tegen van Bjorn,die moet toch ook weten hoe het voelt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Skeet,die heb ik al gejat.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:36 schreef mazaru het volgende:
Iemand nog een UI nodig
[ afbeelding ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wie is remy?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:33 schreef rowan634 het volgende:
Remy vindt dat Bas nu al een grote bek heeft. Ivan moet hem meteen uitschakelen![]()
![]()
Maar wel bedankt.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
en 2 eitjesquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:41 schreef mootie het volgende:
Cees heeft twee plakjes ham, ik herhaal, twee plakjes ham.![]()
![]()
Volg je hart, want dat klopt....![]()
omg Cees.. een uitsmijter Ham
2 eitjes 2 broodjes en ham
gezellig
in je eentje
genieten
...nou ja genieten![]()
![]()
Kiespijn,ligt op bedje.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Cees mocht niet naast Gabs staan kijken naar het boksenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:40 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ik ben er pas net weer, hebben ze het weer gedaan?![]()
Zo, laat stiff het maar niet zien. Dan krijgt hij weer zo drie stemmen van haar.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:42 schreef Cir het volgende:
omg Cees.. een uitsmijter Ham
2 eitjes 2 broodjes en ham
gezellig
in je eebtje
genieten
...nou ja genieten![]()
remy is 3 keer wereldkampioenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:42 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Oke thnx![]()
En Gabs was tegen Cees uitgevallen?Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
Hij zat naast haar, of hij weg wilde gaan, ze kreeg het benauwd, om vervolgens tussen 2 anderen te gaan zittenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:42 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Oke thnx![]()
En Gabs was tegen Cees uitgevallen?Make trouble not war![]()
Ze zaten op de bank naar het boksen van Remy en Ivan te kijken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:40 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ik ben er pas net weer, hebben ze het weer gedaan?
Er was (bijna) geen plekje meer voor Cees... (Niemand schoof op of iets, want kon makkelijk erbij).
Dus Cees ging naast Gabs zitten waarop Gabs gelijk zei: ieuw ik krijg het benauwd van je (Terwijl ze ook naast Gina zat)
DUs Cees zei: Je zit ook naast Gina toch?
En toen zei Gabs: ja maar dat is mn BFF (ofzo).
En toen ging Gabs ergens anders zitten (TUSSEN 2 MENSEN).
Dus Cees brak/moest beetje huilen bij Mark (die vervolgens totaal niet/amper reageert daar op uiteraard).
Tis gewoon vet sneu voor Cees...![]()
Ja, met kiespijn kun je niet lopen. Dan blijf je in bed liggen zodat je het meer voeltquote:
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Daar kreeg ze het benauwd van.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:43 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Cees mocht niet naast Gabs staan kijken naar het boksen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En dan te bedenken dat dat mormel op de tweede plek staat. Ik snap echt niet wat mensen in haar zien!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:43 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Cees mocht niet naast Gabs staan kijken naar het boksen
Haar foute dingen laten ze misschien neit op tv zien? Net zoals met laura toen, lieten ze ook alleen de leuke laura zien.![]()
Stond naast haarquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:43 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Hij zat naast haar, of hij weg wilde gaan, ze kreeg het benauwd, om vervolgens tussen 2 anderen te gaan zitten![]()
Nooit van gehoordquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:43 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
remy is 3 keer wereldkampioen![]()
Ach, aansteller. Ze is net zo erg als de rest verdient de tweede plek echt niet!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:43 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Hij zat naast haar, of hij weg wilde gaan, ze kreeg het benauwd, om vervolgens tussen 2 anderen te gaan zitten![]()
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:44 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Stond naast haar volgens mij![]()
man ga naar huisquote:
hou de eer aan jezelf
je laat je afzeiken
op tv wrd je als kneus neergezet die alleen maar
zeikt smerig overal hapjes van neemt roddelt
pult uit je neus en in je hol
lekker terug naar Almere ...je past daar niet![]()
Hij zat in expeditie volgens mij, anders had ik hem ook niet gekend (zoals zo veel BN-ers die ik alleen ken door andere spelprogramma's/expeditie enzo.. haha, maar dat kan ook aan mij liggen)quote:![]()
"Ik heb kiespijn, wat is jouw excuus?" Dat is de volgende na de regenversie "Het regent vandaag, wat is jouw excuus?"Make trouble not war![]()
Walgelijk zootje. En er is echt niemand in die loods die dit gedrag ook vreselijk vindt. In hun ogen is dit normaal. Dat kan toch niet?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:44 schreef xFleur het volgende:
[..]
Ze zaten op de bank naar het boksen van Remy en Ivan te kijken.
Er was (bijna) geen plekje meer voor Cees... (Niemand schoof op of iets, want kon makkelijk erbij).
Dus Cees ging naast Gabs zitten waarop Gabs gelijk zei: ieuw ik krijg het benauwd van je (Terwijl ze ook naast Gina zat)
DUs Cees zei: Je zit ook naast Gina toch?
En toen zei Gabs: ja maar dat is mn BFF (ofzo).
En toen ging Gabs ergens anders zitten (TUSSEN 2 MENSEN).
Dus Cees brak/moest beetje huilen bij Mark (die vervolgens totaal niet/amper reageert daar op uiteraard).
Tis gewoon vet sneu voor Cees...![]()
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:46 schreef Bramenstruik het volgende:
"Ik heb kiespijn, wat is jouw excuus?" Dat is de volgende na de regenversie "Het regent vandaag, wat is jouw excuus?"
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja tis te gek voor woorden...quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:46 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Walgelijk zootje. En er is echt niemand in die loods die dit gedrag ook vreselijk vindt. In hun ogen is dit normaal. Dat kan toch niet?
Achter elkaar worden de werkers en de mensen die de waarheid durven te zeggen er uit gepest door de tokkies.. Ongelofelijk![]()
En dan dus een Stiff die wordt de handen boven het hoofd gehouden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:47 schreef xFleur het volgende:
[..]
Ja tis te gek voor woorden...
Achter elkaar worden de werkers en de mensen die de waarheid durven te zeggen er uit gepest door de tokkies.. Ongelofelijk
Zouden ze maar zo zuinig zijn op Cees. Die heeft vast nog meer meegemaakt als Stiff. Maar met die blonde snol houden ze wel rekening en met een oude man niet.![]()
Ik hoop wel dat er iemand is die opstaat en achter hem gaat staan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:47 schreef xFleur het volgende:
[..]
Misschien moeten we maar een vliegtuigje laten over komen voor hem
Zei Bas niks? Want die is wel goed met hem toch?
Hoe reageerde de rest?![]()
volwassen manquote:
niemand staat met een pistool op zn kop
dat hij moet blijven
uwv..? integratie misschien..
gewoon biezen pakken inzien dat hij daar niet hoort
klaar....![]()
Nee ze hebben weer gng tvmomentjes van het boksen...quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:48 schreef freaky40 het volgende:
Mooie dag voor een nieuwe bewoner...![]()
Ze zien dat niet , ze zitten zo vol van hunzelf dat ze niet zien wat voor goeds Cees doet , tuig is het .quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:48 schreef doodmoe het volgende:
[..]
En dan dus een Stiff die wordt de handen boven het hoofd gehouden.
Zouden ze maar zo zuinig zijn op Cees. Die heeft vast nog meer meegemaakt als Stiff. Maar met die blonde snol houden ze wel rekening en met een oude man niet.![]()
plus dat en het verschilt nogal per persoon of je het fijn vidn dat iemand zo close in je personal space zitquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:48 schreef Cir het volgende:
[..]
volwassen man
dat hij moet blijven
klaar....There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
Lot liet vorig jaar mensen komen van een stichting tegen pesten.Die mogen nog wel een keertje komen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wim zn gaatje moet maar gevuld worden"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
wat hoort daar wel dan volgens jou?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:48 schreef Cir het volgende:
[..]
volwassen man
dat hij moet blijven
klaar....Make trouble not war![]()
Bas was naar het boksen aan het kijken en toen dat gebeurde keek hij wel naar Cees en Gabs wat er gebeurdequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:48 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat er iemand is die opstaat en achter hem gaat staan.
Zei Bas niks? Want die is wel goed met hem toch?
Hoe reageerde de rest?![]()
Ja mee eens, maar... het zou toch beter zijn als de rest eens aangepakt zou worden. Zij moeten weten dat ze niks meer zijn dan een ander. Dat je pas respect krijgt als je het zelf ook geeft.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:48 schreef Cir het volgende:
[..]
volwassen man
dat hij moet blijven
klaar....
En inderdaad moet Cees daarna maar snel naar huis toe.
Bas is wel tegen die tokkies opgewassen maar Cees niet. Ze weten precies wie ze moeten pakken. Walgelijk!![]()
Maar Cees heeft ook iemand nodig die hem verteld waar hij fout gaat. Alleen jammer dat Cees weigert een concessie te doen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:49 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Ze zien dat niet , ze zitten zo vol van hunzelf dat ze niet zien wat voor goeds Cees doet , tuig is het .Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
nou kweenie of ze dat deze week gebruikenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:48 schreef xFleur het volgende:
[..]
Nee ze hebben weer gng tvmomentjes van het boksen...
Team _Bonjasky![]()
![]()
![]()
Het is ook een kwestie van respect...quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
plus dat en het verschilt nogal per persoon of je het fijn vidn dat iemand zo close in je personal space zit“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik vind hem ook zielig, mijn mening..quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:48 schreef Cir het volgende:
[..]
volwassen man
dat hij moet blijven
klaar....
Maar ik vind idd ook dat ie lekker naar huis moet gaan, de tokkies gaan toch niet veranderen.
Ze worden alleen maar erger, net zolang tot ze hem weg hebben gepest![]()
Dat was een lachertje, Lot was zelf de grootste pestkop daarquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
Lot liet vorig jaar mensen komen van een stichting tegen pesten.Die mogen nog wel een keertje komen.![]()
hij zeikt zelf ook continu overal alles, dus dan niet janken als er dan ook mensen over hem jankenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het is ook een kwestie van respect...There's a virus in my system
En straks gaat iemand met Cees praten en die gaat hem vragen hoe Cees dat in godsnaam kon doen en dat hij maar even excuses moet aanbieden aan Gabs![]()
Klopt heb je ook gelijk in hij zal straks ook concessies doen , maar die anderen niet hoor zien het gewoon niet van hunzelf. Die spiegel is zwart bij hun.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar Cees heeft ook iemand nodig die hem verteld waar hij fout gaat. Alleen jammer dat Cees weigert een concessie te doen.![]()
En maar janken dat ze gepest werd...quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:51 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Dat was een lachertje, Lot was zelf de grootste pestkop daar
AL die utopianen hebben allemaal verschrikkelijke dingen mee gemaakt..
En niemand doorziet dat (waarschijnlijk) de helft ervan fake is en onzin en gelogen..![]()
Tja... ik zie het nog gebeuren ook. Er moeten echt beelden die loods in komen. Laat ze maar zien hoe vies ze bezig zijn.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:52 schreef Koekiebakkie het volgende:
En straks gaat iemand met Cees praten en die gaat hem vragen hoe Cees dat in godsnaam kon doen en dat hij maar even excuses moet aanbieden aan Gabs![]()
Was dat wel kwijl?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:50 schreef Yeszie het volgende:
IK erger me nu al over dat boksen als ik zag hoe het kwijl bij Ivan langs zijn mond liep bij Remy .
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat Cees al genoeg consessies doet. Hij zeikt al veel minder dan in het begin. En wat hij zegt daar zit wat in en hij brengt het met respect.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:52 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Klopt heb je ook gelijk in hij zal straks ook concessies doen , maar die anderen niet hoor zien het gewoon niet van hunzelf. Die spiegel is zwart bij hun.![]()
Yep heb je gelijk in , wat er nu inzit is 1000x erger als wat er vorig jaar inzat.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:51 schreef xFleur het volgende:
[..]
Ik vind hem ook zielig, mijn mening..
Maar ik vind idd ook dat ie lekker naar huis moet gaan, de tokkies gaan toch niet veranderen.
Ze worden alleen maar erger, net zolang tot ze hem weg hebben gepest![]()
2 dames uit Vinkeveen / Stichting Haarwens voor Gina
Ivan vraagd waar in Vinkeveen ? zn ouders wonen daar ook
dame geeft geen antwoord..
tja Vinkeveen he.... arrogantie zit in het drinkwater daar![]()
![]()
Hij wordt nergens normaal op aangesproken, alleen achter zn rug, zoiets doe je toch afmaken met een grapje, Cees daar ga je weer.... of zoiets, die man is niet domquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:52 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Klopt heb je ook gelijk in hij zal straks ook concessies doen , maar die anderen niet hoor zien het gewoon niet van hunzelf. Die spiegel is zwart bij hun.Make trouble not war![]()
Nee zelfs dan zouden ze het niet zien.. ze vinden zichzelf geweldigquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:52 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Tja... ik zie het nog gebeuren ook. Er moeten echt beelden die loods in komen. Laat ze maar zien hoe vies ze bezig zijn.![]()
Janken of buitensluiten,dat is nogal een verschil.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij zeikt zelf ook continu overal alles, dus dan niet janken als er dan ook mensen over hem janken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Als de febo incl JdM een beetje respect heeft laten ze die aso bakken een voor een verdwijnen daar .quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:53 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ik denk dat Cees al genoeg consessies doet. Hij zeikt al veel minder dan in het begin. En wat hij zegt daar zit wat in en hij brengt het met respect.![]()
heeft ze zo snel gedoucht ?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:54 schreef Bramenstruik het volgende:
Gnoom ook weer volgeplamuurd zie ik![]()
+1quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Janken of buitensluiten,dat is nogal een verschil.![]()
Dat vind ik toch wel heel treurig. Zo ga je niet met mensen omquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:43 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
![]()
Leuk...weer kinderen met kankerAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Ze vond het zelf heel normaal en had geen zin om er met Cees over te praten. Ze laat haar ware aard steeds meer zien.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:55 schreef Is_it_Heaven het volgende:
[..]
Dat vind ik toch wel heel treurig. Zo ga je niet met mensen omIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
ja en niet willen dat zo'n zure zeikerd heel dichtbij je zit en buitensluiten is ook nogal een verschilquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Janken of buitensluiten,dat is nogal een verschil.
maar ook al sluiten ze hem helemala buiten als je de heel dag een kop als een oorwurm trekt moet je niet opkijken dat niet je wil zien, als hij dat op die leeftijd nogniet snaptThere's a virus in my system
Ik begrijp Utopia nietquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
-12657.254quote:There's a virus in my system
Gina wil November in het teken zetten van Kanker
en een Academy organiseren wat stichting haarwens doet
of ze dan een kindje willen mee nemen om te laten zien![]()
en 24uur knippen , veel salonnetjes die kant uit uitnodigen
Naomie fotograve .. fodo maken en doneren
en le luifel inkomen ook doneren
.... programma is rond
evt iets met snorren oppert Mark![]()
Eigenlijk laat dit experiment wel zien hoe fout mensen kunnen zijn. Dit gebeurt ook in het echte leven.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze vond het zelf heel normaal en had geen zin om er met Cees over te praten. Ze laat haar ware aard steeds meer zien.
Het enige verschil is dat Cees dan naar vrienden of familie kan gaan. Maar in die loods heeft hij niemand.![]()
In het teken van kanker? Gaan ze dan vaker met het woord schelden?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:57 schreef Cir het volgende:
Gina wil November in het teken zetten van Kanker
en een Academy organiseren wat stichting haarwens doet
of ze dan een kindje willen mee nemen om te laten zien![]()
en 24uur knippen , veel salonnetjes die kant uit uitnodigen
Naomie fotograve .. fodo maken en doneren
en le luifel inkomen ook doneren
.... programma is rond
evt iets met snorren oppert MarkIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Niet dusquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Stanford experiment, google maarquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:58 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Eigenlijk laat dit experiment wel zien hoe fout mensen kunnen zijn. Dit gebeurt ook in het echte leven.
Het enige verschil is dat Cees dan naar vrienden of familie kan gaan. Maar in die loods heeft hij niemand.Make trouble not war![]()
ja je gaat als 'volwassen' man in het normale leven janken bij je familie als iemand niet wil dat je heel dichtbij zit maar dat wel een ander kan/wil?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:58 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Eigenlijk laat dit experiment wel zien hoe fout mensen kunnen zijn. Dit gebeurt ook in het echte leven.
Het enige verschil is dat Cees dan naar vrienden of familie kan gaan. Maar in die loods heeft hij niemand.
![]()
Ze had toch mooi zelf kunnen gaan met haar grote muil. Als ik Cees was geweest bleef ik gewoon zittenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze vond het zelf heel normaal en had geen zin om er met Cees over te praten. Ze laat haar ware aard steeds meer zien.![]()
![]()
het raakt mij niet (meer)quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
In het teken van kanker? Gaan ze dan vaker met het woord schelden?
iedereen kan zeggen zeiken schelden bedelen
... boeimd geen ene tyfes..
dat bedelen en zogenaamde goede doelen
om glijkutjes een goed gevoel te geven ..
blond ..aan tafel nu.. prim voorbeeld
miss business ..breek me de bek niet open![]()
![]()
![]()
![]()
dat zeg je heel extreem, beetje flauw, gewoon ergens over praten ff ontladen kan ookquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja je gaat als 'volwassen' man in het normale leven janken bij je familie als iemand niet wil dat je heel dichtbij zit maar dat wel een ander kan/wil?
Make trouble not war![]()
ik snap echt niet dat niemand zegt: op deze manier kunnen we niet omgaan met een man van 61 jaar!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:00 schreef Is_it_Heaven het volgende:
[..]
Ze had toch mooi zelf kunnen gaan met haar grote muil. Als ik Cees was geweest bleef ik gewoon zitten![]()
ooh ik zeg wat extreems in de cos?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:00 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat zeg je heel extreem, beetje flauw, gewoon ergens over praten ff ontladen kan ookThere's a virus in my system
Tuurlijk, slaat ook nergens op.Alsof dit erom gaat dat iemand niet naast hem wil zitten. Maar dat weet die user zelf ook welquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:00 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat zeg je heel extreem, beetje flauw, gewoon ergens over praten ff ontladen kan ook![]()
![]()
klopt je ziet alleen de gesprekjes ..ala dokter lofquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:44 schreef doodmoe het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat dat mormel op de tweede plek staat. Ik snap echt niet wat mensen in haar zien!
Haar foute dingen laten ze misschien neit op tv zien? Net zoals met laura toen, lieten ze ook alleen de leuke laura zien.![]()
datquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:00 schreef Cir het volgende:
[..]
het raakt mij niet (meer)
iedereen kan zeggen zeiken schelden bedelen
... boeimd geen ene tyfes..
dat bedelen en zogenaamde goede doelen
om glijkutjes een goed gevoel te geven ..
blond ..aan tafel nu.. prim voorbeeld
miss business ..breek me de bek niet open![]()
![]()
![]()
laat die user lekker zelf bepalen wat hij weet of vindt, aanstelleritis over zielige cees hier...quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:02 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Tuurlijk, slaat ook nergens op.Alsof dit erom gaat dat iemand niet naast hem wil zitten. Maar dat weet die user zelf ook welThere's a virus in my system
4 a 5 vlechten zijn er nodig voor 1 kinder pruikje verteld mevroi
Mark vraagd hoe zit het met de verzekring ?
die vergoeden er niets van ??
Yvon/blde mevroi verteld ..ze zijn een stichting
en kunnen het e.a. declareren![]()
![]()
Tja, en zo kom je dus op nummer 2 in de poll.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:02 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
klopt je ziet alleen de gesprekjes ..ala dokter lof
Jammer want zo leuk is die Gabsje niet hoor![]()
![]()
heeel veel vinden haar geweldig op fb enzquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:03 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Tja, en zo kom je dus op nummer 2 in de poll.
Jammer want zo leuk is die Gabsje niet hoor![]()
![]()
Zo ie zo zal het belachelijk zijn, welke leeftijd dan ook..quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:01 schreef doodmoe het volgende:
[..]
ik snap echt niet dat niemand zegt: op deze manier kunnen we niet omgaan met een man van 61 jaar!![]()
Weer zoiets wat door "achter" is geregeld.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:03 schreef Cir het volgende:
4 a 5 vlechten zijn er nodig voor 1 kinder pruikje verteld mevroi
Mark vraagd hoe zit het met de verzekring ?
die vergoeden er niets van ??
Yvon/blde mevroi verteld ..ze zijn een stichting
en kunnen het e.a. declareren
Ze hebben nergens respect voor, ook niet voor zieke kindjes hoor. Dit is alleen om er zelf beter van te worden.![]()
Om ziek van te worden..quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:04 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Weer zoiets wat door "achter" is geregeld.
Ze hebben nergens respect voor, ook niet voor zieke kindjes hoor. Dit is alleen om er zelf beter van te worden.![]()
Ja op fb zag ik een topic waarin je moest schrijven wie je de leukste vond. Er de naam Gabrielle kwam heel veel voor. Ik zie dat leuke van haar niet zo maar ja.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:04 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
heeel veel vinden haar geweldig op fb enz![]()
Nee hoor,maar wel een beetje flauw.Je weet beter.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja dat is waar.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:04 schreef xFleur het volgende:
[..]
Zo ie zo zal het belachelijk zijn, welke leeftijd dan ook..![]()
Het zijn stuk voor stuk tokkies die Cees zijn scherpe tong niet aankunnen.Dus gaan ze roddelen jennen en pesten precies dat waar ze wel goed in zijn.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:01 schreef doodmoe het volgende:
[..]
ik snap echt niet dat niemand zegt: op deze manier kunnen we niet omgaan met een man van 61 jaar!
Een aantal uitgezonderd.![]()
het aangeboden haar moet min 30 cm zijn
inv knoop technieken, mevroi spikkelshirt verteld
dat 25 cm haar wrd een pruik net op de schouder
..
ze proberen wat bij het kindje past ,wat hun voorgaande look was
Blnde mevroi ; we geven ook mensen die hun haar gedoneerd hebben een aandenken![]()
absoluut niet, geen last van aanstelleritis, en met zn 61, hij is echt niet bejaard, en volwassen ook nog, gaat meer om het contrastquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
laat die user lekker zelf bepalen wat hij weet of vindt, aanstelleritis over zielige cees hier...Make trouble not war![]()
ga jij helemaal weg ,met je flauwquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nee hoor,maar wel een beetje flauw.Je weet beter.
Cees is een zeur maar hij brengt het wel netjes. Hij wil ze aanspreken op wat beter kan en wat beter zou moeten. Hij gebruikt de juiste woorden en hoeft niet te schelden. Zijn niveau is een stuk hoger dan wat daar zit. En daar kunnen de tokkies niet tegen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:05 schreef Is_it_Heaven het volgende:
[..]
Het zijn stuk voor stuk tokkies die Cees zijn scherpe tong niet aankunnen.Dus gaan ze roddelen jennen en pesten precies dat waar ze wel goed in zijn.
Een aantal uitgezonderd.
Nicole komt niet verder dan: "al die shit" en naomi kan alleen maar... "hihihihi"![]()
Jammer dat Gaby er niet meer is...quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:06 schreef Cir het volgende:
het aangeboden haar moet min 30 com zijn
inv knoop technieken, mevroi spikkelshirt verteld
dat 25 cm haar wrd een pruik net op de schouder
..
ze proberen wat bij het kindje past ,wat hun voorgaande look was
Blnde mevroi ; we geven ook mensen die hun haar gedoneerd hebben een aandenken
Maar de staart van Nicole kan ook nog...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)![]()
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:04 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Weer zoiets wat door "achter" is geregeld.
Ze hebben nergens respect voor, ook niet voor zieke kindjes hoor. Dit is alleen om er zelf beter van te worden.ach maak je niet zo druk we weten inmiddels wel hoe het zit met deze mensonsquote:
probeer de humor er van te zien ...
niemand wrd gedwongen tot iets ,je kan zo vertrekken
met of zonder borg de poort is open![]()
![]()
Remy heeft gezegd dat Ivan Bas in de eerste ronde al moet afmaken? Beetje triest.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Los van dat Cees een zeur is werkt hij keihard en is hij DE ENIGE die normaal praat, met respect en mensen bedankt (wat voor normale mensen normaal is maar voor die tokkies daar heel bijzonder).quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:07 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Cees is een zeur maar hij brengt het wel netjes. Hij wil ze aanspreken op wat beter kan en wat beter zou moeten. Hij gebruikt de juiste woorden en hoeft niet te schelden. Zijn niveau is een stuk hoger dan wat daar zit. En daar kunnen de tokkies niet tegen.
Nicole komt niet verder dan: "al die shit" en naomi kan alleen maar... "hihihihi"
Daardoor is hij een uitzondering en wordt hij weggepest..
Hij werkt hard en hij zegt de waarheid.. 2 dingen waar ze NIET tegen kunnen.![]()
lees nog eens wat ik post, laat die user, ik dus zelf weten wat hij vind, IK VIND, vinden dus, niet perse de absolute waarheid, welke ook lastig is in zulke gevallen, ik vind het aanstelleritisquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:06 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
absoluut niet, geen last van aanstelleritis, en met zn 61, hij is echt niet bejaard, en volwassen ook nog, gaat meer om het contrastThere's a virus in my system
Tja, ik ben ook bang dat bas pijn gaat krijgen. Maar Bas heeft hem zelf uitgedaagd.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:08 schreef mazaru het volgende:
Remy heeft gezegd dat Ivan Bas in de eerste ronde al moet afmaken? Beetje triest.
Ik denk dat hij daar best een beetje spijt van heeft![]()
![]()
Hebben we eerder gezien toch ? Ben zo klaar met deze groep. het is niks, was niks en het wordt ook niks..en ik gun het ze ook nietquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:08 schreef xFleur het volgende:
[..]
Los van dat Cees een zeur is werkt hij keihard en is hij DE ENIGE die normaal praat, met respect en mensen bedankt (wat voor normale mensen normaal is maar voor die tokkies daar heel bijzonder).
Hij werkt hard en hij zegt de waarheid.. 2 dingen waar ze NIET tegen kunnen.![]()
En dat gepest stoort me.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:08 schreef xFleur het volgende:
[..]
Los van dat Cees een zeur is werkt hij keihard en is hij DE ENIGE die normaal praat, met respect en mensen bedankt (wat voor normale mensen normaal is maar voor die tokkies daar heel bijzonder).
Hij werkt hard en hij zegt de waarheid.. 2 dingen waar ze NIET tegen kunnen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gina ...aaaagh prachtig...prachtig...smelt
Gina.. miss social lik mn teen![]()
![]()
Mark leest voor , als bedrijg kan je voor 150,- /1500 ook
een kind blij maken.....
mevroi er zijn bedrijven die sponseren een pruik die krijgen een oorconde
kosten zijn pjaar 1500,-![]()
![]()
Om over Stephanie nog maar te zwijgen ,wat een attitude heeft diequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:07 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Cees is een zeur maar hij brengt het wel netjes. Hij wil ze aanspreken op wat beter kan en wat beter zou moeten. Hij gebruikt de juiste woorden en hoeft niet te schelden. Zijn niveau is een stuk hoger dan wat daar zit. En daar kunnen de tokkies niet tegen.
Nicole komt niet verder dan: "al die shit" en naomi kan alleen maar... "hihihihi"![]()
![]()
offtopicquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
lees nog eens wat ik post, laat die user, ik dus zelf weten wat hij vind, IK VIND, vinden dus, niet perse de absolute waarheid, welke ook lastig is in zulke gevallen, ik vind het aanstelleritis![]()
![]()
volgens mij doe ik dat ook.................... ik heb niets persoonlijks over je bijdrage gezegd, sterker nog ik vind het wel leukquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
lees nog eens wat ik post, laat die user, ik dus zelf weten wat hij vind, IK VIND, vinden dus, niet perse de absolute waarheid, welke ook lastig is in zulke gevallen, ik vind het aanstelleritisMake trouble not war![]()
Told ya... Gabri weer zeiken tegen dr 'vriendinnen' over Cees..
En dr 'vriendinnen' lullen even hard mee..
Uiteraard loopt Stiff ook weer hard mee te zeiken over Cees![]()
![]()
![]()
die van Gnoom ookquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:07 schreef Scherzo het volgende:
[..]
Jammer dat Gaby er niet meer is...
Maar de staart van Nicole kan ook nog...![]()
![]()
Ik gun ze ook niets meer, al anderhalf jaar wachten op op iemand die hen aan kan. Cees ziet het goed maar is niet brutaal genoeg om ze echt aan te pakken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:09 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Hebben we eerder gezien toch ? Ben zo klaar met deze groep. het is niks, was niks en het wordt ook niks..en ik gun het ze ook niet![]()
studeer je voor cees ofzo?quote:There's a virus in my system
Stif is gewoon de verpersoonlijking van een Tokkie/ASO.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:09 schreef Is_it_Heaven het volgende:
[..]
Om over Stephanie nog maar te zwijgen ,wat een attitude heeft dieAllemaal cabaretteketet!![]()
Uitspraken van iemand die een paar tikken teveel tegen zn hoofd heeft gehad.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:08 schreef mazaru het volgende:
Remy heeft gezegd dat Ivan Bas in de eerste ronde al moet afmaken? Beetje triest."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Ach Naomi staat weer met fototoestel in haar handen. Ze moet dus weer werken. Wat zal ze moe zijn de rest van de dag![]()
Dan komen die flaporen niet meer door haar haren heenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:11 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik gun gnoom een hele hoge bobboven haar oortjes
Ach Ivan gaat elastiek pakken voor Noom, ze kan zelf niet lopen naar de loods blijkbaar.
Voor sommigen doen ze alles en voor anderen doen ze niks!![]()
Bas zat flink uit te dagen en had een grote bek, daarom zei hij dat jaquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:08 schreef mazaru het volgende:
Remy heeft gezegd dat Ivan Bas in de eerste ronde al moet afmaken? Beetje triest.
TEAM TAFEL![]()
Kaal nog beter...quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:11 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik gun gnoom een hele hoge bobboven haar oortjes
Kan ze dr flapoortjes niet meer verbergen (alleen wat tegen Naomi hoor, niks tegen kale vrouwen en flapoortjes)
![]()
Stiff is een jonge Nesje.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Stif is gewoon de verpersoonlijking van een Tokkie/ASO.
Ze spreken beiden met accent, koken in de keuken, neuken wie ze neuken kunnen, zuipen wat ze zuipen kunnen en zijn nog erg aso ook![]()
![]()
En net weer 5 min boks bewegingen gedaan.. dus die ploft straks weer lekker op bed neer (als er 'echt gewerkt' moet worden..) Als er dan nog een feestje is komt ze dr bedje weer uitquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:11 schreef doodmoe het volgende:
Ach Naomi staat weer met fototoestel in haar handen. Ze moet dus weer werken. Wat zal ze moe zijn de rest van de dag![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:12 schreef xFleur het volgende:
[..]
Kaal nog beter...
Kan ze dr flapoortjes niet meer verbergen (alleen wat tegen Naomi hoor, niks tegen kale vrouwen en flapoortjes)
![]()
![]()
Wat ik begreep mochten ze niet op het hoofd slaanquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:08 schreef mazaru het volgende:
Remy heeft gezegd dat Ivan Bas in de eerste ronde al moet afmaken? Beetje triest.![]()
Inderdaad. 1 verkeerde klap en het kan heel fout aflopen. Ivan en Bas is geen gelijke partij.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:11 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Uitspraken van iemand die een paar tikken teveel tegen zn hoofd heeft gehad.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:09 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Tja, ik ben ook bang dat bas pijn gaat krijgen. Maar Bas heeft hem zelf uitgedaagd.
Ik denk dat hij daar best een beetje spijt van heeftarme Bas gaat het echt niet redden tegen Ivan.
![]()
![]()
Heel suggestief, je zit altijd op het randje van persoonlijk wordenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Zoiets zou jij nooit doen, mensen buitensluiten.Make trouble not war![]()
Zoals gisteren, toen ze als een van de weinigen uren bezig was het terrein netjes te maken?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:13 schreef xFleur het volgende:
[..]
En net weer 5 min boks bewegingen gedaan.. dus die ploft straks weer lekker op bed neer (als er 'echt gewerkt' moet worden..) Als er dan nog een feestje is komt ze dr bedje weer uit![]()
Er was ook gezegd niet tegen het hoofd of zoiets. Omdat ze ander gewicht hebben en dus geen eerlijke partij is.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Inderdaad. 1 verkeerde klap en het kan heel fout aflopen. Ivan en Bas is geen gelijke partij.
De leraar wilde dat Bas tegen Rolf ging? Maar ja de wedstrijd ging juist om Bas en Ivan.![]()
Klopt. Hij moest hem in de maag stompen om hem knock-out te krijgen volgens Remyquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:13 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Wat ik begreep mochten ze niet op het hoofd slaanIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Respect.. voor een van dr eerste keren sinds dr verblijven paar uur gewerkt..quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Zoals gisteren, toen ze als een van de weinigen uren bezig was het terrein netjes te maken?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:14 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Heel suggestief, je zit altijd op het randje van persoonlijk worden![]()
![]()
Bas kan het wel aan denk ik, hoop ik, hij weet waar hij aan begint..quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:14 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Er was ook gezegd niet tegen het hoofd of zoiets. Omdat ze ander gewicht hebben en dus geen eerlijke partij is.
De leraar wilde dat Bas tegen Rolf ging? Maar ja de wedstrijd ging juist om Bas en Ivan.
Ik heb hem nog bijna nooit zien trainen terwijl zn trainer zegt dat hij altijd moet trainen... uren per dag..
Maar ik denk idd dat Ivan gaat winnen, maar dat is oke toch? Gaan Bas en zn trainer ook al van uit.. haha![]()
Het verschil in niveau maakt natuurlijk helemaal niet uit.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:12 schreef rowan634 het volgende:
[..]
Bas zat flink uit te dagen en had een grote bek, daarom zei hij dat ja
Net alsof je met voetbal met 200-0 wint van een G-elftal
Echt iets om trots op te zijn
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Lulkoek natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:15 schreef xFleur het volgende:
[..]
Respect.. voor een van dr eerste keren sinds dr verblijven paar uur gewerkt..![]()
Ivan zei zelf dat hij het leuk wilde houden omdat Bas zoveel getraind had. Denk dat Remy ook meer aan het dollen wasquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:16 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Het verschil in niveau maakt natuurlijk helemaal niet uit.
Net alsof je met voetbal met 200-0 wint van een G-elftal
Echt iets om trots op te zijn
TEAM TAFEL![]()
Enige wat de utopianen nu zeggen bij de shoot is: je moet dit dat en dat allemaal weg shoppen hoor
Rolletjes, moedervlekjes, pukkeltjes, schele oogjes, alles moet geshopt worden natuurlijk![]()
Want anders weet NL niet hoe ze eruit zien.. tis natuurlijk niet zo dat er 150 camera's om hun heen staan![]()
![]()
Hij ziet er echt niet verkeerd uit! Als ik 20 jaar jonger was geweest dan ging ik erinquote:
Bas heeft hem zelf uitgedaagd. Ik neem aan dat hij er wel spijt van heeftquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:16 schreef xFleur het volgende:
[..]
Bas kan het wel aan denk ik, hoop ik, hij weet waar hij aan begint..
Ik heb hem nog bijna nooit zien trainen terwijl zn trainer zegt dat hij altijd moet trainen... uren per dag..
Maar ik denk idd dat Ivan gaat winnen, maar dat is oke toch? Gaan Bas en zn trainer ook al van uit.. haha![]()
![]()
WEETJE hoe veel werk het is om dat ding op te laden!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:20 schreef Koekiebakkie het volgende:
Man man man een fotoshoot en madame heeft de batterij bijna leeg.Dit geloof je toch niet.![]()
![]()
![]()
Ik heb hem wel zien trainen,en dat is wel indrukwekkend.Vooral zijn traptechniek,dat zie ik Ivan nog niet doen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:16 schreef xFleur het volgende:
[..]
Bas kan het wel aan denk ik, hoop ik, hij weet waar hij aan begint..
Maar ik denk idd dat Ivan gaat winnen, maar dat is oke toch? Gaan Bas en zn trainer ook al van uit.. haha“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kijk dat alcohollijfje van Ben nou in vergelijking met Ivan en Bas![]()
Nou dat boezemt angst inquote:
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ik ben zo ie zo voor Basquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb hem wel zien trainen,en dat is wel indrukwekkend.Vooral zijn traptechniek,dat zie ik Ivan nog niet doen.![]()
![]()
Fotoshoppen.. fotoshoppen... fotoshoppenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:21 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Kijk mam...geen tietenAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Dan moet er een heel nieuw lijf onderquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:22 schreef xFleur het volgende:
[..]
Fotoshoppen.. fotoshoppen... fotoshoppen
Je kan er op wachten dat er zelfs geen SD kaartje inzit.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:20 schreef Koekiebakkie het volgende:
Man man man een fotoshoot en madame heeft de batterij bijna leeg.Dit geloof je toch niet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
was leuker geweest als je had gezegd "zonder tieten" (heb ooit wat met copywriting gedaan)quote:Make trouble not war![]()
Doet Naomi toch wel...quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan moet er een heel nieuw lijf onder![]()
Alles wordt weggewerkt, bewerkt enz.
En waarom? Want er staan 24/7 camera's op, de meest 'lelijke' caps en foto's gaan rond op het internet![]()
![]()
Ditquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij ziet er echt niet verkeerd uit! Als ik 20 jaar jonger was geweest dan ging ik erinal was het alleen maar om die onverstoorbare grijns.
![]()
True true..quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:23 schreef Koekiebakkie het volgende:
Naomi:Maak me boos
Bjorn:Gio gaat vreemd...............met Isabel![]()
![]()
Ach, die 'wedstrijd' tussen Ivan en Bas moet dé publiekstrekker worden...
Dus die blijven elkaar uitdagen en opfokken naarmate die dag komt...
Uiteindelijk zullen er afspraken zijn om het leuk te houden...
Het is en blijft 'amusement'...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)![]()
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:23 schreef Koekiebakkie het volgende:
Naomi:Maak me boos
Bjorn:Gio gaat vreemd...............met Isabel![]()
![]()
![]()
Dan sta je daar jezelf te bekijken in die spiegel en dan die rotkop van Stiff er bovenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:21 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Zoenen,zoenen.quote:![]()
![]()
Goedemiddag.
Het gaat hier soms weer op de aanvallende toer richting elkaar. Puur en alleen iemands mening over (iets op de streams in) UTO betwisten prima, maar houd kwalificaties richting de user zélf er dan aub buiten. Thanks."Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."![]()
Het was al weer voorbij toch?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:26 schreef Gert het volgende:
Goedemiddag.
Het gaat hier soms weer op de aanvallende toer richting elkaar. Puur en alleen iemands mening over (iets op de streams in) UTO betwisten prima, maar houd kwalificaties richting de user zélf er dan aub buiten. Thanks.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ik kan me heel goed voorstellen dat Gabr. het een keer zat is.. zij is de enige tot nu toe nog geweest die Cees meerdere keren heeft uitgelegd dat hij vaak bij anderen in hun bufferzone komt ...mensen geven het eerst aan maar toch gaat Cees door ..als Cees je iets wilt vertellen of laten zien gaat hij net zolang door tot hij zijn ei kwijt is ..gaat irritant aan je zitten of volgt je desnoods nog naar de wc...als mensen aangeven van nu even niet Cees gaat hij door en door en door en door...quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:10 schreef xFleur het volgende:
Told ya... Gabri weer zeiken tegen dr 'vriendinnen' over Cees..
En dr 'vriendinnen' lullen even hard mee..
Uiteraard loopt Stiff ook weer hard mee te zeiken over Cees![]()
Bas heeft hem zelfs nog de tip gegeven om niet constant met zijn vingers in het eten te zitten ..maar nee hoor meneer Cees trekt zelf ook niets aan van kritiek wat hij krijgt ...gisteren laat zag ik hem uit 2 bakjes ijs proeven ..lepel in een bakje ..lepel in zijn mond..lepel in het andere bakje ..lepel in zijn mond ..en dit zon 10 keer ..daarna werd er een glas gevuld met schepjes ijs en weer steeds de lepel aflikken ... bakjes ijs werden daarna keurig afgedekt en weer terug gezet in de koelkast .... ik zou daar echt niks meer vreten waar Cees aan heeft gezeten
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Heb je ook van het moment zelf?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
* Video(link) verwijderd op last van Talpa![]()
Vertel? Ik zat op de andere stream.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:25 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ivan kon zijn handjes al niet thuis houden![]()
Deze foto even opslaan en dan een 'voor/na' foto plaatsen met alles gephotoshopped straksquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jezus wat ziet ze er uit, weer zo'n vieze laag troep op d'r smoel![]()
![]()
Waarom moet dat gilkrijsspeenvarken altijd overal bovenuit gillen.
Dat lees ik graagquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb hem wel zien trainen,en dat is wel indrukwekkend.Vooral zijn traptechniek,dat zie ik Ivan nog niet doen.![]()
![]()
Gaf al een flinke mep in de buik van Basquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Vertel? Ik zat op de andere stream.![]()
Jammer dat Wim er niet bij is,en waar zit Rob eigenlijk?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het is een fotoshoot, het is niet meer dan normaal dat dergelijke foto's worden bijgewerkt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:31 schreef xFleur het volgende:
[..]
Deze foto even opslaan en dan een 'voor/na' foto plaatsen met alles gephotoshopped straks![]()
Zijn toch altijd dezelfde... morgen komen ze weer hetzelfde doen. Users afzeiken ipv cossenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:26 schreef Gert het volgende:
Goedemiddag.
Het gaat hier soms weer op de aanvallende toer richting elkaar. Puur en alleen iemands mening over (iets op de streams in) UTO betwisten prima, maar houd kwalificaties richting de user zélf er dan aub buiten. Thanks.![]()
![]()
![]()
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
* Video(link) verwijderd op last van Talpa![]()
![]()
Zeg ik dat het niet normaal is dan?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is een fotoshoot, het is niet meer dan normaal dat dergelijke foto's worden bijgewerkt.![]()
![]()
Waar Bas voor 'n week of 3 geleden nog 'n gescheurde buikspier had??quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:35 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Gaf al een flinke mep in de buik van Bas![]()
![]()
Helemaal mee eens en dan liggen janken ....quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:36 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Zijn toch altijd dezelfde... morgen komen ze weer hetzelfde doen. Users afzeiken ipv cossen![]()
Ik hoorde Rob eerder vragen aan Gabs waar de stofzuiger wasquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
Jammer dat Wim er niet bij is,en waar zit Rob eigenlijk?![]()
![]()
wimmie...heeft las van wimmie
zitton... zuchten ..wimmie
Mark ; zullen wij moregen ff dat bed in de wellness inelkaar zetten ?
Wimmie ; ga je dat vandaag leef halen \/
mark ; ja morgen
Donderdag de hele dag met een sling lopen toch ?
Mark ; ja helemaal geen zin in
Wimmie ; ik hoop dat ik donderdag mn post krijg![]()
Die indruk wek je wel een beetje.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:36 schreef xFleur het volgende:
[..]
Zeg ik dat het niet normaal is dan?![]()
Of ze voelen zich buitengesloten...quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:36 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Helemaal mee eens en dan liggen janken ....“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dacht dat het wel ok was weerquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:26 schreef Gert het volgende:
Goedemiddag.
Het gaat hier soms weer op de aanvallende toer richting elkaar. Puur en alleen iemands mening over (iets op de streams in) UTO betwisten prima, maar houd kwalificaties richting de user zélf er dan aub buiten. Thanks.Make trouble not war![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:28 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik kan me heel goed voorstellen dat Gabr. het een keer zat is.. zij is de enige tot nu toe nog geweest die Cees meerdere keren heeft uitgelegd dat hij vaak bij anderen in hun bufferzone komt ...mensen geven het eerst aan maar toch gaat Cees door ..als Cees je iets wilt vertellen of laten zien gaat hij net zolang door tot hij zijn ei kwijt is ..gaat irritant aan je zitten of volgt je desnoods nog naar de wc...als mensen aangeven van nu even niet Cees gaat hij door en door en door en door...
Bas heeft hem zelfs nog de tip gegeven om niet constant met zijn vingers in het eten te zitten ..maar nee hoor meneer Cees trekt zelf ook niets aan van kritiek wat hij krijgt ...gisteren laat zag ik hem uit 2 bakjes ijs proeven ..lepel in een bakje ..lepel in zijn mond..lepel in het andere bakje ..lepel in zijn mond ..en dit zon 10 keer ..daarna werd er een glas gevuld met schepjes ijs en weer steeds de lepel aflikken ... bakjes ijs werden daarna keurig afgedekt en weer terug gezet in de koelkast .... ik zou daar echt niks meer vreten waar Cees aan heeft gezeten![]()
En nu ligt hij op de vide met de stofzuigerslangquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:36 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Ik hoorde Rob eerder vragen aan Gabs waar de stofzuiger was![]()
![]()
![]()
Je zag dat Bas er iets last van had en iemand op de achtergrond zei ook dat het hem zeer deed.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Waar Bas voor 'n week of 3 geleden nog 'n gescheurde buikspier had??![]()
Alsof Gabs de stofzuiger weet te vinden. Die gebruikt ze nooit.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En nu ligt hij op de vide met de stofzuigerslang![]()
![]()
November stat voor kanker ..het is wel porstaat kanker
maar mischien kunnen mannen de snor laten staan
gina legt uit aan gabs wat de plannen zijn
zo veel mogelijk geld op halen, ik heb teveel eigen lijk om te doen
gabs; dat denk ik ook. ik heb honger ik ben misselijk ik wil muesly![]()
En gaan door tot ze uit pure wanhoop maar gelijk krijgenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Of ze voelen zich buitengesloten...![]()
Cees drukt op de toeter,iedereen aanwezig,Cees zegt jullie kunnen allemaal de tyfus krijgen,ruim je rotzooi zelf maar op!!!!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
En gaat lekker een shaggie roken,en mompelt; stelletje snotneuzen,schreeuwen en gillen dat kunnen ze.
Ach mag ik ook eens dromen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En nu ligt hij op de vide met de stofzuigerslang![]()
![]()
![]()
![]()
die weet alleen waar de pillenpot staat,lelijke draakquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:39 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Alsof Gabs de stofzuiger weet te vinden. Die gebruikt ze nooit.![]()
Misschien is het beter om dit te doen in de Fb.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:39 schreef Yeszie het volgende:
[..]
En gaan door tot ze uit pure wanhoop maar gelijk krijgen
Ik lig in een hoekje te janken omdat ik me buitengesloten voel.![]()
Ik heb het idee dat als ze echt wat hebben de utopianen zo veel mogelijk uit beeld worden gehouden, en als ze last hebben van aanstelleritis ze continu in beeld zijn en er over praten.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:38 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Je zag dat Bas er iets last van had en iemand op de achtergrond zei ook dat het hem zeer deed.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:28 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik kan me heel goed voorstellen dat Gabr. het een keer zat is.. zij is de enige tot nu toe nog geweest die Cees meerdere keren heeft uitgelegd dat hij vaak bij anderen in hun bufferzone komt ...mensen geven het eerst aan maar toch gaat Cees door ..als Cees je iets wilt vertellen of laten zien gaat hij net zolang door tot hij zijn ei kwijt is ..gaat irritant aan je zitten of volgt je desnoods nog naar de wc...als mensen aangeven van nu even niet Cees gaat hij door en door en door en door...
Bas heeft hem zelfs nog de tip gegeven om niet constant met zijn vingers in het eten te zitten ..maar nee hoor meneer Cees trekt zelf ook niets aan van kritiek wat hij krijgt ...gisteren laat zag ik hem uit 2 bakjes ijs proeven ..lepel in een bakje ..lepel in zijn mond..lepel in het andere bakje ..lepel in zijn mond ..en dit zon 10 keer ..daarna werd er een glas gevuld met schepjes ijs en weer steeds de lepel aflikken ... bakjes ijs werden daarna keurig afgedekt en weer terug gezet in de koelkast .... ik zou daar echt niks meer vreten waar Cees aan heeft gezeten![]()
Cees luisterd niet, \\\hoort je niet
eigen flow eigen zienswijze eigen waarheden
staat totaal niet open voor dingen die anders zijn
laat staan zich willen aanpassen aan jong spul
hij wil koste wat het kost de controle houden
over alles en iedereen![]()
je voelt je aangesproken dus..denk daar eens over naquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Misschien is het beter om dit te doen in de Fb.
Ik lig in een hoekje te janken omdat ik me buitengesloten voel.![]()
![]()
Gnoom krijst dat ze niet bij de wasmand wil staan
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:26 schreef Gert het volgende:
Goedemiddag.
Het gaat hier soms weer op de aanvallende toer richting elkaar. Puur en alleen iemands mening over (iets op de streams in) UTO betwisten prima, maar houd kwalificaties richting de user zélf er dan aub buiten. Thanks.There's a virus in my system
Niveaquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:41 schreef Cir het volgende:
[..]![]()
Cees luisterd niet, \\\hoort je niet
eigen flow eigen zienswijze eigen waarheden
staat totaal niet open voor dingen die anders zijn
laat staan zich willen aanpassen aan jong spul
hij wil koste wat het kost de controle houden
over alles en iedereen![]()
Het is ook echt waanzinnig moeilijk om te bedenken op wie de pijlen van Yeszie en Ff gericht zijn.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:42 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
je voelt je aangesproken dus..denk daar eens over na![]()
The fighting idiotsquote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
pff en maar door zuigen..quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Misschien is het beter om dit te doen in de Fb.
Ik lig in een hoekje te janken omdat ik me buitengesloten voel.
mens hou het gezellig
Forum Opties Forumhop: Hop naar: