Dat is altijd heel makkelijk gezegd tot dierbaren van jou zoiets overkomen, denk niet dat je dan ook zoiets zegt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Boehoe Frank. Ze zijn oud en gaan dood.
Natuur
Sommige ook jong.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Boehoe Frank. Ze zijn oud en gaan dood.
Natuur
sommigenquote:
Nee. Je ruikt naar wat je eet. Heb je Pakistanen weleens geroken. Die kunnen douchen wat ze willen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
mijn shampoo zorgt ervoor dat je daar geen last van krijgt hoor.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:51 schreef Crip het volgende:
Bastilla met kip of visallebei lkkr
stop alsjeblieft ik heb geen toegang tot etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat kijk jij
ja dat is hardquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:49 schreef Remqo het volgende:
[..]
Tussen de dood van oma en opa, zat nog 3 jaar tussen.
Maar na het overlijden van m'n oma ging het hard achteruit met hem, op het laatst herkende hij me niet eens meer.
Dat raakt je wel
Sommigen.quote:
Pakistanen eten helemaal geen varkensvlees want moslim. De meesten dan.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Je ruikt naar wat je eet. Heb je Pakistanen weleens geroken. Die kunnen douchen wat ze willen.
Jij bent aardig vies dik vgm.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:53 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
stop alsjeblieft ik heb geen toegang tot eten
Ik ook niet. ;cquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:53 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
stop alsjeblieft ik heb geen toegang tot eten
Waren dit die gedroogde pepers die ik van jou moest eten?quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Bij mocro en turkse winkels zijn ze meestal wel te vinden
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:40 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Weet eigenlijk niet precies wat voor pepers het zijn, volgens mij worden ze gewoon acı biber (hete peper) genoemd in het Turks. Maar die van mij zien er zo uit:
Ow pls. Mn opa is gestorven op zijn 42ste. Die andere opa op zijn 38ste. Dat is erg.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is altijd heel makkelijk gezegd tot dierbaren van jou zoiets overkomen, denk niet dat je dan ook zoiets zegt.
Wel typische kruiden die erg overheersend zijn.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Pakistanen eten helemaal geen varkensvlees want moslim. De meesten dan.
quote:
hou je bekquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij bent aardig vies dik vgm.
Tijd om op je vetlaag te teren dus.
Zwakke genen dus. Kijk maar uit.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow pls. Mn opa is gestorven op zijn 42ste. Die andere opa op zijn 38ste. Dat is erg.
Na je 70ste is het gewoon natuur.
Ik weet t niet meer...quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:54 schreef krioro het volgende:
[..]
Waren dit die gedroogde pepers die ik van jou moest eten?
[..]
[..]
zal meer bloemetjes eten danquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Je ruikt naar wat je eet. Heb je Pakistanen weleens geroken. Die kunnen douchen wat ze willen.
Heb wel anger management abbo sinds kort, dus ik laat dit gesprek gewoon voor wat het is.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]![]()
Zeg me alsjeblieft dat je ook een sportschoolabbo hebt en overal met een flesje bronwater naar toe gaat...
Ja, maar toch het mooie in het geheel was bij m'n grootouders, op het sterfbed hebben ze gewacht totdat ieder familielid geweest is, om daarna in vrede te sterven.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gewoonweg verschrikkelijk. Iemand is gewoon de persoon niet meer die hij ooit was.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:55 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Heb wel anger management abbo sinds kort, dus ik laat dit gesprek gewoon voor wat het is.
Ongeacht hoe oud iemand is, en het is inderdaad de natuur, iemand die je dierbaar is verliezen of zien achteruit gaan is een van de meest verschrikkelijke dingen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow pls. Mn opa is gestorven op zijn 42ste. Die andere opa op zijn 38ste. Dat is erg.
Na je 70ste is het gewoon natuur.
Eentje hartaanval, ander viel van de trein.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zwakke genen dus. Kijk maar uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |