nee ja ik ook, maar sws vind ik een relatie zonder seks een beetje gaar snap jequote:Op zondag 2 augustus 2015 00:05 schreef Crip het volgende:
[..]
nee maar ze vind hem zo geweldig als ik in haar plaats zat
Ben je zonder mij gegaan?quote:
Nee lul, ik heb vandaag gewoon gewerkt nog maar heb nu vakantie.quote:
Ga je nog ergens heen?quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee lul, ik heb vandaag gewoon gewerkt nog maar heb nu vakantie.
Wat staat er op de planning?quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh sorry hoor.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij was toch lerares?quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan ik mij wel iets bij voorstellen. Maar ik heb geen relatie gehad om te zien hoe moeilijk/saai het is ;s.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
nee ja ik ook, maar sws vind ik een relatie zonder seks een beetje gaar snap je
Die krijg ik ook steeds.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Waarom krijg ik steeds die advertentie voor een posthbo-opleiding arbeidsdeskundige?
hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:08 schreef Crip het volgende:
[..]
Kan ik mij wel iets bij voorstellen. Maar ik heb geen relatie gehad om te zien hoe moeilijk/saai het is ;s.
Stel je gewoon voor dat er een wesp rond je vliegt die je constant probeert te prikken. Dat is hoe het is om een relatie te hebben met een (jonge)man.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:08 schreef Crip het volgende:
[..]
Kan ik mij wel iets bij voorstellen. Maar ik heb geen relatie gehad om te zien hoe moeilijk/saai het is ;s.
geen last van sinds ik de abo namquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Waarom krijg ik steeds die advertentie voor een posthbo-opleiding arbeidsdeskundige?
Neuh, een Mexicaan dit keer.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:08 schreef Remqo het volgende:
Maar Frank, je was uit eten geweest toch.
Was het een specialiteitenrestaurant?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |