Ja, nee, zo bedoelde ik dat nietquote:
Wat heeft WCH voor hij zijn hoofd compleet haarloos maakte er mee te maken?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
Aan alle Helmond-haters:
[ afbeelding ]
Net alsof je aan een zure mat likt.quote:
Gewoon je leuter vermommen als frikandel, dan komt ze wel.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nu snap ik het, Willoow is te lui om een kind te baren
Te veel moeite, zelfs een pik erin krijgen is te vermoeiend
Wat is je favoriete Turkse gerecht?quote:
Nee, maar dan mis je dat ook niet. Maar misschien ben ik voor die tijd wel allang dood.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:37 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Als je geen kinderen hebt dan weet je zeker dat ze niet langs gaan komen
Ja, dat zal het zijn.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nu snap ik het, Willoow is te lui om een kind te baren
Te veel moeite, zelfs een pik erin krijgen is te vermoeiend
Gewoon anaal verkrachten met een bevroren frikandel toch?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gewoon je leuter vermommen als frikandel, dan komt ze wel.
dat rijmt
Doe normaal.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
dat rijmt
Goeden tipquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
dat rijmt
vergelijkbare textuur ookquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Net alsof je aan een zure mat likt.
feedersquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:40 schreef Crip het volgende:
Krio is echt zo iemand die je kunt feeden.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gewoon anaal verkrachten met een bevroren frikandel toch?
Eigenlijk ben ik heel lastig en wil ik zelden van m'n bro-diet afwijken. =$quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:40 schreef Crip het volgende:
Krio is echt zo iemand die je kunt feeden.
karniyarikquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:39 schreef krioro het volgende:
[..]
Wat is je favoriete Turkse gerecht?
#foreignfood #feedme #IIFYM #fatfam
Ja, daar hebben we jou al voor.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wat is houses frisky de laatste tijd...
Beter dan dat gechagrijn altijd, daar niet van.
Zeg ik iets vreemds dan?quote:
Precies. Niveautje.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja, daar hebben we jou al voor.
Niet iedereen in die familie komt blijkbaar op frikandellen af..quote:
Zijn al die hardstyle mennekes ja.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wow waarom meteen zo grof tegen mij?
Ik ben een gevoelige jongen
Haar broertje heeft het met mexicano'squote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet iedereen in die familie komt blijkbaar op frikandellen af..
Moet je wel eerst de VVD ter sprake brengen uiteraard.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja, daar hebben we jou al voor.
Ja daar kan ik ook voor koken hoor. ;s;squote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:41 schreef krioro het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik heel lastig en wil ik zelden van m'n bro-diet afwijken. =$
Maar voor speciale dingen doe ik het wel.
Dat ziet er wel lekker uitquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
karniyarik
[ afbeelding ]
of
manti
[ afbeelding ]
Ja.quote:
Wat heb ik gepost?quote:
jij deed stomquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wow waarom meteen zo grof tegen mij?
Ik ben een gevoelige jongen
Ik zie mezelf niet als 'hardstyle menneke', dus deze opmerking is vrij irrelevant.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zijn al die hardstyle mennekes ja.
Ook als je jezelf wel zo zag was die opmerking irrelevant.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik zie mezelf niet als 'hardstyle menneke', dus deze opmerking is vrij irrelevant.
flikker op ggmmquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:43 schreef GGMM het volgende:
deadprez maakte vandaag weer bijzonder veel fouten bij Haxball.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
karniyarik
[ afbeelding ]
of
manti
[ afbeelding ]
Welk nieuws? Wanneer?quote:
jaquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:43 schreef deadprez het volgende:
guus maak je ook hartjes bij brennan heart
Ik zou niet weten wat.quote:
Waarom meteen weer naar een ander wijzen?quote:
Regel een Turkse chick voor jezelf.quote:
Als Guus naar zo'n feest gaat klimmen al die chicks met hun zompige kruizen anders wel op zijn schouders omdat ze daar het hoogst zitten hoor.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:43 schreef deadprez het volgende:
guus maak je ook hartjes bij brennan heart
Heb wel weer zin in een Gallisch feestmaalquote:
Was jij toch?quote:
Heb het al een tijd niet meer op.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat.
Jouw voorliefde voor frikandellen is bekend in de SC
heb ik met schaap..quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
vind varkens- en zwijnvlees vies wegens sociale conditionering
Dat vindt niemandquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Guus vindt het leuk als ik hier post.
wat lees ikquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Was jij toch?
Van die jongens die door zo'n weddenschap iemand anaal hadden verkracht met een bevroren frikandel?
Of was dat BM?
Precies, dek jij even?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Heb wel weer zin in een Gallisch feestmaal
Ik ben onschuldig.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Was jij toch?
Van die jongens die door zo'n weddenschap iemand anaal hadden verkracht met een bevroren frikandel?
Of was dat BM?
Dan wordt het weer eens hoog tijdquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:45 schreef Willoow het volgende:
[..]
Heb het al een tijd niet meer op.
Zo'n 25 jaar ouder dan dat ik ben.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:35 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hoe oud zijn je ouders dan wel niet?
[..]
Niet geklikt
Keukenprinses =$quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja daar kan ik ook voor koken hoor. ;s;s
Geen sweet-savory combis waarderen, stimo plsquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Regel een Turkse chick voor jezelf.
Geen Marokkaanse. Of je moet abrikozen in je tajine willen.
Ik ben met het kampvuur bezigquote:
ik kan het me niet herinnerenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij was er toen ook. Ik zweer het.
gekookte kipfilet met twee scheppen magere kwark en broccolipureequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja daar kan ik ook voor koken hoor. ;s;s
Barbaarse Afrikanen. THATS NO FOOD WOMAN.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Geen sweet-savory combis waarderen, stimo pls
Dat is heel erg, je ziet ook vaak bij mensen die heel hun leven bij elkaar zijn dat als de een gaat, de ander snel volgt. Het is geen officiële medische term, maar je kunt wel degelijk sterven aan een gebroken hart.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vond het zo mooi tussen mijn opa en oma.
Oma ging lichamelijk hard achteruit, maar bleef tot het einde scherp van geest.
M'n opa werd steeds vergeetachtiger, maar was lichamelijk in orde.
Het koppie en het rompje.
Toen mijn oma overleed, liep m'n opa letterlijk als een kip zonder kop in het rond.
klinkt erg... uhm... lekker.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:46 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
gekookte kipfilet met twee scheppen magere kwark en broccolipuree
werd hier echt misselijk vanquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:46 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
whutquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)g-met-frikandel.html
Varkensvlees stinkt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
Lekker van dat vette, zwoerdige spek...
"Voor jezelf" ook gelijk weer hè, zo onbehulpzaam.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Regel een Turkse chick voor jezelf.
Geen Marokkaanse. Of je moet abrikozen in je tajine willen.
Hield jij je toen al bezig met zulk nieuws? Pervers klein jongetje was je ook.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)g-met-frikandel.html
Jij weet helemaal nietsssssssssssssssssssssssssss.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Barbaarse Afrikanen. THATS NO FOOD WOMAN.
Was jezelf dan ook, hihahhahiquote:
Ik zeg net toch dat dat hier recentelijk is gepost?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hield jij je toen al bezig met zulk nieuws? Pervers klein jongetje was je ook.
bacon is wel chill bij een ei, verder is varkensvlees wel echt matigquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Helemaal niet... ruikt heerlijk.
Neh.quote:
En ze leven allebei nog? Wel nice hoorquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zo'n 25 jaar ouder dan dat ik ben.
Geloven wij dit?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik zeg net toch dat dat hier recentelijk is gepost?
Oh... Welke debiel gaat er nu nieuws van 7 jaar oud posten.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik zeg net toch dat dat hier recentelijk is gepost?
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:47 schreef krioro het volgende:
[..]
"Voor jezelf" ook gelijk weer hè, zo onbehulpzaam.
Heb gisteren couscous met abrikoos, kikkererwten en kip op, keilekker.
=$quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:46 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
BlueMage kennelijk.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh... Welke debiel gaat er nu nieuws van 7 jaar oud posten.
Gelukkig wel.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:48 schreef Willoow het volgende:
[..]
Neh.
[..]
En ze leven allebei nog? Wel nice hoor
nog nooit iigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |