Helmondquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:32 schreef deadprez het volgende:
NWS / Grote brand in Helmond
rip etto
ja tis wel echt een ongeloofelijk pauperstadjequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Helmond
Mag platgebrand worden
Dat ja. En dan nog, ik heb mijn ouders beloofd dat ik ze nooit in zo'n huis stop. Echt ontzettend naar. Een van de ergste dingen vind ik ook dementie. Dat is echt verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:31 schreef Remqo het volgende:
[..]
Precies, oud worden is 1 ding, maar hoe word je oud
Kijk, dat maakt het minder erg.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik zou je op komen zoeken en je gezelschap houden Frank.
Gewoon heel Limburg in fik stekenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja tis wel echt een ongeloofelijk pauperstadje
helmond is brabant debielquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon heel Limburg in fik steken
1 pot natquote:
O ja, je ziet het.. Het is zo nietszeggend dat ik niet eens weet waar het is. Maar voor goede orde, Brabant mag ook in fikquote:
nee brabant > limburgquote:
Je mag zelf in de fik.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
O ja, je ziet het.. Het is zo nietszeggend dat ik niet eens weet waar het is. Maar voor goede orde, Brabant mag ook in fik
Heel het jaar spek eten met Brabant in de fik.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
O ja, je ziet het.. Het is zo nietszeggend dat ik niet eens weet waar het is. Maar voor goede orde, Brabant mag ook in fik
Donequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:34 schreef deadprez het volgende:
UVT / [votecrew]Help mij en mijn vrienden een cruise winnen!
voor mensen die wel facebook hebben en kunnen stemmen; stem even op een willekeurige andere
Is echt lekkerquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Ah, dat is ook een favoriet van o.us geloof ik. [ afbeelding ]
Heb het nog nooit irl gezien/gegeten maar lijkt me wel lekker. =$
Hoe oud zijn je ouders dan wel niet?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat ja. En dan nog, ik heb mijn ouders beloofd dat ik ze nooit in zo'n huis stop. Echt ontzettend naar. Een van de ergste dingen vind ik ook dementie. Dat is echt verschrikkelijk.
Niet gekliktquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:34 schreef deadprez het volgende:
UVT / [votecrew]Help mij en mijn vrienden een cruise winnen!
voor mensen die wel facebook hebben en kunnen stemmen; stem even op een willekeurige andere
doe gwnquote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat ja. En dan nog, ik heb mijn ouders beloofd dat ik ze nooit in zo'n huis stop. Echt ontzettend naar. Een van de ergste dingen vind ik ook dementie. Dat is echt verschrikkelijk.
[..]
Kijk, dat maakt het minder erg.
Hahaquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:35 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hoe oud zijn je ouders dan wel niet?
Het interesseert me gewoon te weinig, sorry.quote:
2 seconden werkquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:36 schreef Willoow het volgende:
[..]
Het interesseert me gewoon te weinig, sorry.
Ik vond het zo mooi tussen mijn opa en oma.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als je geen kinderen hebt dan weet je zeker dat ze niet langs gaan komenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:28 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik geloof dat eenzaamheid vooral in je hoofd zit. Als je kinderen hebt die nooit langskomen ben je net zo eenzaam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |