SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard-POLL's:SPOILER: Standaard-POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Nominatie:
15 juni: nominatie publiek
16 juni: nominatie bewoners
17 juni: 2 nieuwe aspirantbewoners
21 juni: exit van één aspirantbewoner
22 juni: exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Pearlbitch op 12-06-2015 17:59:34 ]To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------![]()
Ja ben ook klaar met hem, maar het zit er niet in dat hij naar huis gaat voorlopigquote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:37 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Die houding die hij er bij heeft stoort me mateloos.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hersenactiviviteit ookquote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben bloed geprikt om te kijken of hij Lyme of pfeiffer heeft zijn energielevel is heel laag"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
Toch hoor ik van de week iemand iets zeggen over zijn vertrek eerdaags, dus geef de hoop nog niet op.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ben ook klaar met hem, maar het zit er niet in dat hij naar huis gaat voorlopig![]()
![]()
Die vallen niet meer te metenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
miss komt ie wel op de bank je weet het nooitquote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:47 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Toch hoor ik van de week iemand iets zeggen over zijn vertrek eerdaags, dus geef de hoop nog niet op.
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ja, dat gissen ze allemaal, de een zegt dit, de ander datquote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:47 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Toch hoor ik van de week iemand iets zeggen over zijn vertrek eerdaags, dus geef de hoop nog niet op.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:48 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Laat nou net die teek het laatste beetje opgezogen hebben?![]()
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
Het klonk vrij serieus. Het ging over de vertrekkende van nu. LauB, Col en toen kwam Gio in die rij ook voor. Volgens mij was het Mark die het zei. En hij zei het woord 'natuurlijk' er achter. Vandaar, dat het serieus klonk.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat gissen ze allemaal, de een zegt dit, de ander dat![]()
ging die vrouw niet een x flirten met laura en de andere bewoners?quote:'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Zij is daar wel eerder geweest. Of ze ging flirtten weet ik niet.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:49 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ging die vrouw niet een x flirten met laura en de andere bewoners?![]()
![]()
Zijn dat de travo's?quote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
Ik heb het gevoel dat Gio er de aankomende stemming uitvliegt.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:49 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Het klonk vrij serieus. Het ging over de vertrekkende van nu. LauB, Col en toen kwam Gio in die rij ook voor. Volgens mij was het Mark die het zei. En hij zei het woord er 'natuurlijk' achter. Vandaar, dat het serieus klonk.
Hij is bozig, opstandig, net zoals Ruud voor die ging.![]()
Me dochters zijn ook geslaagd, zegt Col tegen Gio
Hoe weet zij dat nu weerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze is helderziende dotteke.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:51 schreef Dotteke het volgende:
Hoe weet zij dat nu weer![]()
Net zoals Tieneke op de hoogte werd gehouden van de bevalling.. Belachelijkquote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:51 schreef Dotteke het volgende:
Hoe weet zij dat nu weer
Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Zou dat even een spektakel zijn? Kan Utopia wel gebruiken. Weer een beetje spanning en sensatie.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:51 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat Gio er de aankomende stemming uitvliegt.
Hij is bozig, opstandig, net zoals Ruud voor die ging.
De boel is zo ingekakt. Zo voorspelbaar allemaal.![]()
![]()
zij is toch helderziendquote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:51 schreef Dotteke het volgende:
Hoe weet zij dat nu weer
Werewolf
Forum Opties Forumhop: Hop naar: