Nope, daarom is Ivan nu zo mak als een lammetje en kijkt als een waus uit zijn ogen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:13 schreef LLgetikt het volgende:
pammetjes zijn echt geen lichte pillen of wel dan
legt aan de dosis maar daarom slaat het ook nergens op on te suggeren dat ze r vol gegooid mee worden netzoals het coke gebruik allemaal vuyge speculaasquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:13 schreef LLgetikt het volgende:
pammetjes zijn echt geen lichte pillen of wel dan
het zijn geen vuige speculaties genoeg bewijs voor door mensen die het zelf daar zeidenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
legt aan de dosis maar daarom slaat het ook nergens op on te suggeren dat ze r vol gegooid mee worden netzoals het coke gebruik allemaal vuyge speculaas
Ik begrijp dat niet hoor....ze eten ze daar als m&m's....ik heb nog nooit zoiets gesliktquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, daarom is Ivan nu zo mak als een lammetje en kijkt als een waus uit zijn ogen.
Sommige mensen zijn ziende blind.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:15 schreef LLgetikt het volgende:
het zijn geen vuige speculaties genoeg bewijs voor door mensen die het zelf daar zeiden
neem nog een fanta dat was met andrea en lang geleden.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:15 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
het zijn geen vuige speculaties genoeg bewijs voor door mensen die het zelf daar zeiden
is goed ik neem wel een fantaquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
neem nog een fanta dat was met andrea en lang geleden.
In DGK gebeurde precies hetzelfde.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:16 schreef HiDiHo het volgende:
Ik begrijp dat niet hoor....ze eten ze daar als m&m's....ik heb nog nooit zoiets geslikt
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:17 schreef jeneker het volgende:
kijk net even terug van vanmorgen 2 uur lang cees maar dit gaat toch niet helpen ?
Alco Ben met zijn kippenborst!quote:
ja iddquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn ziende blind.
Wat is dat dan?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
In DGK gebeurde precies hetzelfde.
Ik ben er ook geen liefhebber van, maar soms kan het even niet anders. Daarom weet ik ook wat de uitwerking is.
blijf je maar volhouden dat rolf snuift hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn ziende blind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |