abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 13 juni 2015 @ 09:42:36 #1
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_153492534
Nominaties: juni 2015.
Zaterdag 13 juni- De drie nieuwe kandidaten worden bekend gemaakt. Vanaf vandaag kunnen alle paspoorthouders stemmen op een van de drie kandidaten. Madelon, ron, Wim,
Maandag 15 juni - Premium paspoorthouders en de elite mogen een Utopiaan nomineren.
Dinsdag 16 juni - Inwoners Utopia gaan nomineren.
Woensdag 17 juni - Entree twee kandidaten, die de meeste stemmen kregen gaan Utopia in.
Zondag 21 juni - Vandaag beslissen inwoners Utopia wie van de twee aspirant inwoners er mag blijven.
Maandag 22 juni - Exit 1 inwoner Utopia. De net nieuwe inwoner Utopia krijgt de taak om een genomineerde inwoner weg te sturen naar huis.

Enkele reacties:

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 17:51 schreef Gooddeal het volgende:

Ik heb het gevoel dat Gio er de aankomende stemming uitvliegt.
Hij is bozig, opstandig, net zoals Ruud voor die ging.
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 17:52 schreef Luna1956 het volgende:

Zou dat even een spektakel zijn? Kan Utopia wel gebruiken. Weer een beetje spanning en sensatie.
De boel is zo ingekakt. Zo voorspelbaar allemaal. }:|
quote:
12s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 17:54 schreef Dotteke het volgende:

Nee, Col gaat deze ronde dat is denk ik al wel zeker.
Na vertrek LauraB op vrijdag 12 juni
Nicole : Giorgio, sommigen weten tenminste wanneer ze weg moeten gaan.

quote:
12s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 08:34 schreef Dotteke het volgende:

Ivan gaat op Col stemmen, niet omdat ze het niet goed doet maar omdat ze ongelukkig is.
Bas had verwacht dat Ivan wel anders zou stemmen, 'weet nog die confrontatie tijdens de lockdown", vraagt Bas. "Met Gio", vraagt Ivan. "Hij is hier graag", zegt Ivan.
"Zo klonk je anders met de lockdown niet", zegt Bas
Gio heeft nu een andere doelstelling zegt Ivan. Hij wil de langstzittende Utopiaan worden, zegt Ivan.
"En daarom laat je hem zitten", vraagt Bas.

Volgens Ivan betekent 3 stemmen....rot op naar huis.
Bas: Dan heb ik me daarop verkeken, maar zo doe ik het wel.
  zaterdag 13 juni 2015 @ 09:43:38 #2
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_153492545
Nieuwe kandidaten Utopia: Madelon, Ron, Wim. Op wie stem jij?

Madelon.

De 24-jarige reislustige Madelon heeft veel van de wereld gezien: Brazilië, Mexico, Amerika, Indonesië. Thailand, Cambodja, Kenia en Tanzania. Ze heeft de opleiding Bewegingsagogie afgerond en is vervolgens in de sales gaan werken.
Madelon is van kinds af aan een fanatieke voetballer. Ze heeft op hoog niveau gevoetbald, waaronder in het Nederlands elftal. Later is ze gaan straatvoetballen en momenteel doet ze aan zaalvoetbal. Tijdens haar reizen heeft ze meerdere voetbalprojecten opgezet voor straat- en weeskinderen. Ze schaft attributen aan (goaltjes, voetbalschoentjes etc), zodat ze straatvoetbalclinics kan geven.
In Utopia wil ze sportactiviteiten opzetten voor kinderen die het moeilijk hebben. Ze heeft een zwak voor deze kinderen. Geld wil ze verdienen door pubquizen op te zetten en de merchandise uit te breiden.
Madelon omschrijft zichzelf als zorgzaam, humoristisch en als een harde werker. Utopia is voor haar geslaagd, wanneer ze meer positiviteit heeft gebracht, ze kinderen die het moeilijk hebben leuke dagen heeft bezorgd en wanneer zij Utopiaan van het jaar is geworden.

Ron

Ron is dertig jaar en na zeven jaar op kantoor te hebben gezeten, is hij toe aan een nieuwe uitdaging in zijn leven. Hij wil meedoen aan Utopia omdat hij graag wil winnen. Door vrienden wordt hij ‘de machine’ genoemd omdat hij altijd doorgaat.
Zijn lichaam is belangrijk voor Ron, hij doet aan fitness en aan paaldansen. Dit doet hij sinds kort, maar Ron heeft al flink wat spectaculaire moves. Ron is een vrouwenverslinder, hij heeft meer dan 200 vrouwen in zijn bed gehad.
In Utopia wil hij graag paaldansworkshops geven. Ook wil hij de tuin aanpakken. Hij kan goed tuinieren en wil Utopia tot een groen paradijs maken. Op de akker wil Ron groenten en fruit verbouwen, zodat hij deze kan verkopen en gebruiken voor het eten. Zijn Utopia is geslaagd als de B.V. een goed lopend bedrijf is met maximaal rendement en als de inwoners gelukkig zijn met wat ze hebben. Volgens Ron heeft hij het totaalplaatje door zijn grandioze persoonlijkheid, zijn looks, spierballen en zijn brains

Wim

Wim is allround bouwvakker en werkt al tien jaar in de bouw. Hij woont, vanwege de crisis, tijdelijk weer bij zijn ouders. Hij houdt van grappen en feestjes, maar is vooral een harde werker.
In Utopia wordt er, volgens Wim, slecht gebouwd. Het wellnesshuisje van Colinda wil hij het liefst met de grond gelijk maken en opnieuw opbouwen. Bouwtechnisch moet de constructie veel beter, er moet een goede fundering zijn en waterpas gewerkt worden. Hij wil het bouwen in Utopia naar een hoger niveau tillen. Ook wil hij cursussen ‘klussen met vrouwen’ aanbieden in Utopia. Hij wil vrouwen de basisprincipes van het klussen bijleren, omdat de meeste vrouwen volgens hem geen idee hebben wat klussen inhoudt en hoe ze iets moeten aanpakken. Thuis kunnen vrouwen aan de slag met het roze gereedschapssetje, wat ze meekrijgen na de cursus. Daarnaast wil Wim de meubelmakerij weer oppakken. Luie mensen horen niet in het Utopia van Wim. Hij is zelf een harde werker en een echte doorzetter. Mensen die weinig tot niets uitvoeren, zou hij aansporen tot werken. Ook de rotzooi in de loods vindt hij verschrikkelijk, iedereen hoort mee te helpen in het huishouden en zijn eigen rommel op te ruimen.
  zaterdag 13 juni 2015 @ 09:54:46 #3
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_153492664
  † In Memoriam † zaterdag 13 juni 2015 @ 11:42:59 #4
137949 Disana
pi_153494198
Ik ben gegaan voor bouwer Wim. Vind klusstreams namelijk wel leuk.
pi_153494400
In 2 van de 3 de stukjes tekst staat harde werker . Ik laat me verrassen ..
Ik heb voor Madelon gestemd .
Dat bouwen heb ik wel gezien nu en er staan al 2 gebouwtjes waar haast niks mee gedaan wordt
En Ron lijkt me helemaal niks. Wel leuk dat hij de tuin zou willen gaan onderhouden .
pi_153497744
Wim. Dacht dat ze een bouwer er wel gewoon in zouden sturen als vervanger.
  Moderator zaterdag 13 juni 2015 @ 19:25:50 #7
388664 crew  Dotteke
pi_153503946
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 11:42 schreef Disana het volgende:
Ik ben gegaan voor bouwer Wim. Vind klusstreams namelijk wel leuk.
Ik ben gegaan voor Ron, ben dat geklus en die herrie meer dan zat.
En wat moet er in vredesnaam nog gebouwd worden.
Niets loopt wat ze bouwen dus gebouwen zat op het terrein.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  † In Memoriam † zaterdag 13 juni 2015 @ 19:26:42 #8
137949 Disana
pi_153503965
quote:
12s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 19:25 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Ik ben gegaan voor Ron, ben dat geklus en die herrie meer dan zat.
En wat moet er in vredesnaam nog gebouwd worden.
Niets loopt wat ze bouwen dus gebouwen zat op het terrein.
Oh ik vond dat buikdansen nogal suffig voor een vent, maar ik gok dat hij er wel inkomt.
  Moderator zaterdag 13 juni 2015 @ 19:27:48 #9
388664 crew  Dotteke
pi_153503992
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 19:26 schreef Disana het volgende:

[..]

Oh ik vond dat buikdansen nogal suffig voor een vent, maar ik gok dat hij er wel inkomt.
Daarnaast ging hij ook de akker en de tuin doen een soort van tweede Chris zeg maar.
Die vrouw vind ik ook niets, weer zo positief mens als B en een voetballer als Laura
Niets vernieuwend eigenlijk
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  † In Memoriam † zaterdag 13 juni 2015 @ 19:29:03 #10
137949 Disana
pi_153504017
quote:
12s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 19:27 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Daarnaast ging hij ook de akker en de tuin doen een soort van tweede Chris zeg maar.
Die vrouw vind ik ook niets, weer zo positief mens als B en een voetballer als Laura
Niets vernieuwend eigenlijk
Nee, die vrouw vond ik ook niets, daar hebben we inderdaad al te veel van gezien. En oké, misschien zijn de plantjes nog te redden als Ron het wordt.
  Moderator zaterdag 13 juni 2015 @ 21:00:47 #11
388664 crew  Dotteke
pi_153505860
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 19:29 schreef Disana het volgende:

[..]

Nee, die vrouw vond ik ook niets, daar hebben we inderdaad al te veel van gezien. En oké, misschien zijn de plantjes nog te redden als Ron het wordt.
Heb net de filmpjes gekeken, wat een zeikstem heeft die Ron eigenlijk _O-
Had vanmorgen alleen gelezen en geen filmpjes gekeken
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_153505900
quote:
12s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 21:00 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Heb net de filmpjes gekeken, wat een zeikstem heeft die Ron eigenlijk _O-
Had vanmorgen alleen gelezen en geen filmpjes gekeken
Ja dat was ik na 10 seconde al zat _O-
  zaterdag 13 juni 2015 @ 23:04:52 #13
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_153509119
Ik verwacht dat Wim na werktijd een drinkmaatje van Rob gaat worden en dat Gabriëlle Wim woest aantrekkelijk gaat vinden, toch stem ik op Wim, de bouwvakker.
Klus workshop lijkt me best leuk om naar te kijken. Jammer dat Wim geen tuinman is. Zie Wim ook wel meehelpen de koeien en kippen te verzorgen.

  zaterdag 13 juni 2015 @ 23:06:50 #14
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
  zondag 14 juni 2015 @ 02:24:32 #15
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_153513003


Dat het Wim dus wordt lijkt me wel duidelijk. :)
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  zondag 14 juni 2015 @ 07:19:10 #16
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_153513885
De lijnen zijn open en je kunt nog steeds stemmen op drie potentiële visumhouders.
Wie is jouw favoriete kandidaat Utopia? Madelon, Ron of Wim?


http://www.utopiatv.nl/#/participant

Juni 2015 agenda nominatieverkiezingen Utopia:
Zaterdag 13 juni stembus geopend drie nieuwe kandidaten Utopia.
Maandag 15 juni, nominaties, wie nomineer jij?
Dinsdag 16 juni, nominatiedag, de inwoners Utopia nomineren.
Woensdag 17 juni, twee kandidaten betreden Utopia.
Zondag 21 juni, vertrek kandidaat Utopia, wie verlaat Utopia.
Maandag 22 juni, exit genomineerde inwoner Utopia, wie verlaat Utopia?

  zondag 14 juni 2015 @ 13:37:00 #17
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_153518399
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 12:24 schreef renevanlaaren het volgende:

Ik zal jullie voorspellen hoe het gaat. Collie en Gio komen op de bank.
Gio krijgt stemmen van Bas, publiek en Bjorn. Er komt nog iemand op de bank maar doet er niet toe.
Iedereen denkt Collie stemmen ze eruit.
Dat gaat niet gebeuren ze stemmen Gio eruit.
Collie mag gewoon vertrekken met behoud van borg, dat is allang geregeld, krijgt vast een bonus om dit spelletje zo mee te spelen.

Ze krijgen te vaak kritiek dat de stemming niet verrassend is dus dan maar zo spelen. :s)
quote:
12s.gif Op zondag 14 juni 2015 12:27 schreef beequeen het volgende:

Je zou zomaar gelijk kunnen krijgen.
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 12:26 schreef vuurvliegje5258 het volgende:

Ja ik denk dat het ook al vast staat, dat Gio moet gaan, ik zie punten, die ik bij Billy en Ruud ook zag...een soort van berusting en sipheid...
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 12:42 schreef Gooddeal het volgende:

Gio vliegt eruit dit keer. Zijn hele gedrag wijst daar op.
  zondag 14 juni 2015 @ 22:10:27 #18
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_153533459
Colinda: Ook al stemmen ze me volgende week niet weg, ik vertrek dan zelf.

Foto: Yaba
  zondag 14 juni 2015 @ 22:18:20 #19
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_153533814
Elke week kun je stemmen op je favoriete inwoner Utopia, zie poll van vorige week.


In verband met de komende nominaties op dinsdag 16 juni kan dit nu niet.
Maar je kunt wel stemmen op een van de drie voorgestelde kandidaten.
Wie van de drie zie jij het liefst inwoner worden van Utopia?
http://www.utopiatv.nl/#/participant
  zondag 14 juni 2015 @ 23:10:32 #20
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_153536016
(Twee of drie nieuwe inwoners op hun slaapkamer)
Naomi: Ik wil niet met vreemde mensen slapen.
Giorgio: Uh, ik ga niet weg, in oktober ga ik pas.
  maandag 15 juni 2015 @ 00:04:27 #21
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_153537627
(Dinsdag 16 juni, inwoners nomineren)
Colinda: Ik denk dat er meer dan drie mensen op de bank komen. Gabriëlle, Bas, Gaby, en ikzelf. En Bjorn niet. Ik vind het deze keer heel moeilijk.
Stefanie: Ik denk dat ik er altijd moeite mee zal hebben.
Colinda: Stefanie, ik geef jou het advies om vanuit je hart te stemmen.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 00:18:57 #22
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_153569006
Vandaag, dinsdag 16 juni - Inwoners Utopia gaan nomineren.

Rob: Bjorn krijgt geen stem van mij, ik vind dat Bjorn nog kan groeien, ook al irriteer ik me aan het bord voor zijn kop. Ik geef Colinda twee stemmen en Gaby ook een stem.


Gaby: Ik mis LauraB steeds meer, ze was iemand waar ik mee kon praten, ze zag me als haar kleine zusje.


Colinda: Ik verwacht een nieuwe LauraB.


Naomi: Ik heb een slecht voorgevoel over Bas.
Dat hij weleens raar uit de hoek kan gaan komen tijdens de nominaties dinsdag 16 juni.
Nicole: Ik maak me niet zo'n zorgen. Wat is nou het ergste wat je hier kan doen.


Foto's Fresh-fruit, Mirjam152 etc
  dinsdag 16 juni 2015 @ 00:26:31 #23
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_153569278
Woensdag 17 juni twee aspirant kandidaten in Utopia. De loods is twee dagen verboden terrein voor de twee nieuwe kandidaten , Madelon, Ron of Wim,. Hun slaapplek is in de Gym.
Mark: Ze mogen niet eens pissen of poepen binnen in de loods.
Als ze iets nodig hebben dan roepen ze maar. Ze kunnen zich vermaken door opdrachten te verzinnen, zoals een bootcamp, en wanneer het een tuinman is dan pleuren we hem op de akker. Wanneer er toevallig ook een bouwer bij is, dan zeggen we, maak het cordwoodhouse maar af. Ik wil de regels meteen duidelijk maken. Regels zijn regels, worden die niet nageleefd dan krijgen ze straf. Verder geen zakgeld of investeringen. Als ze geld nodig hebben in die twee dagen dan gaan ze maar geld proberen te verdienen. Ik wil niet meer die puzzie sjit dat twee nieuwe kandidaten dagen rondhangen op bed en maar kletsen.
Ivan: Ik vind het een prima idee, doe maar.
Mark: Ik vind het een topplan.


(Reacties op het plan van Mark en Ivan.)
Ivan: De loods is verboden terrein voor de twee kandidaten Utopia.
Colinda: Ik vind het niet echt gastvrij.
Gina: Dikke stunt.
Colinda: Je kunt het niet kan afdwingen. De nieuwkomers hebben net zoveel rechten als de andere bewoners . Waarom zo erg willen maken voor een ander.

(Op het bankje, onder vier ogen praat wat makkelijker dan in de groep?.)
Rob: Ik vind het plan van Mark en Ivan helemaal geen goed idee dus. We willen ook mensen met intellect .
Colinda: Het is ook helemaal niet gastvrij.
Rob: Waar gaat het hier nou om? Om de ideale samenleving te bouwen of eh,


(Avondeten)
Colinda: Laat de twee nieuwe kandidaten anders voor 15 koken, dan weten ze wat dat is.
Giorgio: Dat koken voor de groep pas dag 3, ze moeten eerst twee dagen voor zichzelf leren koken.
Colinda: Ik ben blij wanneer ik weer thuis ben.

Foto's: beequeen, Mirjam,
  dinsdag 16 juni 2015 @ 15:45:25 #24
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_153584679
16 juni, de derde Utopiastemming van 2015.
Inwoners Utopia stemmen op een inwoner.
Uit deze stemming zijn drie genomineerden gekomen:

Colinda ( 26 stemmen. )
Gaby (5 stemmen.)
Gina (3 stemmen.)

Colinda kreeg 26 stemmen, ze wil zelf graag naar huis en bedankt de inwoners voor hun stem.


Gaby: Wanneer ik net goed bezig ben wordt ik afgekraakt.
Mark: Gina, ik zie dat Gaby het erg moeilijk heeft, heb je al met haar gesproken?
Gina: Nee.


Gina: Je weet het nooit ,je weet het niet. Als ik naar huis moet, dan graag nu meteen.

3 foto's: Fresh-Fruit, Yeszie

Giorgio: Morgen komen er twee nieuwe inwoners binnen. Die blijven vier dagen, Na vier dagen kiezen we één bewoner, die nieuwe inwoner heeft vervolgens 24 uur de tijd om te kiezen welke van de drie hij naar huis stuurt.

Rob: De publieksstemmen zijn de minst populairste inwoners Utopia.
De publieksstemmen gaan naar :
Gaby
Giorgio
Ivan
  dinsdag 16 juni 2015 @ 16:18:53 #25
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_153585505
Colinda: Ik ben heel benieuwd naar de nieuwen woensdag.
Rob: Er komen er daarna nog twee, want we zitten nu op 13 inwoners.
Colinda: Misschien komen ze vandaag al.

Je kunt nog stemmen op een van de drie voorgestelde kandidaten.
Wie van de drie zie jij het liefst inwoner worden van Utopia?
Madelon, Ron of Wim?


http://www.utopiatv.nl/#/participant

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:52 schreef ammartje het volgende:

Ik heb Ron gedaan. Wim vervelende stem. Die vrouw doet me teveel aan Gina denken en Ron wil de tuin onderhouden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')