De nominaties: April 2015.Zaterdag 18 april - De drie nieuwe kandidaten worden bekend gemaakt. Vanaf vandaag kunnen alle paspoorthouders stemmen op een van de drie kandidaten, zie foto's.
Maandag 20 april - Premium paspoorthouders en de elite mogen een Utopiaan nomineren.
Dinsdag 21 april - Inwoners Utopia gaan nomineren.
Woensdag 22 april - Entree twee kandidaten, die de meeste stemmen kregen gaan Utopia in. Gina, John of Marcel.
Zondag 26 april - Vandaag beslissen inwoners Utopia wie van de twee aspirant inwoners er mag blijven.
Maandag 27 april , Koningsdag- Exit 1 inwoner Utopia. De net nieuwe inwoner Utopia krijgt de taak om een genomineerde inwoner weg te sturen naar huis.
Reacties Utopianen-Colinda: Ik wilde dat ik het lef had om op Joey te stemmen, ik durf het niet want dan heb ik vier mensen tegen mij.
-Tineke vraagt aan de inwoners op haar te stemmen, ze wil liever naar huis.
-Colinda: Het stemmen op Giorgio of LaurA is nu overbodig omdat die zelf kunnen opstappen.
-Laura vindt dat Tineke net als Chris zelf maar moet vertrekken.
-Colinda: De groep is zo erg op dit moment, dat ze het Tineke misgunnen om op de bank te zitten, want wanneer Tineke weg wil dan loopt ze maar zelf de poort uit.
-Colinda: Tineke vertrekt, dat is een feit.
- LaurA: Ik zet mijn eigen principes aan de kant en stem dinsdag vol op Tineke.
-Ivan: Ik hoop niet dat ze met ze allen op Tineke gaan, maar hun stem nuttiger gaan gebruiken.
-LaurA heeft al een aantal keren uitgesproken dat ze de 24 april vertrekt, ze weet het nu nog niet zeker.
-Colinda: De start van Tineke was vals, alles wat in valsheid begint, krijgt altijd een staart van de duivel. (wat eng)
Reacties Utopia-Fok!-Het enige voordeel van de tweemaandelijkse stemming is dat het allemaal wat heftiger er aan toe zal gaan de komende dagen.
-Dat er heel veel mensen op Tineke gaan is mooi, dan komen er ook mensen met weinig stemmen op de bank en is de kans groter dat er meer dan 3 op de schopstoel zitten.
-Voor de inwoners is dit de makkelijkste manier om te stemmen, vorige keer al met Patrick en nu met Tineke. Zo blijven de andere Utopianen zitten. Vind het ook geen bal aan dat ze maar een keer in de 2 maanden stemmen.
Wilco: Ik ga er sowieso uit, maar niet maandag, ik blijf voorlopig nog, ik ga eerst wat projecten afmaken. Op het moment dat je de poort van Utopia binnenkomt dan heb je zoveel energie, en die energie gaat op aan allerlei onnozelheden.
![9757aa7e11eec4c4af271b8a01e3beaf.png]()
Gaby: Ik vind het deze keer een makkelijke nominatie, omdat ik weet dat er iemand graag naar huis wil, Tineke.
![356e353af93142143de75c409709eb2c.png]()
LaurA: Ik moest op mijn datum wachten, 24 april mag ik weg. Ik ga hier geen half jaar meer zitten.
Ik mag van mijn moeder niet op Tineke stemmen.
![dfe5ae7d2e2c7edf2e70f99b603f5ac2.png]()
Tineke: Van heimwee kan je kapot gaan.
-Kleinkind is 9 april om 02:30 uur geboren. Dolgraag wil Tineke op kraamvisite op Curaçao.
-Tineke zit al in de wachtruimte van het reisbureau Utopia.
Tineke: Ik ga toch wel weg en anders was Utopia een hele dure vakantie.
Colinda: Je maakt een persoonlijke reis hier.
![5dfb8e57767354b33c8d456fbaec460f.png]()
Komt trouwens nog een nieuwe inwoner in Utopia, de nieuwe voor Chris.
Welke twee kandidaten mogen van jou woensdag 22 april Utopia in?
Welke Utopiaan zie jij het liefst vertrekken op maandag 27 april?
Dit is geen aanklikpoll.Elke twee maanden nomaties.- LauraB zit eraan te denken om haar drie stemmen verdelen.
-Gabriëlle drie stemmen op Tineke.
-LaurA doet een oproepje: dat wanneer een van de twee kandidaten nieuwe bh's 70C en strings voor haar meeneemt van haar mag blijven. LauraB ook en heeft maat 75 C.
-Tineke verwacht dat Gaby, Colinda en zijzelf op de bank komen.
-LauraB heeft er geen zin in om vier dagen in spanning te zitten.
-Colinda is bang voor de stemming.
-Naomi hangt de publieksstem boven haar bed als ze deze krijgt, ze vindt het triest en gaat lachen.
Ivan: Ik vind het onverantwoordelijk om Tineke die zo zit te janken dat ze naar huis wil te laten blijven.
Vanaf zaterdag 18 april kunnen alle paspoorthouders stemmen op één van de drie kandidaten.
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
[ Bericht 5% gewijzigd door Tuinfluitert op 20-04-2015 23:49:33 (Caps:TillyB,freshfr, japie, Luna, Pullup, 5thencou) ]