Maar wel bedankt.quote:
en 2 eitjesquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:41 schreef mootie het volgende:
Cees heeft twee plakjes ham, ik herhaal, twee plakjes ham.
Kiespijn,ligt op bedje.quote:
Cees mocht niet naast Gabs staan kijken naar het boksenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:40 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ik ben er pas net weer, hebben ze het weer gedaan?
Zo, laat stiff het maar niet zien. Dan krijgt hij weer zo drie stemmen van haar.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:42 schreef Cir het volgende:
omg Cees.. een uitsmijter Ham
2 eitjes 2 broodjes en ham
gezellig
in je eebtje
genieten
...nou ja genieten
remy is 3 keer wereldkampioenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:42 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Oke thnx![]()
En Gabs was tegen Cees uitgevallen?
Hij zat naast haar, of hij weg wilde gaan, ze kreeg het benauwd, om vervolgens tussen 2 anderen te gaan zittenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:42 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Oke thnx![]()
En Gabs was tegen Cees uitgevallen?
Ze zaten op de bank naar het boksen van Remy en Ivan te kijken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:40 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ik ben er pas net weer, hebben ze het weer gedaan?
Ja, met kiespijn kun je niet lopen. Dan blijf je in bed liggen zodat je het meer voeltquote:
Daar kreeg ze het benauwd van.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:43 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Cees mocht niet naast Gabs staan kijken naar het boksen
En dan te bedenken dat dat mormel op de tweede plek staat. Ik snap echt niet wat mensen in haar zien!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:43 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Cees mocht niet naast Gabs staan kijken naar het boksen
Stond naast haarquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:43 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Hij zat naast haar, of hij weg wilde gaan, ze kreeg het benauwd, om vervolgens tussen 2 anderen te gaan zitten
Nooit van gehoordquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:43 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
remy is 3 keer wereldkampioen
Ach, aansteller. Ze is net zo erg als de rest verdient de tweede plek echt niet!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:43 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Hij zat naast haar, of hij weg wilde gaan, ze kreeg het benauwd, om vervolgens tussen 2 anderen te gaan zitten
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:44 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Stond naast haar volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |