Tsja, dat krijg je op jouw leeftijd.quote:
Nee, zo ben ik altijdquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ben je ongesteld ofzo dat je meteen gaat schelden?
Zo is natuur, Frank.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ongeacht hoe oud iemand is, en het is inderdaad de natuur, iemand die je dierbaar is verliezen of zien achteruit gaan is een van de meest verschrikkelijke dingen.
Dat is heel mooiquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja, maar toch het mooie in het geheel was bij m'n grootouders, op het sterfbed hebben ze gewacht totdat ieder familielid geweest is, om daarna in vrede te sterven.
Zo mooi eigenlijk
Etto poste net nog dat je minder chagrijnig was vandaag.quote:
Heb nooit een opa gehad.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow pls. Mn opa is gestorven op zijn 42ste. Die andere opa op zijn 38ste. Dat is erg.
Na je 70ste is het gewoon natuur.
Je bent ouder dan ik lulletje.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:56 schreef krioro het volgende:
[..]
Tsja, dat krijg je op jouw leeftijd.
Zeg gewoon of dat de gedroogde Turkse pepers zijn die jij ook eet.![]()
Dat klopt. Maar ik ben benieuwd of je ook zo praat als er - hoop het niet overigens - als je dadelijk in aanraking komt met iemand die je heel dierbaar is die sterft.quote:
Gewoon Another one bites the dust opzetten en verder gaan met waar je mee bezig was ja.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dus? Dan maar niet verdrietig zijn?
Iedereen met een andere mening dan ik moet z'n bek houdenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Heb nooit een opa gehad.
Mijn pijn > jullie pijn.
VVD'er gespotquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon Another one bites the dust opzetten en verder gaan met waar je mee bezig was ja.
Ik ook niet. Mijne is 19191901010101 x erger.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Heb nooit een opa gehad.
Mijn pijn > jullie pijn.
Ja, echtquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:57 schreef Crip het volgende:
gaan we nou echt vergelijken wie meer pijn heeft pls
Wat intiem.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee hoor... knuffel en lobi
pijn in mijn hart beat jullie allemaalquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:57 schreef Crip het volgende:
gaan we nou echt vergelijken wie meer pijn heeft pls
Ja, ergens heb je een heel vreemd knuffelgehalte... zo één met stekels.quote:
ga aan de antidepressiva srsquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:59 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
pijn in mijn hart beat jullie allemaal
Is al gebeurd. Maar dan met iemand die erg jong was. Daarom vind ik het nog steeds erg als iemand die oud is overlijdt, maar wel minder erg.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar ik ben benieuwd of je ook zo praat als er - hoop het niet overigens - als je dadelijk in aanraking komt met iemand die je heel dierbaar is die sterft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |