SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.utopiatv.nl/participant/active
Agenda:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
![]()
Hoogtepunt van de dag voor superwim.Vreten. Om 18.00u, heb je daarna nog wat aan je avond. Kun je verder met wat je de hele dag al doet; hangen.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
![]()
En we gaan ook niet op iedereen wachten, want dan wordt het eten koud.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Iedereen neemt die verschrikkelijke woordenschat van elkaar over.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:11 schreef sjampoeh het volgende:
Dat word ik ook kotsbeu: Dat wordt een dingetje dan'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Dat is toch niet gezond, om kalmeringspillen te slikken, zoals in Utopia.
Ja Ivan kijkt soms lodderig uit zijn ogen, die wordt daar ook handtam gemaakt!Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
hier heb je ei!!!!quote:There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
ik blijf me verbazenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
En we gaan ook niet op iedereen wachten, want dan wordt het eten koud.![]()
@Rasko: Ik had je post over Ivan gemist, sorry.![]()
Ivan ligt op de schommelbank, Rob maakt hem heul voorzichtig wakker.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
zit er daar nou een met een kinderwagen?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
En we gaan ook niet op iedereen wachten, want dan wordt het eten koud.![]()
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:12 schreef beequeen het volgende:
@Rasko: Ik had je post over Ivan gemist, sorry.![]()
Ivan ligt op de schommelbank, Rob maakt hem heul voorzichtig wakker.![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:12 schreef lonneberga het volgende:
[..]
zit er daar nou een met een kinderwagen?
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
houd ze lekker rustig, verbaas me er ook over, vooral zwak om dat steeds voor te schrijvenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:11 schreef Poezewoes het volgende:
Ja Ivan kijkt soms lodderig uit zijn ogen, die wordt daar ook handtam gemaakt!'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ik dacht, wat is die Gnoom weer aan het krijsen, maar er is baby in huis
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
pammetjes zijn echt geen lichte pillen of wel dan'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Snuifdoos: Hoe is het met je hoofd.
Ivan: Gaat wel.
Wim: Wat is er dan met je hoofd?
Ivan: Ik liep tegen de deur aan.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Nope, daarom is Ivan nu zo mak als een lammetje en kijkt als een waus uit zijn ogen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:13 schreef LLgetikt het volgende:
pammetjes zijn echt geen lichte pillen of wel dan“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
legt aan de dosis maar daarom slaat het ook nergens op on te suggeren dat ze r vol gegooid mee worden netzoals het coke gebruik allemaal vuyge speculaasquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:13 schreef LLgetikt het volgende:
pammetjes zijn echt geen lichte pillen of wel danThere's a virus in my system
het zijn geen vuige speculaties genoeg bewijs voor door mensen die het zelf daar zeidenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
legt aan de dosis maar daarom slaat het ook nergens op on te suggeren dat ze r vol gegooid mee worden netzoals het coke gebruik allemaal vuyge speculaas
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ik begrijp dat niet hoor....ze eten ze daar als m&m's....ik heb nog nooit zoiets gesliktquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, daarom is Ivan nu zo mak als een lammetje en kijkt als een waus uit zijn ogen.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
![]()
Sommige mensen zijn ziende blind.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:15 schreef LLgetikt het volgende:
het zijn geen vuige speculaties genoeg bewijs voor door mensen die het zelf daar zeiden“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
neem nog een fanta dat was met andrea en lang geleden.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:15 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
het zijn geen vuige speculaties genoeg bewijs voor door mensen die het zelf daar zeidenThere's a virus in my system
![]()
En nu mogen we wel meekijken op de laptop.
is goed ik neem wel een fantaquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
neem nog een fanta dat was met andrea en lang geleden.
nicole heeft het regelmatig over pammetjes
In DGK gebeurde precies hetzelfde.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:16 schreef HiDiHo het volgende:
Ik begrijp dat niet hoor....ze eten ze daar als m&m's....ik heb nog nooit zoiets geslikt
Ik ben er ook geen liefhebber van, maar soms kan het even niet anders. Daarom weet ik ook wat de uitwerking is.
Tramadol eb diclofenac slikken ze ook als snoepjes.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:17 schreef jeneker het volgende:
kijk net even terug van vanmorgen 2 uur lang cees maar dit gaat toch niet helpen ?![]()
![]()
Alco Ben met zijn kippenborst!quote:Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
ja iddquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn ziende blind.
zelf weten
Wat is dat dan?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
In DGK gebeurde precies hetzelfde.
Ik ben er ook geen liefhebber van, maar soms kan het even niet anders. Daarom weet ik ook wat de uitwerking is.
ontspanner ofzo?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
blijf je maar volhouden dat rolf snuift hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn ziende blind.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
zij zit daar echt alleen maar omdat ze hoopt ontdekt te worden als modelquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:17 schreef sjampoeh het volgende:
nomi is drukjes met haarzelf ..model wannabee ipv fotografe
[ afbeelding ]![]()
Had je nu maar HDR gebruikt hé.....kon je de contrast aanpassenAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
valt mee en dat ze het af en toe een klein tabletje krijgen kan, maar met zoveel.meegluurders gaan en kunnen ze de deelnemers niet platdrogerenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:17 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
is goed ik neem wel een fanta
nicole heeft het regelmatig over pammetjesThere's a virus in my system
Zie spoilerquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ivan zeer weer zeer onsmakelijk te eten. Met vingers bord schoonvegen en met zijn vingers in z'n mond.
BAH!!!!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker bekkie om in te lijsten
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:20 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Zie spoilerMijn ex gebruikte soms slaappillen.....ze werd er gewoon een zombie van......echt verschrikkelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
maar het was wel minder heftig als op de cos te lezen was of moet nog komen in het laatste half uurtjequote:![]()
Ja en ik hoor zo vaak mensen die slaappillen gebruiken dat ze zeggen '' ik kan niet meer zonder slapen ''quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mijn ex gebruikte soms slaappillen.....ze werd er gewoon een zombie van......echt verscrikkelijk
echt eng'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ik dacht dat ze altijd hele moeilijke bewerkingen deed op de foto 's.
Maar ze doet alleen het contrast en de tinten, nou dat kan ik ook nog wel, hoef ik geen fotograaf voor te zijn![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:22 schreef jeneker het volgende:
[..]
maar het was wel minder heftig als op de cos te lezen was of moet nog komen in het laatste half uurtje![]()
![]()
Slikt Ivan kalmeringspillen dan? Hoe weten jullie wat er daar voorgeschreven wordt? Gewoon vraagje, want ik zie dat nooit.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:11 schreef Poezewoes het volgende:
Ja Ivan kijkt soms lodderig uit zijn ogen, die wordt daar ook handtam gemaakt!If you don't like where you are, move. You are not a tree.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
pst Gnoom, je neus glimtquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Als je het mij vraagt verneukt ze die fotos alleen maarAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Specualties.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:23 schreef PrinsesVampi het volgende:
[..]
Slikt Ivan kalmeringspillen dan? Hoe weten jullie wat er daar voorgeschreven wordt? Gewoon vraagje, want ik zie dat nooit.![]()
als zij er maar goed op staat,de rest intresseert haar geen moer.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:24 schreef HiDiHo het volgende:
Als je het mij vraagt verneukt ze die fotos alleen maar![]()
Contrast omhoog, contrast omlaag...
En maar zuchten en steunen..
Wat heeft die meid het zwaar he.. pfff wat een werk![]()
![]()
op de foonquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:23 schreef xFleur het volgende:
Ik dacht dat ze altijd hele moeilijke bewerkingen deed op de foto 's.
Maar ze doet alleen het contrast en de tinten, nou dat kan ik ook nog wel, hoef ik geen fotograaf voor te zijn![]()
![]()
Zei ze dat!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:26 schreef lonneberga het volgende:
[..]
als zij er maar goed op staat,de rest intresseert haar geen moer.![]()
![]()
Is niet te zienquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:25 schreef Ebinas het volgende:
Bjorn voelt zich koortsig
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gebaseerd op waarnemingen.quote:
Ik roep niet zomaar wat.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Tja. Er zitten experts hier. Die weten het uit eigen ervaring en die zien dat dan...quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:23 schreef PrinsesVampi het volgende:
[..]
Slikt Ivan kalmeringspillen dan? Hoe weten jullie wat er daar voorgeschreven wordt? Gewoon vraagje, want ik zie dat nooit.
Ik vind die aannames ook vaak te ver gaan.
Zo krijg je de roddels de wereld in.![]()
OOH nu is ze de buikjes aan het wegwerken![]()
Want niemand weet hoe ze zijn natuurlijk... er staan gelukkig niet 24/7 camera's te draaien![]()
![]()
Ze heeft er echt de ballen verstand van en ze doet er niets meeAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:27 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]Die eet nog netjes met een vorkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het is een fucking fotoshoot, dan worden foto's bewerkt.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:28 schreef xFleur het volgende:
OOH nu is ze de buikjes aan het wegwerken![]()
Want niemand weet hoe ze zijn natuurlijk... er staan gelukkig niet 24/7 camera's te draaien![]()
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:27 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]Het enige verschil is dat je roti wel met je handen mag eten, de rotiplaat gebruik je dan als het ware als bestekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kabouter Nonomie en Kabouter Ceesquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Zeg ik dat het niet hoort dan?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is een fucking fotoshoot, dan worden foto's bewerkt.![]()
Merk gewoon op wat ze doet.. als dat zonder jouw toestemming mag...![]()
wat het maar een fucking fotoshootquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is een fucking fotoshoot, dan worden foto's bewerkt.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:29 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Kabouter Nonomie en Kabouter Cees
[ afbeelding ]![]()
![]()
Over buikjes gesproken, Wim deed niet mee?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:29 schreef xFleur het volgende:
[..]
Zeg ik dat het niet hoort dan?![]()
Merk gewoon op wat ze doet.. als dat zonder jouw toestemming mag...Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:29 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Kabouter Nonomie en Kabouter Cees
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ze doet er niets mee....alleen zwart/wit maken en/of contrast aanpassenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is een fucking fotoshoot, dan worden foto's bewerkt.![]()
![]()
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Nee deden er maar 6 mee aan de shootquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Over buikjes gesproken, Wim deed niet mee?![]()
Al zuchtend en steunend.. wat een werkquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze doet er niets mee....alleen zwart/wit maken en/of contrast aanpassen![]()
![]()
![]()
![]()
Het is geen wet van meden en perzen dat een fotoshoot bewerkt wordt. Een goed fotograaf kan een fotoshoot maken waarvan de foto's gelijk te gebruiken zijn, of waarvan de foto's onbewerkt mooi gevonden wordenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:29 schreef xFleur het volgende:
[..]
Je bent al 2 dagen aan het roepen dat ze de foto's van de shoot shopt, dan krijg ik de de indruk dat je vindt dat daar iets vreemds aan is.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:29 schreef xFleur het volgende:
[..]
Kwam dat tegen en dacht..hoppaquote:
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Jij ook weer hier om gebruikers persoonlijk ergens op aan te spreken?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Je hoeft niet te kijken, en zeker niet te cappen.
Naomi zit continu haar neus te snuiten. Die heeft dan natuurlijk ook gesnoven![]()
![]()
Precies....net alsof ze druk bezig isquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:31 schreef xFleur het volgende:
[..]
Al zuchtend en steunend.. wat een werk
Och, die pammetjes stellen niet zo veel voor hoor. Ze worden veel voorgeschreven, juist omdat het een snelle, makkelijke oplossing is. Alleen na 2 weken werkt het niet meer want je bouwt tolerantie op.If you don't like where you are, move. You are not a tree.![]()
Photoshop dacht ik.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:31 schreef xFleur het volgende:
Weet iemand welk programma ze gebruikt?![]()
Photoshop volgens mijquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:31 schreef xFleur het volgende:
Weet iemand welk programma ze gebruikt?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ja ze pikt mij er ook al altijd uit, maar ach, ieder zn dingquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:31 schreef EverHappy het volgende:
[..]
Jij ook weer hier om gebruikers persoonlijk ergens op aan te spreken?
Naomi zit continu haar neus te snuiten. Die heeft dan natuurlijk ook gesnoven
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dus niets geen buikies wegwerken. Dat valt nog mee voor een fotoshoot.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze doet er niets mee....alleen zwart/wit maken en/of contrast aanpassen![]()
![]()
![]()
![]()
Vooral even 10 x roepen dat ze NIET kan ETEN omdat ze ZO DRUK ISquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Precies....net alsof ze druk bezig is![]()
![]()
Ik vind het gewoon opvallend dat je het zooooo vies vindt hoe Ivan eet, maar er dan wel naar kijkt en er zelfs caps van maakt.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:31 schreef EverHappy het volgende:
[..]
Jij ook weer hier om gebruikers persoonlijk ergens op aan te spreken?
Naomi zit continu haar neus te snuiten. Die heeft dan natuurlijk ook gesnoven
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dat kan ze echt niet zonder dat je het ziet hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:32 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dus niets geen buikies wegwerken. Dat valt nog mee voor een fotoshoot.![]()
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat kan ze echt niet zonder dat je het ziet hoor![]()
Zo'n heel gat in een buik, maar hee het buikje is weg
![]()
![]()
En ze moet de koeien nog doen. Half uurtje werk, maar oké.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:32 schreef xFleur het volgende:
Vooral even 10 x roepen dat ze NIET kan ETEN omdat ze ZO DRUK IS
― Mark Twain
Ook nog.. jeetje wat zal die meid kapot moe zijn zometeenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
En ze moet de koeien nog doen. Half uurtje werk, maar oké.![]()
![]()
Dan heb ik een slechte arts, die schrijft ze helemaal niet zo voorquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:31 schreef PrinsesVampi het volgende:
Och, die pammetjes stellen niet zo veel voor hoor. Ze worden veel voorgeschreven, juist omdat het een snelle, makkelijke oplossing is. Alleen na 2 weken werkt het niet meer want je bouwt tolerantie op.![]()
![]()
In de uitzending is ze heeeel druk bezig, wedden?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
En ze moet de koeien nog doen. Half uurtje werk, maar oké.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Hee daar liggen mark en gina weer samen op bedje zonder dat ze setje zijn uiteraard...
Gina: ben je zo moe?
Mark: hmh
Gina: ik ook..
VAN WAT? Serieus? Pfff![]()
Dat vooral. Het gros van de artsen is er vreselijk alert op, omdat het snel verslavend is.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:34 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dan heb ik een slechte arts, die schrijft ze helemaal niet zo voor![]()
enige wat ik weet is dat Cees wel eens een opmerking maakte , dat hij niet snapte dat er daar mensen aan de anti depressie zaten en dan ook erbij deden drinken, veel drinkenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:31 schreef PrinsesVampi het volgende:
Och, die pammetjes stellen niet zo veel voor hoor. Ze worden veel voorgeschreven, juist omdat het een snelle, makkelijke oplossing is. Alleen na 2 weken werkt het niet meer want je bouwt tolerantie op.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Ook kapot moe, het is wat. Leven in Utopia is zwaar.
― Mark Twain
Wat bedoel je? Want een goede arts schrijft ze zeker niet voor als snoepjes!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:34 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dan heb ik een slechte arts, die schrijft ze helemaal niet zo voorIf you don't like where you are, move. You are not a tree.![]()
Zeg dat je je depressief voelt en ze schrijven ze voor hoor......quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat vooral. Het gros van de artsen is er vreselijk alert op, omdat het snel verslavend is.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Volgens mij zijn ze vandaag bezig geweest met de B&B inrichten.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:34 schreef xFleur het volgende:
Hee daar liggen mark en gina weer samen op bedje zonder dat ze setje zijn uiteraard...
Gina: ben je zo moe?
Mark: hmh
Gina: ik ook..
VAN WAT? Serieus? Pfff![]()
No way. Hier echt niet. En zeker niet voor depressie.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zeg dat je je depressief voelt en ze schrijven ze voor hoor......![]()
Nou dan verwacht ik toch een ander pilletje hoor.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zeg dat je je depressief voelt en ze schrijven ze voor hoor......![]()
Ja, wel een heel uurtje, wat een kanjersquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze vandaag bezig geweest met de B&B inrichten.![]()
![]()
En anti-depressiva zijn geen pammetjes.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:35 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
enige wat ik weet is dat Cees wel eens een opmerking maakte , dat hij niet snapte dat er daar mensen aan de anti depressie zaten en dan ook erbij deden drinken, veel drinken![]()
Ja kan ook iets anders zijn...........ik moet het iig nietquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:36 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Nou dan verwacht ik toch een ander pilletje hoor.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
is dat niet de bedoeling van COS, commentaar op streams ? Dus in dit geval commentaar op het eten van Ivan met voor de duidelijkheid een cap ?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon opvallend dat je het zooooo vies vindt hoe Ivan eet, maar er dan wel naar kijkt en er zelfs caps van maakt.![]()
Dit heeft niks te maken met verslaving maar het tijdelijk onderdrukken van gevoelens.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:35 schreef mootie het volgende:
Dat vooral. Het gros van de artsen is er vreselijk alert op, omdat het snel verslavend is.
Ik hou er verder over op, maar ik zie wat ik zie.
Mooi voorbeeld is Ivan en zijn woede- aanvallen.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
+1quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:37 schreef Verida het volgende:
[..]
is dat niet de bedoeling van COS, commentaar op streams ? Dus in dit geval commentaar op het eten van Ivan met voor de duidelijkheid een cap ?![]()
klopt..vandaar dat ik ook de woorden neer type die Cees zei en het geen pammetje noemdequote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:36 schreef mootie het volgende:
[..]
En anti-depressiva zijn geen pammetjes.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
?? Nou, dan heb je pas echt een slechte arts!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zeg dat je je depressief voelt en ze schrijven ze voor hoor......If you don't like where you are, move. You are not a tree.![]()
Jawel, maar als je het zo ontzettend vreselijk en vies doet, dan hóef je niet persé te kijken en te cappen. Dat is niet verplicht.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:37 schreef Verida het volgende:
[..]
is dat niet de bedoeling van COS, commentaar op streams ? Dus in dit geval commentaar op het eten van Ivan met voor de duidelijkheid een cap ?![]()
Ik begrijp je helemaal hoor, het is heel erg duidelijk als je weet waar je op moet letten.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit heeft niks te maken met verslaving maar het tijdelijk onderdrukken van gevoelens.
Ik hou er verder over op, maar ik zie wat ik zie.![]()
Dus je mag hier nu ook al geen COMMENTAAR OP STREAM geven?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon opvallend dat je het zooooo vies vindt hoe Ivan eet, maar er dan wel naar kijkt en er zelfs caps van maakt.
Is toch waar het hier over gaat? In plaats van Commentaar op Gebruikers?![]()
en ziet wat je wil zien...quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:38 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik begrijp je helemaal hoor, het is heel erg duidelijk als je weet waar je op moet letten.There's a virus in my system
Gnoomie: "Tuig hè, ik kom echt niet uit een nette buurt. Ik kom uit het witte dorp."
Goh
Colombia aan de WaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Dankjewel.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:38 schreef Verida het volgende:
Ik begrijp je helemaal hoor, het is heel erg duidelijk als je weet waar je op moet letten.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Gabri moet toch weer aankomen? Met alles wat ze eet hele dag?
Je kan mij niet wijsmaken dat ze nu nog afvalt met alles wat ze eet en ze sport nooit meer.![]()
Ik snap 'm niet… Ja, spammen onderdrukken tijdelijk gevoelens, maar na 2 weken werkt dat niet meer en moet je meer en meer; aka verslavingquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit heeft niks te maken met verslaving maar het tijdelijk onderdrukken van gevoelens.
Ik hou er verder over op, maar ik zie wat ik zie.
Mooi voorbeeld is Ivan en zijn woede- aanvallen.If you don't like where you are, move. You are not a tree.![]()
Het wordt wel gewaardeerd door mede cossers lijkt mij, niet iedereen heeft het moment meegekregen en de meeste caps hebben toch met ergernissen van de cossers te maken die daar dan weer over schrijven, dus ik begrijp niet helemaal eigenlijkquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Jawel, maar als je het zo ontzettend vreselijk en vies doet, dan hóef je niet persé te kijken en te cappen. Dat is niet verplicht.![]()
Lees de bijsluiter nog even.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:40 schreef PrinsesVampi het volgende:
Ik snap 'm niet… Ja, spammen onderdrukken tijdelijk gevoelens, maar na 2 weken werkt dat niet meer en moet je meer en meer; aka verslaving
― Mark Twain
Lieve hemel, dat zeg ik toch nergens. Ik zeg alleen dat ik het apart vind dat je er naar kijkt en capt, als je het zo ontzettend vies en walgelijk vindt.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:39 schreef EverHappy het volgende:
[..]
Dus je mag hier nu ook al geen COMMENTAAR OP STREAM geven?
Is toch waar het hier over gaat? In plaats van Commentaar op Gebruikers?![]()
Veel mensen hebben alleen stream 1 en geen betaalde streams..quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:40 schreef Verida het volgende:
[..]
Het wordt wel gewaardeerd door mede cossers lijkt mij, niet iedereen heeft het moment meegekregen en de meeste caps hebben toch met ergernissen van de cossers te maken die daar dan weer over schrijven, dus ik begrijp niet helemaal eigenlijk
Deze mensen waarderen het als mensen die meerdere streams hebben af en toe caps plaatsen en commentaar geven op streams die zij zelf niet zien..
Dus tja, dan hoort er ook vieze, gekke, rare streams bij, en dan mag de capsplaatser best zeggen dat hij/zij het vies of iets vindt.. COS Comments On Streams Commentaar Op Streams weetje...![]()
![]()
Nee je zegt niet dat je het apart vindt, je levert commentaar dat iemand niet verplicht is om te kijken en te cappen, dat is iets heel anders.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Lieve hemel, dat zeg ik toch nergens. Ik zeg alleen dat ik het apart vind dat je er naar kijkt en capt, als je het zo ontzettend vies en walgelijk vindt.
Maar genoeg off topic
Heeft Cees ook lekker meegegeten van de roti ?![]()
SL.![]()
― Mark Twain
Colombia aan de waal, moet je trots op zijn geloof ik?quote:
?? Ik vroeg wat je bedoelde met dat het niet met verslaving te maken heeft?quote:
Bijsluiter hoef ik niet te lezen hoor, ik schrijf deze middelen dagelijks uit
If you don't like where you are, move. You are not a tree.![]()
Dat zei ik wel, maar goed.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:42 schreef Verida het volgende:
[..]
Nee je zegt niet dat je het apart vindt, je levert commentaar dat iemand niet verplicht is om te kijken en te cappen, dat is iets heel anders.
Maar genoeg off topic
Heeft Cees ook lekker meegegeten van de roti ?![]()
Zin om een keertje iets te gaan drinken?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:43 schreef PrinsesVampi het volgende:
[..]
?? Ik vroeg wat je bedoelde met dat het niet met verslaving te maken heeft?
Bijsluiter hoef ik niet te lezen hoor, ik schrijf deze middelen dagelijks uit![]()
![]()
dat wordt toch niet tegengesproken of gezegd om het niet te doenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:42 schreef xFleur het volgende:
[..]
Veel mensen hebben alleen stream 1 en geen betaalde streams..
Deze mensen waarderen het als mensen die meerdere streams hebben af en toe caps plaatsen en commentaar geven op streams die zij zelf niet zien..
Dus tja, dan hoort er ook vieze, gekke, rare streams bij, en dan mag de capsplaatser best zeggen dat hij/zij het vies of iets vindt.. COS Comments On Streams Commentaar Op Streams weetje...
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:43 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Zin om een keertje iets te gaan drinken?verboden terrein voor jou
Kennelijk jaquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:43 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Colombia aan de waal, moet je trots op zijn geloof ik?
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Dat is precies wat ik bedoel. Kan me niet voorstellen dat ze achter aan de lopende band verstrekt worden.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:35 schreef PrinsesVampi het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Want een goede arts schrijft ze zeker niet voor als snoepjes!![]()
Ik zou liever zwijgen erover, Maarja....het klinkt stoer schijnbaarquote:
Mag niet he; drinken en pammen!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:43 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Zin om een keertje iets te gaan drinken?Alhoewel, in Utopia…..
If you don't like where you are, move. You are not a tree.![]()
je vraagt je letterlijknaf waarom iemand capt als diegene het zo vies vindt, maar nietquote:
Is geen aanval of verbod maar gewoon een vraag
Maar je bent enge moots dus boe boe je zegt wat gemeens...There's a virus in my system
Wedden dat ze nooit meer rotti eten als Gabs eruit is...aten ze voor haar ook nooitAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
ik vindt capjes maken leuk enquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:42 schreef xFleur het volgende:
[..]
Veel mensen hebben alleen stream 1 en geen betaalde streams..
Dus tja, dan hoort er ook vieze, gekke, rare streams bij, en dan mag de capsplaatser best zeggen dat hij/zij het vies of iets vindt.. COS Comments On Streams Commentaar Op Streams weetje...
ik heb van de modjes gelezen dat capjes erbij horen in de cos
en utopia is ook leuk en coolteam bas
![]()
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
"Ik stink hoor"quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:47 schreef Raskolnikow het volgende:
Cees zegt iets tegen Gina en Gina gaat ergens anders zitten.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
in het begin aten ze toch vaak pannenkoeken?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:47 schreef HiDiHo het volgende:
Wedden dat ze nooit meer rotti eten als Gabs eruit is...aten ze voor haar ook nooit![]()
Dat was het enige dat ze konden maken denk ik....nja kondenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:49 schreef lonneberga het volgende:
[..]
in het begin aten ze toch vaak pannenkoeken?
[insert foto zwarte pannenkoek]Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
En ik zeg dat dat hier toch voor bedoeld is. Commentaar leveren wat je op de stream zietquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Lieve hemel, dat zeg ik toch nergens. Ik zeg alleen dat ik het apart vind dat je er naar kijkt en capt, als je het zo ontzettend vies en walgelijk vindt.
....
Jij zit hier nu alleen nog maar reacties op gebruikers te geven en het over medicijnen hebben.
En niets over de streams.
Gina weer bij een baby... Zal zo wel weer een herrie gaan worden. Zoals de vorige keer.![]()
![]()
Nou... die waren zwart. Zelfs DAT konden ze nietquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat was het enige dat ze konden maken denk ik....nja konden![]()
![]()
Rammelende eierstokken voor Gina?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:50 schreef EverHappy het volgende:
[..]
En ik zeg dat dat hier toch voor bedoeld is. Commentaar leveren wat je op de stream ziet
....
Jij zit hier nu alleen nog maar reacties op gebruikers te geven en het over medicijnen hebben.
En niets over de streams.
Gina weer bij een baby... Zal zo wel weer een herrie gaan worden. Zoals de vorige keer.
[ afbeelding ]![]()
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:48 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik vindt capjes maken leuk en
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Grappig, ik lees net dat de voorgenomen dag met oud-utopianen niet doorgaat vanwege desinteresse van oud-utopianen![]()
ZO is zn haar leuker (vind ik)quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:48 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik vindt capjes maken leuk en
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Nee hoor,quote:mis je hier hoor!!
![]()
Gnoom brengt het eten met haar vork naar haar mes en brengt het vervolgens met haar mes naar haar mond
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Oh ik dacht omdat er te weinig schuimpjes waren.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:51 schreef DaniqueV het volgende:
[..]![]()
![]()
Grappig, ik lees net dat de voorgenomen dag met oud-utopianen niet doorgaat vanwege desinteresse van oud-utopianen![]()
Ach wie zit er dan ook te wachten op een homo-Marcel, vieze Ruud en gore Billy![]()
![]()
Team Cees/Basquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:53 schreef xFleur het volgende:
Tis alweer even geleden volgens mij...
TEAM CEES![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Opvoeding 0,0 en haar moeder maar janken op Ceesquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:52 schreef Pearlbitch het volgende:
Gnoom brengt het eten met haar vork naar haar mes en brengt het vervolgens met haar mes naar haar mondAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Wegens te weinig animo van de oud utopianen gaat de Reunie helaas niet door Dit staat er, Ben dan wel benieuwd wie er allemaal wel kwamen en wie niet, maar dat staat er dan weer niet bijquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:52 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Oh ik dacht omdat er te weinig schuimpjes waren.
Ach wie zit er dan ook te wachten op een homo-Marcel, vieze Ruud en gore Billy
Denk dat ze toch de meeste schuimpjes trekken met een Nicoline en een Isabella. Maar die willen niets meer met die anderen te maken hebben.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:54 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Wegens te weinig animo van de oud utopianen gaat de Reunie helaas niet door Dit staat er, Ben dan wel benieuwd wie er allemaal wel kwamen en wie niet, maar dat staat er dan weer niet bij![]()
team jenekerquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:53 schreef xFleur het volgende:
Tis alweer even geleden volgens mij...
TEAM CEES![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar staat dat?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:54 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Wegens te weinig animo van de oud utopianen gaat de Reunie helaas niet door Dit staat er, Ben dan wel benieuwd wie er allemaal wel kwamen en wie niet, maar dat staat er dan weer niet bij![]()
een heuse dokter in the housequote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:43 schreef PrinsesVampi het volgende:
[..]
?? Ik vroeg wat je bedoelde met dat het niet met verslaving te maken heeft?
Bijsluiter hoef ik niet te lezen hoor, ik schrijf deze middelen dagelijks uit![]()
geef je oppppp
![]()
Dat denk ik dus ook. Maar sowieso is die FBpagina een aanfluiting. moet je kijken wie er op die foto staan bovenin..missen nog aardig wat gezichten bij en die er nu opstaan kloppen ook niet. Of de eerste lichting, sommige personen hebben al meteen ervoor bedankt? Heb begrepen dat die 10 dit in beheer heeft en de organisatie...quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:54 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Denk dat ze toch de meeste schuimpjes trekken met een Nicoline en een Isabella. Maar die willen niets meer met die anderen te maken hebben.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
ik heb geen linkje voor je sorryquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:56 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Tjah, dan weet ik nog niet veel.Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:57 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/oudutopianen![]()
![]()
Ruud gaat starten met een nieuw project waarbij hij het hele land door trekt,dus die zal wel geen tijd hebbenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:54 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Vlooiencircusquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:57 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Ruud gaat starten met een nieuw project waarbij hij het hele land door trekt,dus die zal wel geen tijd hebbenIk snap alles, begrijp er niets van.![]()
ze is goed opgevoed hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:52 schreef Pearlbitch het volgende:
Gnoom brengt het eten met haar vork naar haar mes en brengt het vervolgens met haar mes naar haar mond![]()
![]()
![]()
Ja dat las ik ook.....plus geen woonruimte...geen relatie, laatste beetje geld...zijn vraag was dus, of die soms naast Rienk kwam te liggen , van mij mag diequote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:57 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Ruud gaat starten met een nieuw project waarbij hij het hele land door trekt,dus die zal wel geen tijd hebben
Gabri is leuk met kids, is mij al vaker opgevallenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:58 schreef markvanrinsum het volgende:
gabri past op haar neefje[ afbeelding ]
Ik heb het ook nog nooit gezien eerlijk gezegdquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:23 schreef PrinsesVampi het volgende:
[..]
Slikt Ivan kalmeringspillen dan? Hoe weten jullie wat er daar voorgeschreven wordt? Gewoon vraagje, want ik zie dat nooit.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Neefje?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:59 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Gabry is leuk met kids, is mij al vaker opgevallen![]()
Naomi zit apart van de groep
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
Van Gabri? owwquote:
Maar met die fotoshoot toen ook, kleine kindje deed ze zo leukLaat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Die vind ze leuk?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:59 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Gabri is leuk met kids, is mij al vaker opgevallenSilence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul![]()
Zoooo druk had ze het.. helemaal geen tijd meer om te etenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:00 schreef markvanrinsum het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
johquote:
Wilde al zeggen...hoe zit dat danquote:
Nee kan ze goed mee overweg, zag laatst leuke filmpje dus met die kleine babyquote:Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
o ja die. Niet gekeken. Evil babyquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:01 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Nee kan ze goed mee overweg, zag laatst leuke filmpje dus met die kleine baby
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Cees loopt toch zeker weer niet af te ruimen voor die anderen?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:00 schreef markvanrinsum het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ik denk dat je die twee rijtjes zelf wel kunt invullen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:54 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Wegens te weinig animo van de oud utopianen gaat de Reunie helaas niet door Dit staat er, Ben dan wel benieuwd wie er allemaal wel kwamen en wie niet, maar dat staat er dan weer niet bij
Marcel: wel
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
zo zien we het graagquote:
Dat joggie zit nu gewoon op zijn kadootjes te wachtenAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
In het Facebooktopic graag.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:57 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/oudutopianen![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
o ja die. Niet gekeken. Evil babyLaat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Goeie goeie... gewoon bestellen, kan allemaal!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:03 schreef Yeszie het volgende:
Hoe is het met de financiën daar eigenlijk?![]()
Ja en denk Vanfles ook welquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk dat je die twee rijtjes zelf wel kunt invullen.
Ik vind het wel apart dat jij zo vaak komt cossen terwijl je je lijkt te ergeren aan zoveel posts.quote:![]()
ruud en/of billy niet, want uit elkaarquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
nicoline en isa gaan niet meer de rest om (fles lot lauw enz)![]()
nu ik de filmpjes van vandaag heb gezien moet ik toch tot de conclusie komen dat gina de grootste heks is![]()
Tja, ik wilde wel die facebookpagina weten dus graag gewoon hier als ernaar gevraagd wordtquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:04 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ik vind het wel apart dat jij zo vaak komt cossen terwijl je je lijkt te ergeren aan zoveel posts.![]()
![]()
controlfreak denk ikquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:04 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ik vind het wel apart dat jij zo vaak komt cossen terwijl je je lijkt te ergeren aan zoveel posts.![]()
Ze post ook alleen maar om te zeiken over postersquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:04 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ik vind het wel apart dat jij zo vaak komt cossen terwijl je je lijkt te ergeren aan zoveel posts.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Eigenlijk wel. Zou zot zijn als zij rommel maken en Cees mag het opruimen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:04 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Dat is nu aan Stef en Rolf om schoon te maken ?Silence breaks apart, Brightness comes to life
laatst foto's gezien van de Sneekweek,daar was zelfs die Amanda bij die toen met Joey binnenkwam.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Toen ze er inzat heeft bijna niemand met haar gepraat,wat moet je daar dan nog bij doen ?![]()
welk team ben je vandaag?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:04 schreef jeneker het volgende:
nu ik de filmpjes van vandaag heb gezien moet ik toch tot de conclusie komen dat gina de grootste heks is
Die is bezeten.Naar mens is het.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:04 schreef jeneker het volgende:
nu ik de filmpjes van vandaag heb gezien moet ik toch tot de conclusie komen dat gina de grootste heks is![]()
vlak waaif en gnoom ook niet uitquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:04 schreef jeneker het volgende:
nu ik de filmpjes van vandaag heb gezien moet ik toch tot de conclusie komen dat gina de grootste heks is
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-08-2015 19:06:20 ]![]()
Dat was wel waarom Rolf en Stiff hem erbij wilden hebben. Zo kon hij mooi de boel steeds opruimen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Zou zot zijn als zij rommel maken en Cees mag het opruimen.
Maar hij doet niet meer mee... Stiff heeft plots minder zin erin en ik denk dat Rolf lekker alleen achter blijft.![]()
die zijn ook erg maar gina is en dom en kortzichtig en vals en nu ook nog vatsigquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:05 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
vlak waaif en gnoom ook niet uit![]()
![]()
doe je mee vliegtuig voor Ceesie ..10 e ppquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:06 schreef jeneker het volgende:
[..]
team jeneker![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je kunt nog lid worden prisha
![]()
![]()
![]()
![]()
Tja, ik kan niet kiezen tussen Gina Nicole Stiff Gabri en Nicole.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:04 schreef jeneker het volgende:
Die hebben zich echt slecht neer gezet op nationale tv![]()
![]()
tuurlijkquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:06 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
doe je mee vliegtuig voor Ceesie ..10 e pp![]()
![]()
![]()
![]()
Ja Nicole het achterbakse wijf.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:05 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
jij wisselt wel regelmatig van team zegquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:06 schreef jeneker het volgende:
[..]
team jeneker![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je kunt nog lid worden prisha
![]()
![]()
![]()
Maar het was Gina die het centraal op een schreeuwfestijn liet uitlopen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:05 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Echt he, wat een mensquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar het was Gina die het centraal op een schreeuwfestijn liet uitlopen.![]()
![]()
Lijkt Cees wel. Zullen we er een centraal van maken?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:04 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ik vind het wel apart dat jij zo vaak komt cossen terwijl je je lijkt te ergeren aan zoveel posts.If you don't like where you are, move. You are not a tree.![]()
Gina was vanmiddag het ergste, Naomi volgde al snel.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar het was Gina die het centraal op een schreeuwfestijn liet uitlopen.
Maar Nicole volgde ook daarna, Stiff heeft zich de afgelopen weken al vaak laten zien en Gabri wilde niet eens naast hem zitten.
Stelletje kutwijven zijn het![]()
![]()
En we laten hem uitpraten en we gaan niet schreeuwen etc etc etc.Goed gedaan Gina,mama weer trots.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar het was Gina die het centraal op een schreeuwfestijn liet uitlopen.![]()
Steff gaat zo door de mand vallen. Grote mond want de keuken.....en nu moet ze daadwerkelijk wat doen en dan heeft mevrouw geen zin. Yada yada yadaquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:06 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Dat was wel waarom Rolf en Stiff hem erbij wilden hebben. Zo kon hij mooi de boel steeds opruimen.
Maar hij doet niet meer mee... Stiff heeft plots minder zin erin en ik denk dat Rolf lekker alleen achter blijft.Silence breaks apart, Brightness comes to life
Als jij de pammetjes voorschrijft ga ik akkoord.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:07 schreef PrinsesVampi het volgende:
[..]
Lijkt Cees wel. Zullen we er een centraal van maken?![]()
![]()
Ja, afschuwelijk. Er was net wat rust en begrip gekweekt, toen zij het met veel hatelijkheid en geschreeuw even allemaal teniet deed.quote:![]()
gmtaquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:07 schreef PrinsesVampi het volgende:
[..]
Lijkt Cees wel. Zullen we er een centraal van maken?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
maar me eigen team die blijftquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
jij wisselt wel regelmatig van team zeg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vanmorgen zei ze dat ze zich de Cees van de cos voeltquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:07 schreef PrinsesVampi het volgende:
[..]
Lijkt Cees wel. Zullen we er een centraal van maken?![]()
gnoom ook met dit wil ik nieeeeet..quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze is net prinses petronella v klokhuis
![]()
Ja en het erge is nog: er was AFGESPROKEN dat ze niet over krotwood zouden beginnen..quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, afschuwelijk. Er was net wat rust en begrip gekweekt, toen zij het met veel hatelijkheid en geschreeuw even allemaal teniet deed.
En wat doet ze?![]()
![]()
Rolf koos voor haar want met Cees "ging het hem niet worden". Nou succes Rolf!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
Steff gaat zo door de mand vallen. Grote mond want de keuken.....en nu moet ze daadwerkelijk wat doen en dan heeft mevrouw geen zin. Yada yada yada
Ik hoop dat er mailtjes binnen gaan komen voor Cees, dat hij eters krijgt en Rolf niet![]()
![]()
Het was van te voren al wel duidelijk dat er 3 mensen niet bereid zouden zijn tot vrede: Nicole, Gabriëlle en Gina. Naomi begon later, maar eerlijk is eerlijk, die heeft het met Cees uitgepraat.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:08 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Gina was vanmiddag het ergste, Naomi volgde al snel.
Maar Nicole volgde ook daarna, Stiff heeft zich de afgelopen weken al vaak laten zien en Gabri wilde niet eens naast hem zitten.
Stelletje kutwijven zijn het![]()
Gelukkig ligt het nooit aan Cees zelfquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:08 schreef lonneberga het volgende:
[..]
vanmorgen zei ze dat ze zich de Cees van de cos voelt
Ja maar dat uitpraten deed zij alleen maar om haar zin te krijgen, en dat is dr gelukt..quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was van te voren al wel duidelijk dat er 3 mensen niet bereid zouden zijn tot vrede: Nicole, Gabriëlle en Gina. Naomi begon later, maar eerlijk is eerlijk, die heeft het met Cees uitgepraat.
Cees ging (verdomme) zn excuses aanbieden ipv Naomi![]()
![]()
wie wil er trouwens nou bij Steff eten, als je die ontevreden hoofd van haar ziet heb je al gegeten en gedronken. Zelfs Vaness has veel meer gun factor en fan base dan Stef.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:09 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Rolf koos voor haar want met Cees "ging het hem niet worden". Nou succes Rolf!
Ik hoop dat er mailtjes binnen gaan komen voor Cees, dat hij eters krijgt en Rolf nietSilence breaks apart, Brightness comes to life
Klopt, maar Gina begon en zette daarmee de poort naar herrie open.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:09 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
gnoom ook met dit wil ik nieeeeet..
Ze is net prinses petronella v klokhuis![]()
Ik heb hem een mailtje gestuurd. Nu is hij ook Ever Happy...quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:08 schreef xFleur het volgende:
Cees is wel beetje verdacht happy he na vanmiddag?![]()
![]()
80 denk ik?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:09 schreef jeneker het volgende:
hoeveel is er al voor cees opgehaald ?
Vanmiddag zaten we op 50![]()
![]()
En Cees is de Johan Derksen van Utopia...dat vond ik ook wel een goeieAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Tja, inderdaad.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was van te voren al wel duidelijk dat er 3 mensen niet bereid zouden zijn tot vrede: Nicole, Gabriëlle en Gina. Naomi begon later, maar eerlijk is eerlijk, die heeft het met Cees uitgepraat.
En ik moet zeggen dat een Gabri vandaag zelfs normaal lijkt te doen tegen Cees.
Stiff doet op haar eigen manier wel een beetje haar best.
Nicole en Gina zijn op dit moment het ergste.![]()
Kijk dat moeten we hebbenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:10 schreef EverHappy het volgende:
[..]
Ik heb hem een mailtje gestuurd. Nu is hij ook Ever Happy...![]()
![]()
Soms moet je voor een nieuwe start een beetje water bij de wijn doen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:10 schreef xFleur het volgende:
[..]
Ja maar dat uitpraten deed zij alleen maar om haar zin te krijgen, en dat is dr gelukt..
Cees ging (verdomme) zn excuses aanbieden ipv Naomi![]()
Nee naomi heeft gehuild en dr zin weer gekregenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:11 schreef Hagenesie het volgende:
Slaapt Cees vannacht in de fotostudio?![]()
![]()
Nee hoor,Naomi begon nadat ze de koeien snel had gedaan en ze weer in bed lag al te mokken,afgelopen nacht ook al.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was van te voren al wel duidelijk dat er 3 mensen niet bereid zouden zijn tot vrede: Nicole, Gabriëlle en Gina. Naomi begon later, maar eerlijk is eerlijk, die heeft het met Cees uitgepraat.![]()
Meen je niet. Schandalig.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:11 schreef xFleur het volgende:
[..]
Nee naomi heeft gehuild en dr zin weer gekregen![]()
Er moet iemand komen die team Cees is.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:10 schreef EverHappy het volgende:
[..]
Ik heb hem een mailtje gestuurd. Nu is hij ook Ever Happy...
Zelfs Rolf heeft zich aangesloten bij team tokkie.
Nu eens iemand die wel team Bas en Cees is graag![]()
![]()
Nicole is haatdragend, Gina is een boos debieltje.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:10 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Tja, inderdaad.
En ik moet zeggen dat een Gabri vandaag zelfs normaal lijkt te doen tegen Cees.
Stiff doet op haar eigen manier wel een beetje haar best.
Nicole en Gina zijn op dit moment het ergste.![]()
Cees zat toch ook te janken?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:11 schreef xFleur het volgende:
[..]
Nee naomi heeft gehuild en dr zin weer gekregen![]()
Zo dat een ieder met lodderoog lacht en schrijt?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:08 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Als jij de pammetjes voorschrijft ga ik akkoord.If you don't like where you are, move. You are not a tree.![]()
Denk dat wij er maar in moeten danquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:11 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Er moet iemand komen die team Cees is.
Nu eens iemand die wel team Bas en Cees is graag![]()
![]()
gnoom ook met dit wil ik nieeeeet..quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze is net prinses petronella v klokhuismogen we dit bespreken hier of oet daar ook weer een apart topic voor openquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:10 schreef xFleur het volgende:
[..]
80 denk ik?
Vanmiddag zaten we op 50![]()
ja ik vind het zielig. Ze zeggen dat hij dingen verkeerd brengt, maar dat is dan precies wat ze zelf ook doen.quote:
Waar ze Cees van beschuldigen doen ze zelf net zo erg.![]()
Die Rolf heeft wel laten zien dat hij ook echt bij team Tokkie hoortquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:11 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Er moet iemand komen die team Cees is.
Nu eens iemand die wel team Bas en Cees is graag
Forum Opties Forumhop: Hop naar: