Dat vind ik toch wel heel treurig. Zo ga je niet met mensen omquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:43 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Hij zat naast haar, of hij weg wilde gaan, ze kreeg het benauwd, om vervolgens tussen 2 anderen te gaan zitten
Ze vond het zelf heel normaal en had geen zin om er met Cees over te praten. Ze laat haar ware aard steeds meer zien.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:55 schreef Is_it_Heaven het volgende:
[..]
Dat vind ik toch wel heel treurig. Zo ga je niet met mensen om
ja en niet willen dat zo'n zure zeikerd heel dichtbij je zit en buitensluiten is ook nogal een verschilquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Janken of buitensluiten,dat is nogal een verschil.
Ik begrijp Utopia nietquote:
-12657.254quote:
Eigenlijk laat dit experiment wel zien hoe fout mensen kunnen zijn. Dit gebeurt ook in het echte leven.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze vond het zelf heel normaal en had geen zin om er met Cees over te praten. Ze laat haar ware aard steeds meer zien.
In het teken van kanker? Gaan ze dan vaker met het woord schelden?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:57 schreef Cir het volgende:
Gina wil November in het teken zetten van Kanker
en een Academy organiseren wat stichting haarwens doet
of ze dan een kindje willen mee nemen om te laten zien![]()
en 24uur knippen , veel salonnetjes die kant uit uitnodigen
Naomie fotograve .. fodo maken en doneren
en le luifel inkomen ook doneren
.... programma is rond
evt iets met snorren oppert Mark
Niet dusquote:
Stanford experiment, google maarquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:58 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Eigenlijk laat dit experiment wel zien hoe fout mensen kunnen zijn. Dit gebeurt ook in het echte leven.
Het enige verschil is dat Cees dan naar vrienden of familie kan gaan. Maar in die loods heeft hij niemand.
ja je gaat als 'volwassen' man in het normale leven janken bij je familie als iemand niet wil dat je heel dichtbij zit maar dat wel een ander kan/wil?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:58 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Eigenlijk laat dit experiment wel zien hoe fout mensen kunnen zijn. Dit gebeurt ook in het echte leven.
Het enige verschil is dat Cees dan naar vrienden of familie kan gaan. Maar in die loods heeft hij niemand.
Ze had toch mooi zelf kunnen gaan met haar grote muil. Als ik Cees was geweest bleef ik gewoon zittenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze vond het zelf heel normaal en had geen zin om er met Cees over te praten. Ze laat haar ware aard steeds meer zien.
het raakt mij niet (meer)quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
In het teken van kanker? Gaan ze dan vaker met het woord schelden?
dat zeg je heel extreem, beetje flauw, gewoon ergens over praten ff ontladen kan ookquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja je gaat als 'volwassen' man in het normale leven janken bij je familie als iemand niet wil dat je heel dichtbij zit maar dat wel een ander kan/wil?
![]()
ik snap echt niet dat niemand zegt: op deze manier kunnen we niet omgaan met een man van 61 jaar!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:00 schreef Is_it_Heaven het volgende:
[..]
Ze had toch mooi zelf kunnen gaan met haar grote muil. Als ik Cees was geweest bleef ik gewoon zitten
ooh ik zeg wat extreems in de cos?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:00 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat zeg je heel extreem, beetje flauw, gewoon ergens over praten ff ontladen kan ook
Tuurlijk, slaat ook nergens op.Alsof dit erom gaat dat iemand niet naast hem wil zitten. Maar dat weet die user zelf ook welquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:00 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat zeg je heel extreem, beetje flauw, gewoon ergens over praten ff ontladen kan ook
klopt je ziet alleen de gesprekjes ..ala dokter lofquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:44 schreef doodmoe het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat dat mormel op de tweede plek staat. Ik snap echt niet wat mensen in haar zien!
Haar foute dingen laten ze misschien neit op tv zien? Net zoals met laura toen, lieten ze ook alleen de leuke laura zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |