SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.utopiatv.nl/participant/active
Agenda:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, meer voor onze ehh.. internationale connecties zal ik maar zeggen.quote:
En onze rust.You were caught in the crossfire of childhood and stardom, blown on the steel breeze.
Come on you target for faraway laughter, come on you stranger, you legend, you martyr, and shine!![]()
Wat Bas doet, is het blootleggen van dingen die we eigenlijk wel weten maar nog onvoldoende duidelijk hebben gezien.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:58 schreef zonnebloem83 het volgende:
[..]
Nou ja... doorgaan met een geluid dat blijkbaar voor iemand erg vervelend is, is ook niet aardig. Niet dat ze dan zo moet reageren. Je kan ook opstaan en weglopen.
Zo benoemt hij hardop dat als Stift zou zijn genomineerd, dat de keuze voor Rolf heel gemakkelijk zou zijn geweest. Iedereen weet het, Bas zegt het.
Bas gebruikt fooien geld waardoor het Waif kwaad wordt en haar hypocriete en verrotte karakter duidelijk wordt.
En vanochtend heeft Bas bloot gelegd wat we ook al wisten: Stift kan haar agressie niet beheersen.![]()
Ben, Bas en Noompie doen oefeningen aan de eettafel. Stream 4 was effe leukSilence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul![]()
Er zitten er hier bijzonder veel ja.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:03 schreef zonnebloem83 het volgende:
[..]Want alleen Hagenezen kijken?
Daarnaast begint Rotterdam, Amsterdam en Utrecht nu ook te spoken, ligt de landelijke Ziggo site plat én is Ziggo de grootste provider van Nederland. Zo raar was mijn opmerking dus niet
FHRITP
All Your Base Are Belong To Us![]()
Die is fraai...quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:04 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Nee, meer voor onze ehh.. internationale connecties zal ik maar zeggen.
En onze rust.Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)![]()
Ziggo is de grootste? Dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:05 schreef rico80 het volgende:
[..]
Er zitten er hier bijzonder veel ja.
Daarnaast begint Rotterdam, Amsterdam en Utrecht nu ook te spoken, ligt de landelijke Ziggo site plat én is Ziggo de grootste provider van Nederland. Zo raar was mijn opmerking dus niet![]()
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:08 schreef zonnebloem83 het volgende:
Gina en Gabs: Het is niet meer Utopia. Het is niet meer wat het was.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I will do what i must !!![]()
Gabri wordt helemaal para als er meer dan 2 mensen in haar huis zijn
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul![]()
Alsof die twee kansen-tokkies dat kunnen zeggen. Ze kwamen er dit jaar pas.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:08 schreef zonnebloem83 het volgende:
Gina en Gabs: Het is niet meer Utopia. Het is niet meer wat het was.![]()
dankequote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:09 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Heb ik al gemeld voor je. Komt goed.![]()
![]()
Sinds de fusie met UPC groter dan KPNquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:08 schreef zonnebloem83 het volgende:
[..]
Ziggo is de grootste? Dat wist ik niet.
FHRITP
All Your Base Are Belong To Us![]()
Kap eens met die linkjes. Deze is al gepost en we kunnen zelf ook wel de Utopia site bezoeken. De COS is geen RSS feed.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:10 schreef mario390 het volgende:
haha![]()
![]()
![]()
![]()
* Video(link) verwijderd op last van Talpa![]()
Ik heb KPN, nooit problemen mee.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:10 schreef rico80 het volgende:
[..]
Sinds de fusie met UPC groter dan KPN
Ontopic: Gina zit aan de thee?![]()
ja je mekker niet omdat het iemand postet toch bij mijn post welquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:11 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Kap eens met die linkjes. Deze is al gepost en we kunnen zelf ook wel de Utopia site bezoeken. De COS is geen RSS feed.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: