quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee draag overall jwt. Al komen de glutes daar goed in uit moet ik zeggen.
Hopelijk wil de vrouw waarmee je datet (en je toekomstige vrouw wordt) het ookquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nu ik de 30 gepasseerd ben, heb ik ergens wel behoefte daaraan.
Beetje family-life op de bank GTST kijken, terwijl Remqo jr. te bed ligt
Ook zonder kinderen kun je gelukkig zijn hoor.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nu ik de 30 gepasseerd ben, heb ik ergens wel behoefte daaraan.
Beetje family-life op de bank GTST kijken, terwijl Remqo jr. te bed ligt
Kan er niet bij, mijn buik zit in de weg. Kan je helpen?quote:
Kees Lodewijk Boudewijn, de KLB initialenquote:
Dat is me al zo vaak gezegd, maar nee. Al die verantwoordelijkheid erbij, meh. Ik begin er niet aan.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
De jaren waarin je heel graag kinderen wil komt nog wel Willoow
Sure Catkiller.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan er niet bij, mijn buik zit in de weg. Kan je helpen?
De hormonen gaan nog wel opspelen, vrouwendingetjequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:23 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dat is me al zo vaak gezegd, maar nee. Al die verantwoordelijkheid erbij, meh. Ik begin er niet aan.
Sorry dat ik het Turkse volkslied heel de dag neuriede =$quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Ik houd ervan om het voedsel dat andere voor me maken op te eten.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik hou ervan om voor mensen te koken.
Tante Frass.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De hormonen gaan nog wel opspelen, vrouwendingetje
Lam bereid in zo'n 'stenen pan', ben even de naam kwijt, heerlijk.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik hou ervan om voor mensen te koken.
Ben je niet bang dat je als je later in het bejaardentehuis zit je eenzaam bent?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:23 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dat is me al zo vaak gezegd, maar nee. Al die verantwoordelijkheid erbij, meh. Ik begin er niet aan.
Net zoals met ongelukkig. Perfecte familieplaatjes bestaan ook niet.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ook zonder kinderen kun je gelukkig zijn hoor.
tajine?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Lam bereid in zo'n 'stenen pan', ben even de naam kwijt, heerlijk.
Ik kan geen hoge verwachtingen maken op basis van 1 date, maar een balletje kan raar rollenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hopelijk wil de vrouw waarmee je datet (en je toekomstige vrouw wordt) het ook
kquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
TR, hoop dat je een ban krijgt.
Klopt. Het is natuurlijk zo dat je heel je leven moet inrichten naar het kind. De angst dat ik geen goede vader zou zijn en dus een heel leven kan verpesten vond ik zo eng dat ik het uberhaupt al niet durfde.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:25 schreef Willoow het volgende:
[..]
Net zoals met ongelukkig. Perfecte familieplaatjes bestaan ook niet.
Al een tweede in planning?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik kan geen hoge verwachtingen maken op basis van 1 date, maar een balletje kan raar rollen
Echt een dingetje wat tantes zeggen, of in ieder geval vrouwen. Mannen bemoeien zich er niet mee, die willen gewoon rust in plaats van een jankende baby als ze op visite komen.quote:
was jij dat in de haxballroom van guus trouwensquote:
in de reclamewereld wel hoorquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:25 schreef Willoow het volgende:
[..]
Net zoals met ongelukkig. Perfecte familieplaatjes bestaan ook niet.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik houd ervan om het voedsel dat andere voor me maken op te eten.
;$quote:
Jaquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
was jij dat in de haxballroom van guus trouwens
Eigenlijk ergens belachelijk dat je helemaal uitleg moet geven als je geen kinderen wilt. Maar nee, hoef ze echt niet.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De hormonen gaan nog wel opspelen, vrouwendingetje
WAAG HET EENS OM ER NOG EEN K ACHTER TE ZETTENquote:
kquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
WAAG HET EENS OM ER NOG EEN K ACHTER TE ZETTEN
Okiquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:27 schreef Willoow het volgende:
[..]
Eigenlijk ergens belachelijk dat je helemaal uitleg moet geven als je geen kinderen wilt. Maar nee, hoef ze echt niet.
Wowo ze moeten nog aan de eerste beginnen. Biblebelt much?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Al een tweede in planning?
ja was wel chanantquote:
Ik geloof dat eenzaamheid vooral in je hoofd zit. Als je kinderen hebt die nooit langskomen ben je net zo eenzaam.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat je als je later in het bejaardentehuis zit je eenzaam bent?
date..quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wowo ze moeten nog aan de eerste beginnen. Biblebelt much?
Ze wil sws weer een keer ontmoeten, maar heeft het de komende week nog druk.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Al een tweede in planning?
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:25 schreef krioro het volgende:
[..]
Sorry dat ik het Turkse volkslied heel de dag neuriede =$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zal ik je de volgende keer een broodje kipkerrie komen brengen ;sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat kijk jij
Klinkt goedquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ze wil sws weer een keer ontmoeten, maar heeft het de komende week nog druk.
morgen even appen
Nog eenzamer denk ik, dan heb je gewoon naaste familie die geen reet om je geeft, of in ieder geval andere dingen de prioriteit geeft. Dan voel je je echt waardeloos.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:28 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik geloof dat eenzaamheid vooral in je hoofd zit. Als je kinderen hebt die nooit langskomen ben je net zo eenzaam.
die leeftijd willen halenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat je als je later in het bejaardentehuis zit je eenzaam bent?
lees dan gvdquote:
En daarom, omdat je er over nadenkt wat het allemaal inhoudt, denk ik dat jij het wel goed zou hebben gedaan, ongeacht of de wens ervoor is.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Klopt. Het is natuurlijk zo dat je heel je leven moet inrichten naar het kind. De angst dat ik geen goede vader zou zijn en dus een heel leven kan verpesten vond ik zo eng dat ik het uberhaupt al niet durfde.
dat wil ik ook wel ;squote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
zal ik je de volgende keer een broodje kipkerrie komen brengen ;s
toen was ik er nog nietquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
lees dan gvd
ik vraag dit echt 5 posts terug
quote:
gisteravond broodje zoutvlees gehadquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
dan lees je maar terugquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
toen was ik er nog niet
jammer man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Maar die man is mod, dp zal zoiets nooit bereiken.quote:
Je hebt uiteraard niet altijd een keuze maar ik overlijd ook liever aan een hartaanval dan dat ik rond mijn 85ste weg zit te kwijnen in zo'n huis. Echt verschrikkelijk.quote:
Ja dit dus.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je hebt uiteraard niet altijd een keuze maar ik overlijd ook liever aan een hartaanval dan dat ik rond mijn 85ste weg zit te kwijnen in zo'n huis. Echt verschrikkelijk.
Lekker! En dat broodje zou er ook wel in gaan ja.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja, echte triestheid is dat.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nog eenzamer denk ik, dan heb je gewoon naaste familie die geen reet om je geeft, of in ieder geval andere dingen de prioriteit geeft. Dan voel je je echt waardeloos.
quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:30 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
...we kunnen ook met z'n drieën, snap je.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Lekker! En dat broodje zou er ook wel in gaan ja.
Precies, oud worden is 1 ding, maar hoe word je oudquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je hebt uiteraard niet altijd een keuze maar ik overlijd ook liever aan een hartaanval dan dat ik rond mijn 85ste weg zit te kwijnen in zo'n huis. Echt verschrikkelijk.
Hm, bastilla.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:29 schreef krioro het volgende:
[..]
Wat is je favoriete Marokkaanse gerecht?
haha ja ik snapquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:30 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
...we kunnen ook met z'n drieën, snap je.
Ik zou je op komen zoeken en je gezelschap houden Frank.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dement worden lijkt mij het ergste wat er is. Of een hersenbloeding krijgen, en dat dan overleven. Nee, dan ga ik liever dood.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Helmondquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:32 schreef deadprez het volgende:
NWS / Grote brand in Helmond
rip etto
ja tis wel echt een ongeloofelijk pauperstadjequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Helmond
Mag platgebrand worden
Dat ja. En dan nog, ik heb mijn ouders beloofd dat ik ze nooit in zo'n huis stop. Echt ontzettend naar. Een van de ergste dingen vind ik ook dementie. Dat is echt verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:31 schreef Remqo het volgende:
[..]
Precies, oud worden is 1 ding, maar hoe word je oud
Kijk, dat maakt het minder erg.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik zou je op komen zoeken en je gezelschap houden Frank.
Gewoon heel Limburg in fik stekenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja tis wel echt een ongeloofelijk pauperstadje
helmond is brabant debielquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon heel Limburg in fik steken
1 pot natquote:
O ja, je ziet het.. Het is zo nietszeggend dat ik niet eens weet waar het is. Maar voor goede orde, Brabant mag ook in fikquote:
nee brabant > limburgquote:
Je mag zelf in de fik.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
O ja, je ziet het.. Het is zo nietszeggend dat ik niet eens weet waar het is. Maar voor goede orde, Brabant mag ook in fik
Heel het jaar spek eten met Brabant in de fik.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
O ja, je ziet het.. Het is zo nietszeggend dat ik niet eens weet waar het is. Maar voor goede orde, Brabant mag ook in fik
Donequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:34 schreef deadprez het volgende:
UVT / [votecrew]Help mij en mijn vrienden een cruise winnen!
voor mensen die wel facebook hebben en kunnen stemmen; stem even op een willekeurige andere
Is echt lekkerquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Ah, dat is ook een favoriet van o.us geloof ik. [ afbeelding ]
Heb het nog nooit irl gezien/gegeten maar lijkt me wel lekker. =$
Hoe oud zijn je ouders dan wel niet?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat ja. En dan nog, ik heb mijn ouders beloofd dat ik ze nooit in zo'n huis stop. Echt ontzettend naar. Een van de ergste dingen vind ik ook dementie. Dat is echt verschrikkelijk.
Niet gekliktquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:34 schreef deadprez het volgende:
UVT / [votecrew]Help mij en mijn vrienden een cruise winnen!
voor mensen die wel facebook hebben en kunnen stemmen; stem even op een willekeurige andere
doe gwnquote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat ja. En dan nog, ik heb mijn ouders beloofd dat ik ze nooit in zo'n huis stop. Echt ontzettend naar. Een van de ergste dingen vind ik ook dementie. Dat is echt verschrikkelijk.
[..]
Kijk, dat maakt het minder erg.
Hahaquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:35 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hoe oud zijn je ouders dan wel niet?
Het interesseert me gewoon te weinig, sorry.quote:
2 seconden werkquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:36 schreef Willoow het volgende:
[..]
Het interesseert me gewoon te weinig, sorry.
Ik vond het zo mooi tussen mijn opa en oma.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als je geen kinderen hebt dan weet je zeker dat ze niet langs gaan komenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:28 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik geloof dat eenzaamheid vooral in je hoofd zit. Als je kinderen hebt die nooit langskomen ben je net zo eenzaam.
Ja, nee, zo bedoelde ik dat nietquote:
Wat heeft WCH voor hij zijn hoofd compleet haarloos maakte er mee te maken?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
Aan alle Helmond-haters:
[ afbeelding ]
Net alsof je aan een zure mat likt.quote:
Gewoon je leuter vermommen als frikandel, dan komt ze wel.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nu snap ik het, Willoow is te lui om een kind te baren
Te veel moeite, zelfs een pik erin krijgen is te vermoeiend
Wat is je favoriete Turkse gerecht?quote:
Nee, maar dan mis je dat ook niet. Maar misschien ben ik voor die tijd wel allang dood.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:37 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Als je geen kinderen hebt dan weet je zeker dat ze niet langs gaan komen
Ja, dat zal het zijn.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nu snap ik het, Willoow is te lui om een kind te baren
Te veel moeite, zelfs een pik erin krijgen is te vermoeiend
Gewoon anaal verkrachten met een bevroren frikandel toch?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gewoon je leuter vermommen als frikandel, dan komt ze wel.
dat rijmt
Doe normaal.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
dat rijmt
Goeden tipquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
dat rijmt
vergelijkbare textuur ookquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Net alsof je aan een zure mat likt.
feedersquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:40 schreef Crip het volgende:
Krio is echt zo iemand die je kunt feeden.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gewoon anaal verkrachten met een bevroren frikandel toch?
Eigenlijk ben ik heel lastig en wil ik zelden van m'n bro-diet afwijken. =$quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:40 schreef Crip het volgende:
Krio is echt zo iemand die je kunt feeden.
karniyarikquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:39 schreef krioro het volgende:
[..]
Wat is je favoriete Turkse gerecht?
#foreignfood #feedme #IIFYM #fatfam
Ja, daar hebben we jou al voor.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wat is houses frisky de laatste tijd...
Beter dan dat gechagrijn altijd, daar niet van.
Zeg ik iets vreemds dan?quote:
Precies. Niveautje.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja, daar hebben we jou al voor.
Niet iedereen in die familie komt blijkbaar op frikandellen af..quote:
Zijn al die hardstyle mennekes ja.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wow waarom meteen zo grof tegen mij?
Ik ben een gevoelige jongen
Haar broertje heeft het met mexicano'squote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet iedereen in die familie komt blijkbaar op frikandellen af..
Moet je wel eerst de VVD ter sprake brengen uiteraard.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja, daar hebben we jou al voor.
Ja daar kan ik ook voor koken hoor. ;s;squote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:41 schreef krioro het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik heel lastig en wil ik zelden van m'n bro-diet afwijken. =$
Maar voor speciale dingen doe ik het wel.
Dat ziet er wel lekker uitquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
karniyarik
[ afbeelding ]
of
manti
[ afbeelding ]
Ja.quote:
Wat heb ik gepost?quote:
jij deed stomquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wow waarom meteen zo grof tegen mij?
Ik ben een gevoelige jongen
Ik zie mezelf niet als 'hardstyle menneke', dus deze opmerking is vrij irrelevant.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zijn al die hardstyle mennekes ja.
Ook als je jezelf wel zo zag was die opmerking irrelevant.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik zie mezelf niet als 'hardstyle menneke', dus deze opmerking is vrij irrelevant.
flikker op ggmmquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:43 schreef GGMM het volgende:
deadprez maakte vandaag weer bijzonder veel fouten bij Haxball.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
karniyarik
[ afbeelding ]
of
manti
[ afbeelding ]
Welk nieuws? Wanneer?quote:
jaquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:43 schreef deadprez het volgende:
guus maak je ook hartjes bij brennan heart
Ik zou niet weten wat.quote:
Waarom meteen weer naar een ander wijzen?quote:
Regel een Turkse chick voor jezelf.quote:
Als Guus naar zo'n feest gaat klimmen al die chicks met hun zompige kruizen anders wel op zijn schouders omdat ze daar het hoogst zitten hoor.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:43 schreef deadprez het volgende:
guus maak je ook hartjes bij brennan heart
Heb wel weer zin in een Gallisch feestmaalquote:
Was jij toch?quote:
Heb het al een tijd niet meer op.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat.
Jouw voorliefde voor frikandellen is bekend in de SC
heb ik met schaap..quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
vind varkens- en zwijnvlees vies wegens sociale conditionering
Dat vindt niemandquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Guus vindt het leuk als ik hier post.
wat lees ikquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Was jij toch?
Van die jongens die door zo'n weddenschap iemand anaal hadden verkracht met een bevroren frikandel?
Of was dat BM?
Precies, dek jij even?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Heb wel weer zin in een Gallisch feestmaal
Ik ben onschuldig.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Was jij toch?
Van die jongens die door zo'n weddenschap iemand anaal hadden verkracht met een bevroren frikandel?
Of was dat BM?
Dan wordt het weer eens hoog tijdquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:45 schreef Willoow het volgende:
[..]
Heb het al een tijd niet meer op.
Zo'n 25 jaar ouder dan dat ik ben.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:35 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hoe oud zijn je ouders dan wel niet?
[..]
Niet geklikt
Keukenprinses =$quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja daar kan ik ook voor koken hoor. ;s;s
Geen sweet-savory combis waarderen, stimo plsquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Regel een Turkse chick voor jezelf.
Geen Marokkaanse. Of je moet abrikozen in je tajine willen.
Ik ben met het kampvuur bezigquote:
ik kan het me niet herinnerenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij was er toen ook. Ik zweer het.
gekookte kipfilet met twee scheppen magere kwark en broccolipureequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja daar kan ik ook voor koken hoor. ;s;s
Barbaarse Afrikanen. THATS NO FOOD WOMAN.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Geen sweet-savory combis waarderen, stimo pls
Dat is heel erg, je ziet ook vaak bij mensen die heel hun leven bij elkaar zijn dat als de een gaat, de ander snel volgt. Het is geen officiële medische term, maar je kunt wel degelijk sterven aan een gebroken hart.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vond het zo mooi tussen mijn opa en oma.
Oma ging lichamelijk hard achteruit, maar bleef tot het einde scherp van geest.
M'n opa werd steeds vergeetachtiger, maar was lichamelijk in orde.
Het koppie en het rompje.
Toen mijn oma overleed, liep m'n opa letterlijk als een kip zonder kop in het rond.
klinkt erg... uhm... lekker.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:46 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
gekookte kipfilet met twee scheppen magere kwark en broccolipuree
werd hier echt misselijk vanquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:46 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
whutquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)g-met-frikandel.html
Varkensvlees stinkt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
Lekker van dat vette, zwoerdige spek...
"Voor jezelf" ook gelijk weer hè, zo onbehulpzaam.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Regel een Turkse chick voor jezelf.
Geen Marokkaanse. Of je moet abrikozen in je tajine willen.
Hield jij je toen al bezig met zulk nieuws? Pervers klein jongetje was je ook.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)g-met-frikandel.html
Jij weet helemaal nietsssssssssssssssssssssssssss.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Barbaarse Afrikanen. THATS NO FOOD WOMAN.
Was jezelf dan ook, hihahhahiquote:
Ik zeg net toch dat dat hier recentelijk is gepost?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hield jij je toen al bezig met zulk nieuws? Pervers klein jongetje was je ook.
bacon is wel chill bij een ei, verder is varkensvlees wel echt matigquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Helemaal niet... ruikt heerlijk.
Neh.quote:
En ze leven allebei nog? Wel nice hoorquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zo'n 25 jaar ouder dan dat ik ben.
Geloven wij dit?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik zeg net toch dat dat hier recentelijk is gepost?
Oh... Welke debiel gaat er nu nieuws van 7 jaar oud posten.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik zeg net toch dat dat hier recentelijk is gepost?
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:47 schreef krioro het volgende:
[..]
"Voor jezelf" ook gelijk weer hè, zo onbehulpzaam.
Heb gisteren couscous met abrikoos, kikkererwten en kip op, keilekker.
=$quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:46 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
BlueMage kennelijk.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh... Welke debiel gaat er nu nieuws van 7 jaar oud posten.
Gelukkig wel.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:48 schreef Willoow het volgende:
[..]
Neh.
[..]
En ze leven allebei nog? Wel nice hoor
nog nooit iigquote:
Wel. Mensen die t eten hebben ook een bepaalde geur. Zou drm al nooit iemand daten die varkensvlees eet. Bahquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Helemaal niet... ruikt heerlijk.
Tussen de dood van oma en opa, zat nog 3 jaar tussen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is heel erg, je ziet ook vaak bij mensen die heel hun leven bij elkaar zijn dat als de een gaat, de ander snel volgt. Het is geen officiële medische term, maar je kunt wel degelijk sterven aan een gebroken hart.
Ga lekker een supergezond citrusschilpowersapje drinken of zo..quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wel. Mensen die t eten hebben ook een bepaalde geur. Zou drm al nooit iemand daten die varkensvlees eet. Bah
Gewoonweg verschrikkelijk. Iemand is gewoon de persoon niet meer die hij ooit was.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:49 schreef Remqo het volgende:
[..]
Tussen de dood van oma en opa, zat nog 3 jaar tussen.
Maar na het overlijden van m'n oma ging het hard achteruit met hem, op het laatst herkende hij me niet eens meer.
Dat raakt je wel
Er is best vaak uit onderzoek gebleken dat varkensvlees gewoon ongezond is volgens mij. Hoef je verder niet mad om te wordenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ga lekker een supergezond citrusschilpowersapje drinken of zo..
Liever dat dan iemand knuffelen die naar varkensvlees meurt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ga lekker een supergezond citrusschilpowersapje drinken of zo..
Leven is ongezond.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:51 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Er is best vaak uit onderzoek gebleken dat varkensvlees gewoon ongezond is volgens mij. Hoef je verder niet mad om te worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik neem aan dat je haar zeer stevig hebt ondervraagd over waarom ze tot die beslissing is gekomen? Wat waren de redenen?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Mijn zusje heeft vorige week besloten vegetariër te worden trouwens.
En ik vind helemaal mooi, want meer vlees voor deze boy
mijn shampoo zorgt ervoor dat je daar geen last van krijgt hoor.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wel. Mensen die t eten hebben ook een bepaalde geur. Zou drm al nooit iemand daten die varkensvlees eet. Bah
barney.gifquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Liever dat dan iemand knuffelen die naar varkensvlees meurt.
Boehoe Frank. Ze zijn oud en gaan dood.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gewoonweg verschrikkelijk. Iemand is gewoon de persoon niet meer die hij ooit was.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:51 schreef Crip het volgende:
Bastilla met kip of visallebei lkkr
Je bent zelf een bastillaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dementie is echt een bitch.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:49 schreef Remqo het volgende:
[..]
Maar na het overlijden van m'n oma ging het hard achteruit met hem, op het laatst herkende hij me niet eens meer.
Dat raakt je wel
Oh, ben jij er zo één. Laat maar dan.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Boehoe Frank. Ze zijn oud en gaan dood.
Natuur
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Natuur
Peuk?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:52 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]godallemachtig krijgen we dit weer
Boeit me niet echt eigkquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je haar zeer stevig hebt ondervraagd over waarom ze tot die beslissing is gekomen? Wat waren de redenen?
Dat is altijd heel makkelijk gezegd tot dierbaren van jou zoiets overkomen, denk niet dat je dan ook zoiets zegt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Natuur
Sommige ook jong.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Natuur
sommigenquote:
Nee. Je ruikt naar wat je eet. Heb je Pakistanen weleens geroken. Die kunnen douchen wat ze willen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
mijn shampoo zorgt ervoor dat je daar geen last van krijgt hoor.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:51 schreef Crip het volgende:
Bastilla met kip of visallebei lkkr
stop alsjeblieft ik heb geen toegang tot etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat kijk jij
ja dat is hardquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:49 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat raakt je wel
Sommigen.quote:
Pakistanen eten helemaal geen varkensvlees want moslim. De meesten dan.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Je ruikt naar wat je eet. Heb je Pakistanen weleens geroken. Die kunnen douchen wat ze willen.
Jij bent aardig vies dik vgm.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:53 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
stop alsjeblieft ik heb geen toegang tot eten
Ik ook niet. ;cquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:53 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
stop alsjeblieft ik heb geen toegang tot eten
Waren dit die gedroogde pepers die ik van jou moest eten?quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Bij mocro en turkse winkels zijn ze meestal wel te vinden
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:40 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Weet eigenlijk niet precies wat voor pepers het zijn, volgens mij worden ze gewoon acı biber (hete peper) genoemd in het Turks. Maar die van mij zien er zo uit:
Ow pls. Mn opa is gestorven op zijn 42ste. Die andere opa op zijn 38ste. Dat is erg.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is altijd heel makkelijk gezegd tot dierbaren van jou zoiets overkomen, denk niet dat je dan ook zoiets zegt.
Wel typische kruiden die erg overheersend zijn.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Pakistanen eten helemaal geen varkensvlees want moslim. De meesten dan.
quote:
hou je bekquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij bent aardig vies dik vgm.
Tijd om op je vetlaag te teren dus.
Zwakke genen dus. Kijk maar uit.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow pls. Mn opa is gestorven op zijn 42ste. Die andere opa op zijn 38ste. Dat is erg.
Na je 70ste is het gewoon natuur.
Ik weet t niet meer...quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:54 schreef krioro het volgende:
[..]
Waren dit die gedroogde pepers die ik van jou moest eten?
[..]
[..]
zal meer bloemetjes eten danquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Je ruikt naar wat je eet. Heb je Pakistanen weleens geroken. Die kunnen douchen wat ze willen.
Heb wel anger management abbo sinds kort, dus ik laat dit gesprek gewoon voor wat het is.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]![]()
Zeg me alsjeblieft dat je ook een sportschoolabbo hebt en overal met een flesje bronwater naar toe gaat...
Ja, maar toch het mooie in het geheel was bij m'n grootouders, op het sterfbed hebben ze gewacht totdat ieder familielid geweest is, om daarna in vrede te sterven.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gewoonweg verschrikkelijk. Iemand is gewoon de persoon niet meer die hij ooit was.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:55 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Heb wel anger management abbo sinds kort, dus ik laat dit gesprek gewoon voor wat het is.
Ongeacht hoe oud iemand is, en het is inderdaad de natuur, iemand die je dierbaar is verliezen of zien achteruit gaan is een van de meest verschrikkelijke dingen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow pls. Mn opa is gestorven op zijn 42ste. Die andere opa op zijn 38ste. Dat is erg.
Eentje hartaanval, ander viel van de trein.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zwakke genen dus. Kijk maar uit.
Tsja, dat krijg je op jouw leeftijd.quote:
Nee, zo ben ik altijdquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ben je ongesteld ofzo dat je meteen gaat schelden?
Zo is natuur, Frank.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ongeacht hoe oud iemand is, en het is inderdaad de natuur, iemand die je dierbaar is verliezen of zien achteruit gaan is een van de meest verschrikkelijke dingen.
Dat is heel mooiquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja, maar toch het mooie in het geheel was bij m'n grootouders, op het sterfbed hebben ze gewacht totdat ieder familielid geweest is, om daarna in vrede te sterven.
Zo mooi eigenlijk
Etto poste net nog dat je minder chagrijnig was vandaag.quote:
Heb nooit een opa gehad.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je bent ouder dan ik lulletje.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:56 schreef krioro het volgende:
[..]
Tsja, dat krijg je op jouw leeftijd.
Zeg gewoon of dat de gedroogde Turkse pepers zijn die jij ook eet.![]()
Dat klopt. Maar ik ben benieuwd of je ook zo praat als er - hoop het niet overigens - als je dadelijk in aanraking komt met iemand die je heel dierbaar is die sterft.quote:
Gewoon Another one bites the dust opzetten en verder gaan met waar je mee bezig was ja.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dus? Dan maar niet verdrietig zijn?
Iedereen met een andere mening dan ik moet z'n bek houdenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Heb nooit een opa gehad.
Mijn pijn > jullie pijn.
VVD'er gespotquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon Another one bites the dust opzetten en verder gaan met waar je mee bezig was ja.
Ik ook niet. Mijne is 19191901010101 x erger.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Heb nooit een opa gehad.
Mijn pijn > jullie pijn.
Ja, echtquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:57 schreef Crip het volgende:
gaan we nou echt vergelijken wie meer pijn heeft pls
Wat intiem.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee hoor... knuffel en lobi
pijn in mijn hart beat jullie allemaalquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:57 schreef Crip het volgende:
gaan we nou echt vergelijken wie meer pijn heeft pls
Ja, ergens heb je een heel vreemd knuffelgehalte... zo één met stekels.quote:
ga aan de antidepressiva srsquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:59 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
pijn in mijn hart beat jullie allemaal
Is al gebeurd. Maar dan met iemand die erg jong was. Daarom vind ik het nog steeds erg als iemand die oud is overlijdt, maar wel minder erg.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar ik ben benieuwd of je ook zo praat als er - hoop het niet overigens - als je dadelijk in aanraking komt met iemand die je heel dierbaar is die sterft.
Ik ben blij dat er op deze manier afscheid genomen kon worden, wat dat betreft hebben we een hechte familiequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is heel mooiSoms - dat zie je vaak bij heel oude mensen die het ook niet erg meer vinden - sterven mensen dan in rust. Helaas heb je het allemaal neit voor het uitkiezen.
Ah, dan hadden jij en hothie het toch over hetzelfde:quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je bent ouder dan ik lulletje.
En nee. Pul biberi.
Ik ga binnenkort bij een Turkse winkel vragen. Weet alleen niet hoe ik het uit moet spreken.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee, niet heel erg. Ze zijn wel erg smaakvol. Pasta weet ik niet, maar je hebt wel vlokken (pul biber), en volgens mij heet het in het Engels Aleppo pepper.
Dat weet ik niet, geen ervaring meequote:Op zondag 2 augustus 2015 00:00 schreef Willoow het volgende:
Zelf doodgaan is het minst erg - mits het 'normaal' gaat.
ook seizoen drie?quote:
waar koop je datquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ga aan de antidepressiva srs
Dat is heel mooi inderdaad. En in je herinneringen leeft iemand altijd verder, al komt dat nooit bij het echte in de buurt.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben blij dat er op deze manier afscheid genomen kon worden, wat dat betreft hebben we een hechte familie
Ok jij wint, mijne was 49.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ook niet. Mijne is 19191901010101 x erger.
Even huilen om mijn lot.
ik kan je wel wat verkopen, 5 euro per pil.quote:
ja heb afgekeken. Wacht op seizoen 4.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:01 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ook seizoen drie?
Dat Valentina en Remi nog geen seks hadden gehad zogenaamd, pls
ben je golddiggerquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:03 schreef Crip het volgende:
[..]
ja heb afgekeken. Wacht op seizoen 4.
ja had die richboi allang genomen
quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:03 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
geen maid
maar heb wel zo'n pakje als je wil ;$
Ooh la la.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:03 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
geen maid
maar heb wel zo'n pakje als je wil ;$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |