SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.utopiatv.nl/participant/active
Agenda:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja joh, die rennen zo weer naar het rokersbankje om stoer te praten over hoe goed ze Cees weer de grond in hebben getrapt... + alle andere ergernissen rond om Cees te bespreken (ACHTER ZN RUG OM uiteraard).quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:31 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
En ik zag Gina volgens mij naar Nicole kijken en lachen.![]()
![]()
spreek je gewoon uit joh doe niet zo treurig achterbaks
Meen je dit nou? Dan vliegen de Notes me om de oren.Ik kijk wel uit.
ik heb een pm boxFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Wat ze met chris flikte gaf precies aan wie/ hoe ze is.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:30 schreef xFleur het volgende:
[..]
En die grote bek erna is nog 100x lager....
Nogmaals: ik mocht haar wel.. maar ze heeft nu echt 'afgedaan'"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
Ivan zegt dat ie het wel leuk moet houden omdat Bas zoveel getraind heeft. Nee meteen afmaken zegt Remy. "Hij heeft zo'n grote bek? Dan moet ie het waarmaken"TEAM TAFEL![]()
Oh ja hoor, ik vond haar 'wel oke' maar ze was zeker niet een van mn favorieten ofzo..quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:34 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Wat ze met chris flikte gaf precies aan wie/ hoe ze is.
Zeker niet met dr geschreeuw en gescheld de hele dag![]()
Mark weer lekker met Gabs kleffen, slijmen, roddelen over Cees...
Schijnheil...
Als ie iets meer normaal zou zijn dan had hij moeten zeggen: hee Gabs dat van net was echt niet oke hoor.. Cees deed niks verkeerd op dat moment..
Maar ach, waarom zou je.. Meedoen met de groep is 1000x makkelijker dan het 'opnemen voor de minderen'.![]()
ook dat inderdaad, toch op die paar dingetjes na, ze heeft geen goed onderscheidingsvermogen, wil iedereen te vriend houden en wordt daardoor meegezogen volgens mijquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:34 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Wat ze met chris flikte gaf precies aan wie/ hoe ze is.Make trouble not war![]()
Valt me ook vaak tegen van Bjorn,die moet toch ook weten hoe het voelt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:36 schreef xFleur het volgende:
Mark weer lekker met Gabs kleffen, slijmen, roddelen over Cees...
Schijnheil...
Als ie iets meer normaal zou zijn dan had hij moeten zeggen: hee Gabs dat van net was echt niet oke hoor.. Cees deed niks verkeerd op dat moment..
Maar ach, waarom zou je.. Meedoen met de groep is 1000x makkelijker dan het 'opnemen voor de minderen'.![]()
Gina is een van mijn mindere favo dat gegil enzo. het gedrag tegen markFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Dat is echt een geslagen hond, vals als ik weet niet watquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:38 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Valt me ook vaak tegen van Bjorn,die moet toch ook weten hoe het voelt.Make trouble not war![]()
Dit doet de regie wel weer goed trouwens... we hebben het over de ergernissen naar Gabs en wie komt in beeld op stream 1? Gabsie![]()
![]()
en dat kleutergepraat, verschrikkelijk!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Gina is een van mijn mindere favo dat gegil enzo. het gedrag tegen markMake trouble not war![]()
Ik ben er pas net weer, hebben ze het weer gedaan?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:32 schreef xFleur het volgende:
[..]
Ja joh, die rennen zo weer naar het rokersbankje om stoer te praten over hoe goed ze Cees weer de grond in hebben getrapt... + alle andere ergernissen rond om Cees te bespreken (ACHTER ZN RUG OM uiteraard).![]()
Bjorn is de eerste die naar beneden gaat trappen als hij merkt dat er iemand lager in de pikorde staat.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:38 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Valt me ook vaak tegen van Bjorn,die moet toch ook weten hoe het voelt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Skeet,die heb ik al gejat.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:36 schreef mazaru het volgende:
Iemand nog een UI nodig
[ afbeelding ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wie is remy?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:33 schreef rowan634 het volgende:
Remy vindt dat Bas nu al een grote bek heeft. Ivan moet hem meteen uitschakelen![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: