nee ja ik ook, maar sws vind ik een relatie zonder seks een beetje gaar snap jequote:Op zondag 2 augustus 2015 00:05 schreef Crip het volgende:
[..]
nee maar ze vind hem zo geweldig als ik in haar plaats zat
Ben je zonder mij gegaan?quote:
Nee lul, ik heb vandaag gewoon gewerkt nog maar heb nu vakantie.quote:
Ga je nog ergens heen?quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee lul, ik heb vandaag gewoon gewerkt nog maar heb nu vakantie.
Wat staat er op de planning?quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh sorry hoor.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij was toch lerares?quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan ik mij wel iets bij voorstellen. Maar ik heb geen relatie gehad om te zien hoe moeilijk/saai het is ;s.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
nee ja ik ook, maar sws vind ik een relatie zonder seks een beetje gaar snap je
Die krijg ik ook steeds.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Waarom krijg ik steeds die advertentie voor een posthbo-opleiding arbeidsdeskundige?
hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:08 schreef Crip het volgende:
[..]
Kan ik mij wel iets bij voorstellen. Maar ik heb geen relatie gehad om te zien hoe moeilijk/saai het is ;s.
Stel je gewoon voor dat er een wesp rond je vliegt die je constant probeert te prikken. Dat is hoe het is om een relatie te hebben met een (jonge)man.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:08 schreef Crip het volgende:
[..]
Kan ik mij wel iets bij voorstellen. Maar ik heb geen relatie gehad om te zien hoe moeilijk/saai het is ;s.
geen last van sinds ik de abo namquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Waarom krijg ik steeds die advertentie voor een posthbo-opleiding arbeidsdeskundige?
Neuh, een Mexicaan dit keer.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:08 schreef Remqo het volgende:
Maar Frank, je was uit eten geweest toch.
Was het een specialiteitenrestaurant?
Ik heb "zwerfkei - outdoor & travel centre".quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Niemand is speciaal.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jammer, hoopte dat ik speciaal was.
Ook geen strafquote:
Ga komend jaar m'n afstudeeronderzoek doen en daarna hopelijk docentenleef met duizend vakantie. Tot die tijd gewoon beunen in restaurant.quote:
In Frankrijk staan genoeg tentjes met negers anders.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:09 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik heb "zwerfkei - outdoor & travel centre".
Denken dat negers kamperen!
Zeker niet. We gaan vaak uit eten vooral omdat het eten hier nogal saai is allemaal. En dan is er ook niets om in de vaatwasser te zetten.quote:
Weenie, beetje aan mn kont krabben en wijn drinken.quote:
Sta je achte bar Chlo?quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ga komend jaar m'n afstudeeronderzoek doen en daarna hopelijk docentenleef met duizend vakantie. Tot die tijd gewoon beunen in restaurant.
quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:09 schreef krioro het volgende:
[..]
mijn moeder zegt dat ik haar sneeuwvlokje benquote:
Ook niet.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En al die nieuwetijdskinderen dan?
hehequote:Op zondag 2 augustus 2015 00:09 schreef krioro het volgende:
[..]
Is een hint dat je meer naar buiten moet denk ik.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
mijn moeder zegt dat ik haar sneeuwvlokje ben
Ik heb niet eens een vaatwasser.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zeker niet. We gaan vaak uit eten vooral omdat het eten hier nogal saai is allemaal. En dan is er ook niets om in de vaatwasser te zetten.
Nee, zulke shifts hebben wij niet. Heb wel jaren achter bar gestaan. Mooie tijden.quote:
Dat klinkt prima.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weenie, beetje aan mn kont krabben en wijn drinken.
Mijn moeder is realistisch.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
mijn moeder zegt dat ik haar sneeuwvlokje ben
ik ook! omg, gekke shit meegemaakt?quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, zulke shifts hebben wij niet. Heb wel jaren achter bar gestaan. Mooie tijden.
quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
In Frankrijk staan genoeg tentjes met negers anders.
Elke keer uit eten gaan is ook een dure grap, wel leuk om te doen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zeker niet. We gaan vaak uit eten vooral omdat het eten hier nogal saai is allemaal. En dan is er ook niets om in de vaatwasser te zetten.
nee ben bij afl 4, Blanca is net pas ontvoerd en weet nog niks over wat er met dat psychokind is. Ben wel een beetje gefixeerd op die paardensmoel van Marisol, kan me daar echt aan ergerenquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:12 schreef Crip het volgende:
[..]
ait. heb je seizoen drie helemaal afgekeken?
Ja man, zo veel.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:12 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik ook! omg, gekke shit meegemaakt?
Is Frank nog maar 1x op date geweest met zijn vrouw?quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Elke keer uit eten gaan is ook een dure grap, wel leuk om te doen.
Mss een idee voor de 2e date
Uit eten is altijd een goed idee. Misschien daarna een jazzcafe'tje waar je onder goede muziek lekker kan praten en ook eventueel kan dansen. Tijden herleven toen mannen nog heren waren en vrouwen dames.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Elke keer uit eten gaan is ook een dure grap, wel leuk om te doen.
Mss een idee voor de 2e date
ik moest een keer van een stelquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja man, zo veel.Op een gegeven moment kijk je er niet eens meer van op.
Conservatismequote:Op zondag 2 augustus 2015 00:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
Tijden herleven toen mannen nog heren waren en vrouwen dames.
Oké, goed verhaal, zou nog keer lezen 10/10quote:
Ja, we zijn een uitstervend ras hè.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Uit eten is altijd een goed idee. Misschien daarna een jazzcafe'tje waar je onder goede muziek lekker kan praten en ook eventueel kan dansen. Tijden herleven toen mannen nog heren waren en vrouwen dames.
vertel een paar, leuk voor het slapen gaan.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké, goed verhaal, zou nog keer lezen 10/10
Haar hoofd is echt heel irritant op een of andere manier. Met haar ''ik weet alles het best'' en nieuwsgierige attitudequote:Op zondag 2 augustus 2015 00:14 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
nee ben bij afl 4, Blanca is net pas ontvoerd en weet nog niks over wat er met dat psychokind is. Ben wel een beetje gefixeerd op die paardensmoel van Marisol, kan me daar echt aan ergeren
quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:16 schreef housesoftheholy het volgende:
[ [url=http://www.entertainment-focus.com/wp-content/themes/arts-culture/timthumb.php?src=http%3A%2F%2Fwww.entertainment-focus.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2014%2F06%2Fanaortizfeat.jpg&q=90&w=630&zc=1]afbeelding[/url] ]
uuuhhhhrgrggegrehrhnnnn
Ik ken een leuke tent, waar ze het al over had, maar niet geweest is, nabij een jachthavenquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Uit eten is altijd een goed idee. Misschien daarna een jazzcafe'tje waar je onder goede muziek lekker kan praten en ook eventueel kan dansen. Tijden herleven toen mannen nog heren waren en vrouwen dames.
ik vind haar ook best wel zo'n stonede kutquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
weet niet waarom maar hardop
Keer gozer die tegen de bar stond te pissen van de bar geduwd, stond ie daar met z'n leuter uit z'n broek.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:16 schreef Montelly het volgende:
[..]
vertel een paar, leuk voor het slapen gaan.
quote:
Wow, allemaal latina's, the man heeft het racisme lekker ingebakken in die serie.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:19 schreef Crip het volgende:
[..]
ik vind haar ook best wel zo'n stonede kut
[ afbeelding ]
miiiiiester speeencequote:Op zondag 2 augustus 2015 00:19 schreef Crip het volgende:
[..]
ik vind haar ook best wel zo'n stonede kut
[ afbeelding ]
Neuh, geen conservatisme maar stijl. Bepaalde gebruiken uit die tijd horen natuurlijk in het verleden. Wel de goede dingen, maar niet de slechte.quote:
HUP GRONINGEN!quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Nog 19 uur totdat PSV de eerste prijs van het seizoen binnen heeft.
ik ga stukquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
miiiiiester speeence
waarom praat zij altijd in slo-mo
Het origineel is Mexicaans, het wordt nu door Latina's (oa Eva Longoria) geproduceerd voor een Amerikaans publiek.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:21 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Wow, allemaal latina's, the man heeft het racisme lekker ingebakken in die serie.
Klinkt goed.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ken een leuke tent, waar ze het al over had, maar niet geweest is, nabij een jachthaven
Watquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:22 schreef Chloroform het volgende:
Of mensen die gewoon zonder gene coke van de bar snuiven
Devious Maids zijn allemaal latinas dus gaat moeilijk HEquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:21 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Wow, allemaal latina's, the man heeft het racisme lekker ingebakken in die serie.
quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Keer gozer die tegen de bar stond te pissen van de bar geduwd, stond ie daar met z'n leuter uit z'n broek.
Ook keer gehad dat een kerel fucking boos was en ik met mijn 1,63m that don't impress me much voor die kerel gaan staan, grote bek opgezet dat ie zich kon gedragen en anders op kon tiefen. Kwam hij week later terug om te vertellen dat hij dat mooie actie vond.
Had je maar in een jazzcafé moeten gaan werken, had je Frank en mij als klant gehad.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:22 schreef Chloroform het volgende:
Of mensen die gewoon zonder gene coke van de bar snuiven
zonde xoquote:
quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Het origineel is Mexicaans, het wordt nu door Latina's (oa Eva Longoria) geproduceerd voor een Amerikaans publiek.
Oei, zelfhaat van Eva en consorten, nog erger. Uiteraard ook de schuld van de white devils.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Devious Maids zijn allemaal latinas dus gaat moeilijk HE
Ja joh. Je ziet ook meteen wie allemaal aan het dealen zijn. Kon ze er altijd probleemloos tussenuit pikken.quote:
Ik werk in een restaurant, komen jullie samen bij mij eten?quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:23 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Had je maar in een jazzcafé moeten gaan werken, had je Frank en mij als klant gehad.
Eensquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:24 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Oei, zelfhaat van Eva en consorten, nog erger. Uiteraard ook de schuld van de white devils.
En dan blijk je cup A ofzo te hebben. Wat een anti-climax.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik werk in een restaurant, komen jullie samen bij mij eten?Doe ik bovenste knoopje van m'n blouse los.
![]()
Aan de bar snuiven thoughquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja joh. Je ziet ook meteen wie allemaal aan het dealen zijn. Kon ze er altijd probleemloos tussenuit pikken.
En dan niet eens gesproken over wat mensen doen als ze dronken zijn. Vooral vrouwen.man man man man man man
Als je maar ver genoeg voorover buktquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En dan blijk je cup A ofzo te hebben. Wat een anti-climax.
Dat sws, die tent heeft een inrichting alsof je op een schip zitquote:
OK.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik werk in een restaurant, komen jullie samen bij mij eten?Doe ik bovenste knoopje van m'n blouse los.
![]()
Niks mis mee.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En dan blijk je cup A ofzo te hebben. Wat een anti-climax.
Ja srsquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:26 schreef Willoow het volgende:
[..]
Aan de bar snuiven thoughJa, wat sommigen doen als ze dronken zijn
Dat klinkt grappigquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat sws, die tent heeft een inrichting alsof je op een schip zit
quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja srsOf dat je ze een puntje ziet nemen ofzo.
Zo heel gretig over je tandvlees uitwrijvenquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:
Users gespot.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
over je tandvlees uitwrijven
Wel leuk voor je, Remmertquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat sws, die tent heeft een inrichting alsof je op een schip zit
quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kont > tettenquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Chicks met cup A zijn zowat per definitie niet aantrekkelijk.
Dat moet hij maar voor lief nemen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:27 schreef krioro het volgende:
[..]
OK.Ik weet niet of Frank dat laatste overleeft, maar ja, risico van 't vak.
Ik vind coke srs geen flikker aan.quote:
Neh.quote:
Geen LOST, geen coke.. do you even life?quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind coke srs geen flikker aan.
Oneens.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dit.quote:
Is coke goed voor de progressie dan?quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Geen LOST, geen coke.. do you even life?
Kom samen M-kristallenquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Geen LOST, geen coke.. do you even life?
je bent 17 heb je wel chicks in je age range die groter hebben dan Aquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
jaquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:33 schreef Crip het volgende:
[..]
je bent 17 heb je wel chicks in je age range die groter hebben dan A
Nee, ik gebruik die rotzooi ook niet natuurlijk.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Is coke goed voor de progressie dan?
Dit is van na mijn tijd hoor. =$quote:
Ah, dan is het goed.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, ik gebruik die rotzooi ook niet natuurlijk.
Frank snapt het, het hoeft niet per se om tieten of billen te gaan, maar de juiste rondingenquote:
tieners met babypik die stoer gaan doen over waar vrouwen over moeten beschikkenquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:33 schreef Crip het volgende:
People van FOK! die single zijn en specifieke eisen hebben lulz
Ik ga daar echt hard op.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, ik gebruik die rotzooi ook niet natuurlijk.
[..]
Dit is van na mijn tijd hoor. =$
Wie hier heeft specifieke eisen dan?quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:33 schreef Crip het volgende:
PEW PEW PEWP PEWquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
tieners met babypik die stoer gaan doen over waar vrouwen over moeten beschikken
Zit diep he, Houses?quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
tieners met babypik die stoer gaan doen over waar vrouwen over moeten beschikken
jij, net pas uit je luier gekomen enzo.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wie hier heeft specifieke eisen dan?
Jij bent nauwelijks ouderquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:35 schreef Crip het volgende:
[..]
jij, net pas uit je luier gekomen enzo.
Laat een heel slakkenspoor na.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:35 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, OK, leuk; word je d'r ook een beetje hitsig van of wat?
Liefde maakt blind, als je iemand leuk vindt let je daar sowieso niet op. Althans, ik niet.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Frank snapt het, het hoeft niet per se om tieten of billen te gaan, maar de juiste rondingen
KAPOWquote:
=$quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:33 schreef Crip het volgende:
ze heeft boobs and piece of assquote:
Zie je mij zeggen dat een vrouw met een pik korten dan 20cm geen vrouw is?quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Zie je mij zeggen dat een man met een pik korter dan 20cm geen man is?
Jouw vrouw was toch knap?quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Liefde maakt blind, als je iemand leuk vindt let je daar sowieso niet op. Althans, ik niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
ja sry dima maar als je wilt dat ik dit lees mag je wel beetje meer je best doen op je spellingquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:36 schreef Dimachaerus het volgende:
Khad giste4 seks kunnen hebben he.... met duitd meidje uiy berlijn
Wel een 4.5je maar tog
Zij rn dr vriendin waren echt dorstig
Kwas met neefje clubbing
Een meidjr vokr hem en eebtj voor mij
Khad voorgenome nooit meet uit tr gaan
Maaar nu ff toch maar weer probere id laaste dag hier,andrs spijt. Wrl andere cluv dit keer
dima stop gewoonquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:36 schreef Dimachaerus het volgende:
Wel een 4.5je maar tog en dir vriendin wad ren 3.5
Kwas met neefje clubbing
Maaar nu ff toch maar weer probere id laaste dag hier,andrs spijt. Wrl andere cluv dit keer
je spelling gaf me oogkankerquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:36 schreef Dimachaerus het volgende:
Kwas met neefje clubbing
Ben je dronken?quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:36 schreef Dimachaerus het volgende:
Kwas met neefje clubbing
uiteindelijk draait het om de klikquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Liefde maakt blind, als je iemand leuk vindt let je daar sowieso niet op. Althans, ik niet.
mensen die op tieten vallen kan je dws ni srs nemenquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:33 schreef Chloroform het volgende:
Nou jongens, niet zo lullig. Toen jullie nog maagd waren vonden jullie borsten ook veel spannender.
quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:37 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jouw vrouw was toch knap?A long time ago, in a galaxy far away.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
Go home your drunkquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zie je mij zeggen dat een vrouw met een pik korten dan 20cm geen vrouw is?
Zou opdweilen met m'n zwabber.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Houd je bek dimaquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
mensen die op tieten vallen kan je dws ni srs nemen
ja et gaat om de textuur dtevigheud vorm proporyied en tepelsquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Frank snapt het, het hoeft niet per se om tieten of billen te gaan, maar de juiste rondingen
Iemand's uitstraling maakt iemand ook knapper/lelijker vind ik zelf.quote:
Laat haar maar niet lezen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
A long time ago, in a galaxy far away.
quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Zou opdweilen met m'n zwabber.Rip murSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Johquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:39 schreef Willoow het volgende:
[..]
Iemand's uitstraling maakt iemand ook knapper/lelijker vind ik zelf.
Is ook weer zoquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:39 schreef Willoow het volgende:
[..]
maar ben je inmiddels wel ontmaagd?quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja et gaat om de textuur dtevigheud vorm proporyied en tepels
Neuh, daarom durf ik het ook.quote:
quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:39 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja als 33n meidje al gwn glimlach doet of gwn hoi zwgt dan vind ik diegene al gwlijk 131x knappet worden grappjg is dat
Ook gelijk semi verliefs sons
Ja, je bent jong noch een god.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:42 schreef Remqo het volgende:
En toch jaloers he, als ik uit ga zie ik pukkelige nerds met de mooiste meiden aan de haal gaan.
Als jonge blonde god doe ik iets mis.
Zo is het levenquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:42 schreef Remqo het volgende:
En toch jaloers he, als ik uit ga zie ik pukkelige nerds met de mooiste meiden aan de haal gaan.
Dit is geen serieuze opmerking tochquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:42 schreef Remqo het volgende:
Bedankt voor de bevestigingquote:
Zit ze weer naast je?quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh, daarom durf ik het ook.
Is ook niet waar hoor
Het eerste zinnetje wel, hoe doen die nerdjes het tochquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:43 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dit is geen serieuze opmerking toch
Zo'n uitgedroogde, vergeten dat die nog in je tas zat, helemaal verkruimeld en beste om 'm gewoon weg te gooien.quote:
Neuh, ik heb het rijk voor mezelf, ze slaapt. Ik kijk nog even een concertje, slaap nooit zoveel.quote:
tot over 6 maandenquote:
Geen probleem, kunnen we maar beter duidelijk over zijn toch.quote:
Wilde gok is dat ze een persoonlijke klik hebben met het meisje met wie ze zijnquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het eerste zinnetje wel, hoe doen die nerdjes het toch
Ik waardeer jouw eerlijkheidquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen probleem, kunnen we maar beter duidelijk over zijn toch.
zo klein maar toch thickquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo'n uitgedroogde, vergeten dat die nog in je tas zat, helemaal verkruimeld en beste om 'm gewoon weg te gooien.
quote:
quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:46 schreef Crip het volgende:
[..]
zo klein maar toch thick
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo'n uitgedroogde, vergeten dat die nog in je tas zat, helemaal verkruimeld en beste om 'm gewoon weg te gooien.
quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon je interesses faken tot ze financieel afhankelijk van je is.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wilde gok is dat ze een persoonlijke klik hebben met het meisje met wie ze zijn
inb4 hoe doe ik klikken met iemand
Ik ben kennelijk geen legoblokjequote:Op zondag 2 augustus 2015 00:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wilde gok is dat ze een persoonlijke klik hebben met het meisje met wie ze zijn
inb4 hoe doe ik klikken met iemand
Gvdquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:46 schreef Crip het volgende:
[..]
zo klein maar toch thick
[ afbeelding ]
Als je verder niets te bieden hebt, dan ja.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:46 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Gewoon je interesses faken tot ze financieel afhankelijk van je is.
Wowquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het is 'getrokken' :sssssquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Sorry, ben er alweer.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:48 schreef Crip het volgende:
wow als iemand even niet bereikbaar is merk je pas hoe erg de dag zonder hun is.
Ben er nu toch bbyquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:48 schreef Crip het volgende:
wow als iemand even niet bereikbaar is merk je pas hoe erg de dag zonder hun is.
Gvd m'n thunderquote:
Geduld is een schone zaak crip.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:48 schreef Crip het volgende:
quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het is 'getrokken' :sssssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben een ongeduldig persoon Frank.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak crip.
Behalve als je in de stront zitquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak crip.
ok k kom mee xoquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Ga wel nog effe een keer douchen tbh. =$
[..]
All yours now.
Dat hoort ook, een goede DJ vraagt en zeurt ongeduldig door als mensen maar niet in de uitzending willen verschijnen.quote:
Ja ik scheld ze meteen uit. Lekker professioneel.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat hoort ook, een goede DJ vraagt en zeurt ongeduldig door als mensen maar niet in de uitzending willen verschijnen.
HAHA JA WANT STRONT IS VIES HAHA POEPPIESPLASquote:
Gaan we er een poeptopic van maken?quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
HAHA JA WANT STRONT IS VIES HAHA POEPPIESPLAS
Nou nou nou.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:53 schreef Chloroform het volgende:
En jij vraagt je af waarom je nog single bent
Sry ;squote:
Neuh, ik weet het alquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:53 schreef Chloroform het volgende:
En jij vraagt je af waarom je nog single bent
Ja sorry welquote:
vrij gezellig toch hahahquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:56 schreef Crip het volgende:
single zijn is fun
HAha ja tog
haha vrijgezellen
leven
haha strong independent black woman
ha
ha
ha-ha
ha
Geeft niets, die lading zuur kan ik wel hebbenquote:
ik kan die rol in je leven vervullen bbquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:56 schreef Crip het volgende:
single zijn is fun
HAha ja tog
haha vrijgezellen
leven
haha strong independent black woman
ha
ha
ha-ha
ha
zo lief ;$quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:58 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik kan die rol in je leven vervullen bb
Ja nee ik weet ook heus wel dat jij ook gevoelens hebt hoor maar je weet van wie het komt toch :$quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
Geeft niets, die lading zuur kan ik wel hebben
natuurlijk weet ik dat, ik zou bijna scheetluchten onder de lakens met je delenquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja nee ik weet ook heus wel dat jij ook gevoelens hebt hoor maar je weet van wie het komt toch :$
Dit is het meest romantische wat iemand ooit tegen me gezegd heeftquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
natuurlijk weet ik dat, ik zou bijna scheetluchten onder de lakens met je delen
En zie hier waarom al dat slappe gelul over mannen komen van Mars en vrouwen van Venus gelul in de ruimte is.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:59 schreef Chloroform het volgende:
Weet je hoe mooi het single leven is![]()
Alleen je eigen scheetlucht in bed
Neuken met wie je wilt
Geen ruzie over wie op moet ruimen, gewoon doen wanneer je zelf wilt
Ja maar dat wist je al sinds je mij 'n beetje kent hier op FOK!.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En zie hier waarom al dat slappe gelul over mannen komen van Mars en vrouwen van Venus gelul in de ruimte is.
Omdat Chloro een halve man is?quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En zie hier waarom al dat slappe gelul over mannen komen van Mars en vrouwen van Venus gelul in de ruimte is.
Was jij dat die over die verkrachting met die bevroren frikandel poste?quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:04 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja maar dat wist je al sinds je mij 'n beetje kent hier op FOK!.
Neuh, omdat mensen in essentie eigenlijk allemaal hetzelfde zijn.quote:
Het is omdat het laat is, maar zou chili con carne maken nuquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit is het meest romantische wat iemand ooit tegen me gezegd heeft
Denken dat hier vrouwen zittenquote:
Uhm nee dat was ik nu weer net niet.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Was jij dat die over die verkrachting met die bevroren frikandel poste?
Wie dan wel gvd?quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:05 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Uhm nee dat was ik nu weer net niet.![]()
Sorry dat ik meer baardgroei heb dan jij :squote:
moet me om de 2 a 3 dagen scheren. is dat normaal?quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sorry dat ik meer baardgroei heb dan jij :s
Gvd nu heb ik daar zin inquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:05 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is omdat het laat is, maar zou chili con carne maken nu
Heb jij trouwens al een dame op het oog guus?quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
moet me om de 2 a 3 dagen scheren. is dat normaal?
Ik elke dag.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik moet elke dagquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
neequote:Op zondag 2 augustus 2015 01:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb jij trouwens al een dame op het oog guus?
Ah, de lange adonis blijft slechts een droom voor veel meisjes.quote:
wowowo edgy haram hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En met ananas, om het pittige te variëren met het frisse.quote:
Ik leer ze gewoon al vroeg dat ze niet alles kunnen hebben in het leven.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah, de lange adonis blijft slechts een droom voor veel meisjes.
Daarom epileren.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:08 schreef Stompzinnig het volgende:
Als ik me 's ochtends scheer heb ik 's avonds alweer flinke stoppels.
Waxenquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:10 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Denk dat je dan een maand bezig bent met m'n snor alleen al.
quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik leer ze gewoon al vroeg dat ze niet alles kunnen hebben in het leven.
Noem je me nu een sour pickle :ssquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
En met ananas, om het pittige te variëren met het frisse.
Jij mag het zure augurkje zijn
Gewoon lostrekken, pussyquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:11 schreef Crip het volgende:
mijn sok plakt vast aan mn gescheurde blaar vn gisteren. ik durf niet uit te doen
Gwn trekken.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:11 schreef Crip het volgende:
mijn sok plakt vast aan mn gescheurde blaar vn gisteren. ik durf niet uit te doen
Nee.quote:
Teiltje met warm water, lekker badzoutje er in, lekker weken!quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:11 schreef Crip het volgende:
heb ik nu geen tijd voor gvd wil in bed liggenquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:13 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Teiltje met warm water, lekker badzoutje er in, lekker weken!
Gvd hard gewordenquote:
Jouw zuurgraad heeft tienermeisjes verwijderd uit de SC, het is een complimentquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Noem je me nu een sour pickle :ss
Met zo'n mooi apparaat, 1x erlangs en klaarquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:10 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Denk dat je dan een maand bezig bent met m'n snor alleen al.
Waxen is bij mij serieus nog nooit goed gegaan. Ik durf die strips er nooit snel af te trekken :squote:
quote:
Bij mij werkt hetquote:
Mwa, ik houd het wel bij scheren.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:14 schreef Willoow het volgende:
[..]
Met zo'n mooi apparaat, 1x erlangs en klaar
[..]
Waxen is bij mij serieus nog nooit goed gegaan. Ik durf die strips er nooit snel af te trekken :s
inb4 komt omdat je mongool bent
Je moet het ook laten doen. Ik laat m'n wenkbrauwen altijd doen en dan doet ze met draad ook altijd m'n snor (ja srs)quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:14 schreef Willoow het volgende:
[..]
Met zo'n mooi apparaat, 1x erlangs en klaar
[..]
Waxen is bij mij serieus nog nooit goed gegaan. Ik durf die strips er nooit snel af te trekken :s
inb4 komt omdat je mongool bent
Heb het ook voor jullie gedaan toch.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
Jouw zuurgraad heeft tienermeisjes verwijderd uit de SC, het is een compliment
haha chloro heeft een snorquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je moet het ook laten doen. Ik laat m'n wenkbrauwen altijd doen en dan doet ze met draad ook altijd m'n snor (ja srs)Zie mezelf al bezig. Nee dank je.
Geen behoefte aan.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:18 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Wanneer mag je chloro in haar gezicht spugen?
98% van de vrouwen heeft een snor.quote:
Daarvoor vele dank.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb het ook voor jullie gedaan toch.
Ik ook hoor.quote:
Ik vind jou ook cute.quote:
Ja bedankt nog.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb het ook voor jullie gedaan toch.
Ai dan zal Crip wel weer boos worden omdat ik dan de overige 2% prefereer.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
98% van de vrouwen heeft een snor.
Hoeveel sc's zat ze danquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:20 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daarvoor vele dank.
Al werd die opsodinges in elke SC uitgekotst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |