SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.utopiatv.nl/participant/active
Agenda:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
TTquote:
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
![]()
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Zou wat zijn als ze deze sloerie in de loods zouden gooien, kan dan wat worden met Noom
en Gina, wordt vast 'n BitchFight.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
gabs vindt rob en ivan mooi.
stiff vindt de neus van ivan niks en vindt rob mooi. het lichaam van ivan en de kop van rob zouden ideaal zijn voor haar. Mark vinden ze niet knap![]()
TEAM TAFEL![]()
Kan die Gnoom d'r eigen kop niet eens photoshoppen?To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
doet ze alquote:Op dinsdag 8 september 2015 21:49 schreef Pearlbitch het volgende:
Kan die Gnoom d'r eigen kop niet eens photoshoppen?'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:50 schreef DaSteeg het volgende:
[..]
Vluggertjes zijn vaak... "'t Allerbest!"
Aldus een niet nader te noemen oud-inwoner.
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Gabriëlle zit ook aan de pillen.
Ik doe de streams aan en hoor als eerste: Ik vind Mark ook een mooie man...![]()
![]()
Ik denk dat dat oude laptopje het niet eens trekt als ze haar oren selecteert met de magic lasso.quote:
Dat ding loopt vast en geeft acuut een 'blue screen of death'
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk dat dat oude laptopje het niet eens trekt als ze haar oren selecteert met de magic lasso.
Dat ding loopt vast en geeft acuut een 'blue screen of death'![]()
hahahahaha'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zou wat zijn als ze deze sloerie in de loods zouden gooien, kan dan wat worden met Noom
en Gina, wordt vast 'n BitchFight.Jee wat heeft die zichzelf aangedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Alsjeblieft, geen Amanda in die loodsquote:Op dinsdag 8 september 2015 21:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Jee wat heeft die zichzelf aangedaan.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ben ik ook geen voorstander van.quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Alsjeblieft, geen Amanda in die loods
Maar ze heeft zichzelf wel heel erg toegetakeld. Zijn er echt mensen die dat mooi vinden?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: