SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.utopiatv.nl/participant/active
Agenda:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------![]()
Oh wat een domme fout in de TT----------------------------
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
maakt niet uit kan gefixt worden, feedback zettenquote:'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Donequote:Op dinsdag 8 september 2015 00:57 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
maakt niet uit kan gefixt worden, feedback zetten----------------------------
Arregaat.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ivan en Bjorn lapdancen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat voor dag word het morgen/vandaag? Nog dingen op de planning?'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
10 uur Centraalquote:Op dinsdag 8 september 2015 01:00 schreef LLgetikt het volgende:
Wat voor dag word het morgen/vandaag? Nog dingen op de planning?
(omdat) Nicole om 11 uur een afspraak heeft.
Verder weet ik eigenlijk niet----------------------------
10 uur centraal hoorde ik netquote:Op dinsdag 8 september 2015 01:00 schreef LLgetikt het volgende:
Wat voor dag word het morgen/vandaag? Nog dingen op de planning?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
omgdoe de streams aan
vunzige 18 + stem camchat reclame
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:01 schreef Zeyina het volgende:
[..]
10 uur Centraal
Verder weet ik eigenlijk nietok dankjulliewelquote:'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Nou, dat centraal gaat dus pas om 14.00 uur beginnen danquote:Op dinsdag 8 september 2015 01:01 schreef Zeyina het volgende:
[..]
10 uur Centraal
Verder weet ik eigenlijk nietOm 10 uur is echt iedereen nog niet in zijn/haar hum dus gaat em weer niet worden.
![]()
Roken,slapen,stoken,eten.Repeat.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mislukte poging van Nicole waarschijnlijk. Die dacht natuurlijk. Dan kunnen we maar een uur centraal en dan kan ik hem peren.quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:02 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Nou, dat centraal gaat dus pas om 14.00 uur beginnen danOm 10 uur is echt iedereen nog niet in zijn/haar hum dus gaat em weer niet worden.
Ik hoorde wel mensen zeggen dat er veel punten waren----------------------------
Ivan heeft daar vast geen zin in,want hij moet de laptop.quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:02 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Nou, dat centraal gaat dus pas om 14.00 uur beginnen danOm 10 uur is echt iedereen nog niet in zijn/haar hum dus gaat em weer niet worden.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----------------------------
quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:04 schreef Zeyina het volgende:
[..]top ooo morgen meet en greetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
schuimpjes invasieee
ben benieuwd of essie en daan komen, daan had toch gezegt niet meer te willen komen?'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:04 schreef Zeyina het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lovely.Kan dit niet standaard in de OP?
Is 'mijn' agendaquote:Op dinsdag 8 september 2015 01:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]Lovely.Kan dit niet standaard in de OP?
![]()
Ontbreken vast ook dingen. Schrijf het op als ik het toevallig mee krijg----------------------------
Iemand zou daar eens die laptops en de foon moeten laten verdwijnen. Dan heb je pas een leuke fitty.quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ivan heeft daar vast geen zin in,want hij moet de laptop.![]()
We leven nog een week eerder LL. Dat is volgende weekquote:Op dinsdag 8 september 2015 01:05 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
top ooo morgen meet en greet
schuimpjes invasieee
ben benieuwd of essie en daan komen, daan had toch gezegt niet meer te willen komen?----------------------------
O, ik las niet goedquote:Op dinsdag 8 september 2015 01:06 schreef Zeyina het volgende:
[..]
We leven nog een week eerder LL. Dat is volgende week
'' I am under no obligation to make sense to you.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: