Ik heb 4x gerefreshed zonder resultaat, dus denk dat er i.i.g. een nieuwe room moet komen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:26 schreef opreis het volgende:
hij is nog open hoor, maar andere host mag ook
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:27 schreef GGMM het volgende:
lie dan
Die smoes gebruik je ook altijd als je weer eens een bal laat lopen.
GGMM moet eens kappen met de sfeer te verzieken. Waarom op ALLES te reageren. We snappen het nu wel dat we er niks van bakken en jij God bent. Je verziekt de sfeer, alleen weet je het niet. KAP met non-stop commentaar te geven, want zonder jou word er bijna nooit over elkaar gezeurd.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:28 schreef opreis het volgende:
alleen ik, heb nu gesloten, vond het niet gezellig alleen
Amenquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
[..]
GGMM moet eens kappen met de sfeer te verzieken. Waarom op ALLES te reageren. We snappen het nu wel dat we er niks van bakken en jij God bent. Je verziekt de sfeer, alleen weet je het niet. KAP met non-stop commentaar te geven, want zonder jou word er bijna nooit over elkaar gezeurd.
Ik kan jou karikatuur prima pruimen, maar ga niet iedereen belachelijk maken en met K dit K dat schelden. Het is maar een spelletje, en iedereen doet ook maar z'n best. De een wat beter dan de ander, who cares?
Zo, dat is er uit.
Ik scheld nooit met kanker, debiel.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
[..]
GGMM moet eens kappen met de sfeer te verzieken. Waarom op ALLES te reageren. We snappen het nu wel dat we er niks van bakken en jij God bent. Je verziekt de sfeer, alleen weet je het niet. KAP met non-stop commentaar te geven, want zonder jou word er bijna nooit over elkaar gezeurd.
Ik kan jou karikatuur prima pruimen, maar ga niet iedereen belachelijk maken en met K dit K dat schelden. Het is maar een spelletje, en iedereen doet ook maar z'n best. De een wat beter dan de ander, who cares?
Zo, dat is er uit.
Eens, een grapje is leuk, een trolletje is prima, maar het moet leuk blijven.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
[..]
Zo, dat is er uit.
Dit typeert je toch wel een beetje. Niet alles is een grap.quote:
Dit wel.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dit typeert je toch wel een beetje. Niet alles is een grap.
Je snapt het ook echt niet hequote:
quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:30 schreef Euribob het volgende:
En als GGMM er nou ook daadwerkelijk nog wat van kon.. Maar zijn gebrek aan talent maakt alles wat hij zegt des te pijnlijker.
Prima, maar het gekanker mag idd wat minder. Kom nou, als mensen dat normaal vragen doe je dat toch gewoon?quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet je regelmatig uit mn broekzak halen als de wedstrijd afgelopen is.
Daar gaat het niet eens om Gé, maar op dit moment draag je gewoon niet bij aan het spelplezier. Je bent zelfs de grootste negatieve factor tijdens het potje. Daar zou je best wel wat aan kunnen doen.quote:
Uiteraard.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Prima, maar het gekanker mag idd wat minder. Kom nou, als mensen dat normaal vragen doe je dat toch gewoon?
Ja niemand die het erg vindt als je "jammer toto" of "jammer messi' zegt hoor.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uiteraard.![]()
Maar ik blijf elke fout van Firefox gewoon benoemen.
Doe dan.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:33 schreef GGMM het volgende:
Nu er toch zoveel mensen zijn kan iemand misschien wel even een server starten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |