Tsja, dat krijg je op jouw leeftijd.quote:
Nee, zo ben ik altijdquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ben je ongesteld ofzo dat je meteen gaat schelden?
Zo is natuur, Frank.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ongeacht hoe oud iemand is, en het is inderdaad de natuur, iemand die je dierbaar is verliezen of zien achteruit gaan is een van de meest verschrikkelijke dingen.
Dat is heel mooiquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja, maar toch het mooie in het geheel was bij m'n grootouders, op het sterfbed hebben ze gewacht totdat ieder familielid geweest is, om daarna in vrede te sterven.
Zo mooi eigenlijk
Etto poste net nog dat je minder chagrijnig was vandaag.quote:
Heb nooit een opa gehad.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow pls. Mn opa is gestorven op zijn 42ste. Die andere opa op zijn 38ste. Dat is erg.
Na je 70ste is het gewoon natuur.
Je bent ouder dan ik lulletje.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:56 schreef krioro het volgende:
[..]
Tsja, dat krijg je op jouw leeftijd.
Zeg gewoon of dat de gedroogde Turkse pepers zijn die jij ook eet.![]()
Dat klopt. Maar ik ben benieuwd of je ook zo praat als er - hoop het niet overigens - als je dadelijk in aanraking komt met iemand die je heel dierbaar is die sterft.quote:
Gewoon Another one bites the dust opzetten en verder gaan met waar je mee bezig was ja.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dus? Dan maar niet verdrietig zijn?
Iedereen met een andere mening dan ik moet z'n bek houdenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Heb nooit een opa gehad.
Mijn pijn > jullie pijn.
VVD'er gespotquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon Another one bites the dust opzetten en verder gaan met waar je mee bezig was ja.
Ik ook niet. Mijne is 19191901010101 x erger.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Heb nooit een opa gehad.
Mijn pijn > jullie pijn.
Ja, echtquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:57 schreef Crip het volgende:
gaan we nou echt vergelijken wie meer pijn heeft pls
Wat intiem.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee hoor... knuffel en lobi
pijn in mijn hart beat jullie allemaalquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:57 schreef Crip het volgende:
gaan we nou echt vergelijken wie meer pijn heeft pls
Ja, ergens heb je een heel vreemd knuffelgehalte... zo één met stekels.quote:
ga aan de antidepressiva srsquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:59 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
pijn in mijn hart beat jullie allemaal
Is al gebeurd. Maar dan met iemand die erg jong was. Daarom vind ik het nog steeds erg als iemand die oud is overlijdt, maar wel minder erg.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar ik ben benieuwd of je ook zo praat als er - hoop het niet overigens - als je dadelijk in aanraking komt met iemand die je heel dierbaar is die sterft.
Ik ben blij dat er op deze manier afscheid genomen kon worden, wat dat betreft hebben we een hechte familiequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is heel mooiSoms - dat zie je vaak bij heel oude mensen die het ook niet erg meer vinden - sterven mensen dan in rust. Helaas heb je het allemaal neit voor het uitkiezen.
Ah, dan hadden jij en hothie het toch over hetzelfde:quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je bent ouder dan ik lulletje.
En nee. Pul biberi.
Ik ga binnenkort bij een Turkse winkel vragen. Weet alleen niet hoe ik het uit moet spreken.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee, niet heel erg. Ze zijn wel erg smaakvol. Pasta weet ik niet, maar je hebt wel vlokken (pul biber), en volgens mij heet het in het Engels Aleppo pepper.
Dat weet ik niet, geen ervaring meequote:Op zondag 2 augustus 2015 00:00 schreef Willoow het volgende:
Zelf doodgaan is het minst erg - mits het 'normaal' gaat.
ook seizoen drie?quote:
waar koop je datquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ga aan de antidepressiva srs
Dat is heel mooi inderdaad. En in je herinneringen leeft iemand altijd verder, al komt dat nooit bij het echte in de buurt.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben blij dat er op deze manier afscheid genomen kon worden, wat dat betreft hebben we een hechte familie
Ok jij wint, mijne was 49.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ook niet. Mijne is 19191901010101 x erger.
Even huilen om mijn lot.
ik kan je wel wat verkopen, 5 euro per pil.quote:
ja heb afgekeken. Wacht op seizoen 4.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:01 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ook seizoen drie?
Dat Valentina en Remi nog geen seks hadden gehad zogenaamd, pls
ben je golddiggerquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:03 schreef Crip het volgende:
[..]
ja heb afgekeken. Wacht op seizoen 4.
ja had die richboi allang genomen
quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:03 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
geen maid
maar heb wel zo'n pakje als je wil ;$
Ooh la la.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:03 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
geen maid
maar heb wel zo'n pakje als je wil ;$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |