SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.utopiatv.nl/participant/active
Agenda:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
![]()
Hoogtepunt van de dag voor superwim.Vreten. Om 18.00u, heb je daarna nog wat aan je avond. Kun je verder met wat je de hele dag al doet; hangen.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
![]()
En we gaan ook niet op iedereen wachten, want dan wordt het eten koud.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Iedereen neemt die verschrikkelijke woordenschat van elkaar over.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:11 schreef sjampoeh het volgende:
Dat word ik ook kotsbeu: Dat wordt een dingetje dan'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Dat is toch niet gezond, om kalmeringspillen te slikken, zoals in Utopia.
Ja Ivan kijkt soms lodderig uit zijn ogen, die wordt daar ook handtam gemaakt!Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
hier heb je ei!!!!quote:There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
ik blijf me verbazenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
En we gaan ook niet op iedereen wachten, want dan wordt het eten koud.![]()
@Rasko: Ik had je post over Ivan gemist, sorry.![]()
Ivan ligt op de schommelbank, Rob maakt hem heul voorzichtig wakker.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
zit er daar nou een met een kinderwagen?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
En we gaan ook niet op iedereen wachten, want dan wordt het eten koud.![]()
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:12 schreef beequeen het volgende:
@Rasko: Ik had je post over Ivan gemist, sorry.![]()
Ivan ligt op de schommelbank, Rob maakt hem heul voorzichtig wakker.![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:12 schreef lonneberga het volgende:
[..]
zit er daar nou een met een kinderwagen?
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
houd ze lekker rustig, verbaas me er ook over, vooral zwak om dat steeds voor te schrijvenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:11 schreef Poezewoes het volgende:
Dat is toch niet gezond, om kalmeringspillen te slikken, zoals in Utopia.
Ja Ivan kijkt soms lodderig uit zijn ogen, die wordt daar ook handtam gemaakt!'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ik dacht, wat is die Gnoom weer aan het krijsen, maar er is baby in huis
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
pammetjes zijn echt geen lichte pillen of wel dan'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Snuifdoos: Hoe is het met je hoofd.
Ivan: Gaat wel.
Wim: Wat is er dan met je hoofd?
Ivan: Ik liep tegen de deur aan.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
Forum Opties Forumhop: Hop naar: