zij zit daar echt alleen maar omdat ze hoopt ontdekt te worden als modelquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:17 schreef sjampoeh het volgende:
nomi is drukjes met haarzelf ..model wannabee ipv fotografe
[ afbeelding ]
valt mee en dat ze het af en toe een klein tabletje krijgen kan, maar met zoveel.meegluurders gaan en kunnen ze de deelnemers niet platdrogerenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:17 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
is goed ik neem wel een fanta
nicole heeft het regelmatig over pammetjes
Zie spoilerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'' I am under no obligation to make sense to you.''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker bekkie om in te lijsten
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:20 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Zie spoilerMijn ex gebruikte soms slaappillen.....ze werd er gewoon een zombie van......echt verschrikkelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
maar het was wel minder heftig als op de cos te lezen was of moet nog komen in het laatste half uurtjequote:![]()
Ja en ik hoor zo vaak mensen die slaappillen gebruiken dat ze zeggen '' ik kan niet meer zonder slapen ''quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mijn ex gebruikte soms slaappillen.....ze werd er gewoon een zombie van......echt verscrikkelijk
echt eng'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ik dacht dat ze altijd hele moeilijke bewerkingen deed op de foto 's.
Maar ze doet alleen het contrast en de tinten, nou dat kan ik ook nog wel, hoef ik geen fotograaf voor te zijn![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:22 schreef jeneker het volgende:
[..]
maar het was wel minder heftig als op de cos te lezen was of moet nog komen in het laatste half uurtje![]()
![]()
Slikt Ivan kalmeringspillen dan? Hoe weten jullie wat er daar voorgeschreven wordt? Gewoon vraagje, want ik zie dat nooit.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:11 schreef Poezewoes het volgende:
Dat is toch niet gezond, om kalmeringspillen te slikken, zoals in Utopia.
Ja Ivan kijkt soms lodderig uit zijn ogen, die wordt daar ook handtam gemaakt!If you don't like where you are, move. You are not a tree.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
pst Gnoom, je neus glimtquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Als je het mij vraagt verneukt ze die fotos alleen maarAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Specualties.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:23 schreef PrinsesVampi het volgende:
[..]
Slikt Ivan kalmeringspillen dan? Hoe weten jullie wat er daar voorgeschreven wordt? Gewoon vraagje, want ik zie dat nooit.![]()
als zij er maar goed op staat,de rest intresseert haar geen moer.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:24 schreef HiDiHo het volgende:
Als je het mij vraagt verneukt ze die fotos alleen maar![]()
Contrast omhoog, contrast omlaag...
En maar zuchten en steunen..
Wat heeft die meid het zwaar he.. pfff wat een werk![]()
![]()
op de foonquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:23 schreef xFleur het volgende:
Ik dacht dat ze altijd hele moeilijke bewerkingen deed op de foto 's.
Maar ze doet alleen het contrast en de tinten, nou dat kan ik ook nog wel, hoef ik geen fotograaf voor te zijn![]()
![]()
Zei ze dat!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:26 schreef lonneberga het volgende:
[..]
als zij er maar goed op staat,de rest intresseert haar geen moer.![]()
![]()
Is niet te zienquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:25 schreef Ebinas het volgende:
Bjorn voelt zich koortsig
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gebaseerd op waarnemingen.quote:
Ik roep niet zomaar wat.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Tja. Er zitten experts hier. Die weten het uit eigen ervaring en die zien dat dan...quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:23 schreef PrinsesVampi het volgende:
[..]
Slikt Ivan kalmeringspillen dan? Hoe weten jullie wat er daar voorgeschreven wordt? Gewoon vraagje, want ik zie dat nooit.
Ik vind die aannames ook vaak te ver gaan.
Zo krijg je de roddels de wereld in.![]()
OOH nu is ze de buikjes aan het wegwerken![]()
Want niemand weet hoe ze zijn natuurlijk... er staan gelukkig niet 24/7 camera's te draaien![]()
![]()
Ze heeft er echt de ballen verstand van en ze doet er niets meeAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:27 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]Die eet nog netjes met een vorkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het is een fucking fotoshoot, dan worden foto's bewerkt.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:28 schreef xFleur het volgende:
OOH nu is ze de buikjes aan het wegwerken![]()
Want niemand weet hoe ze zijn natuurlijk... er staan gelukkig niet 24/7 camera's te draaien![]()
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:27 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]Het enige verschil is dat je roti wel met je handen mag eten, de rotiplaat gebruik je dan als het ware als bestekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kabouter Nonomie en Kabouter Ceesquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Zeg ik dat het niet hoort dan?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is een fucking fotoshoot, dan worden foto's bewerkt.![]()
Merk gewoon op wat ze doet.. als dat zonder jouw toestemming mag...![]()
wat het maar een fucking fotoshootquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is een fucking fotoshoot, dan worden foto's bewerkt.
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:29 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Kabouter Nonomie en Kabouter Cees
[ afbeelding ]![]()
![]()
Over buikjes gesproken, Wim deed niet mee?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:29 schreef xFleur het volgende:
[..]
Zeg ik dat het niet hoort dan?![]()
Merk gewoon op wat ze doet.. als dat zonder jouw toestemming mag...Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:29 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Kabouter Nonomie en Kabouter Cees
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ze doet er niets mee....alleen zwart/wit maken en/of contrast aanpassenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is een fucking fotoshoot, dan worden foto's bewerkt.![]()
![]()
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Nee deden er maar 6 mee aan de shootquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Over buikjes gesproken, Wim deed niet mee?![]()
Al zuchtend en steunend.. wat een werkquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze doet er niets mee....alleen zwart/wit maken en/of contrast aanpassen![]()
![]()
![]()
![]()
Het is geen wet van meden en perzen dat een fotoshoot bewerkt wordt. Een goed fotograaf kan een fotoshoot maken waarvan de foto's gelijk te gebruiken zijn, of waarvan de foto's onbewerkt mooi gevonden wordenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:29 schreef xFleur het volgende:
[..]
Zeg ik dat het niet hoort dan?![]()
Merk gewoon op wat ze doet.. als dat zonder jouw toestemming mag...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: