quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee draag overall jwt. Al komen de glutes daar goed in uit moet ik zeggen.
Hopelijk wil de vrouw waarmee je datet (en je toekomstige vrouw wordt) het ookquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nu ik de 30 gepasseerd ben, heb ik ergens wel behoefte daaraan.
Beetje family-life op de bank GTST kijken, terwijl Remqo jr. te bed ligt
Ook zonder kinderen kun je gelukkig zijn hoor.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nu ik de 30 gepasseerd ben, heb ik ergens wel behoefte daaraan.
Beetje family-life op de bank GTST kijken, terwijl Remqo jr. te bed ligt
Kan er niet bij, mijn buik zit in de weg. Kan je helpen?quote:
Kees Lodewijk Boudewijn, de KLB initialenquote:
Dat is me al zo vaak gezegd, maar nee. Al die verantwoordelijkheid erbij, meh. Ik begin er niet aan.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
De jaren waarin je heel graag kinderen wil komt nog wel Willoow
Sure Catkiller.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan er niet bij, mijn buik zit in de weg. Kan je helpen?
De hormonen gaan nog wel opspelen, vrouwendingetjequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:23 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dat is me al zo vaak gezegd, maar nee. Al die verantwoordelijkheid erbij, meh. Ik begin er niet aan.
Sorry dat ik het Turkse volkslied heel de dag neuriede =$quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Ik houd ervan om het voedsel dat andere voor me maken op te eten.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik hou ervan om voor mensen te koken.
Tante Frass.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De hormonen gaan nog wel opspelen, vrouwendingetje
Lam bereid in zo'n 'stenen pan', ben even de naam kwijt, heerlijk.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik hou ervan om voor mensen te koken.
Ben je niet bang dat je als je later in het bejaardentehuis zit je eenzaam bent?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:23 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dat is me al zo vaak gezegd, maar nee. Al die verantwoordelijkheid erbij, meh. Ik begin er niet aan.
Net zoals met ongelukkig. Perfecte familieplaatjes bestaan ook niet.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ook zonder kinderen kun je gelukkig zijn hoor.
tajine?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Lam bereid in zo'n 'stenen pan', ben even de naam kwijt, heerlijk.
Ik kan geen hoge verwachtingen maken op basis van 1 date, maar een balletje kan raar rollenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hopelijk wil de vrouw waarmee je datet (en je toekomstige vrouw wordt) het ook
kquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
TR, hoop dat je een ban krijgt.
Klopt. Het is natuurlijk zo dat je heel je leven moet inrichten naar het kind. De angst dat ik geen goede vader zou zijn en dus een heel leven kan verpesten vond ik zo eng dat ik het uberhaupt al niet durfde.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:25 schreef Willoow het volgende:
[..]
Net zoals met ongelukkig. Perfecte familieplaatjes bestaan ook niet.
Al een tweede in planning?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik kan geen hoge verwachtingen maken op basis van 1 date, maar een balletje kan raar rollen
Echt een dingetje wat tantes zeggen, of in ieder geval vrouwen. Mannen bemoeien zich er niet mee, die willen gewoon rust in plaats van een jankende baby als ze op visite komen.quote:
was jij dat in de haxballroom van guus trouwensquote:
in de reclamewereld wel hoorquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:25 schreef Willoow het volgende:
[..]
Net zoals met ongelukkig. Perfecte familieplaatjes bestaan ook niet.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik houd ervan om het voedsel dat andere voor me maken op te eten.
;$quote:
Jaquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
was jij dat in de haxballroom van guus trouwens
Eigenlijk ergens belachelijk dat je helemaal uitleg moet geven als je geen kinderen wilt. Maar nee, hoef ze echt niet.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De hormonen gaan nog wel opspelen, vrouwendingetje
WAAG HET EENS OM ER NOG EEN K ACHTER TE ZETTENquote:
kquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
WAAG HET EENS OM ER NOG EEN K ACHTER TE ZETTEN
Okiquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:27 schreef Willoow het volgende:
[..]
Eigenlijk ergens belachelijk dat je helemaal uitleg moet geven als je geen kinderen wilt. Maar nee, hoef ze echt niet.
Wowo ze moeten nog aan de eerste beginnen. Biblebelt much?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Al een tweede in planning?
ja was wel chanantquote:
Ik geloof dat eenzaamheid vooral in je hoofd zit. Als je kinderen hebt die nooit langskomen ben je net zo eenzaam.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat je als je later in het bejaardentehuis zit je eenzaam bent?
date..quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wowo ze moeten nog aan de eerste beginnen. Biblebelt much?
Ze wil sws weer een keer ontmoeten, maar heeft het de komende week nog druk.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Al een tweede in planning?
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:25 schreef krioro het volgende:
[..]
Sorry dat ik het Turkse volkslied heel de dag neuriede =$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zal ik je de volgende keer een broodje kipkerrie komen brengen ;sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat kijk jij
Klinkt goedquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ze wil sws weer een keer ontmoeten, maar heeft het de komende week nog druk.
morgen even appen
Nog eenzamer denk ik, dan heb je gewoon naaste familie die geen reet om je geeft, of in ieder geval andere dingen de prioriteit geeft. Dan voel je je echt waardeloos.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:28 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik geloof dat eenzaamheid vooral in je hoofd zit. Als je kinderen hebt die nooit langskomen ben je net zo eenzaam.
die leeftijd willen halenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat je als je later in het bejaardentehuis zit je eenzaam bent?
lees dan gvdquote:
En daarom, omdat je er over nadenkt wat het allemaal inhoudt, denk ik dat jij het wel goed zou hebben gedaan, ongeacht of de wens ervoor is.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Klopt. Het is natuurlijk zo dat je heel je leven moet inrichten naar het kind. De angst dat ik geen goede vader zou zijn en dus een heel leven kan verpesten vond ik zo eng dat ik het uberhaupt al niet durfde.
dat wil ik ook wel ;squote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
zal ik je de volgende keer een broodje kipkerrie komen brengen ;s
toen was ik er nog nietquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
lees dan gvd
ik vraag dit echt 5 posts terug
quote:
gisteravond broodje zoutvlees gehadquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
dan lees je maar terugquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
toen was ik er nog niet
jammer man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Maar die man is mod, dp zal zoiets nooit bereiken.quote:
Je hebt uiteraard niet altijd een keuze maar ik overlijd ook liever aan een hartaanval dan dat ik rond mijn 85ste weg zit te kwijnen in zo'n huis. Echt verschrikkelijk.quote:
Ja dit dus.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je hebt uiteraard niet altijd een keuze maar ik overlijd ook liever aan een hartaanval dan dat ik rond mijn 85ste weg zit te kwijnen in zo'n huis. Echt verschrikkelijk.
Lekker! En dat broodje zou er ook wel in gaan ja.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja, echte triestheid is dat.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nog eenzamer denk ik, dan heb je gewoon naaste familie die geen reet om je geeft, of in ieder geval andere dingen de prioriteit geeft. Dan voel je je echt waardeloos.
quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:30 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
...we kunnen ook met z'n drieën, snap je.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Lekker! En dat broodje zou er ook wel in gaan ja.
Precies, oud worden is 1 ding, maar hoe word je oudquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je hebt uiteraard niet altijd een keuze maar ik overlijd ook liever aan een hartaanval dan dat ik rond mijn 85ste weg zit te kwijnen in zo'n huis. Echt verschrikkelijk.
Hm, bastilla.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:29 schreef krioro het volgende:
[..]
Wat is je favoriete Marokkaanse gerecht?
haha ja ik snapquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:30 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
...we kunnen ook met z'n drieën, snap je.
Ik zou je op komen zoeken en je gezelschap houden Frank.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dement worden lijkt mij het ergste wat er is. Of een hersenbloeding krijgen, en dat dan overleven. Nee, dan ga ik liever dood.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Helmondquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:32 schreef deadprez het volgende:
NWS / Grote brand in Helmond
rip etto
ja tis wel echt een ongeloofelijk pauperstadjequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Helmond
Mag platgebrand worden
Dat ja. En dan nog, ik heb mijn ouders beloofd dat ik ze nooit in zo'n huis stop. Echt ontzettend naar. Een van de ergste dingen vind ik ook dementie. Dat is echt verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:31 schreef Remqo het volgende:
[..]
Precies, oud worden is 1 ding, maar hoe word je oud
Kijk, dat maakt het minder erg.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik zou je op komen zoeken en je gezelschap houden Frank.
Gewoon heel Limburg in fik stekenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja tis wel echt een ongeloofelijk pauperstadje
helmond is brabant debielquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon heel Limburg in fik steken
1 pot natquote:
O ja, je ziet het.. Het is zo nietszeggend dat ik niet eens weet waar het is. Maar voor goede orde, Brabant mag ook in fikquote:
nee brabant > limburgquote:
Je mag zelf in de fik.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
O ja, je ziet het.. Het is zo nietszeggend dat ik niet eens weet waar het is. Maar voor goede orde, Brabant mag ook in fik
Heel het jaar spek eten met Brabant in de fik.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
O ja, je ziet het.. Het is zo nietszeggend dat ik niet eens weet waar het is. Maar voor goede orde, Brabant mag ook in fik
Donequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:34 schreef deadprez het volgende:
UVT / [votecrew]Help mij en mijn vrienden een cruise winnen!
voor mensen die wel facebook hebben en kunnen stemmen; stem even op een willekeurige andere
Is echt lekkerquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Ah, dat is ook een favoriet van o.us geloof ik. [ afbeelding ]
Heb het nog nooit irl gezien/gegeten maar lijkt me wel lekker. =$
Hoe oud zijn je ouders dan wel niet?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat ja. En dan nog, ik heb mijn ouders beloofd dat ik ze nooit in zo'n huis stop. Echt ontzettend naar. Een van de ergste dingen vind ik ook dementie. Dat is echt verschrikkelijk.
Niet gekliktquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:34 schreef deadprez het volgende:
UVT / [votecrew]Help mij en mijn vrienden een cruise winnen!
voor mensen die wel facebook hebben en kunnen stemmen; stem even op een willekeurige andere
doe gwnquote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat ja. En dan nog, ik heb mijn ouders beloofd dat ik ze nooit in zo'n huis stop. Echt ontzettend naar. Een van de ergste dingen vind ik ook dementie. Dat is echt verschrikkelijk.
[..]
Kijk, dat maakt het minder erg.
Hahaquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:35 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hoe oud zijn je ouders dan wel niet?
Het interesseert me gewoon te weinig, sorry.quote:
2 seconden werkquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:36 schreef Willoow het volgende:
[..]
Het interesseert me gewoon te weinig, sorry.
Ik vond het zo mooi tussen mijn opa en oma.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als je geen kinderen hebt dan weet je zeker dat ze niet langs gaan komenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:28 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik geloof dat eenzaamheid vooral in je hoofd zit. Als je kinderen hebt die nooit langskomen ben je net zo eenzaam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |