quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee draag overall jwt. Al komen de glutes daar goed in uit moet ik zeggen.
Hopelijk wil de vrouw waarmee je datet (en je toekomstige vrouw wordt) het ookquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nu ik de 30 gepasseerd ben, heb ik ergens wel behoefte daaraan.
Beetje family-life op de bank GTST kijken, terwijl Remqo jr. te bed ligt
Ook zonder kinderen kun je gelukkig zijn hoor.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nu ik de 30 gepasseerd ben, heb ik ergens wel behoefte daaraan.
Beetje family-life op de bank GTST kijken, terwijl Remqo jr. te bed ligt
Kan er niet bij, mijn buik zit in de weg. Kan je helpen?quote:
Kees Lodewijk Boudewijn, de KLB initialenquote:
Dat is me al zo vaak gezegd, maar nee. Al die verantwoordelijkheid erbij, meh. Ik begin er niet aan.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
De jaren waarin je heel graag kinderen wil komt nog wel Willoow
Sure Catkiller.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan er niet bij, mijn buik zit in de weg. Kan je helpen?
De hormonen gaan nog wel opspelen, vrouwendingetjequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:23 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dat is me al zo vaak gezegd, maar nee. Al die verantwoordelijkheid erbij, meh. Ik begin er niet aan.
Sorry dat ik het Turkse volkslied heel de dag neuriede =$quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Ik houd ervan om het voedsel dat andere voor me maken op te eten.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik hou ervan om voor mensen te koken.
Tante Frass.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De hormonen gaan nog wel opspelen, vrouwendingetje
Lam bereid in zo'n 'stenen pan', ben even de naam kwijt, heerlijk.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik hou ervan om voor mensen te koken.
Ben je niet bang dat je als je later in het bejaardentehuis zit je eenzaam bent?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:23 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dat is me al zo vaak gezegd, maar nee. Al die verantwoordelijkheid erbij, meh. Ik begin er niet aan.
Net zoals met ongelukkig. Perfecte familieplaatjes bestaan ook niet.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ook zonder kinderen kun je gelukkig zijn hoor.
tajine?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Lam bereid in zo'n 'stenen pan', ben even de naam kwijt, heerlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |