Cees loopt toch zeker weer niet af te ruimen voor die anderen?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:00 schreef markvanrinsum het volgende:
Naomi zit apart van de groep
[ afbeelding ]
Ik denk dat je die twee rijtjes zelf wel kunt invullen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:54 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Wegens te weinig animo van de oud utopianen gaat de Reunie helaas niet door Dit staat er, Ben dan wel benieuwd wie er allemaal wel kwamen en wie niet, maar dat staat er dan weer niet bij
zo zien we het graagquote:
In het Facebooktopic graag.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:57 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/oudutopianen
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
o ja die. Niet gekeken. Evil baby
Goeie goeie... gewoon bestellen, kan allemaal!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:03 schreef Yeszie het volgende:
Hoe is het met de financiën daar eigenlijk?
Ja en denk Vanfles ook welquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk dat je die twee rijtjes zelf wel kunt invullen.
Marcel: wel
Ik vind het wel apart dat jij zo vaak komt cossen terwijl je je lijkt te ergeren aan zoveel posts.quote:
ruud en/of billy niet, want uit elkaarquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tja, ik wilde wel die facebookpagina weten dus graag gewoon hier als ernaar gevraagd wordtquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:04 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ik vind het wel apart dat jij zo vaak komt cossen terwijl je je lijkt te ergeren aan zoveel posts.
controlfreak denk ikquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:04 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ik vind het wel apart dat jij zo vaak komt cossen terwijl je je lijkt te ergeren aan zoveel posts.
Ze post ook alleen maar om te zeiken over postersquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:04 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Zou zot zijn als zij rommel maken en Cees mag het opruimen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:04 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Dat is nu aan Stef en Rolf om schoon te maken ?
laatst foto's gezien van de Sneekweek,daar was zelfs die Amanda bij die toen met Joey binnenkwam.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
welk team ben je vandaag?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:04 schreef jeneker het volgende:
nu ik de filmpjes van vandaag heb gezien moet ik toch tot de conclusie komen dat gina de grootste heks is
Die is bezeten.Naar mens is het.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:04 schreef jeneker het volgende:
nu ik de filmpjes van vandaag heb gezien moet ik toch tot de conclusie komen dat gina de grootste heks is
vlak waaif en gnoom ook niet uitquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:04 schreef jeneker het volgende:
Dat was wel waarom Rolf en Stiff hem erbij wilden hebben. Zo kon hij mooi de boel steeds opruimen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Zou zot zijn als zij rommel maken en Cees mag het opruimen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |