Ik heb "zwerfkei - outdoor & travel centre".quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Waarom krijg ik steeds die advertentie voor een posthbo-opleiding arbeidsdeskundige?
Niemand is speciaal.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jammer, hoopte dat ik speciaal was.
Ook geen strafquote:
Ga komend jaar m'n afstudeeronderzoek doen en daarna hopelijk docentenleef met duizend vakantie. Tot die tijd gewoon beunen in restaurant.quote:
In Frankrijk staan genoeg tentjes met negers anders.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:09 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik heb "zwerfkei - outdoor & travel centre".
Denken dat negers kamperen!
Zeker niet. We gaan vaak uit eten vooral omdat het eten hier nogal saai is allemaal. En dan is er ook niets om in de vaatwasser te zetten.quote:
Weenie, beetje aan mn kont krabben en wijn drinken.quote:
Sta je achte bar Chlo?quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ga komend jaar m'n afstudeeronderzoek doen en daarna hopelijk docentenleef met duizend vakantie. Tot die tijd gewoon beunen in restaurant.
quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:09 schreef krioro het volgende:
[..]
mijn moeder zegt dat ik haar sneeuwvlokje benquote:
Ook niet.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En al die nieuwetijdskinderen dan?
hehequote:Op zondag 2 augustus 2015 00:09 schreef krioro het volgende:
[..]
Is een hint dat je meer naar buiten moet denk ik.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
mijn moeder zegt dat ik haar sneeuwvlokje ben
Ik heb niet eens een vaatwasser.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zeker niet. We gaan vaak uit eten vooral omdat het eten hier nogal saai is allemaal. En dan is er ook niets om in de vaatwasser te zetten.
Nee, zulke shifts hebben wij niet. Heb wel jaren achter bar gestaan. Mooie tijden.quote:
Dat klinkt prima.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weenie, beetje aan mn kont krabben en wijn drinken.
Mijn moeder is realistisch.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
mijn moeder zegt dat ik haar sneeuwvlokje ben
ik ook! omg, gekke shit meegemaakt?quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, zulke shifts hebben wij niet. Heb wel jaren achter bar gestaan. Mooie tijden.
quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
In Frankrijk staan genoeg tentjes met negers anders.
Elke keer uit eten gaan is ook een dure grap, wel leuk om te doen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zeker niet. We gaan vaak uit eten vooral omdat het eten hier nogal saai is allemaal. En dan is er ook niets om in de vaatwasser te zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |