Wel. Mensen die t eten hebben ook een bepaalde geur. Zou drm al nooit iemand daten die varkensvlees eet. Bahquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Helemaal niet... ruikt heerlijk.
Tussen de dood van oma en opa, zat nog 3 jaar tussen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is heel erg, je ziet ook vaak bij mensen die heel hun leven bij elkaar zijn dat als de een gaat, de ander snel volgt. Het is geen officiële medische term, maar je kunt wel degelijk sterven aan een gebroken hart.
Ga lekker een supergezond citrusschilpowersapje drinken of zo..quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wel. Mensen die t eten hebben ook een bepaalde geur. Zou drm al nooit iemand daten die varkensvlees eet. Bah
Gewoonweg verschrikkelijk. Iemand is gewoon de persoon niet meer die hij ooit was.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:49 schreef Remqo het volgende:
[..]
Tussen de dood van oma en opa, zat nog 3 jaar tussen.
Maar na het overlijden van m'n oma ging het hard achteruit met hem, op het laatst herkende hij me niet eens meer.
Dat raakt je wel
Er is best vaak uit onderzoek gebleken dat varkensvlees gewoon ongezond is volgens mij. Hoef je verder niet mad om te wordenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ga lekker een supergezond citrusschilpowersapje drinken of zo..
Liever dat dan iemand knuffelen die naar varkensvlees meurt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ga lekker een supergezond citrusschilpowersapje drinken of zo..
Leven is ongezond.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:51 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Er is best vaak uit onderzoek gebleken dat varkensvlees gewoon ongezond is volgens mij. Hoef je verder niet mad om te worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik neem aan dat je haar zeer stevig hebt ondervraagd over waarom ze tot die beslissing is gekomen? Wat waren de redenen?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Mijn zusje heeft vorige week besloten vegetariër te worden trouwens.
En ik vind helemaal mooi, want meer vlees voor deze boy
mijn shampoo zorgt ervoor dat je daar geen last van krijgt hoor.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wel. Mensen die t eten hebben ook een bepaalde geur. Zou drm al nooit iemand daten die varkensvlees eet. Bah
barney.gifquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Liever dat dan iemand knuffelen die naar varkensvlees meurt.
Boehoe Frank. Ze zijn oud en gaan dood.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gewoonweg verschrikkelijk. Iemand is gewoon de persoon niet meer die hij ooit was.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:51 schreef Crip het volgende:
Bastilla met kip of visallebei lkkr
Je bent zelf een bastillaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dementie is echt een bitch.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:49 schreef Remqo het volgende:
[..]
Tussen de dood van oma en opa, zat nog 3 jaar tussen.
Maar na het overlijden van m'n oma ging het hard achteruit met hem, op het laatst herkende hij me niet eens meer.
Dat raakt je wel
Oh, ben jij er zo één. Laat maar dan.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Boehoe Frank. Ze zijn oud en gaan dood.
Natuur
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Boehoe Frank. Ze zijn oud en gaan dood.
Natuur
Peuk?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:52 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]godallemachtig krijgen we dit weer
Boeit me niet echt eigkquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je haar zeer stevig hebt ondervraagd over waarom ze tot die beslissing is gekomen? Wat waren de redenen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |