Nope, daarom is Ivan nu zo mak als een lammetje en kijkt als een waus uit zijn ogen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:13 schreef LLgetikt het volgende:
pammetjes zijn echt geen lichte pillen of wel dan
legt aan de dosis maar daarom slaat het ook nergens op on te suggeren dat ze r vol gegooid mee worden netzoals het coke gebruik allemaal vuyge speculaasquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:13 schreef LLgetikt het volgende:
pammetjes zijn echt geen lichte pillen of wel dan
het zijn geen vuige speculaties genoeg bewijs voor door mensen die het zelf daar zeidenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
legt aan de dosis maar daarom slaat het ook nergens op on te suggeren dat ze r vol gegooid mee worden netzoals het coke gebruik allemaal vuyge speculaas
Ik begrijp dat niet hoor....ze eten ze daar als m&m's....ik heb nog nooit zoiets gesliktquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, daarom is Ivan nu zo mak als een lammetje en kijkt als een waus uit zijn ogen.
Sommige mensen zijn ziende blind.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:15 schreef LLgetikt het volgende:
het zijn geen vuige speculaties genoeg bewijs voor door mensen die het zelf daar zeiden
neem nog een fanta dat was met andrea en lang geleden.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:15 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
het zijn geen vuige speculaties genoeg bewijs voor door mensen die het zelf daar zeiden
is goed ik neem wel een fantaquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
neem nog een fanta dat was met andrea en lang geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |