nee ben bij afl 4, Blanca is net pas ontvoerd en weet nog niks over wat er met dat psychokind is. Ben wel een beetje gefixeerd op die paardensmoel van Marisol, kan me daar echt aan ergerenquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:12 schreef Crip het volgende:
[..]
ait. heb je seizoen drie helemaal afgekeken?
Ja man, zo veel.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:12 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik ook! omg, gekke shit meegemaakt?
Is Frank nog maar 1x op date geweest met zijn vrouw?quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Elke keer uit eten gaan is ook een dure grap, wel leuk om te doen.
Mss een idee voor de 2e date
Uit eten is altijd een goed idee. Misschien daarna een jazzcafe'tje waar je onder goede muziek lekker kan praten en ook eventueel kan dansen. Tijden herleven toen mannen nog heren waren en vrouwen dames.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Elke keer uit eten gaan is ook een dure grap, wel leuk om te doen.
Mss een idee voor de 2e date
ik moest een keer van een stelquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja man, zo veel.Op een gegeven moment kijk je er niet eens meer van op.
Conservatismequote:Op zondag 2 augustus 2015 00:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
Tijden herleven toen mannen nog heren waren en vrouwen dames.
Oké, goed verhaal, zou nog keer lezen 10/10quote:
Ja, we zijn een uitstervend ras hè.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Uit eten is altijd een goed idee. Misschien daarna een jazzcafe'tje waar je onder goede muziek lekker kan praten en ook eventueel kan dansen. Tijden herleven toen mannen nog heren waren en vrouwen dames.
vertel een paar, leuk voor het slapen gaan.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké, goed verhaal, zou nog keer lezen 10/10
Haar hoofd is echt heel irritant op een of andere manier. Met haar ''ik weet alles het best'' en nieuwsgierige attitudequote:Op zondag 2 augustus 2015 00:14 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
nee ben bij afl 4, Blanca is net pas ontvoerd en weet nog niks over wat er met dat psychokind is. Ben wel een beetje gefixeerd op die paardensmoel van Marisol, kan me daar echt aan ergeren
quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:16 schreef housesoftheholy het volgende:
[ [url=http://www.entertainment-focus.com/wp-content/themes/arts-culture/timthumb.php?src=http%3A%2F%2Fwww.entertainment-focus.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2014%2F06%2Fanaortizfeat.jpg&q=90&w=630&zc=1]afbeelding[/url] ]
uuuhhhhrgrggegrehrhnnnn
Ik ken een leuke tent, waar ze het al over had, maar niet geweest is, nabij een jachthavenquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Uit eten is altijd een goed idee. Misschien daarna een jazzcafe'tje waar je onder goede muziek lekker kan praten en ook eventueel kan dansen. Tijden herleven toen mannen nog heren waren en vrouwen dames.
ik vind haar ook best wel zo'n stonede kutquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
weet niet waarom maar hardop
Keer gozer die tegen de bar stond te pissen van de bar geduwd, stond ie daar met z'n leuter uit z'n broek.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:16 schreef Montelly het volgende:
[..]
vertel een paar, leuk voor het slapen gaan.
quote:
Wow, allemaal latina's, the man heeft het racisme lekker ingebakken in die serie.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:19 schreef Crip het volgende:
[..]
ik vind haar ook best wel zo'n stonede kut
[ afbeelding ]
miiiiiester speeencequote:Op zondag 2 augustus 2015 00:19 schreef Crip het volgende:
[..]
ik vind haar ook best wel zo'n stonede kut
[ afbeelding ]
Neuh, geen conservatisme maar stijl. Bepaalde gebruiken uit die tijd horen natuurlijk in het verleden. Wel de goede dingen, maar niet de slechte.quote:
HUP GRONINGEN!quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Nog 19 uur totdat PSV de eerste prijs van het seizoen binnen heeft.
ik ga stukquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
miiiiiester speeence
waarom praat zij altijd in slo-mo
Het origineel is Mexicaans, het wordt nu door Latina's (oa Eva Longoria) geproduceerd voor een Amerikaans publiek.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:21 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Wow, allemaal latina's, the man heeft het racisme lekker ingebakken in die serie.
Klinkt goed.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ken een leuke tent, waar ze het al over had, maar niet geweest is, nabij een jachthaven
Watquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:22 schreef Chloroform het volgende:
Of mensen die gewoon zonder gene coke van de bar snuiven
Devious Maids zijn allemaal latinas dus gaat moeilijk HEquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:21 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Wow, allemaal latina's, the man heeft het racisme lekker ingebakken in die serie.
quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Keer gozer die tegen de bar stond te pissen van de bar geduwd, stond ie daar met z'n leuter uit z'n broek.
Ook keer gehad dat een kerel fucking boos was en ik met mijn 1,63m that don't impress me much voor die kerel gaan staan, grote bek opgezet dat ie zich kon gedragen en anders op kon tiefen. Kwam hij week later terug om te vertellen dat hij dat mooie actie vond.
Had je maar in een jazzcafé moeten gaan werken, had je Frank en mij als klant gehad.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:22 schreef Chloroform het volgende:
Of mensen die gewoon zonder gene coke van de bar snuiven
zonde xoquote:
quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Het origineel is Mexicaans, het wordt nu door Latina's (oa Eva Longoria) geproduceerd voor een Amerikaans publiek.
Oei, zelfhaat van Eva en consorten, nog erger. Uiteraard ook de schuld van de white devils.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Devious Maids zijn allemaal latinas dus gaat moeilijk HE
Ja joh. Je ziet ook meteen wie allemaal aan het dealen zijn. Kon ze er altijd probleemloos tussenuit pikken.quote:
Ik werk in een restaurant, komen jullie samen bij mij eten?quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:23 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Had je maar in een jazzcafé moeten gaan werken, had je Frank en mij als klant gehad.
Eensquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:24 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Oei, zelfhaat van Eva en consorten, nog erger. Uiteraard ook de schuld van de white devils.
En dan blijk je cup A ofzo te hebben. Wat een anti-climax.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik werk in een restaurant, komen jullie samen bij mij eten?Doe ik bovenste knoopje van m'n blouse los.
![]()
Aan de bar snuiven thoughquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja joh. Je ziet ook meteen wie allemaal aan het dealen zijn. Kon ze er altijd probleemloos tussenuit pikken.
En dan niet eens gesproken over wat mensen doen als ze dronken zijn. Vooral vrouwen.man man man man man man
Als je maar ver genoeg voorover buktquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En dan blijk je cup A ofzo te hebben. Wat een anti-climax.
Dat sws, die tent heeft een inrichting alsof je op een schip zitquote:
OK.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik werk in een restaurant, komen jullie samen bij mij eten?Doe ik bovenste knoopje van m'n blouse los.
![]()
Niks mis mee.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En dan blijk je cup A ofzo te hebben. Wat een anti-climax.
Ja srsquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:26 schreef Willoow het volgende:
[..]
Aan de bar snuiven thoughJa, wat sommigen doen als ze dronken zijn
Dat klinkt grappigquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat sws, die tent heeft een inrichting alsof je op een schip zit
quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja srsOf dat je ze een puntje ziet nemen ofzo.
Zo heel gretig over je tandvlees uitwrijvenquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja srsOf dat je ze een puntje ziet nemen ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |