man ga naar huisquote:
Hij zat in expeditie volgens mij, anders had ik hem ook niet gekend (zoals zo veel BN-ers die ik alleen ken door andere spelprogramma's/expeditie enzo.. haha, maar dat kan ook aan mij liggen)quote:
Walgelijk zootje. En er is echt niemand in die loods die dit gedrag ook vreselijk vindt. In hun ogen is dit normaal. Dat kan toch niet?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:44 schreef xFleur het volgende:
[..]
Ze zaten op de bank naar het boksen van Remy en Ivan te kijken.
Er was (bijna) geen plekje meer voor Cees... (Niemand schoof op of iets, want kon makkelijk erbij).
Dus Cees ging naast Gabs zitten waarop Gabs gelijk zei: ieuw ik krijg het benauwd van je (Terwijl ze ook naast Gina zat)
DUs Cees zei: Je zit ook naast Gina toch?
En toen zei Gabs: ja maar dat is mn BFF (ofzo).
En toen ging Gabs ergens anders zitten (TUSSEN 2 MENSEN).
Dus Cees brak/moest beetje huilen bij Mark (die vervolgens totaal niet/amper reageert daar op uiteraard).
Tis gewoon vet sneu voor Cees...
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:46 schreef Bramenstruik het volgende:
"Ik heb kiespijn, wat is jouw excuus?" Dat is de volgende na de regenversie "Het regent vandaag, wat is jouw excuus?"
Ja tis te gek voor woorden...quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:46 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Walgelijk zootje. En er is echt niemand in die loods die dit gedrag ook vreselijk vindt. In hun ogen is dit normaal. Dat kan toch niet?
En dan dus een Stiff die wordt de handen boven het hoofd gehouden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:47 schreef xFleur het volgende:
[..]
Ja tis te gek voor woorden...
Achter elkaar worden de werkers en de mensen die de waarheid durven te zeggen er uit gepest door de tokkies.. Ongelofelijk
Ik hoop wel dat er iemand is die opstaat en achter hem gaat staan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:47 schreef xFleur het volgende:
[..]
Misschien moeten we maar een vliegtuigje laten over komen voor hem
volwassen manquote:
Nee ze hebben weer gng tvmomentjes van het boksen...quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:48 schreef freaky40 het volgende:
Mooie dag voor een nieuwe bewoner...
Ze zien dat niet , ze zitten zo vol van hunzelf dat ze niet zien wat voor goeds Cees doet , tuig is het .quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:48 schreef doodmoe het volgende:
[..]
En dan dus een Stiff die wordt de handen boven het hoofd gehouden.
Zouden ze maar zo zuinig zijn op Cees. Die heeft vast nog meer meegemaakt als Stiff. Maar met die blonde snol houden ze wel rekening en met een oude man niet.
plus dat en het verschilt nogal per persoon of je het fijn vidn dat iemand zo close in je personal space zitquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:48 schreef Cir het volgende:
[..]
volwassen man
niemand staat met een pistool op zn kop
dat hij moet blijven
uwv..? integratie misschien..
gewoon biezen pakken inzien dat hij daar niet hoort
klaar....
wat hoort daar wel dan volgens jou?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:48 schreef Cir het volgende:
[..]
volwassen man
dat hij moet blijven
klaar....
Bas was naar het boksen aan het kijken en toen dat gebeurde keek hij wel naar Cees en Gabs wat er gebeurdequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:48 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat er iemand is die opstaat en achter hem gaat staan.
Zei Bas niks? Want die is wel goed met hem toch?
Hoe reageerde de rest?
Ja mee eens, maar... het zou toch beter zijn als de rest eens aangepakt zou worden. Zij moeten weten dat ze niks meer zijn dan een ander. Dat je pas respect krijgt als je het zelf ook geeft.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:48 schreef Cir het volgende:
[..]
volwassen man
dat hij moet blijven
klaar....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |