abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 april 2015 @ 09:26:21 #1
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_151795294

De nominaties: April 2015.
Zaterdag 18 april - De drie nieuwe kandidaten worden bekend gemaakt. Vanaf vandaag kunnen alle paspoorthouders stemmen op een van de drie kandidaten, zie foto's.
Maandag 20 april - Premium paspoorthouders en de elite mogen een Utopiaan nomineren.
Dinsdag 21 april - Inwoners Utopia gaan nomineren.
Woensdag 22 april - Entree twee kandidaten, die de meeste stemmen kregen gaan Utopia in. Gina, John of Marcel.
Zondag 26 april - Vandaag beslissen inwoners Utopia wie van de twee aspirant inwoners er mag blijven.
Maandag 27 april , Koningsdag- Exit 1 inwoner Utopia. De net nieuwe inwoner Utopia krijgt de taak om een genomineerde inwoner weg te sturen naar huis.

Reacties Utopianen
-Colinda: Ik wilde dat ik het lef had om op Joey te stemmen, ik durf het niet want dan heb ik vier mensen tegen mij.
-Tineke vraagt aan de inwoners op haar te stemmen, ze wil liever naar huis.
-Colinda: Het stemmen op Giorgio of LaurA is nu overbodig omdat die zelf kunnen opstappen.
-Laura vindt dat Tineke net als Chris zelf maar moet vertrekken.
-Colinda: De groep is zo erg op dit moment, dat ze het Tineke misgunnen om op de bank te zitten, want wanneer Tineke weg wil dan loopt ze maar zelf de poort uit.
-Colinda: Tineke vertrekt, dat is een feit.
- LaurA: Ik zet mijn eigen principes aan de kant en stem dinsdag vol op Tineke.
-Ivan: Ik hoop niet dat ze met ze allen op Tineke gaan, maar hun stem nuttiger gaan gebruiken.
-LaurA heeft al een aantal keren uitgesproken dat ze de 24 april vertrekt, ze weet het nu nog niet zeker.
-Colinda: De start van Tineke was vals, alles wat in valsheid begint, krijgt altijd een staart van de duivel. (wat eng)

Reacties Utopia-Fok!
-Het enige voordeel van de tweemaandelijkse stemming is dat het allemaal wat heftiger er aan toe zal gaan de komende dagen.
-Dat er heel veel mensen op Tineke gaan is mooi, dan komen er ook mensen met weinig stemmen op de bank en is de kans groter dat er meer dan 3 op de schopstoel zitten.
-Voor de inwoners is dit de makkelijkste manier om te stemmen, vorige keer al met Patrick en nu met Tineke. Zo blijven de andere Utopianen zitten. Vind het ook geen bal aan dat ze maar een keer in de 2 maanden stemmen.

Wilco: Ik ga er sowieso uit, maar niet maandag, ik blijf voorlopig nog, ik ga eerst wat projecten afmaken. Op het moment dat je de poort van Utopia binnenkomt dan heb je zoveel energie, en die energie gaat op aan allerlei onnozelheden.

Gaby: Ik vind het deze keer een makkelijke nominatie, omdat ik weet dat er iemand graag naar huis wil, Tineke.

LaurA: Ik moest op mijn datum wachten, 24 april mag ik weg. Ik ga hier geen half jaar meer zitten.
Ik mag van mijn moeder niet op Tineke stemmen.

Tineke: Van heimwee kan je kapot gaan.
-Kleinkind is 9 april om 02:30 uur geboren. Dolgraag wil Tineke op kraamvisite op Curaçao.
-Tineke zit al in de wachtruimte van het reisbureau Utopia.
Tineke: Ik ga toch wel weg en anders was Utopia een hele dure vakantie.
Colinda: Je maakt een persoonlijke reis hier.

Komt trouwens nog een nieuwe inwoner in Utopia, de nieuwe voor Chris.

Welke twee kandidaten mogen van jou woensdag 22 april Utopia in?

Welke Utopiaan zie jij het liefst vertrekken op maandag 27 april?
Dit is geen aanklikpoll.

Elke twee maanden nomaties.
- LauraB zit eraan te denken om haar drie stemmen verdelen.
-Gabriëlle drie stemmen op Tineke.
-LaurA doet een oproepje: dat wanneer een van de twee kandidaten nieuwe bh's 70C en strings voor haar meeneemt van haar mag blijven. LauraB ook en heeft maat 75 C.
-Tineke verwacht dat Gaby, Colinda en zijzelf op de bank komen.
-LauraB heeft er geen zin in om vier dagen in spanning te zitten.
-Colinda is bang voor de stemming.
-Naomi hangt de publieksstem boven haar bed als ze deze krijgt, ze vindt het triest en gaat lachen.
Ivan: Ik vind het onverantwoordelijk om Tineke die zo zit te janken dat ze naar huis wil te laten blijven.

Vanaf zaterdag 18 april kunnen alle paspoorthouders stemmen op één van de drie kandidaten. * Video(link) verwijderd op last van Talpa

[ Bericht 5% gewijzigd door Tuinfluitert op 20-04-2015 23:49:33 (Caps:TillyB,freshfr, japie, Luna, Pullup, 5thencou) ]
  zaterdag 18 april 2015 @ 09:39:56 #2
433605 precious2
Gezelligheid kent geen tijd
pi_151795479
Heb op Gina gestemd,spannend voor de reacties van de meiden en vooral de boys
very precious
  zaterdag 18 april 2015 @ 10:26:40 #3
384473 Tuinfluitert
pi_151796000

Gina in Utopia?
Gina is sinds kort vrijgezel en wil in Utopia loskomen van haar omgeving en helemaal op eigen benen staan. Gina's hart en ziel liggen bij het kappersvak. Ze heeft zeven jaar in een kapsalon gewerkt en wil dit werk voortzetten als ze inwoner wordt van Utopia.

De knappe Gina is een enorme kletskous en ze heeft flink wat ambities voor haar Utopia avontuur. Ze wil graag een volledig biologische kapsalon openen, uniek in Nederland! Niet alleen is een biologische kapsalon milieuvriendelijk, ook zijn de plantaardige grondstoffen beter voor het haar. Gina wil zelf shampoo, conditioner en haarkleuring gaan ontwikkelen.

De roodharige wil haar aandacht richten op zowel het openen van haar eigen kapsalon, als het opzetten van haar eigen kledinglijn. Inspiratie haalt ze uit modemagazines en uit haar omgeving. De kledinglijn van Gina zal gaan bestaan uit maxi rokken met en zonder sexy split, pencil rokken, basic jurkjes en crop tops.

In Gina's ideale Utopia is het vooral erg schoon, staat ze heel de dag klanten te knippen in haar kapsalon en is haar zelfontworpen kledinglijn een doorslaand succes. Utopia is voor Gina geslaagd als er een luxe mini dorpje ontstaat in de bossen van Laren.
  zaterdag 18 april 2015 @ 10:27:02 #4
384473 Tuinfluitert
pi_151796003

John in Utopia?
John is een rasechte Rotterdammer, maar woont nu met zijn vriend al ruim vijf jaar in het mooie Zeeland. John heeft zijn hele leven gewerkt in de zorg en mensen verzorgen is zijn tweede natuur. Hij is dankzij zijn werkervaring een sociaal mens die met iedereen kan opschieten.

John wil geld verdienen voor de Utopia B.V. door het organiseren van gay-straight feesten. John vindt het belangrijk dat er meer awareness wordt gecreëerd voor homoseksualiteit. Met name onder jongeren is er volgens hem ruimte voor verbetering. Hij richt zich met deze feesten dan ook op deze - jongere - doelgroep.

Ook wil John in Utopia een sponsorloop organiseren, het geld dat hiermee opgehaald wordt wil hij schenken aan de ouderenzorg. Daarnaast is het Johns missie om aandacht te genereren voor homoseksuele ouderen. Onder die generatie is homoseksualiteit nog een taboe welke doorbroken moet worden.

Utopia is voor John geslaagd wanneer hij geld heeft verdiend voor de B.V. en als hij het taboe rondom homoseksualiteit in alle lagen van de bevolking weet te doorbreken.
  zaterdag 18 april 2015 @ 10:27:23 #5
384473 Tuinfluitert
pi_151796010

Marcel in Utopia?
Marcel is direct en recht door zee en omschrijft zichzelf ook als een sympathiek mens. Deze verkoper wil zich vestigen in Utopia, omdat hij op dit moment 'in between jobs' zit en tal van creatieve ideeën heeft die hij in Utopia tot uitvoering wil brengen. Mocht hij worden gekozen als inwoner van Utopia, gaat hij het thuisfront flink missen; Marcel heeft drie kinderen en een vrouw.

Marcel is in het bezit van twee rechterhanden en daarom wil hij graag in Utopia verder bouwen aan de bestaande projecten en wil hij zijn eigen projecten starten. Het bouwen kan efficiënter en beter volgens hem. Deze handige Harry houdt niet van luie mensen en is een keiharde werker. Hij omschrijft zichzelf als leider en wil deze rol graag op zich nemen in Utopia.

Kamperen zit bij Marcel in het bloed, het nieuw leven inblazen van de Utopia-camping staat dan ook hoog op zijn lijstje. Om de gasten van de camping een volledige belevenis te geven vindt hij dat er een zwembad moet komen. Ook wil hij graag een speeltuin bouwen, zodat de kinderen van de kampeergasten zich niet vervelen.

Het verborgen talent van Marcel is het maken van beelden. In Utopia wil hij gipsbeelden maken van de loods en van Colinda haar wellnesshuisje, oftewel leuke souvenirs voor de bezoekers van Utopia.

Utopia is voor Marcel geslaagd wanneer zijn camping goed loopt en de inwoners in goede harmonie met elkaar samenleven.
pi_151796642
1 ding wat utopia zeker moet veranderen is dat deelnemers (zoals Tineke) die zelf rond lobbyen om eruit gestemd te worden beboet worden. Laat ze mooi vanuit hunzelf gaan en niet de stemmingen beïnvloeden omdat ze zo graag naar huis willen met borg.

Ik heb Marcel gestemd. Een bouwer dat zie ik het liefs.

Die John wil alleen maar zijn gay dingen promoten en ik dacht dat wij Laura daar al voor hadden. (Of anders Mark of Bjorn)

En Gina's kapsalon komt er toch nooit (Zie Robin/Gaby). Dat wordt dus rondhangen.
  zaterdag 18 april 2015 @ 12:06:01 #7
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_151797481
Helemaal tóp, dit gaat nog leuker worden dan OuweTinus _O-

† In Memoriam † zaterdag 18 april 2015 @ 12:45:35 #8
137949 Disana
pi_151798318
Waardeloos, Dan maar Marcel.
pi_151801486
Ik denk dat Gina genoeg ADHD power heeft om flink wat stennis te schoppen _O_
🐱
pi_151804106
John gestemd. Gina voegt niets toe. Hoe vaak hebben we dit soort mutsen nu al niet voorbij zien komen. Dan liever John en Marcel, en dan mogen ze het gaan uitmaken wie de twee het wordt. Vind alle twee eigenlijk wel van toegevoegde waarde.
Allemaal cabaretteketet!
  zaterdag 18 april 2015 @ 18:54:16 #11
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_151805491
Kom er maar in John
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_151806419
Even filmpjes kijken, de verhalen interesseren me niet :')
SOONY
pi_151806689
Van mij mogen ze alledrie er wel in, ik vind ze allemaal erg enthousiast om er iets van te maken.
De afgelopen maanden was dat juist wel ver te zoeken.
Mijn voorkeur gaat uit naar Marcel oO<
Gina en John zijn ook niet verkeerd.
SOONY
pi_151816439
Het filmpje van Gina is niet meer te bekijken. Teken aan de wand? :D
pi_151816606
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 01:48 schreef 37metrijst het volgende:
Het filmpje van Gina is niet meer te bekijken. Teken aan de wand? :D
http://www.utopiatv.nl/participant/detail/99/gina
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_151816665

Marcel dus :+
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
  zondag 19 april 2015 @ 23:02:11 #17
384473 Tuinfluitert
pi_151844824
Wat mij betreft mogen ze alle drie Utopia in.
Op Marcel gestemd.

maandag 20 april 2015 @ 18:13:16 #18
420521 lorrie03
Man man man wat een ellende!
pi_151865783
Leuk topic tuinfluitert top! _O_
pi_151866069
Hoe laat gaan de bewoners nomineren morgen?
My salvation lies in your love..
  maandag 20 april 2015 @ 19:18:49 #20
384473 Tuinfluitert
pi_151867836
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 18:13 schreef lorrie03 het volgende:

Leuk topic tuinfluitert top! _O_
Ha Mop, _O_

Gaat denk toch wel spannend worden.
-Tineke wil naar huis, toch? Maar gunnen ze haar de exit?
-LaurA gaat vrijdag 25 april naar huis want ze wil zondag naar het strand, Bloemendaal.
-Wilco nog niet deze week, maar het zit wel in zijn gedachten, eerst nog een paar projectjes doen.
-Dan nog een nieuwe inwoner voor Chris.

quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 18:22 schreef BananaPancake het volgende:

Hoe laat gaan de bewoners nomineren morgen?
Je weet het nooit zeker,

Vorige nominatie was op dinsdag 24 februari 2015
en begon om 12:07 uur t/m 12:42 uur.

De publieksstemmen kregen:
- Naomi.
- Patrick.
- Giorgio.

De genomineerden waren:
Patrick -19 stemmen.
Chris-7 stemmen
Ivan -7 stemmen.
  maandag 20 april 2015 @ 23:56:11 #21
384473 Tuinfluitert
pi_151879775
(Mark ging op internet kijken)
Mark: Ik heb de drie nieuwe kandidaten al gezien.

Reacties Utopia-Fok!
-Misschien gebeurt en wel een Isaatje. Naomi op de bank, Gina er in , Naomi naar huis, Gina met Gio .
-Dan krijgen we een Gio& Gia?

Colinda: Alles komt van boven.
Tineke: Schat,
Colinda: Al zegt mijn pokergevoel, payback time.
Tineke: Schat, ik weet het, ik ga op haar!
  dinsdag 21 april 2015 @ 13:22:42 #22
384473 Tuinfluitert
pi_151890583
De publieksstemmen:
- Tineke.
- Naomi.
- LauraB.

De genomineerden:
Tineke - 25 stemmen.
Björn - 6 stemmen
Colinda - 5 stemmen.