Precies. Niveautje.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja, daar hebben we jou al voor.
Niet iedereen in die familie komt blijkbaar op frikandellen af..quote:
Zijn al die hardstyle mennekes ja.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wow waarom meteen zo grof tegen mij?
Ik ben een gevoelige jongen
Haar broertje heeft het met mexicano'squote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet iedereen in die familie komt blijkbaar op frikandellen af..
Moet je wel eerst de VVD ter sprake brengen uiteraard.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja, daar hebben we jou al voor.
Ja daar kan ik ook voor koken hoor. ;s;squote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:41 schreef krioro het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik heel lastig en wil ik zelden van m'n bro-diet afwijken. =$
Maar voor speciale dingen doe ik het wel.
Dat ziet er wel lekker uitquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
karniyarik
[ afbeelding ]
of
manti
[ afbeelding ]
Ja.quote:
Wat heb ik gepost?quote:
jij deed stomquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wow waarom meteen zo grof tegen mij?
Ik ben een gevoelige jongen
Ik zie mezelf niet als 'hardstyle menneke', dus deze opmerking is vrij irrelevant.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zijn al die hardstyle mennekes ja.
Ook als je jezelf wel zo zag was die opmerking irrelevant.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik zie mezelf niet als 'hardstyle menneke', dus deze opmerking is vrij irrelevant.
flikker op ggmmquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:43 schreef GGMM het volgende:
deadprez maakte vandaag weer bijzonder veel fouten bij Haxball.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
karniyarik
[ afbeelding ]
of
manti
[ afbeelding ]
Welk nieuws? Wanneer?quote:
jaquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:43 schreef deadprez het volgende:
guus maak je ook hartjes bij brennan heart
Ik zou niet weten wat.quote:
Waarom meteen weer naar een ander wijzen?quote: